Dobrý den,
mám dotaz ohledně našeho projektového záměru. Lze podpořit následující aktivity?
1. Vytvoření komplexní marketingové strategie (městský marketing, goodwill, PR atd.). Předpokládají se i dvě dotazníkové šetření (je i toto podpořitelné?), jedno zaměřeno na vztah obyvatel ORP na městský marketing a druhé by bylo zaměřeno na hodnocení kvality marketingu přímo zaměstnanci úřadu ORP.
2. Souvisejicí vzdělání, zaměřené na rozvoj marketingových schopností vybraných zaměstnanců (podpora vyšší než 40 hodin)
3. Softwarové řešení - vytvoření platformy městského marketingu, který by upřesňoval stávajicí systém; další by bylo zavedení QR kódu ke zlepšení městského amrketingu; mobilní kancelář vedoucích pracovníku, tak aby měli neustály přístup k městské síti a tím se zlepšila jejich práce.
Děkuji Vám mnohokrát za zodpovězení.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Antonín Hořín
Dobrý den,
1. Vytvoření komplexní marketingové strategie je možné za podmínky, že bude prokazatelně doloženo, jaký má tato strategie vliv na zlepšení procesů, zvýšení kvality nebo zvýšení transparentnosti fungování organizace.
2. V případě, že bude splněna podmínka v bodě 1, tak bude způsobilým výdajem i s tím související školení.
3. Prosím o bližší specifikaci SW řešení a ostatních záměrů a jejich přiřazení ke konkrétním podporovaným aktivitám v textu výzvy.
S pozdravem
Ing. Štěpánka Sýkorová
Komentáře k otázce