Hezký den,
posouzení, zda mají děti řádné očkování, je zcela ve Vaší kompetenci a odpovědnosti. My tuto skutečnost kontrolovat nebudeme. Školský zákon očkování vyžaduje, v tomto případě by zřejmě bylo vhodné konzultovat tuto záležitost s rodiči, kteří své děti do zařízení umístí.
S pozdravem
Helena Vojtášková
|
Dobrý den,
prosím o informaci: máme povinnost přijímat pouze děti očkované dle řádného očkovacího kalendáře, nebo lze níže uvedný výňatek interpretovat také na očkování? :
Dále bychom chtěli upřesnit informaci o nároku na čerpání rodičovského příspěvku v souvislosti s využíváním zařízení péče o děti v rámci výzvy B5. Na semináři zaznělo, že není možné do zařízení přihlásit děti mladší dvou let, aniž by rodič nepřišel o rodičovský příspěvek. Vzhledem ke skutečnosti, že zařízení zřizované v rámci výzvy B5 nejsou zapsána do školského rejstříku v režimu školského zákona, považuje se umístění dítěte v této skupině jako zajištění péče o dítě třetí osobou.
Děkuji Machů
|
Dobrý den,
razítko stavebního úřadu by na dokumentu být mělo.
S pozdravem,
Adéla Purschová
děkuji
co se týká přílohy č. 4, kolaudační rozhodnutí nebo dokument, který dokládá zákonnost využívání nemovitosti pro provoz zařízení péče o děti - mám dokument vygenerovaný z datové schránky, na kterém však není podpis ani razítko stavebního úřadu - nicméně je to dokument v pdf., který úřednice do datové schránky nahrála - je to dostačující?
|
děkuji
co se týká přílohy č. 4, kolaudační rozhodnutí nebo dokument, který dokládá zákonnost využívání nemovitosti pro provoz zařízení péče o děti - mám dokument vygenerovaný z datové schránky, na kterém však není podpis ani razítko stavebního úřadu - nicméně je to dokument v pdf., který úřednice do datové schránky nahrála - je to dostačující?
|
Dobrý den,
druhou část monitorovací zprávy raději nahrajte pod číslem 10, aby číslování ostatních příloh zůstalo zachované.
Adéla Purschová
Pod jakým číslem? když zadám 0 nebo 00, vždy se mi to překlikne automaticky na číslo 1, ale pod číslo 1 u příloh patří podpisový vzor:(
mohu to tak tedy nechat? pod cislem 1?
dekuji
|
Pod jakým číslem? když zadám 0 nebo 00, vždy se mi to překlikne automaticky na číslo 1, ale pod číslo 1 u příloh patří podpisový vzor:(
mohu to tak tedy nechat? pod cislem 1?
dekuji
|
Dobrý den,
část B monitorovací zprávy se nahrává do Benefitu jako všechny ostatní přílohy.
S pozdravem,
Adéla Purschová
jeste prosim ta monitorovaci zprava cast B se do benefitu nekam nahrava?:) dekuji
|
jeste prosim ta monitorovaci zprava cast B se do benefitu nekam nahrava?:) dekuji
|
Dobrý den,
klient služby je totéž co uživatel služby - tedy rodič, který využívá zařízení péče o děti. Děti se do indikátorů nepočítají.
Adéla Purschová
Počet podpořených osob - klienti - to jsou děti?
|
Dobrý den,
počet podpořených osob pro první monitorovací zprávu není relevantní, když služba ještě nebyla v provozu a nemohla tedy nikoho podpořit. Vyplníte počet dosažených jednotek 0.
Adéla Purschová
Dobrý den,
trošku se "peru" s aplikací benefit - v první MZ máme vyplnit také indikátory podpořených osob - je to tak, tam máme napsat předpokládanou hodnotu toho indikátoru viz. projektová žádost - neboť to přesně ještě ve fázi budování nevíme, jaká ta hodnota bude - ano?
Děkuji
|
Počet podpořených osob - klienti - to jsou děti?
|
Dobrý den,
trošku se "peru" s aplikací benefit - v první MZ máme vyplnit také indikátory podpořených osob - je to tak, tam máme napsat předpokládanou hodnotu toho indikátoru viz. projektová žádost - neboť to přesně ještě ve fázi budování nevíme, jaká ta hodnota bude - ano?
