- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Přípravný kurz a certifikace IPMA Level C
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14002
Název zakázky: Přípravný kurz a certifikace IPMA Level C
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 3. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Siemens Energy, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Olomoucká 3419/7, Židenice, 618 00 Brno
- Jméno: Ing. Olga Kučerová
- Telefon: +420731634717
- E-mail: olga.kucerova@siemens.com
IČ zadavatele: 08496943
DIČ zadavatele: CZ08496943
- Jméno: Ing. Olga Kučerová
- Telefon: +420731634717
- E-mail: olga.kucerova@siemens.com
Lhůta pro podání nabídek: 21. 3. 2022 11:00
Místo pro podání nabídek: Siemens, s.r.o., Siemensova 1,Praha 13, PSČ 15500
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Vzdělávací aktivita s názvem „Přípravný kurz a certifikace IPMA Level C“ je plánována pro 3 zaměstnance společnosti Siemens Energy, s.r.o., odštěpný závod Industrial Turbomachinery. Přípravný kurz se bude konat ve školicích prostorách dodavatele.
Přípravný kurz, včetně certifikace, musí proběhnout nejpozději do 31. května 2022. Předpokládané datum možného zahájení plnění s ohledem na výběrové řízení a administraci žádosti o dotační podporu je dne 30. března 2022.
Přípravný kurz bude zajištěn externím dodavatelem a bude zahrnovat prezenční formu výuky, rozdělenou na část teoretickou a praktickou. Rozsah přípravného kurzu bude minimálně 32 hodin, resp. 20 hodin teorie, 12 hodin praxe. Jedna školicí hodina bude mít rozsah 60 minut.
Závěrečná certifikační zkouška IPMA Level C proběhne separátně, subdodavatelsky přímo od společnosti IPMA Česká republika (členskou národní asociací International Project Management Association, která jako jediná v České republice může certifikovat dle standardu IPMA) a bude navazovat na přípravný kurz. Rozsah této zkoušky je kalkulován minimálně na 8 hodin (3 hodiny písemná část zkoušky, 4,5 hodiny simulační workshop a 1 hodina/účastníka ústní pohovor).
Minimální požadovaný rozsah vzdělávací aktivity (vč. závěrečného ověření znalostí) je tak stanoven na 40 hodin.
Školení proběhne v českém jazyce a ke školení budou použity školicí pomůcky v českém jazyce, které obdrží každý účastník školení. V rámci výuky budou uplatněny postupy – přednáška, diskuse, aplikační cvičení, případová studie, příklady a úkoly k procvičení.
V průběhu školení lektor provede účastníky kurzu celým životním cyklem projektu, naučí účastníky kurzu používat klíčové metody, techniky a nástroje, jejichž znalost je prověřována v písemném testu. Důraz je kladen na procvičování probrané látky i případových studií tak, aby po absolvování přípravného kurzu byla úspěšnost písemného testu pro účastníky maximální. Poslední den přípravného kurzu proběhne „zkouška nanečisto“, tj. cvičná certifikace. Současně budou účastníci kurzu seznámeni s kompetencemi projektového manažera dle standardu IPMA a provedeni celým certifikačním procesem.
Náplň přípravného kurzu pokrývá zejména následující témata:
- Základní pojmy
- Předprojektová příprava a zahájení projektu
- Plánování, realizace projektu
- Uzavření projektu
- Agilní přístupy k řízení projektů
Na přípravný kurz bude navazovat samotná certifikace: CERTIFIKACE PROJEKTOVÉHO MANAŽERA IPMA LEVEL C®. Certifikace proběhne v tuzemsku a česky. V případě úspěšného složení certifikační zkoušky účastník obdrží certifikát IPMA – úroveň C.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 120750,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31.5.2022
Místo dodání / převzetí plnění: Školicí prostory dodavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky, které budou předloženy ve lhůtě pro podání nabídek, budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti na základě níže uvedeného kritéria.
Nabídková cena bez DPH s váhou 100 % - číselné kritérium
Účastník je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na s DPH a bez DPH. Hodnocena bude pouze celková nabídková cena, tj. nabídková cena za vzdělávací aktivitu bez DPH.
Na základě nabídkových cen bude sestaveno pořadí jednotlivých nabídek. Vítěznou nabídkou bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH za vzdělávací aktivitu v CZK. Ostatní nabídky se umístí za ní v pořadí od druhé nejnižší nabídkové ceny po tu nejvyšší.
Zadavatel si dle Pravidel pro zadávání zakázek Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce vyhrazuje právo nabídky nejprve vyhodnotit a poté provést posouzení splnění podmínek výběrového řízení (vč. splnění kvalifikačních požadavků) u nabídky první v pořadí.
Výběr nejvhodnější nabídky provede komise jmenovaná k tomu účelu zadavatelem.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Doklad opravňující dodavatele vzdělávací aktivity poskytovat vzdělávání za úplatu, např. výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence, doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky.
V případě zahraničního uchazeče bude zadavatel akceptovat doklad prokazující rovnocennou kvalifikaci, jako např. výše uvedený výpis z živnostenského rejstříku apod.
