Zpět

Zajištění dalšího vzdělávání poskytovatelů soc. služeb pro seniory ve Středočeském kraji 4

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10284

Název zakázky: Zajištění dalšího vzdělávání poskytovatelů soc. služeb pro seniory ve Středočeském kraji 4

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 11. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Domov pro seniory Blaník, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Jiráskova 456, 251 64 Mnichovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Oldřich Kumprecht, jednatel Tel.: 603 442 349 E-mail: o.kumprecht@dsblanik.cz Mgr. Jana Kumprechtová, jednatel Tel.: 601 381 888 E-mail: j.kumprechtova@dsblanik.cz

IČ zadavatele: 29139392

DIČ zadavatele: CZ29139392

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jana Kumprechtová
  • Telefon: 601381888
  • E-mail: j.kumprechtova@dsblanik.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 12. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Domov pro seniory BLANÍK, s.r.o., Jiráskova 456, 251 64 Mnichovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

1.   Předmětem zakázky je zajištění akreditovaného vzdělávání v oblasti sociálních služeb a s tím související realizace kurzů v níže uvedených oblastech pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů. Zakázka je rozdělena do 2 dílčích částí.

Uchazeči jsou oprávněni podat nabídku na jednu dílčí část, více dílčích částí či všechny dílčí části veřejné zakázky zároveň. Uchazeči jsou povinni ve své nabídce uvést, které/kterých dílčích částí veřejné zakázky se jejich nabídka týká.

 

  1. Akreditované kurzy pro sociální pracovníky a pracovníky v soc. službách pro seniory

 

Jedná se o akreditované vzdělávací kurzy pro další vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách dle §111 odst. 2 písm. b) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů. Kurzy musí splňovat podmínku akreditace od Ministerstva práce a sociálních věcí ČR pro uvedené cílové skupiny u jednotlivých témat a v uvedených časových dotacích pro jednotlivá témata. Názvy akreditovaných kurzů nemusí být shodné s názvy témat, ale musí být zaměřené na obsah uvedený v rámci jednotlivých témat. V rámci splnění kvalifikačních předpokladů musí každý uchazeč předložit v nabídce akreditace nabízených kurzů v poptávaných oblastech dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách v aktuálním znění pro uvedené cílové skupiny a v uvedených časových dotacích u jednotlivých témat. Následuje výčet oblastí vzdělávání v rámci dílčí části zakázky A. Akreditované kurzy pro sociální pracovníky a pracovníky v soc. službách pro seniory:

 

Bazální stimulace:

Obsah kurzu: koncept komunikace, interakce a podpory vývoje, přizpůsobení stimulace, trénink vnímání těla a okolí, neurologický a genetický model vývoje, apod.

Rozsah: 16 výukových hodin

Realizace: 5 běhů pro 11 - 15 osob (celkem max. pro 65 osob)

 

Zvládání stresu:

Obsah kurzu: stresory a reakce na stres, ochranné mechanismy sebepojetí, autogenní trénink, ukázky a

nácvik, apod.

Rozsah: 16 výukových hodin

Realizace: 1 běh pro 10 osob

 

Práce s přirozeným rizikem:

Obsah kurzu: rizika práce se seniory, přirozené riziko, přípustné riziko vs. rozvoj uživatele, právní ochrana pracovníka, apod.

Rozsah: 8 výukových hodin

Realizace: 1 běh pro 10 osob

 

Týmová spolupráce:

Obsah kurzu: typy týmové spolupráce a řízení, komunikační kanály, efektivita spolupráce, synergický efekt v týmu, budování pracovních vztahů v týmu, apod.

Rozsah: 8 výukových hodin

Realizace: 1 běh pro 9 osob

 

 

  1. Vzdělávání v oblasti Psychobiografického modelu

 

Jedná se o akreditované vzdělávací kurzy pro další vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách dle §111 odst. 2 písm. b) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů. Kurzy musí splňovat podmínku akreditace od Ministerstva práce a sociálních věcí ČR pro uvedené cílové skupiny u jednotlivých témat.  Časová dotace pro kurzy v oblasti Psychobiografického modelu může být složena z více akreditovaných kurzů, které v budou v součtu shodné s časovou dotací oblasti vzdělávání. Názvy akreditovaných kurzů nemusí být shodné s názvy témat, ale musí být zaměřené na obsah uvedený v rámci jednotlivých témat. V rámci splnění kvalifikačních předpokladů musí každý uchazeč předložit v nabídce akreditace nabízených kurzů v poptávaných oblastech dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách v aktuálním znění pro uvedené cílové skupiny a v součtu v uvedených časových dotacích u jednotlivých témat. Následuje výčet oblastí vzdělávání v rámci dílčí části zakázky B.Vzdělávání v oblasti Psychobiografického modelu:

 

Psychobiografický model:

Obsah kurzu: psychobiografický model péče prof. E. Böhma, práce s biografií, biografický list, využití biografie v sociální práci, plánování přímé péče s využitím psychobiografie, psychosociální vývoj osobnosti a biografie klienta, využití prostředí v přímé péči, praktické nácviky a ukázky, diferenciální diagnostika, senzobiografie, etika v psychobiografii, apod.

