- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
VYTVOŘENÍ NOVÝCH WEBOVÝCH STRÁNEK OBEC BĚLOTÍN_II
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14118
Název zakázky: VYTVOŘENÍ NOVÝCH WEBOVÝCH STRÁNEK OBEC BĚLOTÍN_II
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 10. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016832 Přívětivé úřady v Mikroregionu Hranicko příjemce: Mikroregion Hranicko
Název/obchodní firma zadavatele: Mikroregion Hranicko
Sídlo zadavatele: Tř. 1. máje 328, 753 01 Hranice
- Jméno: Ing. Jaroslav Šindler – Předseda svazku
- Telefon: +420602514400
- E-mail: starosta@partutovice.cz
IČ zadavatele: 70961051
- Jméno: Josef Křeháček
- Telefon: +420730126732
- E-mail: zakazky@kmadmin.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 10. 2022 10:00
Místo pro podání nabídek: Mikroregion Hranicko, ř. 1. máje 328, 753 01 Hranice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování nových webových stránek pro obec Bělotín. Rozsah prací je uveden v příloze č. 4 této výzvy k podání nabídek. Součástí předmětu veřejné zakázky je také předložení návrhu servisní smlouvy, která bude řešit záruční i pozáruční servis, jakož i technickou a legislativní podporu nutnou pro další rozvoj webových stránek v následujícím období (technická podpora). Příloha č. 4 obsahuje rozsah prací technické podpory. Zadavatel požaduje fixaci ročního poplatku za služby plynoucí se servisní smlouvy v délce 5 let.
Bližší informace o předmětu plnění jsou uvedeny v přílohách výzvy k podání nabídek.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 102825,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín plnění nejpozději do 60 kalendářních dnů ode dne podpisu smlouvy.
Místo dodání / převzetí plnění: Obec mikroregionu Hranicko – Obec Bělotín
Pravidla pro hodnocení nabídek: Blíže viz příloha
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Blíže viz příloha
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Blíže viz příloha
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Blíže viz příloha
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Blíže viz příloha
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- P1_Krycí list II 02.doc (4. 10. 2022 13:09)
- P2_SoD_Hranicko_Bělotín II 03.docx (4. 10. 2022 13:09)
- P3_ČP_základní způsobilost II.docx-1 (4. 10. 2022 13:09)
- P4_ČP_technické parametry II 03.docx (4. 10. 2022 13:09)
- Výzva_nové www II 03 (2)_sign.pdf (4. 10. 2022 13:10)
- VZD 01 signed.pdf (10. 10. 2022 11:50)
- VZD 02 signed.pdf (13. 10. 2022 13:03)
- Rozhodnutí o zrušení_www (2)_sign.pdf (4. 11. 2022 12:58)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zadavatel ruší výběrové řízení v souladu s kap. 20.10.2 písm. a) Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci operačního programu zaměstnanost, v platném znění. V průběhu výběrového řízení se vyskytly důvody hodné zvláštního zřetele, pro které nelze na zadavateli požadovat, aby ve výběrovém řízení pokračoval. Hodnotící komise řešila v rámci posouzení nabídek nepřiměřeně nízkou nabídkovou cenu. Dle cenového průzkumu byla předpokládaná hodnota veřejné zakázky 102 825 Kč bez DPH (124 418,25 Kč s DPH). Průměrná nabídková cena byla 95 878,86 Kč s DPH. Nabídková cena dodavatele s nejnižší cenou činila 40 100 Kč s DPH, což je o 67,77 % nižší než předpokládaná hodnota veřejné zakázky a o 58,18 % nižší než průměrná hodnota všech nabídkových cen.Hodnotící komise si vyžádala zdůvodnění nepřiměřeně nízké nabídkové ceny. Po obdržení odpovědi hodnotící komise dospěla k názoru, že vzhledem k tomu, že nabídkové ceny představují velký finanční rozptyl od 40 100 do 144 987 Kč, nelze bez dalších informací o kvalitě nabízeného řešení odpovědně rozhodnout o výběru dodavatele.Vzhledem k tomu, že zadavatel nepožadoval žádné náhledy nebo ukázky předchozích řešení obdobných projektů, nestanovil požadavky na personální obsazení techniků, kteří se budou podílet na plnění zakázky, jedná se o vážné chyby zadávací dokumentace, které způsobily velký rozptyl v nabízené kvalitě a ceně.
Datum ukončení: 4. 11. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.