Děkuji
|
Dobrý den,
monitorovací zprávu založíme, až nám pošlete zpátky podepsaný právní akt.
Údaje o pečujících osobách ani o docházce dětí za fázi vybudování nedokládáte. V pomůcce pro vyplnění monitorovacích zpráv je u každé přílohy uvedené, ke které monitorovací zprávě se přikládá. Nerelevantní body stačí proškrtnout.
Rodiče každý měsíc podepisují docházku svého dítěte, časy odchodu a příchodu musí souhlasit s údaji ze čtečky.
Souhrnný záznam o docházce předkládáte formou záznamu ve formátu XLS/XLSX, který vygenerujete z elektronického docházkového systému. Pokud výstupní sestava nesplňuje všechny požadavky na tuto přílohu, můžete data vygenerovaná ze systému v souboru doplnit (tj. můžete soubor editovat v polích, která neobsahují příchod a odchod dítěte). Tabulka dostupná na internetu má přednastavené vzorce na posledním listu výpočet dosažených jednotek, příjemci pouze vyplňují vstupní údaje.
Adéla Purschová
Dobrý den,
děkuji:)
Ať se koukám jak koukám, záložku MZ v Benefitu nevidím, je možné, že tam zatím není? Že tam bude až Vám dojde potvrzení od nás, že akceptujeme právní akt?
Pak jsem se chtěla zeptat na MZ část B - v bodě 3 - ve kterém se píše o pečujících osobách - je nutné tuto kolonku vyplňovat, když v první fázi budování zařízení pečující osoby v projektu nebyly?
Body, které se nás netýkají máme proškrtnout nebo pouze nevyplnit nebo tam napsat Nerelevantní?
Ještě k přílohám - jednou z příloh je Prohlášení rodiče o docházce dítěte - je toto nutné dokládat za fázi vybudování zařízení či stačí napsat Nerelevantní? A následně - chápu to dobře - že rodiče musí podepsat docházku za celý měsíc vždy každý měsíc - takže budeme muset data z docházkové čtečky přepisovat/kopírovat do tohoto dokumentu a každý měsíc tento předkládat rodičům k podpisu?
Což mne vede ještě k otázce, jak budeme dokládat přehled docházky z docházkové čtečky za 6 měsíční období? Máme převádět data získaná z čtečky do excelového souboru a navíc tedy je potřeba, aby tam bylo rozděleno zmiňované dopoledne a odpoledne, což čtečka nerozděluje...a excelová tabulka s přednastavenými vzorci není k dispozici...jak se ptala paní Machů...je to tak?
Děkuji za odpovědi.
Hrubá
|
Dobrý den,
děkuji:)
Ať se koukám jak koukám, záložku MZ v Benefitu nevidím, je možné, že tam zatím není? Že tam bude až Vám dojde potvrzení od nás, že akceptujeme právní akt?
Pak jsem se chtěla zeptat na MZ část B - v bodě 3 - ve kterém se píše o pečujících osobách - je nutné tuto kolonku vyplňovat, když v první fázi budování zařízení pečující osoby v projektu nebyly?
Body, které se nás netýkají máme proškrtnout nebo pouze nevyplnit nebo tam napsat Nerelevantní?
Ještě k přílohám - jednou z příloh je Prohlášení rodiče o docházce dítěte - je toto nutné dokládat za fázi vybudování zařízení či stačí napsat Nerelevantní? A následně - chápu to dobře - že rodiče musí podepsat docházku za celý měsíc vždy každý měsíc - takže budeme muset data z docházkové čtečky přepisovat/kopírovat do tohoto dokumentu a každý měsíc tento předkládat rodičům k podpisu?
Což mne vede ještě k otázce, jak budeme dokládat přehled docházky z docházkové čtečky za 6 měsíční období? Máme převádět data získaná z čtečky do excelového souboru a navíc tedy je potřeba, aby tam bylo rozděleno zmiňované dopoledne a odpoledne, což čtečka nerozděluje...a excelová tabulka s přednastavenými vzorci není k dispozici...jak se ptala paní Machů...je to tak?
