Dobrý den dle odst. 3.1 Podporovaná aktivita, v tabulce "Zřízením nového zařízení se v rámci výzvy B5 rozumí" je uvedeno: "že zařízení může být provozováno v prostorech, jež si žadatel pronajímá .Je možné, aby si žadatel pro zařízení péče o děti pronajmul prostory na stejné adrese, kde již nějaké jiné zařízení péče o děti funguje, musí se ovšem jednat o jiné prostory v budově se stejnou adresou." V budově, kde je uvažováno vybudovat nové zařízení je MŠ, jejímž provozovatelem je obec. Žadatelem by bylo místní o.s. ve kterém by byly členy rodiče dětí navštěvujících nové zařízení. Žadatel by tedy měl pronajmuté prostory - nová půdní vestavba se zvláštním vchodem, jež by byla samostatnou jednotkou, pouze se polečnou zahradou. Partnery by pak byly další právnické osoby. Bylo by toto řešení v souladu s Pravidly? Děkuji Čechtická Eva Autor: CECHTICKA_E
|
Dobrý den, podmínkou výzvy je, aby vzniklo úplně nové zařízení, tj. na jiné adrese. Cituji z textu výzvy: Pokud žadatel nebo partner už nějaké zařízení péče o děti předškolního věku provozují, pak nové zařízení musí vzniknout na jiné adrese, než zařízení, které už je žadatelem či partnerem provozováno. (V případě stejné adresy by se jednalo o rozšíření stávajícího zařízení.) Požadavek na vznik nového zařízení není splněn ani v případě, kdy by žadatel v rámci projektu pouze převzal do provozu zařízení, které před tím provozoval jiný subjekt. Není možné, aby žadatel zařízení umístil do stejných prostor, ve kterých ke dni vyhlášení výzvy B5 (tj. 15. 3. 2013) nějaký jiný subjekt zařízení péče o děti předškolního věku provozoval. S pozdravem, Adéla Purschová ještě jeden dotaz: zařízení péče o děti může vzniknout ve stejné budově jako již školka existuje, podmínkou je pouze oddělený vchod? Nebo jak konkrétně prostorově musí být oddělená obě zařízení - co se týče wc, sprchy, schodiště, kuchyňky, hlavních místnostní atd...? děkuji Autor: PURSCHOVA
|
Dobrý den, chápete to správně. Rozdělení na investice a neinvestice poskytovatel dotace příjemci nijak závazně nestanovuje, je to na vás, jakým způsobem prostředky využijete. Pouze pro účely monitoringu se v žádosti o platbu u všech projektů použije stejné procento křížového financování, bez ohledu na skutečně vzniklé výdaje. Pro způsobilé výdaje za fázi vybudování se použije jednotka „vybudované místo v zařízení péče o děti“, nikoli jednotky navázané na docházku. Pokud místa splňují dané podmínky, dostane příjemce dotaci na první fázi provozu. Po první fázi se zkontroluje docházka, a pokud bude obsazenost nižší než 40%, projekt pokračuje dál, pouze příjemce nedostane zálohu na další fázi, ale ze zálohy na první fázi v průběhu realizace projektu nic nevrací; případné vracení dotace se vypočte až poté, co proběhnou všechny fáze provozu. S pozdravem, Adéla Purschová Autor: PURSCHOVA
|
ještě jeden dotaz: zařízení péče o děti může vzniknout ve stejné budově jako již školka existuje, podmínkou je pouze oddělený vchod? Nebo jak konkrétně prostorově musí být oddělená obě zařízení - co se týče wc, sprchy, schodiště, kuchyňky, hlavních místnostní atd...? děkuji Autor: HRUBA_I
|
dobrý den, děkuji moc za odpovědi, chápu to dobře, že "investiční" může být tedy celá částka první zálohy (a nemusí), ano? a že projekt se bude i nadále realizovat, a může čerpat peníze v další fázi provozu...?skvělé, díky! Autor: HRUBA_I
|
