POVEZ II - Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců OBB stavební materiály, spol. s r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11760
Název zakázky: POVEZ II - Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců OBB stavební materiály, spol. s r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 10. 2017
Název/obchodní firma zadavatele: OBB stavební materiály, spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Frýdecká 793, 720 00 Ostrava
- Jméno: Mgr. Tomáš Kurek
- Telefon: +420596733531
- E-mail: kurek@obb.cz
IČ zadavatele: 64611809
DIČ zadavatele: CZ64611809
- Jméno: Monika Magerová
- Telefon: +420596733531
- E-mail: magerova@obb.cz
Lhůta pro podání nabídek: 7. 11. 2017 10:00
Místo pro podání nabídek: OBB stavební materiály, spol. s r.o., Frýdecká 793, 720 00 Ostrava
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění vzdělávání zaměstnanců společnosti OBB stavební materiály, spol. s r.o. v rámci projektu Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053, který se zabývá problematikou adaptability pracovní síly v podnicích, v níže uvedeném kurzu:
Kvalifikovaný prodejce střešních krytin
Rozsah: 80 hodin á 60 min., včetně zkoušky 4 hod. á 60 min, tedy 76 hod. teoretické výuky a 4 hod. zkouška.
Počet skupin: 1
Počet osob ve skupině: 13 osob
Ukončení kurzu: Závěrečná zkouška
Komu je kurz určen:
Kurz je určen pracovníkům působícím v oblasti navrhování technických a materiálových řešení v oblasti střešních krytin ve stavebnictví se zaměřením na využití nových alternativních technologií, dále pro specialisty v oblasti prodeje a poskytování servisu u těchto specifických materiálů a produktů.
Jedná se o odborný vzdělávací program pro specialisty vedoucí ke zvýšení kvalifikace pracovníků působících v oboru střešních krytin a suché výstavby včetně příslušenství ve stavebnictví.
Program je zaměřen na:
- Nové druhy střešních krytin
- Inovativní produkty, včetně jeho využití
- Technickou specifikaci a parametry střešních krytin včetně příslušenství
- Zásady navrhování a aplikace v praxi
- Znalosti jak poskytnout zákazníkům kvalifikované technické poradenství a servis
Obsah programu je zaměřena na témata:
1. Betonová krytina (Bramac, KM Beta) 8 hod.
2. Pálená krytina (Creaton, Bramac, Tondach, Roben) 8 hod.
3. Střešní okna (Velux, Fakro) 16 hod.
4. Sádrokarton (Knauf, Rigips, Fermacell) 8 hod.
5. Postřešní folie (Tyvek,Dorken) 8 hod.
6. Plechové krytiny (Satjam, Ruukki) 8 hod.
7. Komíny a betonové výrobky (Eko komín,Ferobet) 16 hod.
8. Stavební chemie (Ardex, Weber) 4 hod.
9. Opakování, závěrečná zkouška: rozsah 4 hod
Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:
Dodavatel poskytne všem účastníkům školení výukové a podpůrné materiály.
Budou dodrženy minimální počty hodin výuky uvedené výše. Počet hodin výuky uvedený výše neobsahuje přestávky, a tudíž budou o tyto přestávky navýšeny.
Součástí plnění je vydání osvědčení o absolvování kurzu.
Přípustná je pouze prezenční forma výuky.
Školení bude realizováno kvalifikovanými lektory.
Školení bude uzavřené, tzn., bude připraveno dle potřeb zadavatele.
Součástí plnění dodavatele budou veškeré dodávky a činnosti, které nejsou detailně specifikovány, ale které jsou nutné pro řádné poskytování zadavatelem požadovaných služeb.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 261950,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaná doba realizace je 11/2017 – 4/2018.
Místo dodání / převzetí plnění: Prostory společnosti OBB stavební materiály, spol. s r.o., Olomouc.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti, kdy kritériem hodnocení zadavatel stanovil nejnižší nabídkovou cenu.
Nejvhodnější nabídkou je ta, která nabídne nejnižší hodnotu, tedy nejnižší nabídkovou cenu v Kč bez DPH.
Způsob hodnocení:
Nabídková cena v Kč bez DPH bude stanovena jako cena celková za celý předmět plnění zakázky.
Výsledné pořadí hodnocených nabídek bude určeno seřazením nabídek od nejnižší nabídkové ceny bez DPH po nejvyšší.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) v prosté kopii.
Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, nebo výpis z jiné evidence, pokud je v ní zapsán v prosté kopii ve stáří max. 90 dní k podání nabídky.
Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (vzor prohlášení je přílohou č. 3 této Výzvy k podání nabídek) – podepsaný originál dodavatelem či osobou oprávněnou k zastupování dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele + originálem plné moci) ne starší než 90 dní ke dni podání nabídky.
Seznam významných služeb poskytnutých za posledních 5 let před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele. Minimální úroveň pro splnění kvalifikace je stanovena na předložení alespoň 2 služeb (souboru služeb) obdobného charakteru k předmětu zakázky (vzdělávání dospělých nebo firemních zaměstnanců), přičemž finanční hodnota každé z těchto služeb (souboru služeb) činila min. 70 tis. Kč bez DPH.
Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám pro osoby zabezpečující odborné vzdělávání – členy lektorského týmu. Minimální úroveň pro splnění kritéria technické kvalifikace je stanovena na předložení seznamu alespoň 2 lektorů. Každý z lektorů musí prokázat alespoň 2 roky praxe ve vzdělávání dospělých v oboru dle předmětu zakázky (odborné vzdělávání v technických oborech) a dosažení středoškolského vzdělání v technickém oboru (ukončení maturitní zkouškou).
