Aktuální bodová hranice posledního podpořeného projektu je 64,00 bodů.
10.1.2017
Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Konkrétní dotazy týkající se vašich projektů a dotazy k zařazování zaměstnanců dle metodiky CZ-ISCO směřujte na projektové manažery, kteří s vámi komunikují prostřednictvím IS KP14+.
Děkujeme.
Tým IP 1.3
Přeji dobré dopoledne a předem děkuji za zodpovězení následujících dotazů:
1. Do projektu plánujeme zařadit 120hodinový kurz zaměřený na rozvoj manažerských dovedností určený pro střední a vrcholový management (akreditovaný u MŠMT), jehož obsahem je školení témat v oblasti strategického řízení, řízení lidských zdrojů, procesního řízení, manažerských financí, komunikačních, prezentačních a manažeských dovedností, marketingu apod. Do které oblasti vzdělávání lze tento kurz zařadit - jedná se o měkké a manažerské dovednosti?
2. Předpokládám, že kurz musí disponovat akreditací až v průběhu jeho realizace (tzn. že existence akreditace v tuto chvíli nemá na hodnocení projektu vliv) - co by se stalo, kdyby zamýšlený dodavatel školení akreditaci nezískal nebo by v tuto chvíli akreditovaný kurz neprošel reakreditací po uplynutí platnosti stávající akreditace? Pokud bychom nenašli jiného alternativního dodavatele, který by disponoval akreditací v daném rozsahu, pak bychom kurz nemohli zrealizovat, případně by byl realizován kurz kratší... Kromě toho, že by tato "nerealizace" měla vliv na výši skutečně vyčerpané dotace a příp. i na monitorovací indikátory - plynula by z "nerealizace" některého původně zamýšleného kurzu (či realizace kratšího kurzu) pro příjemce také další komplikace či sankce?
3. V rámci jednoho z hodnotících kritérií (a indikátoru 06.07.00) je sledován počet účastníků ve věku 55 a více let. Je však toto kritérium, resp. indikátor ohraničen také "shora"? Např. pokud bychom měli zaměstnance ve věku 70 let - započítává se také tento zaměstnanec do daného indikátoru?
4. V projektu plánujeme realizovat také odborná produktová školení (cílem je seznámit obchodníky s novými produkty a jejich vlastnostmi - realizace bude zajištěna externím dodavatelem) - do které oblasti vzdělávání můžeme tato školení zařadit - jedná se o "Technické a jiné odborné vzdělávání"?
5. V rámci jazykového vzdělávání je způsobilá délka max. 104 hod./rok. Pokud účastník v projektu absolvuje dvouletý jazykový kurz (rozdělený do 2 jednoročních semestrů např. s délkou např. 80 hod./rok), pak je tomuto účastníkovi započítáno jazykové vzdělávání jako 1 kurz (se 2 semestry) nebo je každý semestr počítán jako samostatný kurz (ve vazbě na podmínku max. 10 kurzů na účastníka)?
Komentáře k otázce