Aktuální bodová hranice posledního podpořeného projektu je 64,00 bodů.
10.1.2017
Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Konkrétní dotazy týkající se vašich projektů a dotazy k zařazování zaměstnanců dle metodiky CZ-ISCO směřujte na projektové manažery, kteří s vámi komunikují prostřednictvím IS KP14+.
Děkujeme.
Tým IP 1.3
Dobrý den,
ráda bych si potvrdila správnost zařazení níže uvedených pozic do kategorií CZ-ISCO.
1. Účetní - zaměstnanec na DPČ zajišťující kompletní účetnictví pro firmu - je to kategorie 4, nebo má být v kategorii 3?
2. Zaměstnanec zajišťující v rámci realizovaných projektů technický dozor investora, dále má na starosti správu objektů. Co se rozsahu týče, je to zhruba 50 % úvazku TDI a 50 % úvazku správa budov. Vycházíme tedy z toho, že odbornější je výkon TDI a zařadili bychom do kategorie 3. Je to takto správně (nebo má být TDI v kategorii 2?)
3. Zaměstnanec zajišťující správu objektů - spravuje budovy především administrativně, má na starosti pronájmy, podnájmy a obecně komunikaci s klienty, kteří jsou jakkoliv navázáni na objekty, která má firma ve správě. Dále jedná s úřady a poskytovateli služeb. Na druhou stranu je v kontaktu s majiteli objektů a účetními. Připravuje mimo jiné smlouvy, podklady pro fakturace... - zařadili bychom do kategorie 5 - je to správně?
4. Jednatel společnosti - má na starosti celkové řízení společnosti, dále zajišťuje výkon TDI a koordinátora BOZP pro realizované projekty. Co se rozsahu činností týče, zhruba 1/2 úvazku připadá na řízení a 1/2 úvazku na role TDI a koordinátora BOZP - máme zařadit do kategorie 3 nebo do kategorie 1?
Předem Vám mnohokrát děkuji za stanovisko.
S pozdravem
Petra Černoušková
Komentáře k otázce