Aktuální bodová hranice posledního podpořeného projektu je 64,00 bodů.
10.1.2017
Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Konkrétní dotazy týkající se vašich projektů a dotazy k zařazování zaměstnanců dle metodiky CZ-ISCO směřujte na projektové manažery, kteří s vámi komunikují prostřednictvím IS KP14+.
Děkujeme.
Tým IP 1.3
Dobrý den,
prosím o kontrolu zařazení níže uvedených 3 pozic dle metodiky ISCO.
Office manažerka - 3. úroveň řízení, pod obch. řed., řídí činnost všech 11 asistentek, nastavování pravidel, dozorování, nastavování a řízení procesů, nedělá administrativní činnosti, požadavek VŠ nebo SŠ
Odpovědnosti a činnosti:
vedení týmu obchodních asistentek
kontrola dodržování IS a pracovních postup u asistentek
vedení adaptačních procesů asistentek a zaškolování
vedení výběrových řízení na pozici obchodních asistentek
oprávnění podepisovat kupní smlouvy až do výše 700 tis. Kč
odpovědnost za správnost zadávání objednávek do systému, za stanovení správných cen
komunikace se zákazníky, činnosti vedoucí ke snižování stavu pohledávek
evidence marketingových informací
Zařadili jsme do třídy 1 – na základě úrovně řízení dle organizačního schématu v metodice, a zejména proto, že řeší téměř výhradně nastavení a kontrolu procesů v oblasti své zodpovědnosti, řídí asistentky, a téměř vůbec nedělá administrativní či jiné odborné činnosti
Asistent manažera výroby – SŠ vzdělání, odpovědnosti a činnosti:
komunikace s dodavateli
realizace procesu řízení LZ
vyhodnocování dat z firemních informačních výstupů
evidence dat potřebných pro personalistiku
plánování a realizace procesů řízení LZ a výcvik
pohovory se zaměstnanci, nábor a přijímání nových zaměstnanců
zajištění obalových materiálů na výrobky z výrobního zařízení
vstupní školení BOZP a PO všech nově přijatých zaměstnanců
zajištění pravidelných školení v rámci odborné způsobilosti zaměstnanců
zajištění lékařských prohlídek
vybavení zaměstnanců a pracovišť příslušnými OOPP
poskytování dat pro analýzu rizik a opatření v oblasti BOZP
jednání, spolupráce a příprava smluv s externími subjekty
zpracování docházky zaměstnanců a podkladů pro mzdy – spolupráce s externí firmou
Zařadili jsme do třídy 3 – asistentka provádí více odbornou činnost, než administrativu a pouhé přepisy a převody údajů
Referent expedice - 3. úroveň řízení, podřízení, nastavení a kontrola funkčnosti organizace svěřeného úseku, tj. expedice, řeší organizační a řídící záležitosti, podílí se na zpracování strategie a organizace skladů, SŠ vzdělání
Odpovědnosti a činnosti
plánování práce expedice
sledování a plnění expedičních termínů a termínů dodání
komunikace s předáky expedice
sledování stavu techniky ve skladech expedice a zajištění oprav
dodržování pravidel bezpečné práce
dodržování pravidel nastaveného systému jakosti
zodpovědnost za plnění termínů expedice s cílem splnit dodací termíny
zodpovědnost za správnost, úplnost a včasnost předávání expedičních listů
zodpovědnost za uložení materiálu na skladu a za všechny skladovací prostory
zodpovědnost za bezp. práce a PO na pracovišti
provádění školení pracovníků ze systému jakosti, bezpečnosti práce, PO a ekologie na svěřeném
pracovišti
komunikace se zástupci obchodu, nákupu a řízení jakosti v souladu se systémem jakosti
stanovuje způsob manipulace s materiálem a způsob balení mat., způsob uložení
zajišťuje dodržování pořádku ve skladech expedice
Zařadili jsme do třídy 1 – na základě organizačního schématu v metodice, pozice řeší zejména nastavení procesů ve skladech, organizaci a řízení, odpovídá za daný úsek
Děkuji předem a přeji příjemný den
Komentáře k otázce