K prokázání tohoto kritéria kvalifikace předloží dodavatel seznam lektorů a doklad o dosaženém vzdělání a profesní životopis každého z lektorů, kterými je prokazováno splnění minimální úrovně pro splnění kvalifikace. Seznam lektorů bude podepsán osobou oprávněnou jednat za dodavatele a předložen v originálním vyhotovení.Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Všechny informace a údaje uvedené ve výzvě a v přílohách vymezují závazné požadavky zadavatele, které je účastník povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky a ve své nabídce je akceptovat.
Pokud účastník nepřijme požadavky stanovené výzvou a přílohami, bude se jednat o nesplnění podmínek a účastník bude vyloučen z další účasti ve výběrovém řízení.
Nabídka musí být řádně čitelná a bez škrtů a přepisování a musí plně respektovat podmínky stanovené výzvou.
Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Součástí nabídky bude:
Krycí list nabídky (Příloha č. 1) – podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele.
Obsah nabídky, který bude obsahovat čísla stránek a názvy jednotlivých kapitol.
Doklady o prokázání splnění kvalifikace.
Popis předmětu celého plnění v dostatečném rozsahu.
Návrh smlouvy dle Přílohy č. 2 podepsaný dodavatelem či osobou oprávněnou k zastupování dodavatele (statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem zastupování dodavatele).
V Příloze č. 2. – Návrh smlouvy – Dodavatel vyplní své identifikační údaje, náklady na jednoho účastníka vzdělávací aktivity a celkové náklady na vzdělávací aktivitu.
Kompletní nabídka v elektronické podobě na CD/DVD.
Další relevantní dokumenty dle zvážení dodavatele (např. ukázka vzdělávacího materiálu, hodnotící dotazník apod.).
Plná moc
- pokud jedná za dodavatele zmocněnec na základě plné moci, nebo je jednáno na základě pověření, musí být v nabídce předložena platná plná moc nebo pověření v originále nebo úředně ověřené kopie (je-li relevantní).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Celková nabídková cena bude uvedena v krycím listu nabídky (Příloha č. 1) bez DPH a v návrhu smlouvy (Příloha č. 2). Celková nabídková cena uvedena v krycím listu nabídky a návrhu smlouvy se budou shodovat.
Další případné členění a rozbor ceny dle zvážení dodavatele.
V nabídkové ceně budou zahrnuty veškeré náklady související s realizací zakázky. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné k zajištění školení, zejména náklady za lektora, výukové materiály apod.
Nabídková cena je cenou celkovou a konečnou a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
Požadavek na písemnou formu nabídky: -Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v českém jazyce.-Nabídka musí být svázána a zajištěna proti jakékoliv manipulaci cizí osobou.-Nabídka bude doručena v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele, poštou nebo osobně proti předávacímu protokolu. Osobní podání je možné na adrese OBB stavební materiály, spol. s r.o., Frýdecká 793, 720 00 Ostrava a to do dne a data uvedeného v úvodu Výzvy.-Elektronické podání nabídky není přípustné.-Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.-Do nabídky je zakázáno vpisovat jakékoliv dodatečné informace rukou.-Nabídka bude zpracována v jednom tištěném originále a jedné kopii na CD/DVD v PDF formátu.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může být doručeno poštou na adresu sídla zadavatele k rukám paní Magerové (kontaktní osoby zadavatele), nebo elektronicky e-mailem na adresu magerova@obb.cz. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek nejpozději do 2 pracovních dní po doručení žádosti. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.Zadavatel může vysvětlení zadávacích podmínek poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel je oprávněn během lhůty k podání nabídek změnit podmínky výzvy. Takto provedenou změnu musí zadavatel zaslat k uveřejnění i na portál www.esfcr.cz
Další požadavky na zpracování nabídky:
Není přípustné částečné ani variantní řešení nabídky.
Nabídka ani její části se dodavateli nevrací.
Dodavateli nenáleží náhrada nákladů, škod či ušlého zisku v závislosti na účasti ve výběrovém řízení.
Odevzdáním nabídky souhlasí dodavatel s podmínkami této výzvy.
Dodavatel musí zároveň archivovat veškeré dokumenty týkající se projektu a to min. do roku 2028, pokud český právní řád nestanoví jinak a musí umožnit kontrolnímu orgánu jejich kontrolu.
Zadavatel jako součást výzvy předkládá obchodní podmínky zpracované ve formě závazného návrhu smlouvy o realizaci vzdělávací aktivity (Příloha č. 2 Výzvy). Dodavatel je povinen akceptovat znění závazného návrhu smlouvy a není oprávněn jakkoli zasahovat do jeho textu, tímto není dotčeno vyplnění zadavatelem požadovaných částí závazného návrhu smlouvy. Nesplnění této podmínky je považováno za závažné porušení zadávacích podmínek s následkem vyřazení nabídky a vyloučení dodavatele z další účasti ve výběrovém řízení. Návrh smlouvy bude podepsán osobou oprávněnou jednat za dodavatele. Je-li smlouva podepisována osobou zmocněnou dodavatelem, musí být v nabídce předložena plná moc v originále nebo úředně ověřené kopii.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6 s účinností od 1.5.2017), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva.pdf (24. 10. 2017 13:09)
- Příloha č. 1 Krycí list.docx (24. 10. 2017 13:09)
- Příloha č. 3 Vzor čestného prohlášení dodavatele.doc (24. 10. 2017 13:09)
- Příloha č. 2 Návrh smlouvy.doc-1 (24. 10. 2017 13:12)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (10. 11. 2017 13:38)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem (1).pdf (15. 11. 2017 09:44)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Element Consulting s.r.o., IČ 28606141, Zámecké náměstí 45 738 01 Frýdek-Místek, Mgr. Vladimír Drescher
Datum podpisu smlouvy: 14. 11. 2017
Datum ukončení: 14. 11. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.