UPOZORNĚNÍ:
Alokace výzvy byla překročena již v den zahájení příjmu žádostí o podporu, tj. 17. 1. 2019 v 6:47 hod, a zároveň bylo v tento den zaregistrováno 164 žádostí. Vzhledem k překročení alokace a ke skutečnosti, že předkládání žádostí v následujících dnech prakticky ustalo, byl příjem žádostí ukončen dne 11. 2. 2019 v 8:00 hod.
Alokace výzvy byla navýšena z původních 800 000 000 Kč na 1 500 000 000 Kč.
Upozorňujeme, že na stránce výzvy byl v sekci Dokumenty ke stažení pro příjemce zveřejněn dokument Nejčastější chyby v předkládání plánů aktivit, věnujte mu prosím zvýšenou pozornost. Dále byl zveřejněn nový závazný vzor plánu aktivit.
Dobrý den,
množí se nám dotazy ze strany účastníků školení. Ptají se na to, jak bude řešeno, když z technických důvodů (které účastník nemůžu ovlivnit ani nijak zabezpečit) mu například vypne internet na nějakou dobu, nebo z vlastních zkušeností, když aplikace spadne a odpojí se v průběhu výuky.
Co s tím? To jsou věci, které účastníci nijak neovlivní.
Děkuji za odpověď.
Doležalová
Dobrý den,
v případě elektronického vzdělávání je nutné pořídit audiozáznam. Délka školení dle audiozáznamu však nesmí být kratší než délka nárokovaná k proplacení. V případě technických problémů je zde riziko, se kterým by měl příjemce počítat.
S pozdravem
Vendula Hrstková
Komentáře k otázce