Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, kdy budou zhruba vystaveny právní akty, kdy můžeme očekávat první zálohovou platbu a kdy bychom měli odevzdat první monitorovací zprávu z fáze budování zařízení?
Dále jsem se chtěla zeptat, zda všechny příjmy, které vzniknou sdružení v souvislosti s realizací projektu Vznik a provoz zařízení péče o děti předškolního věku jsou "příjmy projektu" - tj. musí přijít na stejný účet sdružení jako dotace a musí být účtovány zároveň s projektem (např. platby za volnočasové kroužky realizované v provozní době zařízení) a školkovné...ještě jsem se chtěla zeptat, zda je možné (z pohledu projektových příjmů) školkovné vybírat formou sponzorských darů, aby si rodiče dětí mohli platby odečíst z daní....
Děkuji
Hrubá
|
dobrý den, připojuji se k paní Machů - cokoli, co nám pomůže v tomto směru vítáme - děkuji Hrubá
|
Dobrý den,
můžete se obrátit na kolegyni Kateřinu Murlovou (katerina.murlova@mpsv.cz). Nicméně tabulka zveřejněná na internetu by měla sloužit jednotně všem příjemcům, tudíž není moc pravděpodobné, že by Vám kolegyně poslala nějakou jinou s více přednastevenými vzorci. Pokud vím, tak jinou tabulku, kterou by příjemci mohli používat, momentálně k dispozici nemáme.
S pozdravem,
Adéla Purschová
Dobrý den,
to je škoda, protože se s tím budou potýkat všichni příjemci. Export dat z docházkového systému asi standardně nerozlišuje dopoledne a odpoledne a dopočítávání, jestli docházka byla <3hodiny nebo >3 hodiny. Export tvoří základ tabulky, ale zbytek se musí doplnit a nadefinovat vzorci. Přímý kontakt na někoho, kdo to zpracoval byste mi dali? Děkuji S pozdravem Andrea Machů
|
Dobrý den,
to je škoda, protože se s tím budou potýkat všichni příjemci. Export dat z docházkového systému asi standardně nerozlišuje dopoledne a odpoledne a dopočítávání, jestli docházka byla <3hodiny nebo >3 hodiny. Export tvoří základ tabulky, ale zbytek se musí doplnit a nadefinovat vzorci. Přímý kontakt na někoho, kdo to zpracoval byste mi dali? Děkuji S pozdravem Andrea Machů
|
Dobrý den,
jediná tabulka, kterou máme k dispozici, je ta na internetu, na kterou jsem Vám poslala odkaz. Tabulku s jednotnými vzorci na ostatních záložkách nemáme, protože docházky generované různými docházkovými systémy se mohou lišit ve formátu.
S pozdravem,
Adéla Purschová
Dobrý den, děkuji, ano tam jsou. Prosím o vzorce na listě Záznam o docházce - jsou zde použity pokročilejší funkce a pokud to již jednou někdo dělal, byla bych moc ráda za sdílení :-) Děkuji moc. S pozdravem Machů
|
Dobrý den, děkuji, ano tam jsou. Prosím o vzorce na listě Záznam o docházce - jsou zde použity pokročilejší funkce a pokud to již jednou někdo dělal, byla bych moc ráda za sdílení :-) Děkuji moc. S pozdravem Machů
|
Dobrý den,
investiční výdaje se v rámci první monitorovací zprávy vyplňují pouze do žádosti o platbu, kde uvedete
počet dosažených jednotek „Vytvořené místo v zařízení péče o děti“ * 13 046 Kč. Reálné čerpání investičních výdajů není z naší strany sledováno, protože nekontrolujeme účetnictví příjemců. Úpravy prostor by měly být zahájeny až povydání právního aktu, respektive po datu uvedeném v právním aktu jako začátek projektu.
S pozdravem,
Adéla Purschová
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, když jsou celkové investiční způsobilé výdaje projektu 156.552Kč a jsou v rozpočtu projektu uvedeny u fáze 1 = vybudování zařízení - je nutné proinvestovat tyto v měsíci, který je stanoven pro fázi vybudování zařízení? Bude vyúčtování investičních peněz součástí první monitorovací zprávy?
Nebo je možné tyto peníze proinvestovat až v některé z dalších fází projektu - tedy ve fázi 2. až 4.= provoz zařízení - v případě, že plánujeme zařízení přestěhovat do nových vhodnějších prostor, které však budou potřebovat stavebně upravit...
Vycházím z toho, že stavební úpravy není možné konat před vydáním právního aktu...je to tak?
Děkuji za odpověď.
Hrubá
|
Dobrý den,
tabulku pro výpočet obsazenosti najdete na tomto odkazu: http://www.esfcr.cz/file/8480/.
Vzorce pro výpočet jsou nastavené na záložce výpočet dosažených jednotek.
S pozdravem,
Adéla Purschová
Dobrý den,
moc by nám pomohlo získat excelovou tabulku "zarizeni pece o deti_priklad kalkulace obsazenosti" včetně funkčních vzorců, je-li to možné - použili bychom ji přímo. Děkuji.