Dobrý den, pokud by po první fázi provozu došlo k obsazenosti zařízení pod 40% nebyla by vyplacena další záloha. Realizátor by tak musel realizovat další fázi bez prostředků od poskytovatele dotace, k ukončení projektu by z naší strany nedošlo. K vrácení prostředků z fáze vybudování by došlo pouze v případě, že by ve fázích provozu nebyly vynaloženy žádné prostředky na provoz zařízení. Způsobilé výdaje hrazené z OP LZZ vzniklé ve fázích provozu musí dosáhnout minimální částky způsobilých výdajů hrazených z OP LZZ na vytvoření míst (projektová příručka kap.6.3) Př. při kapacitě 10 míst je na vybudování určena jednotka 10 x 24 114 Kč, tj. 240 114 Kč. Ve fázích provozu musím dosáhnout obsazenosti zařízení, která dosáhne minimálně částky 240 114 Kč. Pokud obsazenost nenaplním musím vrátit i tuto částku 240 114 Kč. S pozdravem Zuzana Syslová ještě otázka: když by po druhé fázi projektu, tedy po první fázi provozu zařízení, došlo k tomu, že by propočet obsazenosti vyšel pod 40%, došlo by k čemu konkrétně? měl by realizátor povinnost vrátit celou druhou zálohu a první zálohu na vybudování zařízení by si mohl nechat? nebo by musel vracet obě zálohy? došlo by tímto k ukončení realizace projektu, jelikož na třetí zálohovou platbu by již nebyl nárok? děkuji IH Autor: SYSLOVA
|
Dobrý den, odborná způsobilost pečujících osob je specifikována v Projektové příručce. Pokud daná kvalifikace není uvedena v příručce, případně v příslušném zákoně, není možné o ní dále jednat. Pro fázi vybudování zařízení je vytvořena jednotka Vytvořené místo v zařízení péče o děti a její výše je vypočítána na základě kapacity zařízení krát 24 114 Kč (viz Projektová příručka kap. 6.2.3) Pro každé místo musí být splněny minimální požadavky - viz kapitola 6.1.5 v Projektové příručce. Je tedy čistě na žadateli jakým způsobem prostředky na vytvoření místa použije - tzn. zda zrekonstrujuje vlastní prostory či si je pronajme při zajištění minimálních požadavků na vytvořené místo v zařízení. V této jednotce je počítáno s křížovým financováním, což znamená že žadatel respektive příjemce musí ve fázích provozu zařízení (3x6 měsíců) dosáhnout čerpání minimálně v takové výši, které bylo vynaložena na vybudování zařízení. V opačném případě, musí prostředky na vybudování zařízení vrátit poskytovateli dotace. S pozdravem Zuzana Syslová dobrý den, děkuji, rozumím tomu dobře a to mne těší:) primárně vyžadujete kvalifikace z příručky......, o jiných kvalifikacích je tedy možné nějakým způsobem ještě jednat? např. speciální pedagog či etoped či pedagog volného času by mohl kvalifikaci také naplnit - za jakých podmínek? prosím ještě o vysvětlení jak je to přesně s první zálohovou platbou na vytvoření místa, její výše je mi jasná, kolik procent z této částky je tzv. investičních? neboli kolik peněz z této zálohy se bude moci použít na rekontrukce prostor a vybavení zařízení? plus, jak mám rozumět větě, že "do žádosti o druhou zálohu se zohlední podíl křížového financování na způsobilých výdajích s vazbou na vybudování místa ve výši 78,15%"? A jak se budou hodnotit vzniklé způsobilé výdaje (dosažené jednotky a k nim stanovené jednotkové náklady) v první fázi realizace projektu, když v této fázi ještě nelze propočítat docházku? Děkuji za vysvětlení a jsem s pozdravem Autor: SYSLOVA
|
ještě otázka: když by po druhé fázi projektu, tedy po první fázi provozu zařízení, došlo k tomu, že by propočet obsazenosti vyšel pod 40%, došlo by k čemu konkrétně? měl by realizátor povinnost vrátit celou druhou zálohu a první zálohu na vybudování zařízení by si mohl nechat? nebo by musel vracet obě zálohy? došlo by tímto k ukončení realizace projektu, jelikož na třetí zálohovou platbu by již nebyl nárok? děkuji IH Autor: HRUBA_I
|
