Dobrý den, pokud tedy platí, že od okamžiku, kdy byla vyčerpaná alokace a naplněn zásobník se další projekty v hodnotící komisi nehodnotili, jak je tedy možné, že jsou podpořeny nebo v zásobníku uvedeny projekty s vyšším registračním číslem než projekty, na které se tímto způsobem nedostalo. Podle čeho se potom dostávají projekty ke komisi? Proč má žadatel trpět tím, že aministrativní proces na straně MPSV zdržel jeho žádost (a to i v případě, že nebyl zadáván 3. posudek) a do komise předním byly zařazeny žádosti, které byly podány mnohem později? V podstatě na tom, která žádost bude podpořena měla největší podíl rychlost hodnotitelů. Ty žádosti, které hodnotili rychlí hodnotitelé jsou podpořeny či v zásobníku a ty žádosti, u kterých byli hodnotitelé pomalejší mají smůlu a komise je už neprojednávala? Pokud to tak je, zdá se mi to zcela nefér. Na vyhodnocení projektů pak nemá vliv kvalita projektů ani schopnost žadatele včas dodat potřebné údaje. Autor: PALANOVA
|
Dobrý den, dotace zůstává společnosti, které byla přidělena. Nezáleží na tom, komu společnost patří a kdo je statutární orgán. Pokud by ovšem změna zasáhla do věcné stránky projektu (tj. noví majitelé by nebyli schopni projekt ve schválené podobě realizovat) je možné od realizace odstoupit. V případě pochybností doporučujeme konzultovat tuto problematiku konkrétněji. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, u plátců DPH byly aplikovány doporučené ceny bez DPH a u neplátců ceny s DPH. Záleželo na tom, co zatrhl příjemce v žádosti. Pokud se domníváte, že tomu tak někde nebylo, potřebuji konkrétní číslo projektu, aby to bylo možné ověřit. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den,d do zásobníku byla předána a projednána část projektů, v pořadí od nejvyššího podle počtu bodů, jen do určité výše součtu požadovaných finančních prostředků. Od okamžiku, kdy již bylo zřejmé, že na další projekty se ani teoreticky nemůžou finanční prostředky dostat, nebyly další projekty projednávány. Co se týče hodnocení, tak se nemohu vyjádřit bez znalosti kontextu projektu - tedy i celého hodnocení. Na rozhodnutí však nelze nic změnit. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, obecný dotaz k udržitelnosti: - udržitelnost projektu je pouze pokud jsou vytvořena nová pracovní místa nebo pořízen majetek v rámci křížového financování. - pokud je majetek v rámci křížového financování, tak platí obecná lhůta 3 roky pro MSP a 5 let pro velké podniky? Děkuji Autor: MUSILTOM
|
Znamená to tedy, že pokud přecházím z DPČ na DPP, musím si ponížit hrubou mzdu tak, aby výsledná čistá mzda byla stejná? Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den, změna formy pracovního vztahu je možná při zachování délky pracovní doby a maximální schválené mzdy v dané položce. Změna musí být popsána a zdůvodněna ve změnovém listu. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, pokud si chcete prohlížet starší příspěvky, odrolujete na další stranu, tak se rozhodí písmno, můžete to, prosím, opravit? Děkuji Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den, je nějak stanoveno, jaký může mít zaměstnanec maximální úvazek na projektech ESF dohromady - pokud by byl zaměstnán na více projektech u více zaměstnavatelů? Děkuji,M. Bedravová Autor: BEDRAVOVA_M
|
Dobrý den, doufám, že výše úvazku byla zde v diskusi dostatečně vysvětlena. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, projekt s reg. č. CZ.1.04/1.1.02/94.01430 má v dokumentech souvisejících s hodnocením žádosti o dotaci správně uvedeno vyrozumění u výsledku, ale v informacích o věcném hodnocení je uvedeno hodnocení projektu s reg. č. CZ.1.04/1.1.02/94.01437. Prosím o nahrání správného hodnocení do Benefitu. Děkuji. Filipová Autor: FILIPOVA_L