Rozsah: 47 výukových hodin

Realizace: 1 běh pro 18 osob

 

Výukovou hodinou se myslí 45 min.

 

2.   Dodavatel zajišťuje komplexní službu včetně tvorby

     obsahové podoby kurzů, lektorů, studijních materiálů, technického zařízení potřebného k výuce.

 

3.   Součástí dodávky vzdělávacích aktivit je poskytnutí studijních materiálů vztahujících se k uvedeným kurzům všem účastníkům kurzu vždy při zahájení kurzu a zajištění technického zařízení nezbytného k realizaci výuky. Studijní materiály musí být dostupné jak v listinné, tak v digitální podobě (ve formátu .pdf, nebo .doc). Studijní materiály předá dodavatel zadavateli v elektronické podobě minimálně 3 pracovní dny před termínem realizace kurzu.

4.   Dodavatel zajistí na všech kurzech, školících materiálech a jím poskytovaných dokumentech (prezenční listiny, evaluační dotazníky, atd.) dodržení pravidel povinného minima publicity Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (dále jen OP LZZ) a dokumentaci jejich dodržení.

5.   Dodavatel zajistí podepsání prezenčních listin všemi účastníky a lektorem, a vyplnění evaluačních dotazníků z každého jím organizovaného kurzu. Součástí prezenční listiny musí být také identifikace cílové skupiny dle jejich pracovního zařazení na pracovníky v sociálních službách a sociální pracovníky.

6.   Dodavatel zajistí poskytnutí zpětné vazby. Z každého kurzu zpracuje lektor zprávu s vyhodnocením kurzu. Po ukončení vzdělávacích aktivit zpracuje dodavatel souhrnnou zprávu s vyhodnocením průběhu, hodnocení účastníky formou hodnotících formulářů a výsledků vzdělávání.

7.   V závěru kurzu dodavatel vystaví každému účastníkovi kurzu osvědčení či certifikát o absolvování akreditovaného kurzu.

8.   Originál dokumentace kurzu (např. prezenčních listina evaluačních dotazníků) a jejich elektronickou podobu (ve formátu .pdf) předá dodavatel zadavateli nejpozději společně s fakturou.

 

