Sdílet
Dobrý den,
vložila jsem odpovědi přímo pod otázky. S pozdravem Zuzana Syslová
Dobrý den,
Jen bych se ráda ujistila s následujícím
- Je teoreticky možná podstatná změna prodloužení délky realizace fáze vybudování? - změna je možná jako změna podstatná, musí se o změnu písemně požádat poskytovatel dotace. Změna nesmí způsobit zkrácení délky realizace projektu a projekt musí být ukončen k 30. 6. 2015. Více v projektové příručce v kapitole 11.2 Podstatné změny projektu.
- Před podpisem smlouvy již nelze změnit kapacitu zařízení. - kapacitu zařízení ke které se zavážete v projektové žádosti nelze za žádných okolností změnit.
Máme v plánu zařízení s plnou kapacitou, 12 hod.provoz, u které jsou zapotřebí 3 osmihodinové úvazky pečujících osob, které se během dne prostřídají. Např. z rána bude přítomna pouze jedna, kolem oběda např. všechny tři, kdy předpokládáme plnou obsazenost. Ale pokud by se někdy stalo, že najednou ráno bude obsazenost 14 dětí a přítomna bude pouze jedna pečovatelka, je toto v nějakém rozporu (v případě kontroly na místě)? - ano toto v rozporu je, při kapacitě 7-12 dětí musí být přítomny 2 pečující osoby, při kapacitě 13-24 dětí musí být přítomny 3 pečující osoby. Jejich zapojení musíte naplánovat tak, aby tento počet byl vždy dodržen.
Žadatel je příspěvkovou organizací kraje, zařízení chce vybudovat ve svém areálu, ale v budově, která je v majetku města a má ji v pronájmu. Je toto potřeba v žádosti nějak upřesnit, podložit, např. smlouvou? - místo realizace je potřeba úvézt do projektové žádosti, nájemní smlouvu nám nijak nedokládáte.
V žádosti je uveden možný věk dětí docházejících do zařízení od 6 měsíců, může žadatel omezit věk od dvou let? - omezení věku dětí je čistě na provozovateli zařízení
Autor: SYSLOVA
Sdílet
Dobrý den,
výše jednotkových nákladů kopíruje jednotlivé fáze provozu zařízení - tedy 6 měsíců. V fázi v (6 měsíců) je částka 35 104 Kč, v druhé fázi (opět 6 měsíců) 26 328 Kč a v poslední fázi (opět 6 měsíců) 17 552 Kč. Více v Projektové příručce v kapitole 6.2.3 Výše jednotkových nákladů.
S pozdravem Zuzana Syslová
Dobrý den,
při propočtech nákladů na dítě mi vyšlo, že dané přispívané částky jsou brané na půl roku/ 1 vytvořené místo. Např 35 104 Kč v 1.fázi za 1 plně vytvořené místo. Připadne tato částka opravdu na půl roku?
děkuji za odpověď, kochánková
Autor: SYSLOVA
Sdílet
Dobrý den,
Jen bych se ráda ujistila s následujícím
- Je teoreticky možná podstatná změna prodloužení délky realizace fáze vybudování?
- Před podpisem smlouvy již nelze změnit kapacitu zařízení.
Máme v plánu zařízení s plnou kapacitou, 12 hod.provoz, u které jsou zapotřebí 3 osmihodinové úvazky pečujících osob, které se během dne prostřídají. Např. z rána bude přítomna pouze jedna, kolem oběda např. všechny tři, kdy předpokládáme plnou obsazenost. Ale pokud by se někdy stalo, že najednou ráno bude obsazenost 14 dětí a přítomna bude pouze jedna pečovatelka, je toto v nějakém rozporu (v případě kontroly na místě)?
Žadatel je příspěvkovou organizací kraje, zařízení chce vybudovat ve svém areálu, ale v budově, která je v majetku města a má ji v pronájmu. Je toto potřeba v žádosti nějak upřesnit, podložit, např. smlouvou?
V žádosti je uveden možný věk dětí docházejících do zařízení od 6 měsíců, může žadatel omezit věk od dvou let?
Děkuji.