Děkuji za odpovědi.
Hrubá
|
Dobrý den,
veškeré instrukce najdete v dokumentu Pomůcka k vyplnění monitorovací zprávy a žádosti o platbu, který je zatím na webu zveřejněný pod výzvou A4, v nejbližích dnech ho zveřejníme také pod výzvou B5. Aktuálně najdete příručku a vzory příloh monitorovací zprávy zde:
http://www.esfcr.cz/folder/5017/display/
Zprávu o zahájení realizace projektu nepředkládáte, pouze zprávu za fázi vybudování a následně pak za každou fázi provozu.
Adéla Purschová
Dobrý den,
kde najdu v aplikaci Benefit záložku, na které mohu vyplnit část monitorovací zprávy - jak je popsáno v Projektové příručce?
Jaké všechny dokumenty/přílohy musím zaslat společně s první monitorovací zprávou - tj. zprávou za fázi budování zařízení? např. ... tabulku s monitorovacími indikátory - kde ji najdu? Musím zaslat také zprávu o zahájení realizace projektu? V jakém formátu mám MZ zaslat...
Děkuji
|
Dobrý den,
kde najdu v aplikaci Benefit záložku, na které mohu vyplnit část monitorovací zprávy - jak je popsáno v Projektové příručce?
Jaké všechny dokumenty/přílohy musím zaslat společně s první monitorovací zprávou - tj. zprávou za fázi budování zařízení? např. ... tabulku s monitorovacími indikátory - kde ji najdu? Musím zaslat také zprávu o zahájení realizace projektu? V jakém formátu mám MZ zaslat...
Děkuji
|
Dobrý den,
postup je téměř takový, jak píšete. Ovšem monitorovací zprávy předkládáte za všechny fáze projektu.
1. záloha do 30 dní od akceptace právního aktu příjemcem.
2. záloha na základě monitorovací zprávy za fázi vybudování.
3. záloha na základě monitorovací zprávy za 1. fázi provozu.
Na základě monitorovací zprávy za 2. fázi provozu budou uhrazeny vzniklé způsobilé výdaje navázané na obsazenost, ale příjemce už nežádá o poskytnutí nové zálohy.
Na základě monitorovací zprávy za 3. fázi provozu (tj. závěrečné monitorovací zprávy) bude vyplacen rozdíl mezi dosud poskytnutou podporou z OP LZZ a celkovou výší způsobilých nákladů projektu, které mají být kryty z prostředků OP LZZ. Rozhodující bude obsazenost zařízení.
Finanční plán v Benefitu je spíš orientační, jedná se o odhad. Lhůta proplacení zálohy na 1. fázi provozu záleží na tom, zda bude v pořádku monitorovací zpráva v pořádku. Pokud fáze vybudování končí 31. 8., předkládáte monitorovací zprávu ke konci září. Zde bych viděla jako reálné, že zálohu do konce roku obdržíte.
Adéla Purschová
Dobrý den,
děkuji. Ještě jsem se chtěla zeptat, na to, jak budou chodit jednotlivé zálohové platby - po podpisu právního aktu dojde do 30 dní k vyplacení první zálohové platby, pak zašleme monitorovací zprávu z první fáze tj. z budování a po jejím schálení bude do 10 dní vyplacena druhá zálohová platba? Což by mělo být ještě v roce 2013 - je to tak? Je možné, že finanční plán, který vygenerovala aplikace Benefit v našem projektu nenasedá na toto schéma výplaty záloh?
Následně po 6 měsících provozu vypracujeme druhou monitorovací zprávu a po jejím schválení dostaneme třetí zálohovou platbu, pak proběhne třetí fáze provozu, monitorovací zpráva a žádná platba, pak čtvrtá fáze projektu - provoz posledních 6 měsíců a po jeho skončení zašleme poslední monitorovací zprávu a tu poslední platbu obdržíme pouze v jakém připadě??? Pokud bude doloženo, že jsem již tyto peníze vynaložila na provoz zařízení (tj. způsobilé výdaje) a zároveň pokud součet vydaných peněz na provoz zařízení byl minimálně tak vysoký jako peníze vydané na vybudování zařízení?
Děkuji, jen se ujišťuji, že všemu rozumím.