dobrý den, děkuji, rozumím tomu dobře a to mne těší:) primárně vyžadujete kvalifikace z příručky......, o jiných kvalifikacích je tedy možné nějakým způsobem ještě jednat? např. speciální pedagog či etoped či pedagog volného času by mohl kvalifikaci také naplnit - za jakých podmínek? prosím ještě o vysvětlení jak je to přesně s první zálohovou platbou na vytvoření místa, její výše je mi jasná, kolik procent z této částky je tzv. investičních? neboli kolik peněz z této zálohy se bude moci použít na rekontrukce prostor a vybavení zařízení? plus, jak mám rozumět větě, že "do žádosti o druhou zálohu se zohlední podíl křížového financování na způsobilých výdajích s vazbou na vybudování místa ve výši 78,15%"? A jak se budou hodnotit vzniklé způsobilé výdaje (dosažené jednotky a k nim stanovené jednotkové náklady) v první fázi realizace projektu, když v této fázi ještě nelze propočítat docházku? Děkuji za vysvětlení a jsem s pozdravem Ivana Hrubá Autor: HRUBA_I
|
Dobrý den, zařízení mohou využívat pouze zaměstnanci partnera! Podporovaná zařízení jsou určena pro děti zaměstnanců žadatele či partnery projektu - viz text výzvy bod 3.1. S pozdravem Zuzana Syslová Dobrý den, mohou být v zařízení umístěny i děti členů Občanského sdružení, které je partnerem projektu, nebo pouze zaměstnanců tohoto sdružení?Děkuji Sadovská Autor: SYSLOVA
|
Dobrý den, mohou být v zařízení umístěny i děti členů Občanského sdružení, které je partnerem projektu, nebo pouze zaměstnanců tohoto sdružení? Děkuji Sadovská Autor: SADOVSKA_S
|
Ano, primárně vyžadujeme typy kvalifikací, které jsou vyjmenované v Projektové příručce. Zákon 18/2004 o uznání odborné kvalifikace stanovuje podmínky, za jakých je možné uznat v ČR obdobnou kvalifikaci získanou v cizině. S pozdravem, Adéla Purschová Dobrý den, děkuji za odpověď, z kapitoli 6.1.4 prave cituji, stoji tam přesně, že "jiná odpovídající kvalifikace podle zvláštního právního předpisu" a tento bod odkazuje na z. 18/2004, o uznávání odborné kvalifikace...tam ale nestojí nic o dalších kvalifikacích...tj. rozumím tomu dobře, že jediné možné kvalifikace uznatelné pro pečující osoby jsou jmenované výše....v bodu 6.1.4? Díky Ivana Hrubá Autor: PURSCHOVA
|
Dobrý den, děkuji za odpověď, z kapitoli 6.1.4 prave cituji, stoji tam přesně, že "jiná odpovídající kvalifikace podle zvláštního právního předpisu" a tento bod odkazuje na z. 18/2004, o uznávání odborné kvalifikace...tam ale nestojí nic o dalších kvalifikacích...tj. rozumím tomu dobře, že jediné možné kvalifikace uznatelné pro pečující osoby jsou jmenované výše....v bodu 6.1.4? Díky Ivana Hrubá Autor: HRUBA_I
|
Dobrý den, příspěvky od rodičů vybírat lze, nicméně neměly by v souhrnu přesáhnout polovinu provozních nákladů na měsíc. Příjemce ani případní partneři nemají povinnost vést účetnictví projektu tak, aby případné projektové příjmy byly vedeny s jednoznačnou vazbou na projekt. Případné příjmy se pro účely OP LZZ, obdobně jako výdaje, nedokládají a příjemce nemá povinnost o nich poskytovatele informovat. Oblast případných příjmů byla zohledněna během vymezení jednotek a kalkulace jednotkových nákladů. Případné příjmy proto nesnižují dotaci z OP LZZ, na kterou má projekt na základě počtu jednotek dosažených v souladu se stanovenými podmínkami nárok. Požadované metry platí čistě pro pobytovou plochu, sociální zařízení a případné další prostory musí být nad rámec těchto metrů. S pozdravem, Adéla Purschová Dobrý den, - lze umístění dětí rodičů žadatele do tzv. firemní školky zpoplatnit určitým měsíčním příspěvkem (školným) např. 3000 Kč/měsíc/dítě? Je stanovena nějaká horní sazba tohoto poplatku?
