NCO NZO Brno – lektoři pro projektové zdravotnické vzdělávání
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10452
Název zakázky: NCO NZO Brno – lektoři pro projektové zdravotnické vzdělávání
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 3. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/D3.00002 ,,Vzdělávání ke zvýšení kompetencí zdravotnických pracovníků se zaměřením na poskytování kvality a bezpečí zdravotních služeb“ příjemce: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů
Název/obchodní firma zadavatele: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů
Sídlo zadavatele: Vinařská 965/6, Brno, PSČ 603 00
- Jméno: Mgr. Jana Mikulková, ředitelka, +420 543 559 501, mikulkova@nconzo.cz
IČ zadavatele: 00023850
DIČ zadavatele: CZ00023850
- Jméno: Mgr. Zuzana Kapounová
- Telefon: +420 543 559 539
- E-mail: kapounova@nconzo.cz
Lhůta pro podání nabídek: 16. 3. 2015 10:00
Místo pro podání nabídek: Vinařská 965/6, Brno, PSČ 603 00, budova B, dv. č. 111
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zajištění lektorské činnosti a odborné praxe v kurzech zaměřených na zdravotnické vzdělávání, pořádaných zadavatelem.
Kurzy budou pořádány v rámci projektu „Vzdělávání ke zvýšení kompetencí zdravotnických pracovníků se zaměřením na poskytování kvality a bezpečí zdravotních služeb“, realizovaného na základě rozhodnutí Ministerstva práce a sociálních věcí o poskytnutí dotace č. CZ.1.04/1.1.00/D3.00002 (dále jen „projekt“) a financovaného z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu ČR prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (dále jen „OP LZZ“).
Nositelem projektu a organizátorem kurzů je zadavatel.
Při realizaci zadávacího řízení bude postupováno v souladu s platnou legislativou, obdobně dle zákona č. 137/2006 Sb., (zakázky malého rozsahu), v souladu s vnitřními pokyny a současně s pokyny uvedenými v Metodice D9 pro zadávání veřejných zakázek v OP LZZ.
Veřejná zakázka je rozdělena na tři části. Na tyto samostatné části zakázky budou podávány nabídky uchazečů a budou samostatně posuzovány a hodnoceny. Uchazeč může podat vždy jen jednu nabídku na každou ze samostatných částí zakázky. Variantní nabídky se nepřipouštějí.
Specifikace částí zakázky:
1. část zakázky:
Certifikovaný kurz – teoretická část
„Diagnostika a terapie funkčních poruch pohybového systému (manuální terapie) pro fyzioterapeuty“
Rozsah výuky teorie: 180 hodin
Celkový počet účastníků: 16
Předpoklád. období realizace: 1. 4. 2015 – 31. 10. 2015
Místo plnění: sídlo zadavatele – Vinařská 965/6, 603 00 Brno
Podmínky realizace:
-
certifikovaný kurz bude realizován přesně dle akreditovaného programu MZ ČR pod č.j. 6911/2013/VZV
-
součástí plnění zakázky je dodání textových materiálů pro účastníky kurzů.
Obsahem certifikovaného kurzu jsou:
Neuromusculární techniky.
Diagnostika a terapie funkčních poruch pohybového systému:
-
Kineziologie a funkční anatomie pohybového aparátu, měkké techniky, mobilizace osového systému a periferních kloubů.
-
Vertebro - viscerální vztahy.
-
Autoterapie.
-
Základy DNS – dynamická neuromuskulární stabilizace - dle Koláře, v aplikaci na diagnostiku a terapii funkčních poruch pohybového aparátu.
Technické kvalifikační předpoklady uchazeče:
Obdobně dle ustanovení § 56, odst. 2, písm. e) ZVZ, zadavatel vyžaduje osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci lektora. Technické kvalifikační předpoklady splní ten uchazeč, který prokáže splnění dále specifikovaného vzdělání a kvalifikace:
a) zdravotnické vzdělání se zaměřením na fyzioterapii,
b) lektor aktivně zajišťuje výuku Certifikovaných kurzů Diagnostika a terapie funkčních poruch pohybového systému (manuální terapie) akreditovaných MZ ČR,
c) lektor doloží doklady opravňující k výuce manuální terapie,
d) aktivní fyzioterapeutická praxe lektora v daném oboru, v délce minimálně 8 let.