Hrubá
|
Dobrý den,
děkuji. Ještě jsem se chtěla zeptat, na to, jak budou chodit jednotlivé zálohové platby - po podpisu právního aktu dojde do 30 dní k vyplacení první zálohové platby, pak zašleme monitorovací zprávu z první fáze tj. z budování a po jejím schálení bude do 10 dní vyplacena druhá zálohová platba? Což by mělo být ještě v roce 2013 - je to tak? Je možné, že finanční plán, který vygenerovala aplikace Benefit v našem projektu nenasedá na toto schéma výplaty záloh?
Následně po 6 měsících provozu vypracujeme druhou monitorovací zprávu a po jejím schválení dostaneme třetí zálohovou platbu, pak proběhne třetí fáze provozu, monitorovací zpráva a žádná platba, pak čtvrtá fáze projektu - provoz posledních 6 měsíců a po jeho skončení zašleme poslední monitorovací zprávu a tu poslední platbu obdržíme pouze v jakém připadě??? Pokud bude doloženo, že jsem již tyto peníze vynaložila na provoz zařízení (tj. způsobilé výdaje) a zároveň pokud součet vydaných peněz na provoz zařízení byl minimálně tak vysoký jako peníze vydané na vybudování zařízení?
Děkuji, jen se ujišťuji, že všemu rozumím.
Hrubá
|
Dobrý den,
konkrétně k Vašemu projektu bylo rozhodnutí o poskytnutí dotace odesláno dnešní poštou.
Co se týče příjmů, stále platí to, co je uvedeno v Projektové příručce:
"Příjemce ani případní partneři nemají povinnost vést účetnictví projektu tak, aby případné projektové příjmy byly vedeny s jednoznačnou vazbou na projekt. Případné příjmy se pro účely OP LZZ, obdobně jako výdaje, nedokládají a příjemce nemá povinnost o nich poskytovatele informovat.
Oblast případných příjmů byla zohledněna během vymezení jednotek a kalkulace jednotkových nákladů. Případné příjmy proto nesnižují dotaci z OP LZZ, na kterou má projekt na základě počtu jednotek dosažených v souladu se stanovenými podmínkami nárok."
S pozdravem,
Adéla Purschová
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, kdy budou zhruba vystaveny právní akty, kdy můžeme očekávat první zálohovou platbu a kdy bychom měli odevzdat první monitorovací zprávu z fáze budování zařízení?
Dále jsem se chtěla zeptat, zda všechny příjmy, které vzniknou sdružení v souvislosti s realizací projektu Vznik a provoz zařízení péče o děti předškolního věku jsou "příjmy projektu" - tj. musí přijít na stejný účet sdružení jako dotace a musí být účtovány zároveň s projektem (např. platby za volnočasové kroužky realizované v provozní době zařízení) a školkovné...ještě jsem se chtěla zeptat, zda je možné (z pohledu projektových příjmů) školkovné vybírat formou sponzorských darů, aby si rodiče dětí mohli platby odečíst z daní....
Děkuji
Hrubá
|
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, kdy budou zhruba vystaveny právní akty, kdy můžeme očekávat první zálohovou platbu a kdy bychom měli odevzdat první monitorovací zprávu z fáze budování zařízení?
Dále jsem se chtěla zeptat, zda všechny příjmy, které vzniknou sdružení v souvislosti s realizací projektu Vznik a provoz zařízení péče o děti předškolního věku jsou "příjmy projektu" - tj. musí přijít na stejný účet sdružení jako dotace a musí být účtovány zároveň s projektem (např. platby za volnočasové kroužky realizované v provozní době zařízení) a školkovné...ještě jsem se chtěla zeptat, zda je možné (z pohledu projektových příjmů) školkovné vybírat formou sponzorských darů, aby si rodiče dětí mohli platby odečíst z daní....
Děkuji
Hrubá
|
dobrý den, připojuji se k paní Machů - cokoli, co nám pomůže v tomto směru vítáme - děkuji Hrubá
|
Dobrý den,
můžete se obrátit na kolegyni Kateřinu Murlovou (katerina.murlova@mpsv.cz). Nicméně tabulka zveřejněná na internetu by měla sloužit jednotně všem příjemcům, tudíž není moc pravděpodobné, že by Vám kolegyně poslala nějakou jinou s více přednastevenými vzorci. Pokud vím, tak jinou tabulku, kterou by příjemci mohli používat, momentálně k dispozici nemáme.