S pozdravem Andrea Machů
|
Dobrý den,
moc by nám pomohlo získat excelovou tabulku "zarizeni pece o deti_priklad kalkulace obsazenosti" včetně funkčních vzorců, je-li to možné - použili bychom ji přímo. Děkuji.
S pozdravem Andrea Machů
|
Dobrý den,
chtěla jsem se zeptat, když jsou celkové investiční způsobilé výdaje projektu 156.552Kč a jsou v rozpočtu projektu uvedeny u fáze 1 = vybudování zařízení - je nutné proinvestovat tyto v měsíci, který je stanoven pro fázi vybudování zařízení? Bude vyúčtování investičních peněz součástí první monitorovací zprávy?
Nebo je možné tyto peníze proinvestovat až v některé z dalších fází projektu - tedy ve fázi 2. až 4.= provoz zařízení - v případě, že plánujeme zařízení přestěhovat do nových vhodnějších prostor, které však budou potřebovat stavebně upravit...
Vycházím z toho, že stavební úpravy není možné konat před vydáním právního aktu...je to tak?
Děkuji za odpověď.
Hrubá
|
Dobrý den,
forma smlouvy je na Vás, důležité je dodržet výši úvazků vzhledem ke kapacitě zařízení (kapacita 7- 12 dětí = minimálně 2 plné úvazky, 13 - 24 dětí = minimálně 3 plné úvazky). Rozhodující je objem úvazků, nikoli fyzický počet zaměstnanců.
S pozdravem,
Adéla Purschová
Dobrý den,
dle Příručky musejí být pečující osoby v zaměstnaneckém poměru k provozovateli - můžeme využít formu dohody - o provedení práce či o pracovní činnosti?
Děkuji Machů
|
Dobrý den,
dle Příručky musejí být pečující osoby v zaměstnaneckém poměru k provozovateli - můžeme využít formu dohody - o provedení práce či o pracovní činnosti?
Děkuji Machů
|
Dobrý den,
z pohledu poskytovatele dotace je v tomto směru stanovena pouze povinnost uzavřít pojistnou smlouvu pro případ odpovědnosti za škodu způsobenou při poskytování služby hlídání a péče o dítě.
Adéla Purschová
Dobrý den, zdá se že tuto diskuzi využívám pouze já:))
Chtěl jsem se ještě zeptat, jaká pojištění si musíme povinně sjednat pro účely provozu zařízení z hlediska projektu?
Děkuji Hrubá
|
Dobrý den, zdá se že tuto diskuzi využívám pouze já:))
Chtěl jsem se ještě zeptat, jaká pojištění si musíme povinně sjednat pro účely provozu zařízení z hlediska projektu?
Děkuji Hrubá
|
Dobrý den,
drobné výpadky v elektronickém systému mohou nastat, v těchto případech byste měli docházku vyplnit ručně. Pro účely kontroly Vám doporučuji mít o výpadku záznam - např. uloženou komunikaci s dodavatelem.
Adéla Purschová
Dobrý den,
od 2.9. startujeme projektové zařízení péče o děti a nějak se nám nedaří rozchodit docházkovou čtečku:(
Co se stane, pokud již 2.9. nenačteme děti do docházkového systému?
Děkuji
Hrubá
|
Dobrý den,
od 2.9. startujeme projektové zařízení péče o děti a nějak se nám nedaří rozchodit docházkovou čtečku:(
Co se stane, pokud již 2.9. nenačteme děti do docházkového systému?
Děkuji
Hrubá
|
Dobrý den,
1) Logo žadatele může být i na jiném místě. Pokud je v řadě s ostatními logy, musí být dodrženo pořadí a velikost log.
2) Informace o zdravotím stavu dětí nevyžadujeme.
3) Ano, záložní pečující osoby mohou být na DPP.
Lukáš Müller
|
jeste jsem chtela poprosit o informaci, zda pecujici osoby, ktere budou pouze tzv. v zaloze, kdyby bylo potreba nekoho zastoupit na prechodnou dobu musi mit pracovni smlouvu "na úvazek" a nebo stačí DPP, když budou zastupovat pouze v případě nemoci stabilní pečující osoby - tj. nárazově?
děkuji!
|
Ještě mám dotaz, zda je povinné mít speciální formulář týkající se zdravotního stavu dítěte vyplnění jeho pediatrem?
Děkuji
|
Dobrý den,
ještě jsem se chtěla zeptat k povinné publicitě - tedy k tomu, jak má vypadat oficiální dokument k projektu - tedy např. přihláška dítěte atd...
Je nutné, aby logo žadatele bylo v liště/v řadě/ve sloupci s ostatními logy? Tj. když bych dala nahoru do záhlaví papíru logo zřizovatele zařízení a jeho adresu a dolů do zápatí povinná loga - je to v pořádku, nebo musí být všechna loga buď nahoře nebo dole nebo po straně - ale za sebou tak, jak je popsáno v příručce - tj. pořadí log takto:
logo ESF v ČR s vlajkou EU a nápisem „Evropská unie“, za ním logo OP LZZ, pak logo realizátora projektu a nakonec logo Podporujeme vaši budoucnost esfcr.cz?
Děkuji
Hrubá
|
|