Aktuální bodová hranice posledního podpořeného projektu je 64,00 bodů.
10.1.2017
Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Konkrétní dotazy týkající se vašich projektů a dotazy k zařazování zaměstnanců dle metodiky CZ-ISCO směřujte na projektové manažery, kteří s vámi komunikují prostřednictvím IS KP14+.
Děkujeme.
Tým IP 1.3
Dobrý den,
žadatelem o dotaci je menší hotelový komplex (cca 40 zam-ců), který zahrnuje několik provozů:
- ubytování (cca 50 lůžek)
- kuchyně a restaurace
- wellness
Váháme u zařazení několika pracovních pozic do správné CZ-ISCO. Za celý hotelový komplex zodpovídá GENERÁLNÍ ŘEDITEL (1. úroveň řízení), který má tyto podřízené manažerské pozice:
1. PROVOZNÍ MANAŽER (Operational Manager)
zodpovědnost za denní chod celého hotelového komplexu – vedení a koordinace týmu zaměstnanců a spolupracovníků (recepce, wellness, restaurace, kuchyně, údržba, úklid), podpora a spolupráce s manažery jednotlivých středisek.
zodpovědnost za dosažení stanovených hospodářských výsledků (ziskovost, prosperita, efektivita svěřených provozů)
Jedná se opravdu o ISCO 1, i když se nejedná o střední podnik (méně než 50 zaměstnanců)?
Vedoucí pracovníci jednotlivých provozů přímo podřízení PROVOZNÍMU MANAŽEROVI:
2. VEDOUCÍ RECEPCE
hlavní činností je kontrola těchto činností: provozu recepce, účetnictví, customer care + sales coordinator, kontrola činnosti pokojských, údržby pokojů, pronajímaných místností,
zajišťuje akce (např. firemní akce, svatby využívající většinu služeb hotelu) – cenová nabídky, smlouvy komunikace, ....
Váháme mezi 1 (má na starosti a odpovědnost celý úsek) nebo 42240 Vedoucí recepce (v hotelu) nebo jiná skupina?
3. MANAŽER RESTAURACE
- hlavní činností je kontrola obsluhy v restauraci (číšníci, servírky) a zajištění chodu
- komunikace s dodavateli, vyjednávání cen u dodavatelů
- řešení stížností hostů apod.
4. ŠÉFKUCHAŘ
- kontrola a dohled nad provozem hotelové kuchyně, kuchařů
- plánování jídelníčku, nákupy surovin, komunikace s dodavateli
-specializované vaření
Jeví se jednoznačně jako ISCO 3, ale tady realizuje šéfkuchař hlavně činnosti vedoucího provozu (1412?)
5. SPA (wellness) MANAŽERKA
- hlavní činností je vedení a kontrola wellness provozu a celého týmu
- návrhy na nové nebo zlepšování stávajících služeb ve wellness
- dohled nad ekonomickým vytěžováním procedur, časování, efektivita
- upselling – navyšování prodeje procedur, kosmetiky a produktů
- komunikace s dodavateli úseku, inventura a kontrola spotřeby materiálu
Jedná se o 14392 Řídící pracovníci v oblasti osobních služeb (čistírny, kadeřnictví, kosmetika, pohřebnictví, lázně, seznamky) nebo jiný?
Mimo manažerské funkce prosíme o pomoc se zařazením těchto pozic:
6. CUSTOMER CARE
- péče o zákazníky (nad běžný rámec recepční): kontrola pokoje před příjezdem hosta vč. zajištění, odeslání dopis hostovi před a po ubytování, evidence VIP listu a pravidelná komunikace s VIP hosty, zpětná vazba od zákazníka - evidence dotazníků spokojenosti a analýza, odpovědi na komentáře hostů, vedení profilů hostů (narozeniny, specifika,...).
Nejsme si jisti, zda patří tyto činnosti do sk. 4 – recepční (4224) nebo spíš do sk. 2 (24320 Specialisté pro styk s veřejností; 24337 Specialisté v oblasti prodeje a nákupu služeb)
7. GUEST REATION
- správa webu hotelu, fcb, správa hotelového online rezervačního sytému, správa TripAdviosoru (fotky, text..), zavírání termínů, měnění cen a správa booking engines (booking.com,..)
- zajišťování propagačních a hotelových materiálů v českém i cizím jazyce, vč. vizitek...
Jedná se o skupinu 2? (např. 24320 Specialisté pro styk s veřejností; 24337 Specialisté v oblasti prodeje a nákupu služeb)
Moc děkujeme za pomoc se zařazením.
S pozdravem a přáním hezkého dne ŠH
Dobrý den, mnohokrát DĚKUJEME za vyčerpávající a jasnou odpověď. Vážíme si Vaší ochoty a trpělivosti.
S přáním hezkého dne ŠH