Menu
V rámci projektu bude podpořeno celkem přibližně 1.740 osob za dobu realizace projektu, z toho počítáme, že 44 osob bude dále podpořeno nebagatelní podporou, tj. nad 40 hod. Bagatelní podporou bude podpořeno cca 1.696 osob. Tuto podporu získají prostřednictvím telefonní poradenské linky, e-mailové komunikace, případně osobně. Je možné, že u všech takto podpořených osob nebudeme schopni doložit veškeré požadované údaje (jméno, příjmení, datum narození), můžeme doložit např. výpis za tel. služby, e-mailovou korespondenci nebo prezenční listiny v případě osobní návštěvy účastníka. Jak máme tyto osoby uvést v monitorovacím indikátoru 67010? V případě nedoložení identifikačních údajů těchto osob se nám nebudou započítávat do MI? Pokud ano, máme si již nyní nastavit do tohoto MI nižší údaj, např. poloviční, a do popisu napsat toto vysvětlení? A nebude mít tento ponížený MI vliv na hodnocení projektu, jako že počet MI se bude zdát nízký vzhledem k nákladům a délce projektu? Neradi bychom se zavázali k něčemu, co bude pro nás následně nesplnitelné z důvodu neidentifikování účastníků. Za objasnění předem děkuji.
Dobrý den,
co se týče indikátoru 6 70 10, patří sem účastníci anonymní či s bagatelní podpora. Vaše organizace by měla mít nějaký vnitřní systém (evidenci) všech Vašich klientů. Projekt by měl být postaven na tom, že máte svojí evidenci, kterou následně prokážete při kontrole na místě a doložíte, že ten označený klient byl skutečně podpořen a v jakém rozsahu. Jak bylo řečeno na semináři, telefonická linka není ideálním prostředkem, protože zde se klienti velmi špatně sledují a dále se to i špatně prokazuje. Prokazatelnost je na Vás. Po dobu realizace projektu je potřeba každého klienta sledovat tak, aby bylo zřejmé, zda v celé délce projektu nepřesáhne bagatelní pdoporu. Pak by vstoupil totiž do jiného indikátoru. Jakou evidenci si nastavíte, je pouze na Vás. U anonymních klientů určitě nebudete mít oficiální údaje jako je jméno atd. Vzhledem k rozsáhlé Vámi uvedené pdopoře navrhuji do indikátoru zadat nižší číslo.
S podzravem Š.Müllerová
A musí mít taková klíčová aktivita, kde bude docházet pouze k bagatelní podpoře navíc ve většině případů poskytnuté anonymně, nastaven MI - tzn. závazek, který se musí splnit? A při vykazování podpořených osob v rámci tel. linky, pokud zjistíme údaje o volajícím, tzn. podpořené osoby, které skrze tel. poskytneme pomoc a podpoříme ji, budou stačit pouze její údaje + např. výpis tel. hovorů? Nebude vadit, že nemáme od takové osoby podpis?
V projektu máme další dvě aktivity, kde budeme poskytovat nebagatelní podporu a s identifiakcí těchto účastníků problém s vykazováním mít nebudeme.