S pozdravem,
Adéla Purschová
Dobrý den,
to je škoda, protože se s tím budou potýkat všichni příjemci. Export dat z docházkového systému asi standardně nerozlišuje dopoledne a odpoledne a dopočítávání, jestli docházka byla <3hodiny nebo >3 hodiny. Export tvoří základ tabulky, ale zbytek se musí doplnit a nadefinovat vzorci. Přímý kontakt na někoho, kdo to zpracoval byste mi dali? Děkuji S pozdravem Andrea Machů
|
Dobrý den,
to je škoda, protože se s tím budou potýkat všichni příjemci. Export dat z docházkového systému asi standardně nerozlišuje dopoledne a odpoledne a dopočítávání, jestli docházka byla <3hodiny nebo >3 hodiny. Export tvoří základ tabulky, ale zbytek se musí doplnit a nadefinovat vzorci. Přímý kontakt na někoho, kdo to zpracoval byste mi dali? Děkuji S pozdravem Andrea Machů
|
Dobrý den,
jediná tabulka, kterou máme k dispozici, je ta na internetu, na kterou jsem Vám poslala odkaz. Tabulku s jednotnými vzorci na ostatních záložkách nemáme, protože docházky generované různými docházkovými systémy se mohou lišit ve formátu.
S pozdravem,
Adéla Purschová
Dobrý den, děkuji, ano tam jsou. Prosím o vzorce na listě Záznam o docházce - jsou zde použity pokročilejší funkce a pokud to již jednou někdo dělal, byla bych moc ráda za sdílení :-) Děkuji moc. S pozdravem Machů
|
Dobrý den, děkuji, ano tam jsou. Prosím o vzorce na listě Záznam o docházce - jsou zde použity pokročilejší funkce a pokud to již jednou někdo dělal, byla bych moc ráda za sdílení :-) Děkuji moc. S pozdravem Machů
|
Dobrý den,
investiční výdaje se v rámci první monitorovací zprávy vyplňují pouze do žádosti o platbu, kde uvedete
počet dosažených jednotek „Vytvořené místo v zařízení péče o děti“ * 13 046 Kč. Reálné čerpání investičních výdajů není z naší strany sledováno, protože nekontrolujeme účetnictví příjemců. Úpravy prostor by měly být zahájeny až povydání právního aktu, respektive po datu uvedeném v právním aktu jako začátek projektu.
S pozdravem,
Adéla Purschová
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, když jsou celkové investiční způsobilé výdaje projektu 156.552Kč a jsou v rozpočtu projektu uvedeny u fáze 1 = vybudování zařízení - je nutné proinvestovat tyto v měsíci, který je stanoven pro fázi vybudování zařízení? Bude vyúčtování investičních peněz součástí první monitorovací zprávy?
Nebo je možné tyto peníze proinvestovat až v některé z dalších fází projektu - tedy ve fázi 2. až 4.= provoz zařízení - v případě, že plánujeme zařízení přestěhovat do nových vhodnějších prostor, které však budou potřebovat stavebně upravit...
Vycházím z toho, že stavební úpravy není možné konat před vydáním právního aktu...je to tak?
Děkuji za odpověď.
Hrubá
|
Dobrý den,
tabulku pro výpočet obsazenosti najdete na tomto odkazu: http://www.esfcr.cz/file/8480/.
Vzorce pro výpočet jsou nastavené na záložce výpočet dosažených jednotek.
S pozdravem,
Adéla Purschová
Dobrý den,
moc by nám pomohlo získat excelovou tabulku "zarizeni pece o deti_priklad kalkulace obsazenosti" včetně funkčních vzorců, je-li to možné - použili bychom ji přímo. Děkuji.
S pozdravem Andrea Machů
|
Dobrý den,
moc by nám pomohlo získat excelovou tabulku "zarizeni pece o deti_priklad kalkulace obsazenosti" včetně funkčních vzorců, je-li to možné - použili bychom ji přímo. Děkuji.
