03_15_031 Budování kapacit a profesionalizace NNO
KLUB
Vyhledávání v klubu
Otázka: PR kampaň a pronájem
Dobrý den,
patří prosím mezi přímé náklady jako součást PR kampaně např. PPC reklama a inzerce v tištěných médiích nebo na internetu?
A je možné zařadit mezi přímé náklady projektu pronájem místnosti pro práci s CS? Konkrétně pronájem v rozsahu počtu hodin, po které by:
- probíhalo školení CS dodavatelem v našich prostorách
- probíhala práce experta s CS na tvorbě strategických dokumentů
- probíhala evaluace
- probíhal koučink odborného garanta
- probíhala práce odborného garanta a CS na nastavení systému řízení kvality služeb
Děkuji
1 Odpověď
Dobrý den,
pokud vychází potřeba PR aktivit z auditu a pokud ji zakomponuje expert do Vaší strategie, může být hrazeno.
Pronájem pro práci s cílovou skupinou je přímý náklad. Musí se jednat o náklady v místě a čase obvyklé a pouze na dobu školení/vzdělávání (všechny body kromě evaluace).
S pozdravem
Anna Dumont
Komentáře k otázce