- počítá se výměra sociálních zařízení do stanovené min. potřebné plochy (uvedeno min. 4m2/zřízené místo); nebo jsou 4 m2 chápány pouze jako prostor pro každé zřízené místo a sociální zařízení musí tvořit dalších plochu (min. dalších 20% z celku)?
Děkuji za odpověď. Autor: PURSCHOVA
|
Dobrý den, uvádím jednotlivé odpovědi ad 1) nikoliv. Každý člen družstva má své vlastní IČ. Družstvo a jeho IČ představuje jeden subjekt, jeho členové jsou pak bráni za subjekty zvlášt. Tzn. Družstvo si může vzít max. 3 svoje členy jako partnery projektu. ad 2) s finanční účastní rodičů na provozu školky je počítáno již v jednotkových nákladech a o příspěvky rodičů se nesnižuje poskytnutá dotace. Příspěvky rodičů by u zařízení typu dětská skupina neměly přesáhnout 50% provozních nákladů zařízení. Děstká skupina totiž nesmí generovat zisk. ad 3) financování projektu je na základě jednotkových nákladů (více Projektová příručka kapitola 6.2) Ve fázi zřízení je proplacen počet vytvořených míst, ve fázi provozu poté na základě obsazenosti daných míst ad 4) snad již naposledy o udržitelnosti!! Není stanovena povinnost udržet provoz zařízení po datu ukončení projektu, nicméně nastavení výzvy, průběh projektu a způsob financování podporují princip udržitelnosti projektu. S pozdravem Zuzana Syslová ráda bych se zeptala1.pokud žadatelem je družstvo, která má cca 20 členů, je družstvo bráno jako jeden žadatel a v rámci něj se mohou děti přihlásit do projektu od všech 20ti členů jako za jednoho žadatele? Pokud by to bylo tak, může si družstvo k sobě vzít další tři partnery - firmy, které nejsou členy družstva? 2. Jak je to s finančním podílem rodičů na provozu školky? Musí se nebo mohou (a je zde nějaké omezení) finančně podílet na provozu školky? Jsou někde k tomuto tématu bliží specifikace? 3. financování projektu je dle počtu dětí a jejich docházky? 4. jak již bylo jednou odpovězeno, není nikde definována udržitelnost. Platí také to, že není nikde specifikována podmínka, že se musí žadatel po ukonční projektu finančí podílet na provozu? Děkuji za odpovědi. Jana Stejskalová Autor: SYSLOVA
|
Hezký den, ráda bych se zeptala 1.pokud žadatelem je družstvo, která má cca 20 členů, je družstvo bráno jako jeden žadatel a v rámci něj se mohou děti přihlásit do projektu od všech 20ti členů jako za jednoho žadatele? Pokud by to bylo tak, může si družstvo k sobě vzít další tři partnery - firmy, které nejsou členy družstva? 2. Jak je to s finančním podílem rodičů na provozu školky? Musí se nebo mohou (a je zde nějaké omezení) finančně podílet na provozu školky? Jsou někde k tomuto tématu bliží specifikace? 3. financování projektu je dle počtu dětí a jejich docházky? 4. jak již bylo jednou odpovězeno, není nikde definována udržitelnost. Platí také to, že není nikde specifikována podmínka, že se musí žadatel po ukonční projektu finančí podílet na provozu? Děkuji za odpovědi. Jana Stejskalová Autor: STEJSKALOVA_J
|
