- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vytvoření webových stránek statutárního města Opavy
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12744
Název zakázky: Vytvoření webových stránek statutárního města Opavy
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 4. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/17_080/0009964 Rozvoj nástrojů komunikace s veřejností a optimalizace strategie veřejné dopravy - město Opava příjemce: Statutární město Opava
Název/obchodní firma zadavatele: statutární město Opava
Sídlo zadavatele: Horní náměstí 382/69, 746 01 Opava - Město
- Jméno: Ing. Tomáš Navrátil
- Telefon: +420553756200
- E-mail: primator@opava-city.cz
IČ zadavatele: 00300535
DIČ zadavatele: CZ00300535
- Jméno: Ing. Milena Skazíková
- Telefon: +420553756431
- E-mail: milena.skazikova@opava-city.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 5. 2019 12:00
Místo pro podání nabídek: Horní náměstí 382/69, 746 01 Opava - Město
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je vytvoření nových webových stránek města (redakční systém, webová prezentace města, webová prezentace Turistického informačního centra). Součástí plnění je rovněž zkušební provoz, uvedení nového webu do „ostrého“ provozu a školení administrátorů redakčního systému - je specifikováno ve smlouvě o dílo, poskytnutí hostingu a provádění systémové (technické) podpory nejméně na období 3 let.
Viz Písemná výzva k podání nabídek
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31. 12. 2019
Místo dodání / převzetí plnění: Horní náměstí 382/69, 746 01 Opava - Město
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky.
1. kritérium: Nabídková cena v Kč bez DPH (20%)
2. kritérium: Roční paušální cena v Kč bez DPH za systémovou podporu (40%)
3. kritérium: Volitelné technické požadavky (10%)
4. kritérium: Kvalita návrhu plnění (30%)
Viz Písemná výzva k podání nabídek
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikaci prokáže uchazeč, který předloží Čestné prohlášení (viz příloha č. 3a) podepsané oprávněnou osobou za dodavatele:
Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
Profesní kvalifikaci prokáže uchazeč, který předloží prostou kopii:
aktuálního výpisu z obchodního rejstříku (je-li do tohoto rejstříku zapsán) ne starší 3 měsíců přede dnem podání nabídky. Pokud uchazeč není do rejstříku zapsán, doloží ČP o tom, že není zapsán do obchodního rejstříku vč. zdůvodnění.
dokladu o oprávnění k podnikání vztahujícího se k předmětu této zakázky - tedy dokladu podle živnostenského zákona pro výkon živností - Poskytování SW, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály.
Technickou kvalifikaci prokáže uchazeč, který předloží:
seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky přede dnem podáním nabídky s uvedením rozsahu a doby plnění.
Ze seznamu významných služeb musí jednoznačně vyplývat, že uchazeč v uvedeném období poskytoval alespoň 3 zakázky obdobného charakteru, jako je předmět plnění, tj. vytvoření webových stránek vč. poskytnutí systémové podpory pro obec III. stupně, přičemž každá z této zakázky musí být v hodnotě min. 600 000 Kč bez DPH. Uchazeč uvede rozsah a dobu plnění, název akce a subjekt, kterému byly služby poskytnuty (včetně kontaktních údajů pro ověření reference) – viz příloha č. 3b.
složení realizačního týmu, který bude odpovědný za plnění této zakázky s označením, kdo je vedoucí týmu a kdo jsou členové týmu – viz příloha č. 3c. Uchazeč předloží seznam realizačního týmu, který musí být složen z 1 vedoucího týmu (projektový manažer), který se podílel na realizaci min. 2 zakázek obdobného charakteru, jako je předmět plnění, tj. vytvoření webových stránek vč. poskytnutí systémové podpory pro obec III. stupně a dále min. z 2 členů týmu, z nichž každý se podílel na realizaci min. 1 zakázky obdobného charakteru, jako je předmět plnění, tj. vytvoření webových stránek vč. poskytnutí systémové podpory pro obec III. stupně. Vedoucí týmu i každý z členů týmu musí mít min. 3 roky praxe v oboru tvorby webových stránek. Bude prokázáno profesním životopisem u každé z těchto osob s uvedením popisu podílu na poskytování služeb s výše uvedeným předmětem.Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Nabídka bude obsahovat následující dokumenty a součásti:
Krycí list nabídky
Doklady o prokázání kvalifikace
Doplněný způsob zajištění požadavku v příloze č. 1
Podepsaný návrh smlouvy
Časový harmonogram realizace zakázky
Technický popis nabízeného redakčního systému
Podíl osob na plnění VZMR (seznam subdodavatelů)
Prohlášení o celkovém počtu listů
Viz Písemná výzva k podání nabídek
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč doloží celkovou nabídkovou cenu jako výslednou finanční hodnotu. Nabídková cena bude stanovena jako konečná a musí zahrnovat veškeré daně, cla, poplatky a ostatní další výdaje spojené s realizací veřejné zakázky malého rozsahu.
Nabídková cena bude uvedena v krycím listu nabídky (viz příloha č. 2) a smlouvě v členění bez DPH, DPH a včetně DPH. V případě, že bude v nabídce rozpor mezi hodnotou nabídkové ceny zapsané v krycím listu nabídky a hodnotou nabídkové ceny zapsané v textu smlouvy, bude pro hodnocení nabídek rozhodná nabídková cena zapsaná v textu smlouvy a tato cena bude také rozhodná pro uzavření smlouvy s vítězným uchazečem.
DPH bude v rozpočtu vyčíslena v zákonné výši ke dni podání nabídky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Priloha_1_zadani.docx-1 (17. 4. 2019 12:55)
- Priloha_1a_struktura webu.xlsx-1 (17. 4. 2019 12:55)
- Priloha_1b_navrh wireframu.docx-1 (17. 4. 2019 12:55)
- Priloha_2_kryci list nabidky.doc-1 (17. 4. 2019 12:55)
- Priloha_3_kvalifikace.doc-1 (17. 4. 2019 12:55)
- Priloha_4_podil osob na plneni VZMR.doc-1 (17. 4. 2019 12:55)
- Priloha_5_navrh smlouvy.pdf-1 (17. 4. 2019 12:55)
- Priloha_6_tabulka_3HK.xlsx-1 (17. 4. 2019 12:55)
- Priloha_7_popis modelove situace_4HK.docx-1 (17. 4. 2019 12:55)
- Vyzva k podani nabidek.pdf-1 (17. 4. 2019 12:55)
- Vysvetleni zadavacich podminek.pdf-2 (3. 5. 2019 12:30)
- Vysvetleni zadavacich podminek II.pdf-2 (3. 5. 2019 12:30)
- Oznameni o vysledku hodnoceni_vyberu.pdf (12. 6. 2019 13:49)
- Oznameni o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (1. 8. 2019 10:45)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 552800.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): WebActive s.r.o., Hviezdoslavova 614/16, Střekov, 400 03 Ústí nad Labem, IČ: 25428829
Datum podpisu smlouvy: 31. 7. 2019
Datum ukončení: 31. 7. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.