S pozdravem Andrea Machů
|
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, když jsou celkové investiční způsobilé výdaje projektu 156.552Kč a jsou v rozpočtu projektu uvedeny u fáze 1 = vybudování zařízení - je nutné proinvestovat tyto v měsíci, který je stanoven pro fázi vybudování zařízení? Bude vyúčtování investičních peněz součástí první monitorovací zprávy?
Nebo je možné tyto peníze proinvestovat až v některé z dalších fází projektu - tedy ve fázi 2. až 4.= provoz zařízení - v případě, že plánujeme zařízení přestěhovat do nových vhodnějších prostor, které však budou potřebovat stavebně upravit...
Vycházím z toho, že stavební úpravy není možné konat před vydáním právního aktu...je to tak?
Děkuji za odpověď.
Hrubá
|
Dobrý den,
forma smlouvy je na Vás, důležité je dodržet výši úvazků vzhledem ke kapacitě zařízení (kapacita 7- 12 dětí = minimálně 2 plné úvazky, 13 - 24 dětí = minimálně 3 plné úvazky). Rozhodující je objem úvazků, nikoli fyzický počet zaměstnanců.
S pozdravem,
Adéla Purschová
Dobrý den,
dle Příručky musejí být pečující osoby v zaměstnaneckém poměru k provozovateli - můžeme využít formu dohody - o provedení práce či o pracovní činnosti?
Děkuji Machů
|
Dobrý den,
dle Příručky musejí být pečující osoby v zaměstnaneckém poměru k provozovateli - můžeme využít formu dohody - o provedení práce či o pracovní činnosti?
Děkuji Machů
|
Dobrý den,
z pohledu poskytovatele dotace je v tomto směru stanovena pouze povinnost uzavřít pojistnou smlouvu pro případ odpovědnosti za škodu způsobenou při poskytování služby hlídání a péče o dítě.
Adéla Purschová
Dobrý den, zdá se že tuto diskuzi využívám pouze já:))
Chtěl jsem se ještě zeptat, jaká pojištění si musíme povinně sjednat pro účely provozu zařízení z hlediska projektu?
Děkuji Hrubá
|
Dobrý den, zdá se že tuto diskuzi využívám pouze já:))
Chtěl jsem se ještě zeptat, jaká pojištění si musíme povinně sjednat pro účely provozu zařízení z hlediska projektu?
Děkuji Hrubá
|
Dobrý den,
drobné výpadky v elektronickém systému mohou nastat, v těchto případech byste měli docházku vyplnit ručně. Pro účely kontroly Vám doporučuji mít o výpadku záznam - např. uloženou komunikaci s dodavatelem.
Adéla Purschová
Dobrý den,
od 2.9. startujeme projektové zařízení péče o děti a nějak se nám nedaří rozchodit docházkovou čtečku:(
Co se stane, pokud již 2.9. nenačteme děti do docházkového systému?
Děkuji
Hrubá
|
Dobrý den,
od 2.9. startujeme projektové zařízení péče o děti a nějak se nám nedaří rozchodit docházkovou čtečku:(
Co se stane, pokud již 2.9. nenačteme děti do docházkového systému?
Děkuji
Hrubá
|
Dobrý den,
1) Logo žadatele může být i na jiném místě. Pokud je v řadě s ostatními logy, musí být dodrženo pořadí a velikost log.
2) Informace o zdravotím stavu dětí nevyžadujeme.
3) Ano, záložní pečující osoby mohou být na DPP.
Lukáš Müller
|
jeste jsem chtela poprosit o informaci, zda pecujici osoby, ktere budou pouze tzv. v zaloze, kdyby bylo potreba nekoho zastoupit na prechodnou dobu musi mit pracovni smlouvu "na úvazek" a nebo stačí DPP, když budou zastupovat pouze v případě nemoci stabilní pečující osoby - tj. nárazově?
děkuji!
|
Ještě mám dotaz, zda je povinné mít speciální formulář týkající se zdravotního stavu dítěte vyplnění jeho pediatrem?
Děkuji
|
Dobrý den,
ještě jsem se chtěla zeptat k povinné publicitě - tedy k tomu, jak má vypadat oficiální dokument k projektu - tedy např. přihláška dítěte atd...
