Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu, lze využít i vyhledávání podle klíčových slov. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Upozorňujeme, že tento klub slouží pouze k pokládání dotazů týkajících se projektů z výzvy č. 97 v rámci OPZ.
Pro dotazy týkající se nového operačního programu OPZ+ jsou určeny kluby příslušných výzev OPZ+.
Pro řešení technických problémů v IS KP14+ (základní správa projektu, depeše, zprávy o realizaci, žádosti o platbu, žádosti o změnu ad.) nebo IS ESF 2014+ (zadávání podpořených osob, indikátory, plánování aktivit ad.) je určena HOTLINE.
Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu, lze využít i vyhledávání podle klíčových slov. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Upozorňujeme, že tento klub slouží pouze k pokládání dotazů týkajících se projektů z výzvy č. 97 v rámci OPZ.
Pro dotazy týkající se nového operačního programu OPZ+ jsou určeny kluby příslušných výzev OPZ+.
Pro řešení technických problémů v IS KP14+ (základní správa projektu, depeše, zprávy o realizaci, žádosti o platbu, žádosti o změnu ad.) nebo IS ESF 2014+ (zadávání podpořených osob, indikátory, plánování aktivit ad.) je určena HOTLINE.
Dobrý den,
mám dotazy k elektronickému vzdělávání:
1) To je možné realizovat přes Skype, MS Teams a jiné nástroje s tím, že se pořizuje audiozáznam (po celkou dobu školení)?
2) Účastníci školení mohou mít vypnuté mikrofony a zapínají je jen při interakci s lektorem (podobně to bývá nyní při poradách), nebo musí mít po celou dobu zapnuté mikrofony?
3) U prezenčních školení jsou možné drobné přestávky (5-10 minut na WC, občerstvení). Může lektor i u elektronického školení takovéto přestávky vyhlašovat a počítají se do doby školení?
4) V případě, že nekterým účastníkům dočasně bude vypadávat spojení (děje se to často již nyní při konferenčních hovorech lidí na H.O.), musí se tento čas nějak evidovat jako neuznatelný (nemyslím kompletní výpadek sítě a celého školení, ale jednotlivé případy některých osob).
5) Jsou nějaká doporučení pro začátky a konec školení v duchu, že by měl lektor požádat všechny účastníky o představení a potvrzení se pro hlasový záznam, aby byla zřejmá jejich účast, nebo jiné požadavky, abychom mohli jasně instruovat lektora i účastníky?
Předem děkuji za odpovědi.
Komentáře k otázce