Aktuální bodová hranice posledního podpořeného projektu je 64,00 bodů.
10.1.2017
Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Konkrétní dotazy týkající se vašich projektů a dotazy k zařazování zaměstnanců dle metodiky CZ-ISCO směřujte na projektové manažery, kteří s vámi komunikují prostřednictvím IS KP14+.
Děkujeme.
Tým IP 1.3
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, jakým způsobem budou probíhat kontroly realizace kurzů.
Budou kontroly probíhat přímo v čase a místě realizace konkrétních kurzů nebo budou probíhat v místě žadatele v jeho administrativním zázemí? Tzn. Bude žadatel dopředu předkládat seznam kurzů s termíny jeho konání a počtem účastníků?
Jedná se mi o to, zda bude nutné, aby měl každý lektor (zejména interní) u sebe vždy dokumentaci ke kurzu a přesný seznam účastníků i s jejich zařazením do klasifikace CZ-ISCO, nebo postačí, aby u sebe měl pouze školicí materiály a jednoduchou prezenční listinu, které bude dále postupovat po skončení kurzu projektovému manažerovi (administrátorovi kurzu) pro založení a případné kontroly.
Dokumentaci ke kurzu i přehled účastníků s jednotlivým zařazením by samozřejmě měl administrátor projektu k dispozici ještě před konáním kurzu. Jak dopředu je to však třeba?
Řekněme například, že projekt bude realizován od 1. 1. 2017 do 31. 12. 2018. Budeme vědět, že některé kurzy budou realizovány až např. v druhé polovině roku 2018. Je nutné dokumentaci mít k dispozici již na začátku projektu nebo postačí její zpracování nejpozději den před realizací kurzu (jedná se zejména o kurzy realizované interním lektorem, které budou zpracovávány na klíč pro zaměstnavatele = žadatele/partnera).
A co všechno případně musí mít lektor v době konání kurzu u sebe?
Předem děkuji za odpověď,
JD
Komentáře k otázce