Autor: KIRSCHNEROVA_L
Sdílet
Dobrý den,
organizacemi zřizovanými územními samosprávnými celky se výzvou č. A4 rozumí příspěvkové organizace zřizované územními samosprávnými celky (viz § 20 až § 37a zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění příspěvkových organizací). Zájmová sdružení právnických osob jsou zakládána (alespoň dvěma právnickými osobami – viz § 20f až § 20j zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů ), nikoli zřizována. Bez ohledu na to, jaké subjekty jsou mezi zakladateli zájmového sdružení právnických osob, proto tato právní forma nepatří mezi oprávněné žadatele.
Oprávněným žadatelem ve výzvě A4 mohou být jednotlivé subjekty, které Vaše zájmové sdružení právnických osob založily (tj. jak uvádíte: kraj, město a 4 univerzity). Ostatní (ovšem do maximálního počtu 3 subjektů) mohou v projektu figurovat jako projektoví partneři. Ačkoli je limit pro počet partnerů samozřejmě omezením, je více než pravděpodobné, že kapacita zařízení, na která je podpora z OP LZZ určena (tj. max. 24 míst) nemůže obsloužit veškeré potřeby všech subjektů, tj. kraje, města a 4 univerzit; proto omezení jen na podskupinu z těchto subjektů je nutné z podstaty projektu.
S pozdravem Zuzana Syslová
dobry den, dekuji za vasi odpoved. Mam jeste jednu otazku. Ve vyzve jsou mezi opravnenymi zadateli z nepodnikatelske sfery uvedeny take vyssi uzemne spravni celky a jimi zrizovane organizace, z tohoto duvodu jsme si mysleli, ze mezi opravnene zadatele patrime. Je tedy problem v tom, ze mezi nase zrizovatele patri i verejne vysoke skoly?
Dekuji.Hradilova
Autor: SYSLOVA
Sdílet
Dobrý den,
při propočtech nákladů na dítě mi vyšlo, že dané přispívané částky jsou brané na půl roku/ 1 vytvořené místo. Např 35 104 Kč v 1.fázi za 1 plně vytvořené místo. Připadne tato částka opravdu na půl roku?
děkuji za odpověď,
kochánková
Autor: KOCHANKOVA_K
Sdílet
dobry den,
dekuji za vasi odpoved. Mam jeste jednu otazku. Ve vyzve jsou mezi opravnenymi zadateli z nepodnikatelske sfery uvedeny take vyssi uzemne spravni celky a jimi zrizovane organizace, z tohoto duvodu jsme si mysleli, ze mezi opravnene zadatele patrime. Je tedy problem v tom, ze mezi nase zrizovatele patri i verejne vysoke skoly?
Dekuji.
Hradilova
Autor: HRADILOVA_A
Sdílet
Dobrý den, tento dokument ještě není k dispozici, bude v pravý čas zveřejněn.
S pozdravem Zuzana Syslová
Dobrý den, je již prosím k dispozici dokument "Pomůcka k vyplněné monitorovací zprávy pro oblast podpory 3.4 s využitím jednotkových nákladů"? Děkuji.
Autor: SYSLOVA
Sdílet
Dobrý den,
máte pravdu, příloha pro věcné hodnocení bude podespána dříve, než samotná žádost. Informace o podpisu sdělená včera se týká až monitorovacích zpráv.
S pozdravem Zuzana Syslová
SYSLOVA Úterý 15.01.13 15:10:13:
Děkuji. Ale dle příručky musí nejprve přílohu podepsat statutární zástupce, poté se naskenovaná nahraje do Benefitu, ten se následně zfinalizuje, vytiskne a konečná verze žádosti se nechá podepsat statutárem. Tudíž podpis by měl mít dřívější datum než samotná finalizace žádosti ...
Autor: SYSLOVA
Sdílet
Dobrý den, je již prosím k dispozici dokument "Pomůcka k vyplněné monitorovací zprávy pro oblast podpory 3.4 s využitím jednotkových nákladů"? Děkuji.
Autor: KIRSCHNEROVA_L
Sdílet
Děkuji. Ale dle příručky musí nejprve přílohu podepsat statutární zástupce, poté se naskenovaná nahraje do Benefitu, ten se následně zfinalizuje, vytiskne a konečná verze žádosti se nechá podepsat statutárem. Tudíž podpis by měl mít dřívější datum než samotná finalizace žádosti ...
