- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Monitorovací systém energií pro organizace Středočeského kraje
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14092
Název zakázky: Monitorovací systém energií pro organizace Středočeského kraje
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 8. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016861 Středočeský kraj - efektivní region příjemce: Středočeský kraj
Název/obchodní firma zadavatele: Středočeský kraj
Sídlo zadavatele: Zborovská 11, 150 21 Praha 5
- Jméno: Jiří Snížek
- Telefon: +420257280606
- E-mail: snizek@kr-s.cz
IČ zadavatele: 70891095
DIČ zadavatele: CZ70891095
- Jméno: Veronika Kortanová
- Telefon: +420721604550
- E-mail: Kortanova@rdksc.cz
Lhůta pro podání nabídek: 19. 8. 2022 10:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky na Veřejnou zakázku se podávají v elektronické podobě na profilu zadavatele E-ZAK ve lhůtě pro podání nabídek.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka monitorovacího systému energií v rámci zavádění systému centrálního energetického managementu Středočeského kraje v souladu s požadavky normy ČSN EN ISO 50001: 2019 (v rámci přípravy na certifikaci Systému managementu hospodaření s energií).
Specifikace předmětu veřejné zakázky:
Předmětem zakázky je dodávka, zavedení a provoz systému pro monitorování a vyhodnocování údajů o spotřebě elektrické energie a zemního plynu ve vybraných odběrných místech. Součástí zakázky je sběr dat z portálů distribučních společností a dodávka sady HW prostředků pro sběr dat z měřidel na vybraných odběrných místech. Systém musí být rozšiřitelný a migrovatelný do prostředí Technologického centra kraje nebo do prostředí eGovernment cloud.
Specifikace systému je popsána formou sady funkčních a nefunkčních požadavků, rozdělených podle hlavních komponent systému (pozn.: jde o rozdělené z pohledu uživatelské funkcionality, nikoliv technickou architekturu řešení).
1. Webový portál bude mít za úkol především správu odběrných míst a vyhodnocování dat získaných sběrem z distribučních portálů nebo měřidel.
2. Sběr dat z externích portálů bude zajišťovat automatizovaný sběr dat z externích portálů distribučních společností a následné předávání získaných dat do webového portálu.
3. Sběr dat z měřidel bude zajišťovat získávání dat ze stávajících nebo nových měřidel v odběrných místech pomocí HW prostředků a následné předávání získaných dat do webového portálu.
4. Nefunkční požadavky - licence, provozní platforma, podpora, zabezpečení, …
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1845689,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1.Fáze T+3, 2.Fáze T+6
Místo dodání / převzetí plnění: Středočeský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základní kritérium pro hodnocení nabídek je ekonomická výhodnost nabídky ve smyslu § 114 odst. 1 zákona.
Základní kritérium pro hodnocení nabídek je celková nabídková cena.
Účastník stanoví nabídkovou cenu za řádné a včasné splnění předmětu Veřejné zakázky, na jejíž plnění podává nabídku.
Nabídková cena bude zpracována podle požadavků této Výzvy a jejích příloh a bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací veřejné zakázky (předmětu plnění).
Nabídková cena bude uvedena na krycím listu (příloha č. 1 této zadávací dokumentace) v následujícím členění:
• Cena v Kč bez DPH
• Sazba DPH v %
• Cena v Kč včetně DPH
Nabídková cena účastníka bude dále uvedena v závazném návrhu smlouvy (příloha č. 5 této zadávací dokumentace) ve struktuře požadované tímto návrhem smlouvy.
Účastník odpovídá za to, že jeho nabídka zahrnuje všechny práce, činnosti, služby a dodávky vymezené
v zadávací dokumentaci a že v uvedené nabídkové ceně jsou obsaženy veškeré náklady spojené s
realizací zakázky (předmětu plnění).
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Obecná ustanovení o prokazování kvalifikace
Zadavatel stanovil požadavky na kvalifikaci analogicky k požadavkům uvedeným v § 73 zákona.