Je nutné, aby logo žadatele bylo v liště/v řadě/ve sloupci s ostatními logy? Tj. když bych dala nahoru do záhlaví papíru logo zřizovatele zařízení a jeho adresu a dolů do zápatí povinná loga - je to v pořádku, nebo musí být všechna loga buď nahoře nebo dole nebo po straně - ale za sebou tak, jak je popsáno v příručce - tj. pořadí log takto:
logo ESF v ČR s vlajkou EU a nápisem „Evropská unie“, za ním logo OP LZZ, pak logo realizátora projektu a nakonec logo Podporujeme vaši budoucnost esfcr.cz?
Děkuji
Hrubá
|
Jak už jsem psala, rozhodující je reálný počet přítomných dětí v daném okamžiku. Jakmile je jich 7 - 12, musí být po celou dobu přítomné 2 osoby, u počtu 13 - 24 dětí musí být po celou dobu přítomné 3 osoby.
Adéla Purschová
Je to tedy tak, že musí být ty pečující osoby přítomné v okamžik, když tam fyzicky bude 6 či 13 dětí nebo je to tak, že se mohou pečující osoby v rámci celého dne prostridat normálně jako ve školce - 6h přímé práce a cca 2h je tam vždy jedna “učitelka“ sama?
|
Je to tedy tak, že musí být ty pečující osoby přítomné v okamžik, když tam fyzicky bude 6 či 13 dětí nebo je to tak, že se mohou pečující osoby v rámci celého dne prostridat normálně jako ve školce - 6h přímé práce a cca 2h je tam vždy jedna “učitelka“ sama?
|
|
Dobrý den,
počet pečujících osob přepočtený na celé úvazky musí po celou dobu provozu zařízení odpovídat kapacitě (kapavita 7 - 12 dětí - 2 osoby, kapacita 13 - 24 dětí - 3 osoby). To znamená, že po celou dobu provozu je nutné mít v pracovně-právním vztahu odpovídající počet pečujících osob. Jejich fyzická přítomnost v zařízení však bude záviset na reálném počtu přítomných dětí v daný den. Například pokud má zařízení kapacitu 13 míst, ale aktuálně bude přítomno jen 10 dětí, můžou být přítomné jen 2 pečující osoby. Pokud by počet dětí v daný den byl pod 6, stačí pouze 1 pečující osoba.
Pečující osoba musí mít požadovanou kvalifikaci dokončenou nejpozději v okamžiku, kdy je s ní uzavřen pracovně-právní vztah. Kvalifikační požadavky se vztahují i na zástup.
Adéla Purschová
Dobrý den, děkuji za odpověď. Ještě jsem se chtěla zeptat, jak je to s podmínkou 2 pecujicich osob, které musí být přítomné v zařízení v tu chvíli, když bude přítomno 6 a více dětí? Znamená to, že běžnou provozní dobu zařízení nepokryji 2 pečující osoby? Dále bych Vás chtěla požádat o info ohledně toho, zda v zařízení jako pečující osoba může pracovat osoba, která si teprve dodělává požadovanou kvalifikaci. A zda na zástup, v případě nemoci např. může v zařízení fungovat jako pečující osoba i člověk s jiným vzděláním než jsou vymezené kvalifikace? Děkuji
|
Dobrý den, děkuji za odpověď. Ještě jsem se chtěla zeptat, jak je to s podmínkou 2 pecujicich osob, které musí být přítomné v zařízení v tu chvíli, když bude přítomno 6 a více dětí? Znamená to, že běžnou provozní dobu zařízení nepokryji 2 pečující osoby?
Dále bych Vás chtěla požádat o info ohledně toho, zda v zařízení jako pečující osoba může pracovat osoba, která si teprve dodělává požadovanou kvalifikaci. A zda na zástup, v případě nemoci např. může v zařízení fungovat jako pečující osoba i člověk s jiným vzděláním než jsou vymezené kvalifikace?
