Zpět

Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10513

Název zakázky: Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 4. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: F AIR, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Nesvačily 126, 25751 Bystřice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Michal Markovič, markovic@f-air.cz,

IČ zadavatele: 00662381

DIČ zadavatele: CZ00662381

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Šárka Hájková
  • Telefon: 603 525 970
  • E-mail: hajkova@aaazakazky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 21. 4. 2015 15:00

Místo pro podání nabídek:
AAA zakázky s.r.o., Vnoučkova 2008, 256 01 Benešov, 4. patro

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb a to provádění Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců ".

Předmětem plnění je zvýšení kvalifikace zaměstnanců na úroveň Technik pro provádění údržby letadel typů TECNAM P2002 JF/P92 JS, P2008 JC,  P2006 T formou teoretických i praktických kurzů v rozsahu alespoň 240 hodin (1 hodina = 60 minut) pro jednoho zaměstnance (celkový počet účastníků 2)

Odborné školení našich zaměstnanců bude realizováno ve 3 základních modulech pro jednotlivé typy letadel TECNAM. Konkrétně se jedná o následující typy: P2008, P2002/92 a P2006,.Závěrečná zkouška a vystavení certifikátu následuje až po absolvování všech 3 modulů (bez absolvování všech 3 modulů není ani možné toto osvědčení pro autorizovaný servis jednotlivých letadel vystavit).

Časový rozsah školení předpokládáme v délce 2 měsíců. Realizace školení se předpokládá v Evropské unii.

Naše společnost klade velký důraz na rozvoj a vzdělávání našich zaměstnanců. Vybraným zaměstnancům bude díky odbornému vzdělávání umožněn jejich karierní růst, zvýší se jejich profesní způsobilost a dojde také k rozvoji odborných znalostí a kompetencí. To vše bude mít zcela bez pochyby výrazný a pozitivní vliv na celkový rozvoj firmy, komplexní dopad na zvýšení vzdělanosti regionálního trhu práce a vytvořením nových pracovních míst také na snížení nezaměstnanosti.

 

Na konci kurzu je požadováno složení závěrečné teoretické a praktické zkoušky, na jejímž základě bude vystaven certifikát o úspěšném absolvování kurzu.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 976500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
květen - červen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Evropská Unie

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bez DPH

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání Technické kvalifikační předpoklady Zadavatel požaduje prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů v následujícím rozsahu. . Autorizace Uchazeč předloží v nabídce doklad o autorizaci k provádění údržby všech typů letadel uvedených ve smlouvě. .Zkušenosti Dodavatel předloží doklad, ze kterého bude patrná minimálně 2 letá zkušenost s údržbou všech typů letadel uvedených ve smlouvě. . Vybavení Uchazeč předloží prohlášení, že disponuje všemi typy letadel, na nichž se má provádět praktický výcvik., a tato letadla budou v době provádění výcviku (květen a červen 2015) pro zadavatele k dispozici. . Jazyk Uchazeč předloží prohlášení, že všichni školitelé jsou být schopni vést školení v českém nebo anglickém jazyce.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0 s platností od 2. 3. 2015, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.


 
Uveřejněno: 7. 4. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016