Dobrý den, ráda bych se zeptala na několik dotazů: 1) je "vzdělávání specifické" synonymem pro "odborné vzdělávání" nebo jeho podmnožinou? 2) Do jaké kategorie bychom měli zařadit následující kurzy? Cílová skupina: projektoví manažeři, školení: IPMA, PRINCE2 Cílový skupina: IT konzultanti, školení: ITIL, COBIT, Enterprise Architecture, ... Cílový skupina: Vývojový tým, školení: Rational Unified Process, Agilní vývoj software 3) V materiálu "Obecné x specifické vzdělávání" je uvedeno, že "ve výzvě 94 s výjimkou v textu vymezených odvětví podporovány projekty s převahou obecného vzdělávání" v jedné ze svých reakcí zde na fóru uvádáte: "Ve výzvě je uvedeno, že projekty mají být zaměřené na odborné vzdělávání a obecné vzdělávání může být zahrnuto pouze jako doplněk." Je výzva tedy zaměřena na na obecné nebo specifické projekty? Děkuji za odpovědi. Autor: LAVICKOVA_P
|
Dobrý den, u projektů bez soukromého spolufinancování bude financování probíhat ex-ante, tedy předfinancováním. V projektu se počítá s první zálohou ve výši min. 20%. V případě monitorovacích indikátorů jsou za povinné indikátory považovány: Počet podpořených osob, Počet podpořených organizací, Počet úspěšných absolventů kurzů a případně indikátor Počet nově vytvořených/ inovovaných produktů (pokud je Vámi předkládaný projekt zaměřený inovativně). S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, omlouvám se, že píši nyní, část příspěvku byl konzultován s poskytovatelem podpory. K Vašemu dotazu. Zde usuzujeme, že chcete potvrdit pravost vašich údajů uvedených v čestném prohlášení o velikosti podniku a v takovém případě je možné doložit i přílohu o změně údajů ohledně počtu zaměstnanců. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, do řádků tabulky „004_Tabulka pro výpočet VP“, zapisujte údaje, které jsou požadovány a popsány v daných sloupcích tabulky, tedy údaje o názvu kurzu, režimu podpory, apod. U jednotlivých sloupců je umístěna nápověda. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, do projektu chceme zařadit odborné vzdělávání na konkrétních výrobních technologiích používaných v naší společnosti (např. programování strojů, obsluha automatů, ovládání řídících systémů balicích automatů, optimalizace nastavení automatu pro jednotlivé typy výrobků, atp.). Nebude na takováto školení pohlíženo jako na specifická? Jedná se o konkrétní výrobní technologie využívané v naší firmě, ale může je vlastnit i jiný/konkurenční výrobce obdobného typu výrobků. Školení proto považujeme za přenositelné v rámci našeho odvětví činnosti. Jedná se o školení, která může provádět pouze výrobce daných technologií, jak v tomto případě postupovat při zadávání zakázky vzhledem k povinnosti realizovat VŘ při zakázce nad 1 mil. Kč? Předem děkuji za odpověď Autor: RUZICKOVA_O
|
Dobrý den, - ano, je možné považovat za odborné vzdělávání účast na odborných konferencích s výčtem oblastí, které uvádíte u osob, které se danou oblastí ve své profesi zabývají.
- pokud je dané školení myšleno školením na roli interního kouče, kdy se po úspěšném absolvování školení stává interním koučem v oblasti, kterou uvádíte (HR), tak se jedná o odborné vzdělávání.
S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, pokud potřebujete tabulku „004_Tabulka pro výpočet VP“, která obsahuje více než 25 řádků, kontaktuje prosím telefonicky externího administrátora. Tabulka s více řádky Vám bude na určený email zaslána. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, prosím také o zaslání tabulky pro výpočet VP s více řádky. Děkuji. Autor: MWERNEROVA
|
Dobrý den, prosím rovněž o zaslání tabulky s minimálně 45 řádky. Do těchto řádků píšeme pouze školení nebo i rozdělení pozic v realizačním týmu, nákup zařízení pro jednotlivé partnery atd.? Děkuji za informace Yvonna Ronzová Autor: RONZOVA_Y
|
Dobrý den, mán 2 dotazy 1.když podnik žádá v blokové výjimce - má vyplnit také informaci, že byl příjemcem podpory de minimis za poslední 3 účetní období a relevantní informace k této záložce včetně všech partnerů? 2. Lze pořídit v rámci křížového financování stroj, na kterém bude probíhat zaučení zaměstnanců jako školící pomůcka? Lze tento stroj po ukončení projektu dále používat ve firmě? Případně má se stanovit alikvótní podíl, kdy část tohoto stroje bude financován z projektu -tj. bude na něm probíhat výuka a část, kdy jej bude firma využívat k výrobě? Děkuji Autor: FIALOVA_H_1
|
Dobrý den. Chtěl bych se ujistit, zda je v této výzvě relevantní vzdělávání zaměstnanců realizátora a zároveň partnera u dvou firem které mají společného vlastníka. Tyto firmy v rámci podnikání spolu úzce spolupracují. Dále bych chtěl poprosit o konzultaci, zda je považováno školení jednotlivých částí podnikového informačního systému za "odborné vzdělávání". Například modul v IS pro sklad absolvuje skladník a nákupčí nebo modul IS pro správu uživatelů/zákazníků absolvuje nákupčí, vedoucí prodejny, management. Děkuji. Fejta Autor: LUKAS_FEJTA