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá splatné daňové nedoplatky, splatné nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
Namísto předložení výše uvedených dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona o veřejných zakázkách) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb.).
- Doklad prokazující autorizaci – oprávnění od společnosti IPMA Česká republika zajišťovat přípravná školení k získání certifikace IPMA.
Je postačující, aby výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace byly předloženy v podobě kopií.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v následujícím členění s níže uvedenými požadavky:
- Krycí list nabídky obsahující:
- název zakázky - výběrového řízení,
- identifikaci zadavatele a účastníka,
- údaje o kontaktní osobě účastníka (telefon a emailová adresa)
- nabídkovou cenu uvedenou v Kč v členění na celkovou cenu bez DPH, samotnou DPH a celkovou cenu vč. DPH.
- jméno a podpis osoby oprávněné zastupovat dodavatele
- Doklady prokazující splnění kvalifikace dodavatele.
- Doklad/y o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací aktivity (výuční list, maturitní vysvědčení, diplom). Pokud vzdělání lektorů neodpovídá školené oblasti budou doloženy dokumenty, které prokazují jejich odbornost v dané oblasti.
- Popis nabízeného plnění, včetně navrhovaného harmonogramu školení.
- Podepsaný závazný návrh Smlouvy o realizaci vzdělávací aktivity (příloha této Výzvy). Návrh smlouvy bude dodavatelem doplněn pouze na zadavatelem určených, červeně zvýrazněných, místech. Ostatní ustanovení návrhu Smlouvy zůstávají neměnná. Dohoda o zpracování osobních údajů (příloha č. 6 Smlouvy) bude nedílnou součástí smlouvy s vítězným účastníkem. Podpisem návrhu Smlouvy bere účastník na vědomí znění této Dohody. Pro potřeby nabídky však není třeba separátně podepisovat a doplňovat požadované údaje (přílohy) Dohody.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastník je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na s DPH a bez DPH, včetně vyčíslení samotné výše DPH.
Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady dodavatele k zajištění dodávky, včetně studijních materiálů pro účastníky vzdělávací aktivity a souvisejících administrativních a ostatních nákladů (toto musí být z textu nabídky zcela zřejmé, explicitně slovně vyjádřené a jasně definované).
Nabídková cena musí být stanovena jako cena nejvýše přípustná, na pozdější navyšování hodnoty nebude brán zřetel.Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa účastníka.Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Zadavatel požaduje podání tištěné nabídky, a to v jednom originálním vyhotovení. Součástí originálu bude nabídka v elektronické podobě.Dodavatelé mohou nabídky podávat poštou (doporučeně), kurýrem nebo osobně na poštovní podatelnu společnosti Siemens, s.r.o., Siemensova 1, PSČ 155 00. Rozhodující je datum a čas přijetí nabídky, nikoliv datum odeslání. U poštovních zásilek je rozhodující datum razítka a uvedení času převzetí zásilky ze strany poštovní podatelny zadavatele. Nabídky podané po uplynutí lhůty pro podání nabídek komise neotvírá a nehodnotí.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpověď na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli (kontaktní osobě zadavatele ve věci zakázky) doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Platební podmínky
Viz návrh Smlouvy o realizaci vzdělávací aktivity
- Nabídka bude obsahovat Doklad/y o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací aktivity (výuční list, maturitní vysvědčení, diplom). Pokud vzdělání lektorů neodpovídá školené oblasti budou doloženy dokumenty, které prokazují jejich odbornost v dané oblasti.
Pokud dojde v průběhu realizace zakázky ze strany dodavatele ke změnám v realizačním týmu změnou osoby/osob podílejících se na plnění zakázky, bude taková osoba nahrazena pouze osobou s minimálně shodnou kvalifikací.
- Nákupní podmínky jsou součástí závazného návrhu Smlouvy o realizaci vzdělávací aktivity, tvořící přílohu této Výzvy. Návrh Smlouvy je účastník povinen potvrdit podpisem osoby oprávněné jednat jménem či za dodavatele a doložit jako součást nabídky. Návrh smlouvy bude dodavatelem doplněn pouze na zadavatelem určených, červeně zvýrazněných, místech. Ostatní ustanovení návrhu Smlouvy zůstávají neměnná. Podpisem tohoto návrhu Smlouvy účastník přijímá veškeré závazky a obchodní podmínky v něm obsažené, včetně znění Dohody o zpracování osobních údajů (příloha č. 6 Smlouvy), která bude podepsána spolu s podpisem Smlouvy.
- Dodavatel bere na vědomí, že vzdělávací aktivita bude spolufinancována z projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II).
- Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vyzva k podani nabidek_signed.pdf (7. 3. 2022 17:19)
- Priloha c 2 Vyzvy_Smlouva.zip (7. 3. 2022 17:19)
- Vysvetleni zadavacich podminek_1_signed.pdf (11. 3. 2022 08:20)
- Rozhodnuti o zruseni VR_signed.pdf (15. 3. 2022 16:16)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Důvodem je skutečnost, že došlo k zásadní změně aktuálních potřeb a s tím souvisejících požadavků zadavatele na plnění, zejména ohledně termínů.
Datum ukončení: 15. 3. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.