Dobrý den,
nemohli jsme žádost kvůli technickým problémům (řešeno s help line ISKP) podat do 12:00, znamená to, že už ji podat nemůžeme?
Děkuji za vyrozumění,
M.Rezková
Dobrý den,
zkontrolujte, zda u Vás došlo ke splnění následujících podmínek:
- v systému byl přihlášen signatář,
- projektová žádost byla finalizována,
- máte odpovídající nastavení počítače – Explorer či Firefox aktuální verzi a nainstalovaný nový TescoSW Elevated Trust Tool (červené upozornění na titulní straně IS KP14+).
Projektovou žádost již bohužel po termínu ukončení příjmu stanoveném ve výzvě nelze podat.
S pozdravem
Veronika Pokorná
Dobrý den,
zkontrolujte, zda u Vás došlo ke splnění následujících podmínek:
- v systému byl přihlášen signatář,
- projektová žádost byla finalizována,
- máte odpovídající nastavení počítače – Explorer či Firefox aktuální verzi a nainstalovaný nový TescoSW Elevated Trust Tool (červené upozornění na titulní straně IS KP14+).
Projektovou žádost již bohužel po termínu ukončení příjmu stanoveném ve výzvě nelze podat.
S pozdravem
Veronika Pokorná
Komentáře k otázce