Aktuální bodová hranice posledního podpořeného projektu je 64,00 bodů.
10.1.2017
Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Konkrétní dotazy týkající se vašich projektů a dotazy k zařazování zaměstnanců dle metodiky CZ-ISCO směřujte na projektové manažery, kteří s vámi komunikují prostřednictvím IS KP14+.
Děkujeme.
Tým IP 1.3
Dobrý den,
V návaznsti na předchozí dotaz ke kurzům pro marketingové pracovníky si dovoluji zaslat popis kurz a prosím o vyjádření, do jaké kategorie spadají. Děkuji.
1. Tiskový mluvčí:
Cílem je získat základní znalosti a dovednosti pro tiskové mluvčí, prezentující, PR manažery a profesionály, kteří vystupují na veřejnosti, v médiích a chtějí zlepšit své vystupování, mluvený projev, argumentační a komunikační dovednosti a prezentaci před publikem.
2. Google Analytics a výkonnostní marketing
Co je webová analytika a v čem tkví výhody nástroje Google Universal Analytics, Jak se správně zorientovat v nejdůležitějších metrikách, grafech i tabulkách, Jak odhalit špatné reklamní kampaně, Jak segmentovat návštěvníky webových stránek a jak poznat jejich rozdílné potřeby, jak a proč návštěvníci webu utíkají z nákupního procesu a jak na to reagovat, jak zvyšovat výkonnost marketingu a ROI (návratnost investic)
3. SEO – Úvod do internetového marketingu
Možnosti reklamy na internetu, Zaměření cílové skupiny a možnosti propagace, Plán internetové propagace , Analýza konkurence na internetu a její vyhodnocení , Rozbor klíčových slov, SEO optimalizace, Link building - budování zpětných odkazů, SEO - pokročilé metody spojené s internetovým marketingem
4. PPC reklama
- Sklik, Google AdWords, RTB, Facebook reklama, jak úspěšně vytvořit kampaň, vyhodnocení a nástroje analýz
5. Sociální sítě - Facebook, Twitter a další
Jaký je marketingový mix vhodný pro sociální média a sítě, Jak vypadá český i světový Facebook , Jaké nástroje mohou firmy na Facebooku využívat a k čemu slouží , Jak vytvořit firemní Stránku, krok po kroku, s řadou praktických tipů , Jak firemní Stránku spravovat, plnit a provozovat , Jak propojit webové firemní aktivity s aktivitami sociálním , Jak podnikat na Facebooku v souladu s pravidly, Jak komunikovat (ale také jak nekomunikovat) na Facebooku , Jak měřit úspěšnost působení na Facebooku , jak řešit krizové situace
6. Adobe Photoshop - pro pokročilé – účastníci se naučí používat fenomenální nástroj Adobe Photoshop na nečekané úrovni, naučí se vytvářet realistické fotomontáže, velice dobře upravovat své vyfocené fotografie, dobře ovládat postprodukční procesy při složitějších fotografiích a naučí se používat doplňkové funkce jako animace nebo práci v třech dimenzích
7. Adobe Photoshop – REA
práce s tonalitou fotografie, vytváření speciálních alfa kanálů a masek, práce s objekty, průhledností, fotomontáže a koláže. Úpravy proporcí a jiné reklamní úpravy fotografií. To všechno s použitím vrstev, masek a režimů prolínání.
Komentáře k otázce