|
Dne 6. 5. 2013 bude v Praze uspořádán první ze seminářů pro příjemce ve výzvě č. 94. Více informací a přihlášku ke stažení naleznete zde: http://www.esfcr.cz/07-13/oplzz/seminar-pro-prijemce-k-vyzve-c-94-dne-6-5-2013-v-praze (odkaz je nutné překopírovat pole s adresou, přímý odkaz z esffóra nefunguje). Autor: ASEVERYN
|
Dobrý den, jaký by byl postup v této situaci: Projekt do výzvy 94 podpořený VK, nicméně statutární zástupci žadatele zvažují prodej společnosti, tzn. jméno by zůstalo stejné, ale změna by se stala u statutárních zástupců. Oba statutáři navíc figurují jako interní lektoři v podpořeném projektu a garanti školeného know how. Jaký by byl postup - zůstala by společnosti dotace, nebo by byl v případě prodeje společnosti projekt zrušen a dotace by musela být vrácena. Děkuji za odpověď. Autor: MLYNEK_D
|
Dobrý den, setkal jsem se se dvěma projekty, kterým byl výběrovou komisí krácen rozpočet v oblasti zařízení a vybavení projektu na obvyklé ceny uvedené v dokumentu Obvyklé ceny zařízení a vybavení v OP LZZ. Krácení bylo provedeno vždy na ceny bez DPH nezávisle na tom, zda žadatel uvedl, že je či není plátce DPH ve vztahu k aktivitám projektu (jeden projekt tím pádem rozpočtoval ceny bez DPH, druhý vč. DPH). Žádný z ekonomů, které znám, mi toto nebyl schopen vysvětlit, jako neznalému problematiky kolem DPH se mi to může jevit jako znevýhodnění projektu, který není plátcem (např. za částku 13750 bez DPH koupíme do projektu lepší notebook než za stejnou sumu, která je včetně daně), ale možná se pletu. Můžete mi, prosím, poradit, kde je možné na toto najít odpověď? děkuji Autor: STAFEK_P
|
Dobrý den, měl bych dotaz k zaslanému vyhodnocení projektu, který nepodpořila výběrová komise. Hodnocení externími hodnotiteli je opravdu rozlišné. Jak může externí hodnotitel pokrátit odborné (klíčové) vzdělávací kurzy o polovinu ceny? Žadatel pro zjištění zpracoval průzkumy trhu, dle kterých byly ceny určeny a toto bylo uvedeno v projektové žádosti. Jak se může stát, že externí hodnotitel se v hodnocení domnívá, že OPLZZ neumožňuje distanční podobu vzdělávání (e-learning)? Jako "zdůvodnění" zamítnutí VK je uvedeno vyčerpání alokace... Proč tedy nebyl projekt zařazen do zásobníku projektů jako některé ostatní? Děkuji za odpověď. Ing. Luděk Navrátil Autor: NAVRATIL_L
|
Dobrý den, na základně našeho telefonického hovoru bylo upřesněno, že informace k jednotlivým projektům a o věcném hodnocení jsou postupně zasílány. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, s konkrétními dotazy se obracejte na osobu, která je uveden v zaslaném vyrozumění o schválení u vašeho projektu. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, vzhledem k tomu, že v době podávání žádosti byla v platnosti starší verze příručky D5 (bylo možné počítat se zapojením pracovníků v rozsahu přesahujícím plný úvazek), je pravděpodobné, že u některých žadatelů může dojít ke změně struktury mzdových nákladů - z předpokládaných DPČ budou části úvazků pracovních smluv, budou najímáni další pracovníci, atp. Můj dotaz zní, zda, případně jak je nutné tuto situaci nějak speciálně řešit (změna rozpočtu projektu?) při zachování celkové výše podpory? děkuji Autor: STAFEK_P
|