Autor: KIRSCHNEROVA_L
Sdílet
Prezentace ze semináře pro žadatele
Autor: SYSLOVA
Sdílet
Dobrý den,
v příloze musí být obsaženy data platná k 4. 12. 2012. Příloha tak může být podepsána později (ne však dříve, než bude finalizována žádost v aplikaci Benefit)
S pozdravem Zuzana Syslová
Dobrý den,
prosím o upřesnění, zda datum podpisu přílohy č.1 Údaje pro věcné hodnocení může být pozdější, než den vyhlášení výzvy, přestože údaje mají být vyplňovány k datu 4.12.2012? Děkuji.
Autor: SYSLOVA
Sdílet
Dobrý den,
tato právní forma není uvedena v oprávněných žadatelích pro výzvu A4, mezi oprávněné žadatele/ partnery tedy bohužel nepatříte.
S pozdravem Zuzana Syslová
Dobrý den, naše organizace má právní formu "zájmové sdružení právnických osob". Našimi zřizovately jsou kraj, město a 4 univerzity. Patříme mezi oprávněné žadatele?Děkuji za odpověď. A. Hradilová
Autor: SYSLOVA
Sdílet
Dobrý den,
prosím o upřesnění, zda datum podpisu přílohy č.1 Údaje pro věcné hodnocení může být pozdější, než den vyhlášení výzvy, přestože údaje mají být vyplňovány k datu 4.12.2012? Děkuji.
Autor: KIRSCHNEROVA_L
Sdílet
Dobrý den,
naše organizace má právní formu "zájmové sdružení právnických osob". Našimi zřizovately jsou kraj, město a 4 univerzity. Patříme mezi oprávněné žadatele?
Děkuji za odpověď.
A. Hradilová
Autor: HRADILOVA_A
Sdílet
Dobrý den,
i v anotaci klubu jsou uveřejněny dva nové termíny osobních konzultací - 15. a 29. 1. 2013. Více informací o přihlašování na http://www.esfcr.cz/file/8465/
S pozdravem Zuzana Syslová
Dobrý den,
jsou prosím Vás vyhlášeny další termíny osobních konzultací kromě 20.12.?
Děkuji, Kochánková K
Autor: SYSLOVA
Sdílet
Dobrý den,
způsob výběru a hodnocení projektů je podrobně popsán v Projektové příručce v kapitole 9.2 Proces hodnocení. Minimální počet bodů nicméně není stanoven, všechny předložené projekty budou seřazeny podle počtu bodů a budou schvalovány až do vyčerpání alokace (pro podnikatelské subjekty 250 mil. Kč, pro nepodnikatelské subjekty 45 mil Kč.)
S pozdravem Zuzana Syslová
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na způsob věcného hodnocení projektů, a to:
- Je stanoven minimání počet bodů, které musí projekt ve věcném hodnocení získat, aby postoupil k výběrové komisi?
Nebo budou všechny projekty seřazeny podle počtu bodů a může se pak stát, že projekt např. s 50 body získá podporu, pokud na něj zbydou prostředky alokované na výzvu?
Děkuji za odpověď.
Autor: SYSLOVA
Sdílet
Dobrý den,
pravidla výzvy a OP LZZ to nevyžadují, v Projektové příručce je na str. 22 v kapitole 6.1.5 uvedeno: Provozovatel zařízení musí zajistit možnost pobytu a her dětí na veřejném hřišti či v přírodě. Nicméně je možné že krajské hygienické stanice budou vyžadovat splnění vyhlášky 410/2005 Sb. Hygienám nelze centrálně nařídit, jak postupovat. Doporučujeme s příslušnou hygienou projektový záměr konzultovat.
S pozdravem Zuzana Syslová
Dobrý den, ráda bych se zeptala na prostorové požadavky zařízení, konkrétně zda je nutností mít u zařízení venkovní prostor s hřištěm, oplocený?
Děkuji.
Autor: SYSLOVA
Sdílet
Dotaz ze semináře pro žadatele:
Je možné, aby na začátku dne (např. mezi 7. a 8. hodinou), kdy je v zařízení ještě málo dětí (protože postupně docházejí), v zařízení s kapacitou 12 míst pracovala jen jedna pečující osoba a druhá nastoupila až od 8 hodin, a naopak v závěru dne by poslední hodinu byla v zařízení jen pracovnice, která začala pracovat později?