e) vzdělání zdravotnického zaměření
2. část zakázky: praktická část / odborná praxe /CK
Praktická část (odborná praxe) certifikovaného kurzu
„Diagnostika a terapie funkčních poruch pohybového systému (manuální terapie) pro fyzioterapeuty“
Rozsah výuky odborné praxe: 20 hodin na jednoho účastníka
Celkový počet účastníků: 16 – čtyři celky po 4 účastnících
Předpoklád. období realizace: 1. 4. 2015 – 31. 10. 2015
Místo plnění: akreditované odborné pracoviště uchazeče
Podmínky realizace:
-
certifikovaný kurz bude realizován přesně dle akreditovaného programu MZ ČR pod čj. 6911/2013/VZV.
Obsah odborné praxe - výkony:
-
celkový kineziologický rozbor, vyšetření testy DNS/ dynamická neuromuskulární stabilizace - dle Koláře /, segmentální diagnostika a terapie krční páteře, hrudní páteře a žeber, lumbální páteře, diagnostika a terapie pánve, segmentální diagnostika a terapie periferních kloubů horní i dolní končetiny.
Technické kvalifikační předpoklady uchazeče:
Obdobně dle ustanovení § 56, odst. 2, písm. e) ZVZ, zadavatel vyžaduje osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci školitele. Technické kvalifikační předpoklady splní ten uchazeč, který prokáže splnění dále specifikovaného vzdělání a kvalifikace:
a) školitel je držitelem platného rozhodnutí MZ ČR - Osvědčení k výkonu zdravotnického povolání bez odborného dohledu v oboru fyzioterapeut
b) pracoviště je akreditované u MZ ČR pro realizaci odborné praxe vzdělávacího programu certifikovaného kurzu „Diagnostika a terapie funkčních poruch pohybového systému (manuální terapie) pro fyzioterapeuty,
c) školitel aktivně zajišťuje výuku certifikovaných kurzů Diagnostika a terapie funkčních poruch pohybového systému (manuální terapie) akreditovaných MZ ČR, a má minimálně 2 roky pedagogické praxe,
d) školitel aktivně pracuje ve své fyzioterapeutické praxi v dané problematice, v délce minimálně 8 let.
3. část zakázky:
Vzdělávací akce
„Inovační kurz „Myoskeletální medicína pro lékaře“
Rozsah teorie: 18 hodin
Celkový počet účastníků: 14
Předpoklád. období realizace: 1. 4. 2015 – 31. 10. 2015
Místo plnění: sídlo zadavatele – Vinařská 965/6, 603 00 Brno
Podmínky realizace:
Součástí plnění zakázky je dodání textových materiálů pro účastníky kurzů.
Tematická náplň kurzu:
Aktuální problematika se zaměřením na oblasti:
-
Segmentová dysfunkce.
-
Neuromuskulární techniky.
-
PIR-postizometrická relaxace a reciproční inhibice.
-
Trigger points.
-
Orofaciální oblast.
-
Funkční svalový hypertonus.
-
Léčebná rehabilitace u funkčních pohybových poruch.
-
Dýchání a pohybový systém.
-
Posturální stabilizace.
-
Sřetězení pohybových poruch.
-
Klinický obraz dysfunkcí páteře.
-
Kineziologické rozbory.
-
Praktické vyšetření a ošetření pánevního prstence, jednotlivých etáží páteře, žeber, periferních kloubů.
-
Vyšetření a ošetření měkkých tkání.
-
Problematika fascií.
-
Viscerovertebrální a vertebroviscerální vztahy.
-
Závrať a poruchy rovnováhy.
-
Diferenciální diagnostika bolestí pohybového systému.
-
Otázky životosprávy a prevence funkčních pohybových poruch.
-
Manipulační techniky, jejich indikace, kontraindikace a komplikace manipulačních technik.
-
Hluboký stabilizační systém.
Specifické podmínky realizace kurzu:
Kurz bude realizován dvěma lektory současně podle sylabu prof. MUDr. K. Lewita pro inovační kurzy. Z uvedených požadavků a náplně kurzu vyplývá zabezpečení výuky dvěma lektory.