|
Dobrý den, Řídící orgán MPSV nachystal tabulku - 004_Tabulka pro výpočet VP - s více než 25 řádky, která Vám již byla zaslána. Po telefonické domluvě je možné zaslat konkrétní tabulku na emailovou adresu žadatele. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, jsme firma spadající pod sekci NACE 62 (poskytování software), konkrétně vyvoj IS. 1) Jako taková můžeme v rámci Výzvy č.94 žádat o školení spadající do tzv.obecných školení. Chápu to správně?2) Jak je to s poskytovatelem školení? Víme přesně, jaká školení by naši programátoři potřebovali absolvovat, ale aby byla školení v takovém rozsahu a tak konkrétní, jaká potřebujeme, známe pouze jednoho poskytovatele těchto školení. Ti ostatní nás svojí nabídkou nijak nepřesvědčili. Je možné tento druh školení zařadit mezi zvláštní způsob zadávání zakázky? Konkrétně se jedná např.o školení typu: ASP.NET - novinky, vývoj, architektura aplikací, přístup k datům, bezpečnost..., programování Microsoft.NET Framework, jazyk C# a projekt LINQ..atd...Děkuji za odpověď Autor: SABATOVA_D
|
Dobrý den, zhodnocení dosavadního systému vzdělávání je povinnou přílohou Žádosti pro žadatele ze skupiny velkých podniků, není tím myšleno, že má být samostatnou klíčovou aktivitou projektové žádosti. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, - Ano, je to přijatelné, aby člen realizačního týmu (projektový manažer) byl zároveň účastníkem školení, přičemž čas strávený na školení by nevykazoval v rámci činnosti projektového manažera na pracovním výkazu.
- Cílovou skupinou jsou zaměstnanci závislé na příjmu na základě pracovního poměru nebo obdobného vztahu (pracovní smlouva, DPČ, DPP). Pokud tedy majitel (či jiná osoba) nemá uzavřen pracovního poměr nebo obdobný vztahu (pracovní smlouva, DPČ, DPP), tak není zaměstnancem.
S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, obracíme se na Vás s dotazem ohledně těchto školení, zda se jedná o odborné nebo klíčové vzdělávání. ŠKolení pracovního práva pro THP pracovníky. Školení marketingu pro THP pracovníky. Děkujeme a přejeme hezký den. Drahníková Autor: DRAHNIKOVA_M
|
Dobrý den, prosím o laskavé upřesnění podmínek uznatelnosti mzdových náhrad pro účastníky školení. Z formulace podmínek v D5 vyplývá, že žadatel/příjemce v režimu blokové vyjímky - tedy s povinným financováním nemůže náklad uplatnit vůbec: " Pokud přímá podpora nemá charakter veřejné podpory s povinným spolufinancováním ze strany příjemce (tj. bez veřejné podpory, v režimu de minimis nebo dle dočasného rámce) je finanční podpora z veřejných prostředků na mzdové příspěvky pro cílové skupiny povolena až do výše 100 % mzdových nákladů37 na dané pracovní místo, nejvýše však do částky číselně odpovídající trojnásobku minimální mzdy38. " Znamená to tedy, že příjemce v režimu blokové výjimky se úhrada mzdových náhrad po dobu účasti na školení netýká? Děkuji. Jiřina Kosarzová Autor: KOSARZOVA
|
Dobrý den, ano, je možné zahrnout do projektu školení řidičů referentských vozidel pro vhodnou cílovou skupinu. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, a), b) mzdový příspěvek na flexibilní úvazek lze využít na zaměstnankyni, která se vrací po RD zpět do zaměstnání během realizace projektu. Pokud by tedy nastoupili do Vaší společnosti po RD např. v říjnu 2012 (začátek Vašeho projektu 1. duben 2013), tak mzdový příspěvek na flexibilní úvazek nelze využít. Mzdový příspěvek na flexibilní úvazek lze využít i na osobu, která by nově do společnosti (nebyla předtím zaměstnancem společnosti) nastoupila z RD/MD. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, - Z vašeho popisu dotazu usuzuji, že daná zaměstnankyně již v rámci RD ve firmě pracuje („pracující u nás pružnou formou práce během její RD“)a bude tedy pracovat před zahájením projektu. Ovšem ve výzvě 94 jsou podporovány flexibilní úvazky, na které zaměstnanec nastoupí bezprostředně z mateřské/rodičovské dovolené během realizace projektu.
- rozšíření řidičského oprávnění je podporovanou vzdělávací aktivitou. Např. osoba pracuje jako řidič ve společnosti a ke svému povolání potřebuje rozšířené řidičské oprávnění, jedná se o odborné vzdělávání.
- ano, pokud máte účetním obdobím kalendářní rok (pro výpočet tříletého období je nutné započíst podpory poskytnuté v daném běžícím účetním období + ve 2 předcházejících uzavřených účetních obdobích, tedy v rok 2013, 2012, 2011).
S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
|