Odpověď:
Ano, je to možné. Provozovatel musí zaměstnávat (v objemu úvazků) pro zařízení s kapacitou do 12 míst celkem 2 pečující osoby a pro zařízení s kapacitou od 13 do 24 míst celkem 3 pečující osoby. Jejich přítomnost v zařízení je ovšem možné nastavit tak, aby odpovídala postupnému příchodu dětí během rána a postupnému ubývání dětí na konci dne. Pro méně než 7 dětí přítomných v zařízení postačuje 1 pečující osoba, pro 7 až 12 dětí jsou třeba 2 pečující osoby, na skupinu dětí větší než 12 musí dohlížet 3 lidé.
Autor: SYSLOVA
Sdílet
Dobrý den,
jsou prosím Vás vyhlášeny další termíny osobních konzultací kromě 20.12.?
Děkuji,
Kochánková K
Autor: KOCHANKOVA_K
Sdílet
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat na způsob věcného hodnocení projektů, a to:
- Je stanoven minimání počet bodů, které musí projekt ve věcném hodnocení získat, aby postoupil k výběrové komisi?
Nebo budou všechny projekty seřazeny podle počtu bodů a může se pak stát, že projekt např. s 50 body získá podporu, pokud na něj zbydou prostředky alokované na výzvu?
Děkuji za odpověď.
Autor: SIMBEROVA_Z
Sdílet
Reaguji na informace zveřejněné na
V návrhu zákona o dětské skupině http://www.mpsv.cz/files/clanky/13503/zamer_zakona.pdf (str.47):
Hygienické, prostorové a provozní požadavky:
Stanoven minimální standard (při počtu do 4 dětí), přičemž v závislosti na zvyšujícím se počtu dětí se zvyšují nároky na hygienické, prostorové i provozní požadavky (při počtu od 5 do 12 dětí budou upraveny v zákoně o službě hlídání a péče o dítě v dětské skupině), při počtu od 13 do 24 dětí se bude na prostory vztahovat vyhláška č. 410/2005 Sb., o hygienických požadavcích na prostory a provoz zařízení a provozoven pro výchovu a vzdělávání dětí a mladistvých, ve znění vyhlášky č. 343/2009 (hygienická vyhláška).
Ve vyhlášce č.410/2005 Sb:
Prostorové podmínky § 3:
Nezastavěná plocha pozemku pro zařízení pro výchovu a vzdělávání a provozoven pro výchovu a vzdělávání určená pro pobyt a hry dětí předškolního věku, včetně travnaté plochy, musí činit nejméně 4 m 2 na 1 dítě. V zařízeních pro děti vyžadující okamžitou pomoc a ve školských zařízeních pro výkon ústavní nebo ochranné výchovy musí činit nezastavěná plocha pozemku určená pro pobyt a hry dětí nejméně 4 m 2 na 1 dítě bez ohledu na věk dětí.
Pozemek musí být oplocen z důvodu ochrany zdraví a zajištění bezpečnosti dětí.
Děkuji.
Autor: KIRSCHNEROVA_L
Sdílet
Dobrý den,
ráda bych se zeptala na prostorové požadavky zařízení, konkrétně zda je nutností mít u zařízení venkovní prostor s hřištěm, oplocený?
Děkuji.
Autor: KIRSCHNEROVA_L
Sdílet
Otázka ze semináře pro žadatele: Jaké jsou požadavky na pojistnou smlouvu?
Odpověď: Jedná se o pojištění za škodu způsobenou v souvislosti s provozem zařízení péče o děti, zejména tedy případných škod na zdraví a majetku. Je ponechána volnost ujednání mezi provozovatelem zařízení a pojišťovnou, nebude zkoumán jeho rozsah a výše pojistného plnění, jde jen o to aby se smlouva vztahovala k činnosti daného zařízení. Z praxe víme o případu, kdy pojišťovna pojistila zařízení péče o děti předškolního věku v režimu pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozní činností a vadou výrobku.
Autor: SYSLOVA
Sdílet
V Projektové příručce se na straně 32 (kapitola 7.2.2 Partnerství v projektu) píše: Partner musí splňovat stejné podmínky, jaké jsou ve výzvě k předkládání projektů stanoveny pro oprávněné žadatele o podporu. Tímto ustanovením se rozumí, že právní forma partnera musí být jednou z právních forem uvedených ve výzvě pro oprávněné žadatele, a také se tím rozumí – jak je ve výzvě explicitně uvedeno – že partner nesmí patřit mezi subjekty, jež jsou vymezeny ve výzvě v části „Žádosti nemohou podávat (ani nemohou být zapojeni jako projektový partner“. Pro partnera neplatí žádná podmínka týkající se minimálního počtu zaměstnanců.