Důvod musí být relevantní a to posuzuje poskytovatel. Pokud např. VK rozhodla, že rozdíl mezi podporou a náklady projektu musí dorovnat žadatel ze soukromého spolufinancování, není nižší limit veřejné podpory důvodem pro posouvání projektu proti původnímu harmonogramu. To samé se týká případu, kdy to, že bude v případě úspěchu limit překročen mohlo být žadateli známo již v době podání žádosti. Pro přesnější odpověď je nutné zaslat dotaz z číslem projektu a konkrétnějším popisem vzniklé situace. Autor: ASEVERYN
|
Toto možné není. Autor: ASEVERYN
|
Dobrý den, soukromé spolufinancování se objeví v žádosti na záložce zdroje financování a náklady projektu, rozhodující však bude procento uvedené v samotném rozhodnutí (doplněné podlke kurzu ke dni podpisu). V rozpočtu, který zasíláte jako podklad k žádost jsou výdaje projektu jako takového (celkové) a není tam rozpad na soukromé a veřejné prostředky. Autor: ASEVERYN
|
Dobrý den, děkuji za uvedené odpovědi a aktivní přístup k diskuzi, ale dovolím si odpovědi ještě uřesnit. Odpověď pana Mlýnka z 11.4.2103 není zcela správná nebo jednoznačná z hlediska projektů OP LZZ. Z příručky D5 platné od 1.11.2012 plyne (jak je již zmíněno níže), že zaměstnanec zapojený ro realizačního týmu v rámci projektu OP LZZ, může mít u zaměstnavatele úvazek do maximální výše 1,0. Resp. způsobilým výdajem je pouze výdaj za činnost v rámci projektu do maximální výše úvazku u zaměstnavatele 1,0. Dovoluji si uvést příklady: 1) Zaměstnanec má u zaměstnavatele DPČ na 0,3 na neprojektové aktivity a pracovní smlouvu na 1,0 z projektu. Výdaje spojené s pracovní smlouvou jsou způsobilé v objemu 0,7 úvazku. 2) Zaměstnanec má u zaměstnavatele DPČ na 0,3 na neprojektové aktivity, pracovní smlouvu na 1,0 z projektu a DPČ na 0,2 z druhého projektu. Způsobilé výdaje z OP LZZ jsou do výše 0,7. Způsobilé jsou pouze výdaje s vazbou na pracovní smlouvu (a to pouze částečně dle předchozí věty), výdaje spojené s dohodou o pracovní činnosti nejsou způsobilé vůbec. 3) Zaměstnanec má u zaměstnavatele pracovní smlouvu na 1,0 na neprojektové aktivity a DPČ na 0,5 z projektu. U nových projektů nejsou z hlediska OP LZZ žádné výdaje způsobilé S pozdravem Ing. Jiří Kabelka Odbor řízení pomoci z ESF Oddělení realizace OP LZZ - adaptabilita Ministerstvo práce a sociálních věcí Autor: KABELKA_J
|
Vyjádřil jsem se nepřesně: u jednoho zaměstnavatele můžete mít max úvazek 1,0 na stejný druh práce (tzn. jako ve Vašem případě účetní a finančního manažera). Pokud by však dotyčný/á dělal ve firmě ještě např. nočního vrátného, uklízečku, udržbáře apod., (tzn. jiný druh práce), tak by mohl mít další úvazek, např. 0,5. Autor: MLYNEK_D
|
Dobrý den, také nejsem z ŘO a tuto situaci už jsem řešil u několika projektů OPLZZ a OPVK. Dovolím si tedy připojit svůj názor. Zákoník práce neomezuje výši úvazků u jednoho zaměstnavatele (pokud ano, tak mě prosím odkažte na §). Příručka D5 OPLZZ však omezuje úvazek na max. 1,0 u zaměstnavatele (stejně tak je to nyní i v OPVK). Dříve zde bylo povoleno tuším 1,5 nebo 1,6... V praxi to znamená, že pokud chcete na pozici finančního manažera (např. 0,1) zaměstnat účetní, musíte jí ponížit úvazek ve firmě na 0,9 a k tomu přidáte projektový 0,1 (jak píše Ing. Fencl níže). Autor: NAVRATIL_L
|
Dobrý den, nejsem sice z ŘO, ale i tak si dovolím reagovat. Je to bohužel tak - dle ZP je možné mít u 1 zaměstnavatele max. 1,0 úvazku. Další práce je možná jen skrze přesčasy. V našich realizovaných projektech jsme vždy krátili standardní úvazek pracovníka tak, aby v součtu s úvazkem podpořeným z ESF nepřekročil 1,0 úvazku. Autor: MLYNEK_D
|
Pane inženýre, to snad ne... Není to náhodou tak, že zaměstnanec nesmí mít více než 1,0 úvazku na projekty ESF?? Podle Vašeho výkladu by se museli zaměstnancům podílejícím se na projektu snižovat pracovní úvazky ..., nebo by se na projekty museli přijímat do pracovně právního vztahu další zaměstnanci. Autor: BERAN_R
