Zpět

Rekvalifikační kurzy D6

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10447

Název zakázky: Rekvalifikační kurzy D6

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 2. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: HANDI HELP SERVIS, v.o.s.

Sídlo zadavatele: Koperníkova 118, 735 81 Bohumín - Nový Bohumín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Karin Klusová, 603 319 612, kklusova@seznam.cz

IČ zadavatele: 27848124

DIČ zadavatele: CZ27848124

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Karin Klusová
  • Telefon: 603 319 612
  • E-mail: kklusova@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 3. 2015 09:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky je možné podávat doporučeně poštou nebo kurýrní službou nebo osobně na adresu sídla zadavatele Koperníkova 118, 735 81 Bohumín - Nový Bohumín, do rukou kontaktní osoby zadavatele (v případě osobního podání je nutné domluvit si s kontaktní osobou termín převzetí předem).

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je realizace rekvalifikačních kurzů vč. zajištění školících prostor pro obory:

 

Asistent/ka, sekretář/ka

Rozsah: 80 hodin/skupina

Předpokládaný počet účastníků: 14

Způsob realizace: v jedné skupině

Max. cena: 9.000,- Kč bez DPH/účastník/kurz

 

Obsluha osobního počítače

Rozsah: 80 hodin

Předpokládaný počet účastníků: 10

Způsob realizace: v jedné skupině

Max. cena: 6 500 Kč bez DPH/účastník/kurz

 

Tvorba www stránek

Rozsah: 80 hodin

Předpokládaný počet účastníků: 11

Způsob realizace: v jedné skupině

Max. cena: 14 000 Kč bez DPH/účastník/kurz

 

Výše uvedené počty účastníků jsou stanoveny jako předpokládané. Přesný počet účastníků v rámci jednotlivých rekvalifikací se odvíjí od potřeb, možností a potenciálu jednotlivých účastníků, které jsou aktuálně zjišťovány prostřednictvím souboru aktivit zařazených do projektu před vlastní rekvalifikací účastníků, a bude s vybraným dodavatelem dohodnut dle aktuálních potřeb projektu, resp. cílové skupiny, nejpozději však 7 dní před zahájením realizace daného kurzu.

 

Zadavatel si vyhrazuje právo změnit počet účastníků jednotlivých kurzů, aniž by mu vznikla povinnost nahradit dodavateli ušlý zisk vzniklý nižším počtem účastníků oproti plánu.

 

Způsob organizace:

Rekvalifikace budou realizovány jako celodenní, vždy 8 vyučovacích hodin denně, přičemž rozsah vyučovací hodiny je stanoven na 45 minut. Předmětem plnění veřejné zakázky je i realizace zkoušky dle platných hodnotících standardů konkrétního rekvalifikačního kurzu. Časová dotace zkoušky není zahrnuta v uvedeném rozsahu rekvalifikačního kurzu.

 

Realizace rekvalifikačních kurzů bude vzhledem k ostatním souvisejícím aktivitám projektu probíhat v Ostravě.

 

Charakteristika účastníků seminářů:

Osoby se zdravotním postižením z řad uchazečů/ek a zájemců/kyň o zaměstnání z Moravskoslezského kraje. Konkrétně se jedná o osoby tělesně postižené či osoby s duševními nemocemi, které jsou příslušným správním orgánem (např. ČSSZ, MV ČR) uznány invalidní ve třetím stupni.

 

Požadovaný způsob vedení výuky:

 

Musí odpovídat charakteristice cílové skupiny (OZP) a zohledňovat její specifika a potřeby.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 364000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
10. 3. 2015 do 9 hod. Nabídky doručené po tomto termínu nebudou otevírány a nebudou zařazeny do výběrového řízení. Řádně a včas podané nabídky nebudou uchazečům vráceny.

Místo dodání / převzetí plnění:
Moravskoslezský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritérium 1: Nabídková cena váha 70% V rámci kritéria bude hodnocena celková nabídková cena bez DPH, kdy nejvhodnější nabídkou je ta, která nabídne pro toto kritérium nejnižší hodnotu, tzn. nejnižší nabídkovou cenu. Vážený počet bodů v rámci kritéria bude přidělen dle následujícího vzorce: Dílčí hodnotící kritérium 2: Kvalita poskytovaných služeb váha 30% V rámci kritéria bude hodnocena: 1. Vhodně nastavená metodika odpovídající specifikům účastníků – OZP a 2. Způsob získávání a vyhodnocení zpětné vazby Ad 1) Vhodně nastavená metodika odpovídající specifikům účastníků - OZP Způsob hodnocení: Jako vhodnější bude hodnocena nabídka, která představí takovou metodiku vedení výuky a organizace seminářů, která bude flexibilně reagovat na požadavky vycházející ze zdravotního omezení účastníků školení. Způsob doložení: Uchazeč v rámci nabídky podrobně popíše metodiku vedení školení. Ad 2) Způsob získávání a vyhodnocení zpětné vazby Způsob hodnocení: Jako vhodnější bude hodnocena nabídka, v níž uchazeč navrhne takový způsob získávání zpětné vazby, který umožní další individuální práci s jednotlivými účastníky v rámci navazujících pracovně poradenských aktivit projektu, jejichž konečným cílem je umístění na vhodné pracovní místo. Způsob doložení: Uchazeč v rámci nabídky podrobně popíše způsob získávání zpětné vazby od účastníků, způsob vyhodnocení získaných informací a jejich předání zadavateli jako podkladu pro další práci s účastníky. Pro hodnocení kritéria Kvalita poskytovaných služeb se použije bodová stupnice 1 až 100. Nejvhodnější nabídce bude přiřazena hodnota 100 bodů, ostatním body odpovídající porovnání s nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Přidělení bodového ohodnocení všech nabídek bude hodnotící komisí podrobně odůvodněno. Vážený počet bodů v rámci kritéria bude přidělen dle následujícího vzorce: Získané vážené body v obou dílčích hodnotících kritériích se sečtou. Nabídka, která získá v součtu za obě hodnocená kritéria nejvíce bodů, bude nabídkou vítěznou.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Za uchazeče, který splňuje požadavky na prokázání kvalifikace, bude považován takový, který doloží: 1. Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné podobné evidence, pokud je v ní zapsán – požadovaný doklad je dostačující předložit v prosté kopii, ne starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky. 2. Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu plnění zakázky (např. výpis ze živnostenského rejstříku) - požadovaný doklad je dostačující předložit v prosté kopii. 3. Čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti podepsané osobou oprávněnou za uchazeče - požadovaný doklad nesmí být starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
  • Název:      

    PERDUCO s.r.o.

  •  

    IČ:             293 89 810
  • DIČ:          CZ 293 89 810
    Sídlo:        

    Provaznická 1645/24, Hrabůvka, 700 30 Ostrava

  • Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:     Lukáš Jahnátek

 

  • 2. uchazeč
  • Název:    HERTIN s.r.o.
  • IČ:         48395617
  • DIČ:       CZ48395617 
    Sídlo:      Jiřího Trnky 9, 709 00 Ostrava

Datum ukončení: 19. 3. 2015


 
Uveřejněno: 25. 2. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016