Dobrý den, zde jsou odpovědi na Vaše dotazy: ad 1) Všechna místa v zařízení musí být obsazena dětmi žadatele nebo partnerů. ad 2) Výše úvazku není určena. Co se týče formy zaměstnanecného poměru, může se jednat o pracovní smlouvu, DPP i DPČ. ad 3) Viz odpověď na první dotaz. ad 4) Obsazenost místa se počítá podle docházky, kterou budou příjemci dokládat k monitorovací zprávě. Obsazené místo je to, ve kterém poměr dopoledních a odpoledních přítomností dětí v zařízení a celkového počtu dopolední a odpolední v pracovní dny vynásobeného počtem míst provozovaných v tomto zařízení péče o děti dosáhl za sledované období alespoň 70 %. U částečně obsazeného místa je to 40% - 70%. Podrobnější informace najdete v Projektové příručce, v kapitole 6. 2. 2. ad 5) Není stanovena povinnost udržet provoz zařízení po datu ukončení projektu, nicméně nastavení výzvy, průběh projektu a způsob financování podporují princip udržitelnosti projektu. S pozdravem, Adéla Purschová Dobrý den, ráda bych se zeptala: 1.) Jestliže vytvořím například 15 míst v zařízení péče o děti, 10 míst obsadím dětmi zaměstnanců (žadatele nebo partnera), mohu zbylých 5 míst obsadit dětma rodičů firem, která není žadatelem ani partnerem? 2.) Musí být rodiče žadatele, nebo partnera projektu zaměstnáni na hlavní pracovní poměr? Jaký pracovní poměr stačí? 3.) Je možnost doplnit neobsazená místa pro děti rodičů, kteří nejsou zaměstnanci žadatele, nebo partnera za nějakých odlišných podmínek (finančních,...)? navazuje na 1.dotaz... 4.) Co přesně znamená v kap.6 Způsobilé výdaje projektu, tabulka Přehled jednotkových nákladů "obsazené místo" a "částečně obsazené místo"? Jak se to bude dokládat do monitorovacích zpráv? 5.) Jestliže by projekt skončil s koncem projetku (nedařilo by se ho udržet), bude žadatel nějak penalizován? Děkuji, s pozdravem L. Tomková Autor: PURSCHOVA
|
Dobrý den, další možné kvalifikace jsou určeny zákony, na které odkazuje Projektová příručka. Doporučuji podívat se do Projektové příručky, která je ke stažení na webu u výzvy B5, konkrétně do kapitoly 6. 1. 4 Požadavky na pečující osoby. S pozdravem, Adéla Purschová Dobrý den, chtěla jsem se zeptat na odbornou způsobilost pečující osoby v zařízení péče o děti - dle bodu 5. výzvy je uvedeno, že se jedná dále o jinouo odpovídající odbornou kvalifikaci podle zvláštního právního předpisu - jedná se o které kvalifikace? Bude oborná způsobilost splněna, pokud bude pracovnice zařízení speciální pedagog či pedagog volného času? Nebo jak se mohu dozvědět, které další kvalifikace jsou tedy uznatelné? Děkuji velice Ivana Hrubá Autor: PURSCHOVA
|
Dobrý den, zařízení podporovaná v této výzvě k předkládání projektů jsou dle textvu výzvy určena pouze pro děti zaměstnanců žadatele a partnerů. S pozdravem, Adéla Purschová Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda-li je v rámci výzvy možné, aby žadatel provozoval zařízení pouze pro děti široké veřejnosti, nikoli partnery projektu? Jednalo by se o vybudování zařízení v rámci středočeského města. Děkuji za odpověď. Autor: PURSCHOVA
|
Dobrý den, - lze umístění dětí rodičů žadatele do tzv. firemní školky zpoplatnit určitým měsíčním příspěvkem (školným) např. 3000 Kč/měsíc/dítě? Je stanovena nějaká horní sazba tohoto poplatku?