Autor: SYSLOVA
Sdílet
Zřízením nového zařízení péče o děti se v rámci výzvy A4 rozumí:
- Musí vzniknout zařízení péče o děti, které dříve neexistovalo.
- Pokud žadatel nebo partner už nějaké zařízení péče o děti předškolního věku provozují, pak nové zařízení musí mít jiné sídlo než zařízení, které už je žadatelem či partnerem provozováno. (V případě stejného sídla by se jednalo o rozšíření stávajícího zařízení.)
- Novým zařízením není ani zařízení, které provozuje jiný subjekt než žadatel či partner a žadatel by jej v rámci projektu pouze převzal. Pokud na dané adrese nějaké zařízení péče o děti předškolního věku ke dni vyhlášení výzvy A4 (tj. 4. 12. 2012) nějaký třetí subjekt provozoval, nedošlo by k naplnění požadavku na vznik nového zařízení.
- Zařízení může být provozováno i v prostorech, jež si žadatel pronajímá. Je možné, aby si žadatel pro zařízení péče o děti pronajmul prostory na adrese, kde již nějaké jiné zařízení péče o děti funguje. Tato dříve fungující zařízení ovšem nemůže provozovat žadatel ani partner. Upozorňujeme, že nové zařízení musí plně splňovat požadavky na prostorové a hygienické parametry stanovené v pravidlech OP LZZ, tj. musí mít vlastní sociální zařízení v minimálním rozsahu, musí mít vlastní prostor pro pobyt dětí v interiéru a potřebné vybavení (židle, postele či lehátka aj.). Není v rozporu s pravidly OP LZZ, pokud by bylo stravování zajišťováno např. nákupem jídel z dříve fungujícího zařízení péče o děti. Pravidly OP LZZ také není požadováno, aby prostor pro pobyt dětí ze zařízení dotovaného z OP LZZ venku byl oddělen od venkovního prostoru využívaného dětmi z dalšího zařízení.
Autor: SYSLOVA
Sdílet
Dobrý den,
živnostenské oprávnění žadatel mít nemusí, pokud zařízení nebude provozovat podle živnostenského zákona. Druhou možností je provozování zařízení podle obecně platných právních předpisů. Provozování podle školského zákona je výzvou zakázáno.
Pro zařízení podpořená v rámci výzvy A4 je povinná Projektová příručka a D9 - Metodika zadávání veřejných zakázek. Ostatní příručky Desatera OP LZZ se na tuto výzvu nevztahují.
S pozdravem Zuzana Syslová
Dobrý den,
je nutné, aby žadatel měl živnostenské oprávnění k provozování zařízení služeb péče o děti, nebo žádné mít nemusí (nemusí mít tedy tuto činnost uvedenou ani ve výpise z OR, ani ŽL apod.)?
A stačí, aby se při zřízení a provozování tohoto zařízení řídil pouze pokyny a požadavky v Projektové příručce k výzvě?
Děkuji za odpověď.
Autor: SYSLOVA
Sdílet
Dobrý den,
odpovědi vloženy pod jednotlivé otázky
V žádosti prokazujeme minmálně 20 zaměstnnaců žadatele, je nějaký minimální počet u zaměstnanců u partnera projektu? - minimální počet zaměstnanců u partnera není stanoven
Školku lze zřídit i v pronajatých prostorách, jak je to potom s délkou nájemní smlouvy? - nájem by měl být minimálně po dobu realizace projektu, tzn. max. na 22 měsíců, což je maximální délka trvání projektu
Vytvoříme školku s kapacitou 24 míst, prokážeme jejich vytvoření, ale v průběhu projektu naplníme kapacitu ať už jakých koli důvodů jen nižším počtem. Vrací se potom část již proinvestovaná na zařízení míst? - po vytvoření se proplácí jednotka vytvořené místo v zařízení péče o děti, ve fázích provozu poté jednotka obsazené/částečně obsazené místo v zařízení péče o děti (definice jednotek v projektové příručce v kapitole 6.2)
Jaká je doba udržitelnosti projektu? - udržitelnost projektu se po ukončení financování z OP LZZ nesleduje
Jaká je četnost proplácení výdajů a monitorovacích zpráv o projektu? - předkládány jsou 4 monitorovací pzrávy, jejich četnost odpovídá fázím projektu. Vyplaceny jsou 3 zálohové platby, 4 platba je zpětná, po ukončení projektu.