|
Dobrý den, i já se připojím, projekt CZ.1.04/1.1.02./94.01021 také stále nemá v Benefitu žádnou zprávu ani závěry věcného hodnocení. Autor: MLYNEK_D
|
Dobrý den, takovýhle postup není možný. Řídící orgán rozhodne dle postupů zda a případně komu bude dotace přidělena. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, pokud je pracovník zapojen do realizace ESF projektu resp. ESF projektů je nutné zajistit, aby jeho úvazek byl maximálně 1,0 u daného zaměstnavatele (tj. součet veškerých úvazků zaměstnance u zaměstnavatele včetně případných DPP a DPČ nesmí překročit jeden pracovní úvazek) - toto ustanovení platí pouze pro projekty s Rozhodnutím o poskytnutí dotace vydaným po 1. 11. 2012. Zkráceně: finanční manažer na ESF projektu úvazek 0,5 a ve firmě jako účetní úvazek 0,5, celkem tedy úvazek 1,0 u zaměstnavatele. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, je možné zkrátit dobu realizace projektu původně uvedenou v projektové žádosti z 24 měsíců na 18 měsíců? Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den, je možné poprosit MPSV, aby posunulo vydání Rozhodnutí až na rok 2014 - a to z důvodu čerpání de minimis? Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den, naši společnosti byl schválen projekt a ve Vyrozumnění o schválení bylo stanoveno několik požadavků, které se týkají opravy našeho projektu tak, aby bylo vše v souladu se schválenou výší rozpočtu. Píše se tam Byly přidělena finanční podpora z veřejných prostředkůna Vámi předložená grantový projekt. Maximální výše podpory na uvedený projekt byla stanovena na 2 923 155,00 Kč A dále: Celkový rozpočet projektu překračuje limit podpory de minimis, tj. 100 tis. EUR ( naše firma provozuje silniční dopravu). Schválený rozpočet projektu je 2 781 555,- Kč. Výše poskytnutých veřejných prostředků bude vyčíslena v den vydání rozhodnutí o poskytnutí dotace dle aktuálního kurzu. Celkový rozpočet však musí zůstat zachován, rozdíl žadatel doplní soukromým spolufinancováním. Náš dotaz tedy je: Jak konkrétně máme upravit žádost v Benefitu 7, abychom vyhověli výše uvedenému požadavku. Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den, na základně dnešního telefonátu jsme byli ujištěni, že podklady má žadatel již k dispozici. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, naši společnosti byl schválen projekt a ve Vyrozumnění o schválení bylo stanoveno několik požadavků, které se týkají opravy našeho projektu tak, aby bylo vše v souladu se schválenou výší rozpočtu. Jeden z těchto požadavků je následující:Členění rozpočtu bude obsahovat položky rozlišené alespoň na úroveň jednotlivých kurzů. Pokud tedy máme 5 základních KA - znamená to tedy, že v rozpočtu pro nákup služeb musí být u každé rozpočtové položky uvedeno přesně npř. Rozpočtová položka aktivita aktivita Počet jednotek Cena celkem 04.04.01.01 KA 2 práce v CAD/CAM systémech a grafických programech 1 150 000 04.04.01.02 KA 2 prohloubení znalostí k IS společnosti 1 60 000 04.04.01.03 KA 2 trendy v bydlení a nábytku 1 45 000 04.04.01.04 KA 2 individuální semináře pro vedoucí pracovníky a interní lektory zaměřené na problematiku společnosti 1 100 000 04.04.02.01 KA 3 základy obchodnických dovedností 1 50 000 04.04.02.02 KA 3 efektivní management pro vedoucí pracovníky a interní školitele 1 45 000 Na koho se prosím mohu s případnými konkrétními dotazy obracet? Díky za info a pomoc. Pehal Autor: PEHAL_J
|