- počítá se výměra sociálních zařízení do stanovené min. potřebné plochy (uvedeno min. 4m2/zřízené místo); nebo jsou 4 m2 chápány pouze jako prostor pro každé zřízené místo a sociální zařízení musí tvořit dalších plochu (min. dalších 20% z celku)?
Děkuji za odpověď. Autor: MLYNEK_D
|
Dobrý den, ráda bych se zeptala: 1.) Jestliže vytvořím například 15 míst v zařízení péče o děti, 10 míst obsadím dětmi zaměstnanců (žadatele nebo partnera), mohu zbylých 5 míst obsadit dětma rodičů firem, která není žadatelem ani partnerem? 2.) Musí být rodiče žadatele, nebo partnera projektu zaměstnáni na hlavní pracovní poměr? Jaký pracovní poměr stačí? 3.) Je možnost doplnit neobsazená místa pro děti rodičů, kteří nejsou zaměstnanci žadatele, nebo partnera za nějakých odlišných podmínek (finančních,...)? navazuje na 1.dotaz... 4.) Co přesně znamená v kap.6 Způsobilé výdaje projektu, tabulka Přehled jednotkových nákladů "obsazené místo" a "částečně obsazené místo"? Jak se to bude dokládat do monitorovacích zpráv? 5.) Jestliže by projekt skončil s koncem projetku (nedařilo by se ho udržet), bude žadatel nějak penalizován? Děkuji, s pozdravem L. Tomková Autor: LENKATOMKOVA
|
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat na odbornou způsobilost pečující osoby v zařízení péče o děti - dle bodu 5. výzvy je uvedeno, že se jedná dále o jinouo odpovídající odbornou kvalifikaci podle zvláštního právního předpisu - jedná se o které kvalifikace? Bude oborná způsobilost splněna, pokud bude pracovnice zařízení speciální pedagog či pedagog volného času? Nebo jak se mohu dozvědět, které další kvalifikace jsou tedy uznatelné? Děkuji velice Ivana Hrubá Autor: HRUBA_I
|
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda-li je v rámci výzvy možné, aby žadatel provozoval zařízení pouze pro děti široké veřejnosti, nikoli partnery projektu? Jednalo by se o vybudování zařízení v rámci středočeského města. Děkuji za odpověď. Autor: Z_TVRDIKOVA_V
|
Dobrý den, ad 1) partner musí patřit mezi oprávněné žadatele, stejně tak musí splňovat podmínku, která je uvedena ve výzvě žádosti nemohou podávat (ani nemohou být zapojeny jako projektový partner) viz bod 3.3 výzvy. Žádné další podmínky pro partnera stanoveny nejsou - viz anotace tohoto klubu. ad2) zařízení je určeno pro žadatele a partnery, ovšem není pevně stanoven počet, kolik dětí musí být od žadatele a kolik od partnerů. S pozdravem Zuzana Syslová Autor: SYSLOVA
|
Dobrý den, měl bych několik dotazů: 1/ Pokud bude projet realizován s partnery, vztahují se na partnery stejná kritéria jako na žadatele? Myslím tím např. co když bude mít jeden z partnerů hypoteticky horší finanční zdraví a třeba nějaké nedoplatky? Ohrozí to celý projekt? 2/ Je v souladu s výzvou, že by do nově vzniklého zařízení chodily jen děti partnerů a žadatel by zařízení provozoval, ale žádné dítě ze zaměstnanců žadatele by do zařízení nechodilo? Děkuji za info.Mlýnek Autor: MLYNEK_D
|
Dobrý den, podmínkou výzvy je, že: - Musí vzniknout zařízení péče o děti, které dříve neexistovalo.
