Zpět

Dodávka služeb bilanční diagnostiky a profesního vzdělávání

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10324

Název zakázky: Dodávka služeb bilanční diagnostiky a profesního vzdělávání

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 12. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Azylový dům pro ženy a matky s dětmi o.p.s.

Sídlo zadavatele: Hrbová 1561, 755 01 Vsetín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Michal Trčálek, tel. 739 633 345, e-mail: michal.trcalek@azylovydum.cz

IČ zadavatele: 25909614

DIČ zadavatele: CZ 25909614

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Veronika Filáková
  • Telefon: 734 522 291
  • E-mail: veronika.filakova@azylovydum.cz

Lhůta pro podání nabídek: 17. 12. 2014 14:00

Místo pro podání nabídek:
Vsetín, sídlo zadavatele: Hrbová 1561, 755 01 Vsetín

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je nákup služeb bilanční diagnostiky a profesního vzdělávání. Zakázka je rozdělena do čtyř částí. Jedná se o dodávku těchto služeb:

1) Bilanční diagnostika

2) Rekvalifikační kurz "Pracovník v sociálních službách"

3) Kurz k získání řidičského oprávnění "skupiny B"

4) Rekvalifikační kurz "Skladník" + Rekvalifikační kurz "Obsluha vysokozdvižného vozíku"

Podrobný popis předmětu zakázky je uveden v zadávací dokumentaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 559864,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Konkrétní termíny realizace budou dohodnuty s vítězným dodavatelem. Veškeré aktivity musí být provedeny v průběhu realizace projektu, tj. do října roku 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění je Vsetín - plnění proběhne v prostorách dodavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Doklad o oprávnění k podnikání · Další požadavky na prokázání kvalifikace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10 ze dne 1.4.2014, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

1. ČÁST ZAKÁZKY

  • Vítězný dodavatel
    Název: MARLIN, s.r.o.
    IČ: 60733306
    DIČ: CZ60733306
    Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Dušan Bellovič

  • 2. uchazeč
    Název: Počítačová služba s.r.o.
    IČ: 25884735
    DIČ: CZ25884735
    Sídlo: Stupkova 413/1a, 779 00 Olomouc

2. ČÁST ZAKÁZKY

  • Vítězný dodavatel
    Název: MARLIN, s.r.o.
    IČ: 60733306
    DIČ: CZ60733306
    Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Dušan Bellovič

  • 2. uchazeč
    Název: Počítačová služba s.r.o.
    IČ: 25884735
    DIČ: CZ25884735
    Sídlo: Stupkova 413/1a, 779 00 Olomouc

 

3. ČÁST ZAKÁZKY

  • Vítězný dodavatel
    Název: Vlastimil Polách, Provozování autoškoly
    IČ: 15465608
    DIČ: CZ5508071745
    Sídlo: Horní Jasenka 298, 755 01 Vsetín
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Vlastimil Polách

4. ČÁST ZAKÁZKY

  • Vítězný dodavatel
    Název: Počítačová služba s.r.o.
    IČ: 25884735
    DIČ: CZ25884735
    Sídlo: Stupkova 413/1a, 779 00 Olomouc
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Leopold Podmolík

  • 2.uchazeč
    Název: MARLIN, s.r.o.
    IČ: 60733306
    DIČ: CZ60733306
    Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště

Datum ukončení: 28. 1. 2015


 
Uveřejněno: 2. 12. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016