- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zpracování pasportů města Boskovice
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12720
Název zakázky: Zpracování pasportů města Boskovice
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 4. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/16_058/0007402 Zpracování koncepčních dokumentů rozvoje města Boskovice příjemce: Město Boskovice
Název/obchodní firma zadavatele: Město Boskovice
Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 4/2, 680 01 Boskovice
- Jméno: Ing. Jaroslav Dohnálek
IČ zadavatele: 00279978
- Jméno: Lucie Kolářová
- Telefon: +420602642419
- E-mail: lucie.kolarova@boskovice.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 4. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky je možné podávat osobně či poštou na adresu sídla zadavatele. V případě osobního podání se nabídky podávají na podatelnu města Boskovice, Masarykovo náměstí 4/2, 680 18 Boskovice, a to v úředních dnech pondělí a středa od 08:00 hodin do 17:00 hodin, v neúředních dnech úterý, čtvrtek a pátek od 08:00 hodin do 14:00 hodin.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování pasportů na pozemcích ve vlastnictví zadavatele na katastrálním území Města Boskovice.
Jedná se o zpracování celkem 4 pasportů majetku města Boskovice:
- pasport zeleně (včetně inventarizace stromů),
- pasport místních komunikací a dopravního značení,
- pasport budov města (včetně zhodnocení jejich stavu a energetické náročnosti),
- pasport mobiliáře města včetně separačních míst.
Veškeré pasporty musí být zpracovány a předány jak v listinné tak i v elektronické podobě (v pdf a v digitální vektorové podobě ve vektorovém formátu ESRI SHP v souřadném systému S-JTSK včetně vyplněných tabulek atributů). Jedná se o státní souřadný systém, otevřený formát, který je kompatibilní s geografickým systémem zadavatele.
Zadavatel na základě těchto klíčových aktivit rozdělil veřejnou zakázku na čtyři části:
1. část – pasport zeleně (včetně inventarizace stromů)
2. část – pasport místních komunikací a dopravního značení
3. část - pasport budov města (včetně zhodnocení jejich stavu a energetické náročnosti)
4. část - pasport mobiliáře města včetně separačních míst
Vymezení předmětu plnění a rozsah požadovaného plnění pro jednotlivé části jsou specifikována v příloze č. 1a až 1d Podrobná specifikace předmětu a rozsahu požadovaného plnění a v obchodních podmínkách, které jsou přílohou č. 4a až 4d této výzvy (pro každou část).
Podrobněji jsou podmínky stanoveny ve výzvě k podání nabídek a jejích přílohách, které jsou ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 730000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Místo dodání / převzetí plnění: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou podávány pro každou část samostatně a každá část bude hodnocena samostatně.
Zadavatel stanovil jako hodnotící kritérium každé části veřejné zakázky ekonomickou výhodnost nabídek.
Zadavatel bude hodnotit ekonomickou výhodnost nabídek podaných do každé části veřejné zakázky podle nejnižší nabídkové ceny včetně DPH, stanovené za celý předmět veřejné zakázky té dané části, na kterou je nabídka podávána.
Pro účely hodnocení bude brána celková nabídková cena včetně DPH uvedená ve smlouvě příslušné části veřejné zakázky.
Hodnocení bude probíhat tak, že nabídky budou seřazeny podle výhodnosti, a to od nejvýhodnější nabídky po méně výhodnou nabídku. Nejvýhodnější nabídka je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. V případě rovnosti nabídek bude rozhodnuto transparentním výběrem (losem). V případě losu se budou moci účastnit zástupci dodavatelů, o jejichž umístění se bude losovat.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Požadavek na jednu nabídku: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídky ke stažení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (3. 4. 2019 16:22)
- Přílohy č. 1 až 5 výzvy.zip (3. 4. 2019 16:22)
- Dodatečné informace pro 1. část.zip (15. 4. 2019 17:23)
- Dodatečné informace pro 2. část.zip (15. 4. 2019 17:23)
- 3_DZD_prodloužení lhůty pro podání nabídek.pdf (15. 4. 2019 17:23)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_1 část.pdf (3. 5. 2019 13:12)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_2 část.pdf (3. 5. 2019 13:12)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_3 část.pdf (3. 5. 2019 13:12)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_4 část.pdf (3. 5. 2019 13:12)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_1_část.pdf (5. 6. 2019 14:18)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_2_část.pdf (5. 6. 2019 14:18)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_3_část.pdf (5. 6. 2019 14:18)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_4_část.pdf (5. 6. 2019 14:18)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 617600.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Edita PáslerováJiřího z Poděbrad 938,549 31 HronovIČ: 01745247
Datum podpisu smlouvy: 31. 5. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ENVIPARTNER, s.r.o.Vídeňská 546/55,639 00 Brno – středIČ: 28358589
Datum podpisu smlouvy: 31. 5. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ENVIPARTNER, s.r.o.Vídeňská 546/55,639 00 Brno – středIČ: 28358589
Datum podpisu smlouvy: 31. 5. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Ing. Stanislav MudrákPodhradí 69,763 26 LuhačoviceIČ: 45682020
Datum podpisu smlouvy: 29. 5. 2019
Datum ukončení: 31. 5. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.