9.   Dodavatel musí respektovat pravidla OP LZZ a realizovat zakázku v souladu s těmito pravidly.

10.   Dodavatel je povinen u veškerých materiálů souvisejících s dodávkou dodržovat pravidla vizuální identity ESF a OP LZZ, daná platným Manuálem pro publicitu OP LZZ 2007-2013.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 276060,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Kurzy budou realizovány v termínech určených zadavatelem po dohodě s dodavatelem v období od ledna do max. června roku 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Kurzy budou realizovány prezenční formou v prostorách poskytovatelů soc. služeb pro seniory ve Středočeském kraji (v místech dopadu projektu) po dohodě se zadavatelem. Prostory budou dodavateli poskytnuty bezplatně.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bez DPH – váha 100 % (bude hodnocena nabídková cena bez DPH za každou dílčí část plnění předmětu zakázky) Výpočet: Celková nabídková cena za každou dílčí část plnění předmětů zakázky bude hodnocena bez DPH. Při hodnocení nabídkové ceny (číselného kritéria) bude použit následující vzorec: nejnižší nabídková cena 100 x ------------------------------------- x váha vyjádřená v % hodnocená nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1. Čestné prohlášení uchazeče podepsané statutárním zástupcem k prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. 2. Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. 3. Kopie dokladu o oprávnění k podnikání nebo jiné povolení k činnosti v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky. 4. Kopie platných akreditací kurzů udělených v rámci dalšího vzdělávání soc. pracovníků a pracovníků v soc. službách od MPSV ČR dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách v platném znění, a to platné akreditace všech nabízených kurzů v poptávaných oblastech dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách v aktuálním znění pro uvedené cílové skupiny a v uvedených časových dotacích u jednotlivých témat (resp. u části B. akreditace v oblasti vzdělávání Psychobiografický model pro všechny kurzy, které v součtu utvoří vzdělávání v této oblasti v zakázkou stanoveném časovém rozsahu a pro stanovéné cílové skupiny) pro každou dílčí část zakázky v rámci podávané nabídky. Názvy akreditovaných kurzů nemusí být shodné s názvy témat, ale musí být zaměřené na obsah uvedený v rámci jednotlivých témat. Kopie akreditací musí být předloženy spolu s nabídkou. Není přípustná jiná varianta. Pokud je část zakázky realizována subdodavatelem musí subdodavatel splňovat také všechny kvalifikační předpoklady k realizaci jim zajišťovaných kurzů jako samotný dodavatel. Požadované doklady o splnění kvalifikačních požadavků musí být v nabídce doloženy i za subdodavatele. Veškeré doklady a čestná prohlášení budou předloženy v prosté kopii, originále nebo úředně ověřené kopii. Doklady nesmí být starší 90 dnů. Splnění kvalifikačních požadavků je podmínkou dalšího hodnocení nabídky uchazeče.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. U oprávněné osoby, která nabídku podepíše, je nutné doložit doklad o oprávnění jednat jménem uchazeče ve věci podání nabídky. Doklad uchazeč doloží v rámci kapitoly a) identifikační údaje uchazeče (viz. Bod 12 kapitoly).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
1. Zadavatel připouští možnost zajištění zakázky prostřednictvím subdodavatelů. Subdodavatel předloží v rámci nabídky stejné doklady prokazující splnění kvalifikačních požadavků jako dodavatel (viz. kapitola Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele). 2. Nabídku lze podat na všechny obě části veřejné zakázky zároveň, popřípadě jen na jednu dílčí část veřejné zakázky. Uchazeči jsou povinni ve své nabídce uvést, které/kterých dílčích částí veřejné zakázky se jejich nabídka týká. 3. Uchazeč navrhne znění smlouvy podle stanovených požadavků. Návrh smlouvy bude součástí podané nabídky a podepsán statutárním zástupcem společnosti uchazeče nebo oprávněnou osobou. 4. Návrh smlouvy musí kromě minima stanoveného Příručkou pro zadávání zakázek (aktuální příručka D9 desatera OP LZZ) obsahovat také: • Povinnost dodavatele řídit se pravidly publicity a vizuální identity ESF a OP LZZ, daná platným Manuálem pro publicitu OP LZZ 2007-2013, • povinnost dodavatele umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty), • sankci dodavateli za nesplnění povinnosti dodavatele umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty) ve výši 20% celkové ceny zakázky, • povinnost dodavatele uchovávat veškerou dokumentaci vzniklou v souvislosti s plněním zakázky a záznamy o elektronických úkonech související s realizací zakázky po dobu uvedenou v právním aktu o poskytnutí podpory, nejméně však po dobu 10 let od roku následujícího po ukončení financování projektu, ze kterého je tato zakázka financována (v tomto případě do 31. 12. 2026). 