Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10513
Název zakázky: Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 4. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/C3.00001 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: F AIR, spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Nesvačily 126, 25751 Bystřice
- Jméno: Ing. Michal Markovič, markovic@f-air.cz,
IČ zadavatele: 00662381
DIČ zadavatele: CZ00662381
- Jméno: Mgr. Šárka Hájková
- Telefon: 603 525 970
- E-mail: hajkova@aaazakazky.cz
Lhůta pro podání nabídek: 21. 4. 2015 15:00
Místo pro podání nabídek: AAA zakázky s.r.o., Vnoučkova 2008, 256 01 Benešov, 4. patro
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb a to provádění „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců ".
Předmětem plnění je zvýšení kvalifikace zaměstnanců na úroveň Technik pro provádění údržby letadel typů TECNAM P2002 JF/P92 JS, P2008 JC, P2006 T formou teoretických i praktických kurzů v rozsahu alespoň 240 hodin (1 hodina = 60 minut) pro jednoho zaměstnance (celkový počet účastníků 2)
Odborné školení našich zaměstnanců bude realizováno ve 3 základních modulech pro jednotlivé typy letadel TECNAM. Konkrétně se jedná o následující typy: P2008, P2002/92 a P2006,.Závěrečná zkouška a vystavení certifikátu následuje až po absolvování všech 3 modulů (bez absolvování všech 3 modulů není ani možné toto osvědčení pro autorizovaný servis jednotlivých letadel vystavit).
Časový rozsah školení předpokládáme v délce 2 měsíců. Realizace školení se předpokládá v Evropské unii.
Naše společnost klade velký důraz na rozvoj a vzdělávání našich zaměstnanců. Vybraným zaměstnancům bude díky odbornému vzdělávání umožněn jejich karierní růst, zvýší se jejich profesní způsobilost a dojde také k rozvoji odborných znalostí a kompetencí. To vše bude mít zcela bez pochyby výrazný a pozitivní vliv na celkový rozvoj firmy, komplexní dopad na zvýšení vzdělanosti regionálního trhu práce a vytvořením nových pracovních míst také na snížení nezaměstnanosti.
Na konci kurzu je požadováno složení závěrečné teoretické a praktické zkoušky, na jejímž základě bude vystaven certifikát o úspěšném absolvování kurzu.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 976500,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: květen - červen 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Evropská Unie
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena bez DPH
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání Technické kvalifikační předpoklady Zadavatel požaduje prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů v následujícím rozsahu. . Autorizace Uchazeč předloží v nabídce doklad o autorizaci k provádění údržby všech typů letadel uvedených ve smlouvě. .Zkušenosti Dodavatel předloží doklad, ze kterého bude patrná minimálně 2 letá zkušenost s údržbou všech typů letadel uvedených ve smlouvě. . Vybavení Uchazeč předloží prohlášení, že disponuje všemi typy letadel, na nichž se má provádět praktický výcvik., a tato letadla budou v době provádění výcviku (květen a červen 2015) pro zadavatele k dispozici. . Jazyk Uchazeč předloží prohlášení, že všichni školitelé jsou být schopni vést školení v českém nebo anglickém jazyce.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0 s platností od 2. 3. 2015, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- 02-zadavaci-dokumentace-nesvacily-020415-verz-k-rozeslani.docx (3. 5. 2016 12:51)
- 1-di-dodatecne-info-nesvacily.pdf (3. 5. 2016 12:51)
- 1-di-dodatecne-info-nesvacily.docx (3. 5. 2016 12:51)
- 1-protokol-o-jednani-komise-nesv.docx (3. 5. 2016 12:51)
- 1-protokol-o-jednani-komise-nesv.pdf (3. 5. 2016 12:51)
- podepsana-smlouva.pdf (3. 5. 2016 12:51)