Musíme provádět výběrové řízení na stavební úpravy nebo se řídí obecnými limity pro výběrová řízení? - výběrová řízení se řídí metodikou D9.
Požadavek na minimální historii žadatele, je klasicky 2 roky? - minimální požadavek na historii žadatele není stanoven. Historie žadatele se hodnotí v rámci věcného hodnocení, více v projektové příručce v kap. 9.2
Dokládáme způsobilost provozovatele po odborné stránce? Případně i způsobilost ostatních zapojených osob? - odbornost žadatele či projektových partnerů se v této výzvě nedokládá, ani nehodnotí
Může být fyzická osoba, která má vzdělání v oblasti sociální práce a bude po dobu projektu zaměstnancem žadatele osobou odpovědnou za realizaci (v době vyhlášení výzvy,ale zaměstnána nebyla)? - ano může
Lze k benefitové žádosti dokládat nepovinné přílohy obsahující například provozní řád, detailní popis činnosti školky, provedený průzkum potřebnosti a pod? - k žádosti je možné přikládat nepovinné přílohy. Přílohy nejsou předmětem hodnocení.
S pozdravem Zuzana Syslová
Autor: SYSLOVA
Sdílet
Dobrý den,
je nutné, aby žadatel měl živnostenské oprávnění k provozování zařízení služeb péče o děti, nebo žádné mít nemusí (nemusí mít tedy tuto činnost uvedenou ani ve výpise z OR, ani ŽL apod.)?
A stačí, aby se při zřízení a provozování tohoto zařízení řídil pouze pokyny a požadavky v Projektové příručce k výzvě?
Děkuji za odpověď.
Autor: SIMBEROVA_Z
Sdílet
SYSLOVA Pondělí 07.01.13 13:20:18:
Dobrý den,
školy a školká zařázení jsou mezi oprávněnými žadateli. Nicméně Váš záměr nesplňuje podmínky výzvy - podpora je určena na vznik a provoz nového zařízení péče o děti. Pokud by tedy došlo k úpravě prostor stávající školky, došlo by k jejímu rozšíření, nikoliv ke vzniku nového zařízení. Z tohoto důvodu není Váš záměr v souladu s výzvou.
S pozdravem
Zuzana Syslová
Přestože mezi oprávněnými žadateli školy a školská zařízení figurují
Školy a školská zařízení (tj. právnická osoba vykonávající činnost školy a školského zařízení zapsaná ve školském rejstříku dle zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů) A pokud by žadatelem byl jiný subjekt, zřizovatel, mohl by využít prostory v budově mateřské školy?Děkuji.
Autor: SYSLOVA
Sdílet
V žádosti prokazujeme minmálně 20 zaměstnnaců žadatele, je nějaký minimální počet u zaměstnanců u partnera projektu?
Školku lze zřídit i v pronajatých prostorách, jak je to potom s délkou nájemní smlouvy?
Vytvoříme školku s kapacitou 24 míst, prokážeme jejich vytvoření, ale v průběhu projektu naplníme kapacitu ať už jakých koli důvodů jen nižším počtem. Vrací se potom část již proinvestovaná na zařízení míst?
Jaká je doba udržitelnosti projektu?
Jaká je četnost proplácení výdajů a monitorovacích zpráv o projektu?
Musíme provádět výběrové řízení na stavební úpravy nebo se řídí obecnými limity pro výběrová řízení?
Požadavek na minimální historii žadatele, je klasicky 2 roky?
Dokládáme způsobilost provozovatele po odborné stránce? Případně i způsobilost ostatních zapojených osob?
Může být fyzická osoba, která má vzdělání v oblasti sociální práce a bude po dobu projektu zaměstnancem žadatele osobou odpovědnou za realizaci (v době vyhlášení výzvy,ale zaměstnána nebyla)?
Lze k benefitové žádosti dokládat nepovinné přílohy obsahující například provozní řád, detailní popis činnosti školky, provedený průzkum potřebnosti a pod?
Autor: DAICOVA_H
Sdílet
Přestože mezi oprávněnými žadateli školy a školská zařízení figurují?