5. Uchazeč v návrhu smlouvy uvede tyto platební podmínky: Placení za poskytnuté služby bude prováděno zpětně po dokončení vzdělávání v rámci každého běhu kurzu. Přílohou k faktuře budou originály prezenčních listin a evaluačních dotazníků. Zadavatel nebude dodavateli poskytovat žádné zálohy. Úhrada za plnění Díla bude Zadavatelem prováděna v české měně. Splatnost faktur je minimálně 15 dní ode dne jejich doručení Zadavateli. Faktury musí mít náležitosti daňového dokladu (dle zák. č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění). Nebude-li Dodavatelem předložená faktura obsahovat tyto náležitosti, bude Dodavateli Zadavatelem odeslána do 10 kalendářních dnů po jejím obdržení jako doklad nesplňující předepsané náležitosti k doplnění či opravě. V tomto případě nemá Dodavatel nárok na zaplacení fakturované částky, úrok z prodlení, smluvní pokutu ani jinou sankci. Lhůta splatnosti počíná běžet znovu až ode dne doručení jím opravené nebo doplněné faktury. 6. Nabídka i doklady a informace k prokázání splnění kvalifikace musí být pevně spojeny a zajištěny proti neoprávněné manipulaci a budou očíslovány vzestupnou řadou. 7. Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis uchazeče, musí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. 8. Obálka musí být opatřena těmito náležitostmi: • názvem zakázky a registračním číslem projektu • nápisem „ZADÁVACÍ ŘÍZENÍ OP LZZ – VZDĚLÁVÁNÍ – NEOTVÍRAT“ • názvem / obchodní firmou / jménem uchazeče, sídlem / adresou uchazeče • názvem společnosti zadavatele. 9. Nabídková cena bude stanovena v českých korunách (CZK) pro každou část zakázky (A, B), na kterou bude dodavatel podávat nabídku. Nabídková cena u jednotlivých dílčích částí zakázky nesmí překročit maximální hodnotu zakázky pro jednotlivé dílčí části zakázky. Nabídková cena bude dále členěná v rámci jednotlivých dílčích částí zakázky na jednotlivé kurzy následovně: • Nabídková cena za jednotlivé kurzy v rámci jednotlivých dílčích částí zakázky v členění jednotková cena bez daně z přidané hodnoty (dále jen DPH), výše DPH, jednotková cena s DPH, počet jednotek, cena za kurz bez DPH a cena za kurz včetně DPH. • Celková nabídková cena za každou dílčí část zakázky, na kterou je nabídka podávána v členění cena bez DPH, výše DPH a nabídková cena včetně DPH. • Neplátci DPH uvedou u DPH hodnotu 0,- Kč a poznámku, že se nejedná o plátce DPH, uvádějí tedy finální cenu zakázky. 10. Celková nabídková cena bez DPH za všechny dílčí části zakázky nesmí překročit částku 276 060,00,- Kč. Celková maximální nabídková cena za jednotlivé dílčí části zakázky činí: Dílčí část zakázky A. Akreditované kurzy pro sociální pracovníky a pracovníky v soc. službách pro seniory: 186 060,- Kč bez DPH. Dílčí část zakázky B. Vzdělávání v oblasti Psychobiografického modelu: 90 000,- Kč bez DPH. Při tvorbě nabídkové ceny pro jednotlivé kurzy vycházejte z níže uvedených údajů o počtu jednotek pro jednotlivé kurzy (údaj uvedený v závorce u každého kurzu). Celková maximální nabídková cena za osobu / kurz (jednotková cena) u jednotlivých kurzů včetně DPH je následující: Dílčí část zakázky A. Akreditované kurzy pro sociální pracovníky a pracovníky v soc. službách pro seniory: - 2 210,- Kč bez DPH) u kurzů: Bazální stimulace (počet jednotek 65), Zvládání stresu (počet jednotek 10). - 1 140,- Kč bez DPH) u kurzu Práce s přirozeným rizikem (počet jednotek 10). - 990,- Kč bez DPH) u kurzu Týmová spolupráce (počet jednotek 9). Dílčí část zakázky B. Vzdělávání v oblasti Psychobiografického modelu: - 5 000,- Kč bez DPH celkem u kurzu nebo více kurzů v součtu v oblasti Psychobiografický model (počet jednotek 18). 11. Uchazeč je povinen poskytnout součinnost při uzavírání smlouvy tak, aby tato smlouva byla uzavřena do 7 dnů ode dne doručení oznámení o přidělení zakázky. V případě, že vybraný uchazeč tuto součinnost ve stanovené lhůtě neposkytne, má zadavatel právo uzavřít smlouvu s uchazečem, který se umístil jako další v pořadí, popř. zvážit možnost vyhlášení nového výběrového řízení. Na jednání s druhým, příp. dalším uchazečem se vztahuje postup podle věty druhé. 12. Nabídka musí být odevzdána v následující struktuře: a. Identifikační údaje uchazeče. b. Prokázání splnění kvalifikačních požadavků. c. Nabídková cena v členění dle bodu 9 a 10. d. Návrh smlouvy, který bude v souladu s popisem předmětu zakázky vymezeném v této výzvě. e. Návrh metodiky a obsahu vzdělávání (obsah vzdělávacího programu, zpracování vzdělávacího programu z hlediska formy, použité výukové metody a technické vybavení), návrh vzdělávacích materiálů a učebních pomůcek v rozsahu min. 5, max. 10 normostran za každou dílčí část zakázky, na kterou je nabídka podávána. 13. Uchazeč je povinen zpracovat nabídku a veškeré informace nezbytné pro její hodnocení v přehledné a průkazné formě. V případě uvedení zmatečných či nepravdivých informací, nebude k těmto částem nabídky při hodnocení přihlíženo. Zadavatel si vyhrazuje právo ověřit si veškeré informace uvedené v nabídce.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

DÍLČÍ ČÁST A:

 

Vítězný dodavatel:
Název: bfz, o.p.s.
IČ: 27966119
DIČ: CZ27966119
Sídlo: Provaznická 16, 350 02 Cheb
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Steffen Steinke, Ing. Lucie Kulhánková (na základě plné moci) 
Poznámka k dodavateli:
Jediná úplná  nabídka doručená ve lhůtě pro podání nabídek

 

DÍLČÍ ČÁST B:

 

Zrušena.

 

Důvod: V požadované lhůtě nebyla doručena žádná úplná nabídka na danou dílčí část zakázky.

 

Datum ukončení: 19. 12. 2014


 
Uveřejněno: 25. 11. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016