- Pokud žadatel nebo partner už nějaké zařízení péče o děti předškolního věku provozují, pak nové zařízení musí vzniknout na jiné adrese, než zařízení, které už je žadatelem či partnerem provozováno. (V případě stejné adresy by se jednalo o rozšíření stávajícího zařízení.)
S pozdravem, Adéla Purschová Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda splňujeme podmínky pro výzvu B5, když máme už založené z vlastních prostředku firemní dětské centrum, kde se staráme o 10dětí naši zaměstanců . Autor: PURSCHOVA
|
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda splňujeme podmínky pro výzvu B5, když máme už založené z vlastních prostředku firemní dětské centrum, kde se staráme o 10dětí naši zaměstanců . Autor: KOTEROVA_L
|
Dobrý den, partnertsví lze uzavřít mezi všemi oprávněnými žadateli. To ze které "škatulky" peněz alokovaných ve výzvě (podnikatelská verzus nepodnikatelská sféra) bude projekt financován je určeno podle právní formy žadatele. Primárním zapojením partnerů do projektu, je docházkou dětí jejich zaměstnanců. Kdy do zařízení začnou chodit děti partnera, je mezi žadatelem a partnerem. Pečující osoby musí být zaměstnanci žadatele, nicméně partner se může podílet na administraci projektu, zajišťovat např. kroužky, další aktivity související s péči o děti atd. S pozdravem Zuzana Syslová Dobrý den, je možné uzavřít partnerství mezi subjektem podnikatelským a nepodnikatelským, když jsou pro tyto oddělelné alokované prostředky? Ještě bych si rád ověřil, že jsem správně pochopil informaci níže o počtu dětí od jednotlivých subjektů: pokud tedy k 1.9. 2013 žadatel či partner nebudou mít žádné dítě splňující podmínky k zařazení do předškolního zařízení, může se přesto subjekt do projektu zapojit s tím, že buď své děti zapojí později, případně zajistí některou zásadní část projektu (např. pedagogickou péči?) Autor: SYSLOVA
|
Dobrý den, je možné uzavřít partnerství mezi subjektem podnikatelským a nepodnikatelským, když jsou pro tyto oddělelné alokované prostředky? Ještě bych si rád ověřil, že jsem správně pochopil informaci níže o počtu dětí od jednotlivých subjektů: pokud tedy k 1.9. 2013 žadatel či partner nebudou mít žádné dítě splňující podmínky k zařazení do předškolního zařízení, může se přesto subjekt do projektu zapojit s tím, že buď své děti zapojí později, případně zajistí některou zásadní část projektu (např. pedagogickou péči?) děkuji Autor: STAFEK_P
|
Dobrý den, administrací projektu je myšleno např. zpracování monitorovacích zpráv, které budou pro výzvu B5 velmi zjednodušené. S pozdravem Zuzana Syslová Co tím myslíte, že se může zapojit do administrace projektu? Děkuji Autor: SYSLOVA
|
Dobrý den, do výzvy B5 byla doplněna definice nového zařízení, mezi oprávněné žadatele byly doplněny zájmová sdružení právnických osob, dále byly aktualizovány termíny, kontakty, alokace. S pozdravem Zuzana Syslová Nejzásadnější změnou ve výzvě č. B5 oproti výzvě č. A4 je odstranění podmínky, že žadatelem může být pouze subjekt, který ke dni vyhlášení výzvy zaměstnával v pracovněprávním vztahu minimálně 20 osob, jejichž pracovní doba přesahuje 0,5 běžného pracovního úvazku. Je prosím ve výzvě B5 oproti A4 ještě nějaká další zásadní změna, na kterou se máme jako žadatelé zaměřit? Děkuji. Autor: SYSLOVA