Ve výuce lektoři prezentují:
-
ukázky praktického řešení bolestivých stavů pohybového systému,
-
klinické prezentace z medicínské praxe,
-
kineziologické rozbory,
-
prezentace ze sympozií a kongresů,
-
novinky z oboru myoskeletální medicíny,
-
nejnovější trendy v koncepci vývojové kineziologie dle prof. PaeDr. P. Koláře.
Technické kvalifikační předpoklady:
Obdobně dle ustanovení § 56, odst. 2, písm. e) ZVZ, zadavatel vyžaduje osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci lektora. Technické kvalifikační předpoklady splní ten uchazeč, který prokáže splnění dále specifikovaného vzdělání a kvalifikace:
a) vysokoškolské vzdělání v oboru všeobecné lékařství, atestace FBLR – Fyzioterapie, balneologie a léčebné rehabilitace.
b) aktivní lektorská činnost v dané problematice, v délce minimálně 5 let.
c) lektor doloží doklady opravňující k výuce myoskeletální medicíny.
d) aktivní lékařská praxe lektorů v daném oboru, v minimálním rozsahu 8 let.
Způsob podání nabídky k 3. části veřejné zakázky:
Obdobně dle ustanovení § 69, odst. 4 ZVZ podávají dodavatelé společnou nabídku a považují se za jednoho uchazeče. Při prokazování kvalifikace postupují obdobně dle § 51, odst. 5 ZVZ. Součástí nabídky bude smlouva dodavatelů, ve které je obsažen závazek, že všichni tito dodavatelé budou vůči veřejnému zadavateli a třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahů vzniklých v souvislosti s veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky i po dobu trvání jiných závazků vyplývajících z veřejné zakázky.
Úplné a jediné závazné znění zadávací dokumentace, včetně potřebných příloh je zveřejněno na profilu zadavatele. Podmínkou pro uvolnění dokumentů ke stažení je registrace dodavatele na portálu nabídka GORDION. Registrace a stahování dokumentů k zakázce je trvale zdarma.
Adresa profilu zadavatele: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilnconzo
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 297000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Od 1. 4. 2015 do 30. 10. 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění teoretické části kurzů (1. a 3. část zakázky) bude sídlo zadavatele: Vinařská 965/6, 63 00 Brno. Místem plnění 2. části zakázky bude akreditované zařízení dodavatele na území ČR.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základní hodnotící kritérium – nejnižší nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Viz zadávací dokumentace zveřejněná na profilu zadavatele: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilnconzo
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz zadávací dokumentace zveřejněná na profilu zadavatele: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilnconzo
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Viz zadávací dokumentace zveřejněná na profilu zadavatele: https://www.egordion.cz/nabidkaGORDION/profilnconzo
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ D9 ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách a směrnicí procesu SP-R3.1 „Pravidla pro zadávání veřejných zakázek Národního centra ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů v Brně“ v platném znění.
Soubory ke stažení:
- 01-06-dodatecneinformace-01-g0315-color.pdf (3. 5. 2016 12:26)
- vyzva-podaninabidek-esf-nco-lektoriprojekt.pdf (3. 5. 2016 12:26)
- zadavacidokumentace-g0315-lektori-projekt-esf.pdf (3. 5. 2016 12:26)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST 1:
- Vítězný dodavatel
Název: PhDr. Miroslav Dobeš
IČ: 14600633
DIČ: CZ14600633
Sídlo: Horní bludovice 589
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Miroslav Dobeš
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 2:
- Vítězný dodavatel
Název: DJK fyzio s.r.o.
IČ: 28593626
DIČ: CZ28593626
Sídlo: Závodní 2892/86, Ostrava 3 - Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Miroslav Dobeš
Poznámka k dodavateli:
ČÁST 3:
- Vítězný dodavatel
Název:MUDr. Miriam Toppischová s.r.o - MUDr. Alena Šnoplová
IČ: 03511120, 44394373 - DIČ: -
Sídlo: Smetanova 1390, 56201 Ústí nad Orlicí - Čekov 55, 538 25 Miřetice
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: MUDr. Miriam Toppischová, MUDr. Alena Šnoplová
Datum ukončení: 23. 3. 2015