Dobrý den,
v souvislosti s mým dotazem z 12.10. bych se ráda zeptala ještě na jednu možnou aktivitu: je možné poskytovat poradenství po telefonu, pokud jej budeme poskytovat pouze účastníkům projektu, kteří jsou identifikováni (jméno, příjmení, bydliště, datum narození) a účastní se osobně v projektu i dalších aktivit? Bylo by dostatečné, pokud bychom realizaci (a délku) tohoto poradenství po telefonu doložili výpisem od operátora a identifikací čísla volajícícho (telefonní číslo bude uvedeno v monitorovacím listu podpořené osoby)? Jde především o to, abychom takové poradenství mohli započítat do rozsahu podpory daného účastníka (bagatelnost podpory).
Druhý dotaz se týká místa bydliště cílové skupiny. Pokud místo realizace i území dopadu bude např. Jihomoravský kraj, budou se projektu moci účastnit pouze osoby, které mají (trvalé?) bydliště v tomto kraji?
Děkuji
Dobrý den,
pokud bude možné doložit poradenskou činnost po telefonu, pak je možné ji v projektu používat. Měla by to být ale jedna z činností, nikoliv pouze poradenství po telefonu v celém projektu.
Budete-li mít místo realizace a území dopadu Jihomotravský kraj, pak můžete podpořit jen osoby s bydlištěm v tomto kraji. Jestliže víte, že by v projektu vznikl přesah do jiného kraje, rozšiřte území dopadu i na jiný kraj.
S pozdravem Š.Müllerová
Komentáře k otázce