Dobrý den,
ráda bych se zeptala na otázku ohledně započítávání podpory v rámci indikátoru 6 00 00 - Celkový počet účastníků. V rámci naší práce s cílovou skupinou dětí a rodin ohrožených domácím násilím věnujeme část práce ve prospěch klienta i nepřímé práci např. supervize k jednotlivým případům, komunikace s úřady ve prospěch klienta apod. Je možné i tuto práci ve prospěch klienta započítat do celkové podpory CS?
Předem velice děkuji,
S pozdravem,
Čermáková
Dobrý den,
uvedené příklady nelze započítávat do podpory klienta v rámci indikátoru 60000. Případovou supervizi je možné započítávat do podpory odborného pracovníka (účastníka supervize), pokud je tento odborný pracovník cílovou skupinou projektu. Co se týče komunikace s úřady (obdobné činnosti v zájmu klienta, pokud ale klient není přítomen), jedná se o odpracovaný čas odborného pracovníka pro projekt, pokud je tento pracovník členem realizačního týmu projektu, ale nejedná se o podporu CS klientů ve smyslu indikátoru.
S pozdravem, Mgr. Pavlína Janáčová
Komentáře k otázce