|
Co tím myslíte, že se může zapojit do administrace projektu? Děkuji Autor: SEDLACKOVA_L_1
|
Nejzásadnější změnou ve výzvě č. B5 oproti výzvě č. A4 je odstranění podmínky, že žadatelem může být pouze subjekt, který ke dni vyhlášení výzvy zaměstnával v pracovněprávním vztahu minimálně 20 osob, jejichž pracovní doba přesahuje 0,5 běžného pracovního úvazku. Je prosím ve výzvě B5 oproti A4 ještě nějaká další zásadní změna, na kterou se máme jako žadatelé zaměřit? Děkuji. Autor: KIRSCHNEROVA_L
|
Dobrý den, zařízení je určeno pro žadatele a partnery, ovšem není pevně stanoven počet, kolik dětí musí být od žadatele a kolik od partnerů. S pozdravem, Adéla Purschová Dobrý den, je možná varianta, kdy žadatelem by bylo občanské sdružení, které by zařízení zřídilo a provozovalo a děti v něm umístěné by byly pouze od partnerů? Děkuji. Autor: PURSCHOVA
|
Dobrý den, je možná varianta, kdy žadatelem by bylo občanské sdružení, které by zařízení zřídilo a provozovalo a děti v něm umístěné by byly pouze od partnerů? Děkuji. Autor: KIRSCHNEROVA_L
|
Dobrý den, výzva je zaměřena na zřízení a provoz zařízení služby péče o děti pro děti žadatele nebo partnerů, resp. jejich zaměstnanců. Samosprávný celek se může dále zapojit do administrace projektu, ale primární zapojení je formou docházky dětí do zařízení. Žádné další aktivity v rámci této výzvy nejsou podporovány. S pozdravem Zuzana Syslová Dobrý den, takže mohou žádat na zřízení školky pro své zaměstnance, nebo mohou být zapojeni i jinak?Děkuji Autor: SYSLOVA
|
Dobrý den, takže mohou žádat na zřízení školky pro své zaměstnance, nebo mohou být zapojeni i jinak? Děkuji Autor: SEDLACKOVA_L_1
|
Dobrý den, uzemně samosprávné celky jsou oprávněnými žadateli či partnery. S pozdravem Zuzana Syslová Dobrý den,jak mohou v projektu vystupovat a žádat územně samosprávné celky? Děkuji Sedláčková Autor: SYSLOVA
|
Dobrý den, jak mohou v projektu vystupovat a žádat územně samosprávné celky? Děkuji Sedláčková Autor: SEDLACKOVA_L_1
|
Dobrý den, Dobrý den, rodič dítěte, které bude do zařízení docházet, musí být v pracovně právním vztahu k žadateli nebo partnerovi. Pokud pracovně právní vztah vznikne k žadateli či partnerovi v den vzniku zahájení provozu zařízení, či v průběhu jeho provozu není v rozporu s podmínkami výzvy. S pozdravem Zuzana Syslová zaměstnanci a zaměstnankyně jsou osoby v pracovně právním vztahu u zaměstnavatele: Pracovní smlouva, DOhoda o provedení práce, Dohoda o provedení činnosti po jakoukoli dobu, tj. i po v den zahájení provozu zařízení? Děkuji, Šebelová Autor: SYSLOVA
|
Dobrý den, zaměstnanci a zaměstnankyně jsou osoby v pracovně právním vztahu u zaměstnavatele: Pracovní smlouva, DOhoda o provedení práce, Dohoda o provedení činnosti po jakoukoli dobu, tj. i po v den zahájení provozu zařízení? Děkuji, Šebelová Autor: SEBELOVA
|
|