Kvalifikovaným pro splnění Veřejné zakázky je účastník, který:
a) splní základní způsobilosti ve smyslu § 74 a násl. zákona, v rozsahu dle odst. 3.2 této zadávací dokumentace;
b) splní profesní způsobilosti ve smyslu § 77 zákona, v rozsahu dle odst. 3.3 této zadávací
dokumentace;
c) splní technickou kvalifikaci ve smyslu § 79 a násl. zákona, v rozsahu dle odst. 3.4 této zadávací dokumentace.
Technická kvalifikace
Zadavatel požaduje po účastníkovi prokázání technické kvalifikace analogicky dle § 79 zákona.
K prokázání technické kvalifikace účastník
A) Předloží formou čestného prohlášení seznamu zakázek z oblasti monitoringu energií realizovaných za poslední 3 roky před zahájením poptávkového řízení včetně popisu služby, doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele (s uvedením kontaktu, na kterém lze reference ověřit), viz. příloha č.7.
Účastník splňuje kritérium technické kvalifikace, pokud v posledních 3 letech realizoval
a) alespoň 2 zakázky spočívající v instalaci monitorovacího systému elektrické energie včetně zavedení SW nástroje na zpracování dat, vyčítání naměřených hodnot z distribučních portálů a instalaci měřidel spotřeby elektrické energie u odběrových míst,
nebo
b) alespoň 2 zakázky spočívající v instalaci monitorovacího systému zemního plynu včetně zavedení SW nástroje na zpracování dat, vyčítání naměřených hodnot z distribučních portálů a instalaci měřidel spotřeby zemního plynu u odběrových míst,
nebo
c) alespoň 1 zakázku spočívající v instalaci monitorovacího systému elektrické energie včetně zavedení SW nástroje na zpracování dat, vyčítání naměřených hodnot z distribučních portálů a instalaci měřidel spotřeby elektrické energie u odběrových míst a alespoň 1 zakázku spočívající v instalaci monitorovacího systému zemního plynu u veřejného nebo podnikatelského subjektu včetně zavedení SW nástroje na zpracování dat, vyčítání naměřených hodnot z distribučních portálů a instalaci měřidel spotřeby zemního plynu u odběrových míst,
B) Předloží osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci minimálně jedné osoby vztahující se k požadovaným činnostem u fyzické osoby, která bude služby poskytovat, nebo fyzických osob, které budou služby poskytovat.
Účastník splňuje kritérium technické kvalifikace, pokud
a) má minimálně 3 letou praxi v oblasti softwarového monitorování energií – doloží čestným prohlášením a profesním životopisem,
b) má minimálně 3 letou praxi při instalaci měřidel energií - doloží čestným prohlášením a profesním životopisem.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v souladu se zákonem, podle aktuálních pravidel OPZ a dle formálních, technických a smluvních požadavků zadavatele uvedených v této výzvě k podání nabídky a zadávací dokumentace.
Nabídky na Veřejnou zakázku se podávají v elektronické podobě, a to pomocí elektronického nástroje E-ZAK dostupného na zakazky.kr-stredocesky.cz. Zadavatel doporučuje podat nabídku jako soubor dokumentů v komprimované (zabalené) složce (metoda ZIP). Zadavatel upozorňuje, že v případě, že chce účastník předložit elektronický originál dokumentu, nesmí být s tímto dokumentem nijak manipulováno (dokument nesmí být upraven, spojen s jiným PDF dokumentem apod.). Nabídka nemusí být podepsána uznávaným elektronickým podpisem. Nabídka nemusí obsahovat elektronické originály dokumentů, u vybraného dodavatele si zadavatel může vyžádat
předložení originálů o kvalifikaci, pokud již tyto nebyly v zadávacím řízení předloženy. V nabídce na krycím listě dle vzoru, který tvoří přílohu č. 1 zadávací dokumentace, musí být uvedeny identifikační údaje účastníka v rozsahu analogicky dle § 28 ods. 1 písm. g) zákona. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy a jiné nesrovnalosti, které by Zadavatele mohly uvést v omyl.
Zadavatel upozorňuje dodavatele, že pro podání nabídek je nezbytná registrace v elektronickém nástroji E-ZAK, přičemž k registraci je vyžadován zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu. Podrobné informace jsou uvedeny na stránkách provozovatele elektronického nástroje zakazky.kr-stredocesky.cz. Nabídky musí účastníci doručit výše uvedeným způsobem nejpozději do konce lhůty pro podání nabídek.