Školy a školská zařízení (tj. právnická osoba vykonávající činnost školy a školského zařízení zapsaná ve školském rejstříku dle zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů) A pokud by žadatelem byl jiný subjekt, zřizovatel, mohl by využít prostory v budově mateřské školy?
Děkuji.
Autor: KIRSCHNEROVA_L
Sdílet
Dobrý den,
uvedení pouze města je nedostačující. S pozdravem Zuzana Syslová
SYSLOVA Pondělí 07.01.13 13:34:10:
Děkuji za odpověď... uvedení jen města je tedy nedostačující? Musí být uvedena celá adresa?Děkuji Machů
Autor: SYSLOVA
Sdílet
Děkuji za odpověď... uvedení jen města je tedy nedostačující? Musí být uvedena celá adresa?
Děkuji Machů
Autor: MACHU
Sdílet
Dobrý den,
místo realizace projektu je nutné úvézt do projektové žádosti. Místo realizace lze změnit, za předpokladu dodržení stejného kraje z důvodu věcného hodnocení v kritérui Regionální potřebnost.
S pozdravem
Zuzana Syslová
Dobrý den,
musí být v žádosti uvedena konkrétní adresa realizace projektu ? - bude se jednat o pronajímané prostory. V době finalizace žádosti pravděpodobně nebude ještě jasné, kde se bude projekt realizovat.
Děkuji, hezký den Machů
Autor: SYSLOVA
Sdílet
Dobrý den,
nejedná se o vhodného žadatele, neboť žadatel již nyní provozuje službu péče o děti. Úpravou prostor v rámci školky, by nedošlo k vytvoření nového zařízení péče o děti, ale o rozšíření školky stávající. Toto je v rozporu s textem výzvy.
S pozdravem
Zuzana Syslová
Dobrý den
prosím ještě o odpověď k vhodnosti žadatele,
základní škola, provozující i mateřskou školu, by měla zájem o zřízení zařízení pro péči o děti na základě obecně právních předpisů v prosotorech školky, kde je více než 10 let nevyužívaná místnost, zde by byly potřebné stavební úpravy včetně vybavení. Služba by byla nabídnuta zaměstnancům žadatele, včetně 2 partnerů.
Je tento žadatel prosím vhodný a splňuje kritéria umístěním "firemní školky" v prostorech mateřské školky? Děkuji.
Autor: SYSLOVA
Sdílet
Dobrý den,
musí být v žádosti uvedena konkrétní adresa realizace projektu ? - bude se jednat o pronajímané prostory. V době finalizace žádosti pravděpodobně nebude ještě jasné, kde se bude projekt realizovat.
Děkuji, hezký den
Machů
Autor: MACHU
Sdílet
Dobrý den,
"finanční zdraví" se posuzuje za poslední účetně uzavřený rok. Pokud tedy nebudete mít rok 2012 uzavřený, je možno použít údaje za rok 2011.
S pozdravem
Zuzana Syslová
Dobrý den,
"Finanční zdraví žadatele" se stanovuje na základě výsledku hospodaření za poslední účetně uzavřený rok. Protože jsme právě na přelomu dvou účetních období - můžeme použít údaje za rok 2011? Rok 2012 teď v období přípravy žádosti nemáme uzavřený, nicméně je možné, že v termínu finalizace již uzavřený bude. Děkuji
Machů
Autor: SYSLOVA
Sdílet
Dobrý den,
s křížovým financováním je počítáno ve fázi vybudování zařízení péče o děti. Bude prolácena jednotka vytvořené místo v zařízení péče o děti, tzn. kapacita zařízení krát 24 114 Kč.
S pozdravem
Zuzana Syslová
Dobrý den,
v projektové příručce je uvedeno maximální možné použití křížového financování v rámci projektu 40%. Jakým způsobem se budou tyto investice dokládat?
Děkuji.
Autor: SYSLOVA
Sdílet
Prosím ještě o odpověď k vhodnosti žadatele,
základní škola, provozující i mateřskou školu, by měla zájem o zřízení zařízení pro péči o děti na základě obecně právních předpisů v prosotorech školky, kde je více než 10 let nevyužívaná místnost, zde by byly potřebné stavební úpravy včetně vybavení. Služba by byla nabídnuta zaměstnancům žadatele, včetně 2 partnerů.
Je tento žadatel prosím vhodný a splňuje kritéria umístěním "firemní školky" v prostorech mateřské školky?
Děkuji.
