Zpět

Rekvalifikační kurz – Účetnictví

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10512

Název zakázky: Rekvalifikační kurz – Účetnictví

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 4. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: Okresní hospodářská komora Přerov

Sídlo zadavatele: Generála Štefánika 8, Přerov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Andrea Hošťálková tel: 581 299 728 e-mail: hkprerov@hkprerov.cz

IČ zadavatele: 47676981

DIČ zadavatele: CZ47676981

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Martin Dýčka
  • Telefon: 581 299 728
  • E-mail: hkprerov@hkprerov.cz

Lhůta pro podání nabídek: 15. 4. 2015 16:00

Místo pro podání nabídek:
Okresní hospodářská komora Přerov Generála Štefánika 8 750 02 Přerov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je dodávka rekvalifikačního kurzu – Účetnictví v rozsahu min. 120 h v rámci projektu „NOVÁ ŠANCE 2“, jehož realizátorem je Okresní hospodářská komora Přerov.

 

Počet účastníků: 1 osoba

Zaměření kurzu:

Získání základních znalostí a dovedností pro praktické využití pro zaměstnání v ekonomických oborech, informace od základů účetnictví, metod a technik účtování až po účetní závěrku.

 

Obsah kurzu:

Legislativní úprava účetnictví, základy účetnictví, účetnictví, seznámení s daňovými předpisy v rozsahu nezbytném pro práci účetního, účetní závěrka.

 

Termín realizace zakázky: duben – červen 2015

 

Místo realizace rekvalifikačního kurzu: Olomouc

Splatnost faktury: 14 dnů

 

Faktura bude vystavena po ukončení rekvalifikačního kurzu. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 7000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín realizace zakázky: duben – červen 2015 Rekvalifikační kurz bude zahájen nejpozději do 10 dnů od podpisu smlouvy o dodávce služeb.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo realizace rekvalifikačního kurzu: Olomouc

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena Jediným hodnotícím kritériem je nabídková cena bez DPH. Uchazeč je povinen do ceny promítnout veškeré předpokládané zvýšení ceny v závislosti na čase plnění, předpokládaný vývoj cen vstupních nákladů, veškeré ztížené podmínky, které lze při realizaci prací očekávat. Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Tyto náklady jsou uvedeny v předmětu zakázky.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (prostá kopie ne starší 90 dnů) · doklad o oprávnění k podnikání např. výpis z živnostenského rejstříku (prostá kopie ne starší 90 dnů) • doložení akreditace kurzu Účetnictví

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Informace pro uchazeče: Formální náležitosti nabídky: 1) písemná forma 2) podpis nabídky osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče 3) nabídku předkládejte v uzavřené obálce opatřené výrazným nápisem "NEOTEVÍRAT – nabídka do VŘ 5 – Účetnictví k projektu NOVÁ ŠANCE 2. K předložení nabídky využijte formulář v příloze č. 1.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Orange Academy s.r.o.
    IČ: 27743764
    Sídlo: Pionýrská 1137/15, 693 01 Hustopeče
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jaroslav Damborský


  • 2. uchazeč
    Název: Josef Daníček - SILEX OLOMOUC
    IČ: 63315891
    DIČ: CZ411003450   
    Sídlo: Družstevní 43, 779 00 Olomouc 

  • 3. uchazeč
    Název: Ing.Ľuboš Kavec
    IČ: 44392397
    Sídlo: Gagarinova 380, 530 09 Pardubice

Datum ukončení: 16. 4. 2015


 
Uveřejněno: 3. 4. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016