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda je možné, aby jeden subjekt odstoupil od realizace svého projektu ve prospěch jiného, konkrétního, subjektu, jehož projekt byl zařazen do zásobníku (bez ohledu na pořadí v zásobníku). Předem děkuji za Vaši odpověď. S přáním hezkého dne, Irena Soukupová Autor: SOUKUPOVA_I
|
Dobrý den, náš projekt byl podpořen a nyní připravuje vše k zahájení projektu. Není nám úplně jasné vysvětlení v metodice způsobilých výdajů D5 na straně 10. Jde o osobní náklady. Může pracovník, který je na plný úvazek zaměstnán u společnosti ( jeho pracovní činnost nemá nic společného s řešením evropských projektů) být zároveň zaměstnán na DPP jako např. manažer projektu? Z manuálu nám není zcela jasné, zda podmínka úvazku maximálně 1,0 se vztahuje ke všem činnostem ve společnosti, nebo to je jen podmínka ve vztahu k projektům z ESF. Děkuji za odpověď Naďa Málková Autor: MALKOVA
|
Dobrý den, stále jsme neobdrželi zprávu o rozhodnutí o poskytnutí dotace, přestože uvádíte, že se tak stane do 10 pracovních dní od zveřejnění výsledků. Kdy můžeme očekávat zprávu? Jedná se o projekt č. 1.04/1.1.02/94.01050. V Benefit7 máme uveden stav Vráceno k přepracování … Autor: SPISIAKOVA_Z
|
Dobrý den, v případě jakýchkoliv dotazů ohledně prodloužení lhůty pro dodání potřebných dokumentů k vydání RoD kontaktujte osobu, která je uvedená ve vyrozumění o schválení žádosti k danému projektu. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, chápeme Váš dotaz, ale dle aktuálně poskytnutých informací Řídícího orgánu budou veškeré informace k případnému navýšení alokace zveřejněny nejdříve v nejbližších týdnech. K dnešnímu dni nejsou známy žádné bližší informace o případné výši, či zda k navýšení skutečně dojde. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, nezlobte se na mne, ale s Vaší odpovědí týkající se navýšení alokace nejsem spokojený. Pokud se ptám na konkrétní věci a Vy mě odbudete naprosto shodnou větou, kterou jste použil už několikrát, nemůžete ode mne čekat jinou reakci. Pro firmu, která je v zásobníku projektů relativně vysoko, je to dost podstatná informace, která může mít vliv na rozhodnutí, zda ještě počkat či zda zkusit získat finance z jiných dotačních zdrojů. Ještě jednou Vás tedy prosím o odpověď, v jaké fázi se možné navýšení alokace nachází. Děkuji. Autor: VASAK_M
|
Dobrý den, je možné poprosit o prodloužení lhůty pro podání příloh k vydání Rozhodnutí? Stačí i v poslední den lhůty poprosit např. e-mailem? Autor: MUSILTOM
|
Dobrý den, v následujících týdnech budou organizovány vyhlašovatelem výzvy semináře pro příjemce. Konkrétní termíny a místa budou zveřejněny na stránkách www.esfcr.cz. způsob evidence nepřímých nákladů necháváme zcela na zvážení příjemce. Z pohledu poskytovatele podpory není třeba nepřímé náklady evidovat odděleně. Nepřímé náklady však mohou být předmětem kontroly ze strany FÚ. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, informace o případném navýšení alokace bude zveřejněna nejdříve v příštích týdnech. Všechny shrnující informace k hodnocení jsou uvedeny v závěrečném hodnocení. Tyto informace vždy musejí obsahovat výčet případných nedostatků a navrhované krácení projektu. Tímto jsou tedy žadateli k dispozici všechny relevantní informace, kterými se může případně inspirovat při psaní dalších projektových žádostí. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, způsobilé výdaje jsou ty, které vznikly v období mezi datem zahájení a datem ukončení realizace projektu, ledaže půjde o výdaje, které jsou uvedeny v kapitole 3.2 Příručky pro příjemce a mohou být hrazeny až po datu ukončení realizace projektu. Na způsobilost výdajů nebude mít vliv podpis RoD oprávněnou osobou ŘO (kdyby k podpisu došlo po zahájení projektu). Realizace vašeho projektu tedy může začít např. 1. 