Autor: KIRSCHNEROVA_L
Sdílet
Dobrý den,
"Finanční zdraví žadatele" se stanovuje na základě výsledku hospodaření za poslední účetně uzavřený rok. Protože jsme právě na přelomu dvou účetních období - můžeme použít údaje za rok 2011? Rok 2012 teď v období přípravy žádosti nemáme uzavřený, nicméně je možné, že v termínu finalizace již uzavřený bude. Děkuji
Machů
Autor: MACHU
Sdílet
Dobrý den,
v projektové příručce je uvedeno maximální možné použití křížového financování v rámci projektu 40%. Jakým způsobem se budou tyto investice dokládat?
Děkuji.
Autor: KIRSCHNEROVA_L
Sdílet
Dobrý den,
pro nás je jediné oficiální kritérium, aby rodič, který umístí dítě do zařízení, byl zaměstnanec žadatele nebo partnera. Nicméně podotýkám, že podmínkou pro předložení žádosti je minimálně 20 zaměstnanců již v době vyhlášení výzvy a jedním z hodnotících kritérií je také potřebnost projektu zohledňující věkovou strukturu zaměstnanců ještě před podáním žádosti.
S pozdravem,
Adéla Purschová
Dobrý den,
pokud tedy bude žadatel zaměstnávat např kuchařky, administrátorky, uklízečky (jen na dobu realiace projektu), tak je jedno, na jaký úvazek a jakou formou tito zaměstnanci budou pracovat - mohou dát do školky své děti?
děkuji,
Kochánková
Autor: PURSCHOVA
Sdílet
Dobrý den,
pokud tedy bude žadatel zaměstnávat např kuchařky, administrátorky, uklízečky (jen na dobu realiace projektu), tak je jedno, na jaký úvazek a jakou formou tito zaměstnanci budou pracovat - mohou dát do školky své děti?
děkuji,
Kochánková
Autor: KOCHANKOVA_K
Sdílet
Dobrý den,
výše úvazku, forma pracovní smlouvy a doba působení v podniku u zaměstnanců, kteří umístí dítě do zařízení, nejsou nijak omezeny. Podmínkou je pouze minimálně 20 zaměstnanců žadatele pracujících na více než 0,5 úvazku ke dni vyhlášení výzvy.
S pozdravem,
Adéla Purschová
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat,
zda můžou do projektu dávat děti ti, kteří jsou zaměstnaní na DPP/DPČ pouze na dohodu a to po dobu realizace projektu? zda vadí, když budou ve školce děti zaměstnanců, kteří nebyli zaměstnáni v den výzvy (byli zaměstnáni po novém roce) děkuji za odpověď,
Kochánková
Autor: PURSCHOVA
Sdílet
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat,
zda můžou do projektu dávat děti ti, kteří jsou zaměstnaní na DPP/DPČ pouze na dohodu a to po dobu realizace projektu? zda vadí, když budou ve školce děti zaměstnanců, kteří nebyli zaměstnáni v den výzvy (byli zaměstnáni po novém roce) děkuji za odpověď,
Kochánková
Autor: KOCHANKOVA_K
Sdílet
Dobrý den,
projekt začíná fází vybudování, tj. začátek projektu = začátek fáze vybudování.
S pozdravem,
Adéla Purschová
Dobrý den, jedná se zde o termín zahájení realizace projektu, tzn. aktivity Vybudování zařízení péče o děti, anebo již 1. fázi provozu?
Děkuji, Kirschnerová
Autor: PURSCHOVA
Sdílet
Dobrý den, jedná se zde o termín zahájení realizace projektu, tzn. aktivity Vybudování zařízení péče o děti, anebo již 1. fázi provozu?
Děkuji, Kirschnerová
Autor: KIRSCHNEROVA_L
Sdílet
Začátek realizace byste teoreticky měli od 1. 6. stihnout, dřívější datum bych nedoporučovala.
S pozdravem,
Adéla Purschová
Děkuji za odpověď. Uzávěrka výzvy je 15.2. + 3 měsíce = 15.5. Může být tedy datum zahájení projektu od 1.6.2013?
Děkuji. Machů
Autor: PURSCHOVA
Sdílet
Děkuji za odpověď. Uzávěrka výzvy je 15.2. + 3 měsíce = 15.5. Může být tedy datum zahájení projektu od 1.6.2013?
Děkuji. Machů
Autor: MACHU