Dobrý den,
k Vašemu dotazu na veřejnou podporu - velmi závisí na charakteru klíčových aktivit. Pokud by šlo např. o zvyšování zvyšování povědomí veřejnosti o sociálním podnikání a propagaci sociálního podnikání s uvedením příkladů (konkrétních sociálních podniků), pak by se o veřejnou podporu s nejvyšší pravděpodobností nejednalo. Naopak, pokud by se jednalo o prezentaci konkrétních podniků a jejich marketing, pak by zde vznikala veřejná podpora pro zapojené podniky. Z Vašeho popisu bohužel nemáme dostatek informací pro kvalifikované posouzení, zda by v takovém projektu byla veřejná podpora. Doporučuji tedy, aby jste projektový záměr a nástin klíčových aktivit zaslala na transnationality@mpsv.cz k posouzení na veřejnou podporu.
K Vašemu dotazu na zapojení cílových skupin - předmětem hodnocení je kvalita zapojení cílových skupin do projektu, nikoliv jen kvantita. Počet může být hodnocen ve vztahu k efektivitě projektu (tedy vynaložení finančních prostředků vůči počtu podpořených subjektů). Toto je pro každý projekt velmi individuální, nejsou proto stanoveny konkrétní počty.
S pozdravem,
Markéta Alexová
MPSV - Oddělení realizace OP LZZ - sociální integrace a mezinárodní spolupráce
Autor: ALEXOVA_MARKETA