Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

VYTVOŘENÍ NOVÝCH WEBOVÝCH STRÁNEK OBEC BĚLOTÍN_II

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14118

Název zakázky: VYTVOŘENÍ NOVÝCH WEBOVÝCH STRÁNEK OBEC BĚLOTÍN_II

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 10. 2022

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Mikroregion Hranicko

Sídlo zadavatele: Tř. 1. máje 328, 753 01 Hranice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jaroslav Šindler – Předseda svazku
  • Telefon: +420602514400
  • E-mail: starosta@partutovice.cz

IČ zadavatele: 70961051

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Josef Křeháček
  • Telefon: +420730126732
  • E-mail: zakazky@kmadmin.cz

Lhůta pro podání nabídek: 17. 10. 2022 10:00

Místo pro podání nabídek:
Mikroregion Hranicko, ř. 1. máje 328, 753 01 Hranice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zpracování nových webových stránek pro obec Bělotín. Rozsah prací je uveden v příloze č. 4 této výzvy k podání nabídek. Součástí předmětu veřejné zakázky je také předložení návrhu servisní smlouvy, která bude řešit záruční i pozáruční servis, jakož i technickou a legislativní podporu nutnou pro další rozvoj webových stránek v následujícím období (technická podpora). Příloha č. 4 obsahuje rozsah prací technické podpory. Zadavatel požaduje fixaci ročního poplatku za služby plynoucí se servisní smlouvy v délce 5 let.

Bližší informace o předmětu plnění jsou uvedeny v přílohách výzvy k podání nabídek.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 102825,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín plnění nejpozději do 60 kalendářních dnů ode dne podpisu smlouvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
Obec mikroregionu Hranicko – Obec Bělotín

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Blíže viz příloha

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Blíže viz příloha

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Blíže viz příloha

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Blíže viz příloha

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Blíže viz příloha

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadavatel ruší výběrové řízení v souladu s kap. 20.10.2 písm. a) Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci operačního programu zaměstnanost, v platném znění. V průběhu výběrového řízení se vyskytly důvody hodné zvláštního zřetele, pro které nelze na zadavateli požadovat, aby ve výběrovém řízení pokračoval. Hodnotící komise řešila v rámci posouzení nabídek nepřiměřeně nízkou nabídkovou cenu. Dle cenového průzkumu byla předpokládaná hodnota veřejné zakázky 102 825 Kč bez DPH (124 418,25 Kč s DPH). Průměrná nabídková cena byla 95 878,86 Kč s DPH. Nabídková cena dodavatele s nejnižší cenou činila 40 100 Kč s DPH, což je o 67,77 % nižší než předpokládaná hodnota veřejné zakázky a o 58,18 % nižší než průměrná hodnota všech nabídkových cen.Hodnotící komise si vyžádala zdůvodnění nepřiměřeně nízké nabídkové ceny. Po obdržení odpovědi hodnotící komise dospěla k názoru, že vzhledem k tomu, že nabídkové ceny představují velký finanční rozptyl od 40 100 do 144 987 Kč, nelze bez dalších informací o kvalitě nabízeného řešení odpovědně rozhodnout o výběru dodavatele.Vzhledem k tomu, že zadavatel nepožadoval žádné náhledy nebo ukázky předchozích řešení obdobných projektů, nestanovil požadavky na personální obsazení techniků, kteří se budou podílet na plnění zakázky, jedná se o vážné chyby zadávací dokumentace, které způsobily velký rozptyl v nabízené kvalitě a ceně.

Datum ukončení: 4. 11. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 4. 10. 2022
 
Aktualizováno: 4. 11. 2022