Zpět

Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti Schlote-Automotive Czech s.r.o.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12262

Název zakázky: Odborné vzdělávání zaměstnanců společnosti Schlote-Automotive Czech s.r.o.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 4. 2018

Název/obchodní firma zadavatele: Schlote-Automotive Czech s.r.o.

Sídlo zadavatele: Jaktáře 1660, 686 01 Uherské Hradiště - Mařatice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Michael Hagenbruch
  • Telefon: +420572425100
  • E-mail: michael.hagenbruch@schlote.com

IČ zadavatele: 27088219

DIČ zadavatele: CZ27088219

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Miroslava Zámečníková
  • Telefon: +420773172119
  • E-mail: miroslava.zamecnikova@schlote.com

Lhůta pro podání nabídek: 3. 5. 2018 13:00

Místo pro podání nabídek:
Jaktáře 1660, 686 01 Uherské Hradiště - Mařatice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Tato výzva je vypracována jako podklad pro podání nabídek. Cílem této výzvy je zajištění profesního vzdělávání zaměstnanců společnosti Schlote-Automotive Czech s.r.o. v různých oblastech. Celá zakázka se skládá z několika dílčích plnění (podrobněji specifikováno níže).

Cílem zakázky je realizace vzdělávacích aktivit, jejichž předmětem je prohloubení a rozšíření kvalifikace a zajištění rozvoje dovedností zaměstnanců.

Realizace kurzů probíhá ve školicích prostorách v provozovně společnosti Schlote-Automotive Czech s.r.o. na adrese Jaktáře 1660, 686 01 Uherské Hradiště - Mařatice. Všechny kurzy budou probíhat formou uzavřených kurzů připravených na míru. Náklady na školicí místnost nejsou součástí nabídkové ceny, učebnu zajistí zadavatel. V případě realizace kurzů, které vyžadují práci na počítači zajistí tuto mobilní počítačovou učebnu uchazeč.

Nabídková cena je konečná, cena kurzu obsahuje veškeré náklady spojené s realizací vzdělávání.

Zakázka je rozdělena do několika dílčích plnění (podrobněji specifikováno v přílohách č. 3-6).

Uchazeč může podat nabídku na jedno, všechny nebo libovolný počet dílčích plnění. Vždy je ale nutné podat nabídku na celé, zadavatelem specifikované dílčí plnění. Uchazeč je povinen podat nabídku vždy výhradně na plnění předmětu celého, zadavatelem definovaného, dílčího plnění, není přípustné nabídnout pouze některé vybrané kurzy nebo jejich části. Nabídka do každého dílčího plnění bude zpracována samostatně se všemi náležitostmi.

Předmětem zakázky je poskytování odborného vzdělávání zaměstnanců zadavatele v těchto částech:

    Dílčí plnění 1 – Obecné IT

    Dílčí plnění 2 – Měkké a manažerské dovednosti

    Dílčí plnění 3 – Účetní, ekonomické a právní kurzy

    Dílčí plnění 4 – Technické a jiné odborné vzdělávání: Obsluha CNC obráběcích strojů

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1957714,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
květen 2018 – září 2019

Místo dodání / převzetí plnění:
Jaktáře 1660, 686 01 Uherské Hradiště - Mařatice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky.

Celková nabídková cena bez DPH – váha 100%

V rámci hodnotícího kritéria Celková nabídková cena bez DPH budou nabídky hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH. Nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu bez DPH obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodu odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny bez DPH a hodnocené nabídkové ceny bez DPH vynásobeného 100.

Hodnocení ceny (počet bodů) = 100 * (nejnižší nabídková cena bez DPH/ nabídková cena hodnocené nabídky) * váha vyjádřená v %

Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka uchazeče bude obsahovat:

Vrchní stranu nabídky obsahující identifikační údaje o uchazeči: Firma, IČO, sídlo, kontaktní osoba ve věci nabídky a dílčí plnění, do kterého je nabídka podávána.

Krycí list nabídky (příloha č. 2) – Krycí list nabídky bude podepsaný statutárním orgánem nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče na základě plné moci – vyplní uchazeč.

Příloha č. 3 - 6 Specifikace předmětu zakázky – nabídková cena pro dílčí plnění (dle dílčího plnění, do kterého uchazeč podává nabídku) – vyplní uchazeč

Doklady o prokázání Základních kvalifikačních předpokladů (Příloha č. 1 Čestné prohlášení)

Doklady o prokázání Profesních kvalifikačních předpokladů

Doklady o prokázání Technických kvalifikačních předpokladů

Plná moc – Uchazeč doloží plnou moc pouze v případě, že bude Krycí list nabídky, Příloha č. 3-6 Specifikace předmětu zakázky nebo Doklady o prokázání kvalifikace podepsány osobou oprávněnou jednat za dodavatele na základě plné moci

 

Uchazeč může k nabídce předložit i další dokumenty jako je např. ukázka vzdělávacích materiálů atp.

 

Základní i profesní kvalifikační předpoklady jsou pro jednotlivé dílčí plnění zakázky stejné. V případě, že uchazeč podává nabídky do více dílčích plnění, musí základní, profesní a technické kvalifikační předpoklady prokázat v každé nabídce.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Celková nabídková cena bude účastníkem zadávacího řízení uvedena v českých korunách za danou část zakázky.

Celková nabídková cena za dané dílčí plnění zakázky bude uvedena v českých korunách v krycím listu nabídky (Příloha č. 2) a je závazná pro uzavření smlouvy. 

Celková nabídková cena bude dodavatelem uvedena v členění Cena bez DPH, DPH a cena vč. DPH dle zadání v krycím listu.

V případě, že je uchazeč neplátce DPH uvede cenu bez DPH a cenu s DPH stejnou, do pole DPH uvede 0.

Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění vzdělávacích aktivit zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, atp. Součástí ceny jsou i náklady na zajištění výstupů a dokladů o absolvování jednotlivých kurzů.

Nabídková cena může být dále měněna pouze v souvislosti se změnou sazby DPH. V tomto případě bude nabídková cena upravenou podle výše sazeb DPH platných v době vzniku zdanitelného plnění.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Na každé dílčí plnění může uchazeč podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Uchazeč je oprávněn po zadavateli požadovat pouze písemně dodatečné informace (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle dodatečné informace k zadávacím podmínkám, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti dle předchozího odstavce. Zadavatel může poskytnout uchazečům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Výzva k podání nabídek ke stažení.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.7), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 961700.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DP1: MARLIN, s.r.o., Město Mayen 1536, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště, IČ: 607 33 306

    Datum podpisu smlouvy: 24. 5. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DP2: CE-PA, spol. s r.o., Trojická 1910/7, 128 00 Praha 2 – Nové Město, IČ: 022 29 919

    Datum podpisu smlouvy: 24. 5. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DP3: CE-PA, spol. s r.o., Trojická 1910/7, 128 00 Praha 2 – Nové Město, IČ: 022 29 919

    Datum podpisu smlouvy: 24. 5. 2018

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): DP4: CE-PA, spol. s r.o., Trojická 1910/7, 128 00 Praha 2 – Nové Město, IČ: 022 29 919

    Datum podpisu smlouvy: 24. 5. 2018

Datum ukončení: 24. 5. 2018

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 20. 4. 2018
 
Aktualizováno: 31. 5. 2018