4. 2013 a náklady od tohoto data budou způsobilé, přestože dojde k podpisu právního aktu ze strany poskytovatele až po 1. 4. 2013. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, krácení v projektových žádostech bylo hodnotiteli a výběrovou komisí prováděno na základě obvyklých cen. Ve vašem projektu byla schválena cena notebooku včetně OS, kancelářského SW a antiviru na 18 000 Kč bez DPH. Tyto ceny jsou závazné a stejné pro všechny žadatele v rámci OP LZZ (tabulka doporučených cen zařízení a vybavení byla součástí dokumentů zveřejněných spolu s textem výzvy č. 94 na www.esfcr.cz). Předpokládáme tedy, že koupíte notebook za max. 18 000 Kč. Proplacena vám však bude jen částka odpovídající rozsahu zapojení (velikosti) realizačního týmu, který tvoří ve vašem projektu patrně cca 0,6. Zbytek si příjemci hradí z vlastních zdrojů (viz příručka D5). OP LZZ je primárně zaměřen na financování vzdělávání a nikoliv na financování vybavení pro administrativu společnosti. Doporučujeme pozorně prostudovat metodiku OP LZZ (zejména příručky D1 - D10), kde jsou všechna pravidla, na základě kterých docházelo ke krácení vašeho projektu, uvedena. Výběrová komise musí podle metodiky postupovat v případě všech projektových žádostí. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, příjemce potupuje dle příručky - D9 Metodický pokyn pro zadávání zakázek, který nalezne na stránkách www.esfcr.cz, kde je mimo jiné uvedeno, že zadavatel je povinen postupovat tak, aby nedocházelo k dělení předmětu zakázky na menší zakázky s cílem snížit hodnotu zakázky pod stanovené limity pro jednotlivé postupy. Bez širšího kontextu na tento dotaz nelze odpovědět. Obecně doporučujeme zakázky ve výběrovém řízení vyhlašovat jako celek a dělit pouze vnitřně. V jiném případě musí existovat jednoznačné zdůvodnění, které prokazuje, že nejde o účelné dělení zakázky - tzn. na trhu neexistuje dodavatel, který by byl schopen dodat všechny služby. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, žadatel obdrží vyrozumění o schválení žádosti, kde bude Řídícím orgánem doporučeno zahájení realizace projektu na 1. 4. 2013, nebo 1. 5. 2013. V případě potřeby zahájení realizace projektu v jiném termínu je nutné kontaktovat uvedenou kontaktní osobu. Datum ukončení realizace projektu musí být nejpozději 30. 6. 2015. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, pokud jste velkým podnikem, máte dvě možnosti. Buď můžete upravit text ve vzoru prohlášení nebo využít formulář, který jste přikládali k projektové žádosti. Tento formulář najdete na http://www.esfcr.cz/file/8347/ S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, aktuální metodika neukládá povinnost zřízení samostatného projektového účtu. Můžete využívat bankovní účet organizace. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, mám dotaz k vř: - vzhledem k tomu, že jste navýšili limit z 200 tisíc na 500 tisíc pro objem zakázky, u které stačí pouze objednávka, tak se chci zeptat, zda budete příjemcům poskytovat jasné a zřejmé vyjádření, zda když rozčlení výběrové řízení na jednotlivé oblasti: IT, jazyky, soft skills, zda se nebude jednat o účelové dělení zakázky, když každá tato oblast bude mít jiného dodavatele (de facto bez výběrového řízení, přímo osloveného)
- bude toto vyjádření poskytovat jen EA, nebo i právník z MPSV (pan Bělohrad?)
Autor: MUSILTOM
|
|