Nabídka účastníka podaná v elektronické podobě musí splňovat požadavky podle §5 odst. 3 vyhlášky č. 260/ 2016 Sb., o stanovení podrobnějších podmínek týkajících se elektronických nástrojů, elektronických úkonů při zadávání veřejných zakázek a certifikátu shody.
Účastník může v poptávkovém řízení podat pouze jedinou nabídku, a pokud podá nabídku, nesmí být současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník v tomtéž poptávkovém řízení prokazuje kvalifikaci.
Pokud účastník podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími účastníky nebo podá nabídku a je současně osobou, jejímž prostřednictvím jiný účastník v tomto zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci, bude Zadavatelem vyloučen ze zadávacího řízení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Požadavky na obsah nabídky
Nabídka na Veřejnou zakázku bude předložena v následující struktuře:
a) Krycí list nabídky dle vzoru, který tvoří přílohu č. 1 této zadávací dokumentace
b) Obsah nabídky
c) Doklady prokazující splnění kvalifikačních předpokladů
d) Čestné prohlášení o neexistenci střetu zájmů dle vzoru, který tvoří přílohu č. 3 této zadávací dokumentace
e) Seznam poddodavatelů, který tvoří přílohu č. 4 této zadávací dokumentace
f) Podepsaný závazný návrh smlouvy na plnění Veřejné zakázky, který tvoří přílohu č. 5 této zadávací dokumentace
g) Další dokumenty požadované zadávací dokumentací anebo dle uvážení účastníka – doklady osvědčující odbornou způsobilost osob aj. (nebo poddodavatelské smlouvy)
h) Seznam realizovaných veřejných zakázek k prokázání technické specifikace dle bodu 3.4. (např. formou čestného prohlášení, které je přílohou č. 7 této dokumentace)
i) Popis řešení ve formě vyplněné přílohy č. 8 této dokumentace - Splnění specifikace předmětu VZ
Požadavky na členění nabídky dle výše uvedeného mají doporučující charakter.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Zadavatel upozorňuje dodavatele, že pro podání nabídek je nezbytná registrace v elektronickém nástroji E-ZAK, přičemž k registraci je vyžadován zaručený elektronický podpis založený na kvalifikovaném certifikátu. Podrobné informace jsou uvedeny na stránkách provozovatele elektronického nástroje zakazky.kr-stredocesky.cz. Nabídky musí účastníci doručit výše uvedeným způsobem nejpozději do konce lhůty pro podání nabídek.Nabídka účastníka podaná v elektronické podobě musí splňovat požadavky podle §5 odst. 3 vyhlášky č. 260/ 2016 Sb., o stanovení podrobnějších podmínek týkajících se elektronických nástrojů, elektronických úkonů při zadávání veřejných zakázek a certifikátu shody.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Př.č.1 Kryci_list_nabidky.xlsx (5. 8. 2022 11:42)
- Př.č.2 CP_k_prokazani_zakladni_zpusobilosti.docx (5. 8. 2022 11:42)
- Př.č.3 CP_o_neexistenci_stretu_zajmu-mezinárodní sankce.docx (5. 8. 2022 11:42)
- Př.č.4_CP_o_poddodavatelich.doc (5. 8. 2022 11:42)
- Př.č.5 Návrh smlouvy.docx (5. 8. 2022 11:42)
- Př.č.6 Mista_plneni_revize_zapracovane.doc (5. 8. 2022 11:42)
- Př.č.7 Splneni_technicke_kvalifikace.doc (5. 8. 2022 11:42)
- Př.č.8 Splneni_specifikace_predmetu_VZ.doc (5. 8. 2022 11:43)
- Vyzva_a_ZD_monitoring.pdf (5. 8. 2022 11:43)
- Odpověď na dotazy potenciálních dodavatelů.pdf (11. 8. 2022 09:00)
- příloha č. 1 k vysvětlení ze dne 11.8.2022 seznam odběrná místa.xlsx (11. 8. 2022 09:00)
- Vysvětlení ZD č. 1 z 11.8..pdf (11. 8. 2022 09:00)
- Dotaz uchazeče ze dne 16.8.pdf (17. 8. 2022 10:02)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (19. 9. 2022 15:54)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.