Děkuji
|
Dobrý den,
pokud vím, tak plastové lehátka jsou v sortimentu většiny firem dodávajících nábytek do mateřských škol, tudíž by měla být v pořádku, pro nás jako pro poskytovatele dotace zcela dostačující. Nicméně u jednoho prodejce jsem našla tento komentář: "Dle Státního zdravotního ústavu Praha se tato lehátka nedoporučují pro použití v MŠ. Doporučení vychází ze studie RNDr. Filipové a MUDr. Faierajzové. Dle této nejsou tato lehátka vhodná pro použití v MŠ. Neposkytují pevnou oporu pro záda, nechrání děti od chladu a jsou nízko nad zemí, kde je vysoká prašnost".
S pozdravem,
Adéla Purschová
Dobrý den,
v podmínkách je uvedeno, že na spaní musí mít děti lehátka s pevnou oporou zad - je za tyto možné považovat i tzv. předškolní plastová stohovatelná lehátka se síťovou výplní?
Děkuji
Hrubá
|
Dobrý den,
v podmínkách je uvedeno, že na spaní musí mít děti lehátka s pevnou oporou zad - je za tyto možné považovat i tzv. předškolní plastová stohovatelná lehátka se síťovou výplní?
Děkuji
Hrubá
|
Dobrý den,
na náklady obsažené v jednotkových cenách (tedy i náklady na pečeující osoby) opravdu není možné čerpat jiné veřejné prostředky. V rámci zařízení péče o děti, které bylo podpořeno z OP LZZ, lze čerpat jiné veřejné prostředky pouze na náklady, které jsou zcela vyjmuty z podpory OP LZZ. Napříkald pokud byste chtěli dotaci z Úřadu práce na pečující osoby, nesměli byste je zároveň hradit z dotace OP LZZ a náklady by musely být v účetnictví zcela oddělené. Před případnou kontrolou ze strany finančního úřadu byste pak měli být schopni jasně prokázat, že pečující osoby nehradíte z projektu.
Kvalifikační požadavky se vztahují pouze na pečující osoby.
S pozdravem,
Adéla Purschová
Dobrý den,
podpora nepokrývá celé náklady spojené s provozem zařízení. V četsném prohlášení uvádíme, že nečerpáme podporu z dalších veřejných prostředků. Je možné čerpat podporu (zaměstnanci na dotovaná pracovní místa) na část výdajů, které nejsou pokryty dotací?
Pracovník výdeje stravy, úklidu a zajištění provozu zařízení nemusí mít odbournou způsobilost pečující osoby?
Děkuji Andrea Machů
|
Dobrý den,
podpora nepokrývá celé náklady spojené s provozem zařízení. V četsném prohlášení uvádíme, že nečerpáme podporu z dalších veřejných prostředků. Je možné čerpat podporu (zaměstnanci na dotovaná pracovní místa) na část výdajů, které nejsou pokryty dotací?
Pracovník výdeje stravy, úklidu a zajištění provozu zařízení nemusí mít odbournou způsobilost pečující osoby?
Děkuji Andrea Machů
|
Dobrý den,
pokud jste do projektové žádosti uvedli, že projekt začíná 1. 8. 2013, můžete od tohoto data s realizací začít, včetně podepisování smluv. Tato informace je obsažena také v oznámení o výsledku výběrového procesu, který jsme všem žadatelům zasílali zprávou do aplikace Benefit7 dne 30. 7.. Zprávu najdete u příslušného projektu v Benefitu, na spodní části obrazovky je pak ke stažení soubor s dopisem, ve kterém je uvedeno, co všechno od Vás potřebujeme k vystavení právního aktu. Pravidla publicity jsou závazná již od začátku realizace projektu, ačkoliv právní akt bude vystaven později.
S pozdravem,
Adéla Purschová
Dobrý den, můžeme již začít podepisovat smlouvy o partnerství s projektovými partnery a datovat je k 1.8.2013, když se v aplikaci benefit zobrazilo, že náš projekt byl schválen a doporučen k podpoření? Kde přesně najdu vymezení toho, čím jsou partneři projektu zavázáni v rámci realizace? Kdy a jak dojde k podepsání právního aktu? V rámci publicity projektu musíme již nyní na propagačních materiálech uváděť povinná loga nebo až po podepsání právního aktu? Je to náš první ESF projekt, tak mnoho věcí nevíme, které jsou třeba běžně známé...děkuji za odpovědi!
|
|