Aktuální bodová hranice posledního podpořeného projektu je 64,00 bodů.
10.1.2017
Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Konkrétní dotazy týkající se vašich projektů a dotazy k zařazování zaměstnanců dle metodiky CZ-ISCO směřujte na projektové manažery, kteří s vámi komunikují prostřednictvím IS KP14+.
Děkujeme.
Tým IP 1.3
Dobrý den,
prosím o kontrolu zařazení dle tříd CZ ISCO
1.) ÚČETNÍ A DAŇOVÝ SPECIALISTA (ISCO 3 nebo 4) náplň práce:
- Příprava podkladů a zpracování měsíčních přiznání a kontrolních hlášení DPH
- Aktivace majetku a zpracování měsíčních a ročních odpisů
- Zpracování mzdové agendy pro provoz Valašské Meziříčí
- Příprava a následná kontrola průběhu měsíčních závěrkových operací
- Účtování složitějších účetních případů
- Zpracování statistických výkazů
- Příprava podkladů a spolupráce při zpracování daňového přiznání a externího auditu
- Komunikace s úřady (finanční úřad, ČSSZ, Zdravotní pojišťovny, úřad práce)
- Řešení, koordinace a optimalizace procesů v oblasti daní a účetnictví
- Zpracování dokumentace převodních cen
- Příprava podkladů, výkazů, reportů pro vedení společnosti
2.) Hlavní účetní/personalistka (ISCO 3 nebo 4) náplň práce:
- Vést účetnictví společnosti: účtování pokladen, vnitrodokladů, dohadů na další měsíce, zúčtování dohadů v násl. měsíci, skladů, NV, rezerv, stravenek, nákladů příštího období (nájmy, služby), časových rozlišení, dotačních faktur, kurzových rozdílů, zápočtů, dovolených, flexi-time, obědů, mezd, kontrola sald
- Připravovat podklady pro daňové přiznání a finanční audit, zajišťovat konfirmace pohledávek a závazků
- Zpracovávat mzdovou agendu – vypracování mezd zaměstnancům, příprava nových a úpravy stávajících pracovních smluv, výpovědi, přihlášky a odhlášky zaměstnanců, výdej výplatních pásek a stravenek
- Komunikovat s úřady (finanční úřad, OSSZ, Zdravotní pojišťovny, úřad práce)
- Zajišťování nákupu a prodeje cizí měny
- Zadávat platby faktur dodavatelům, kontrolovat a účtovat přijaté i uhrazené platby, vzájemné zápočty, upomínky na zákazníky
- Zpracovávat měsíční uzávěrku – kontrolovat jednotlivé účty, zpracovávat měsíční Reporting
- Zpracovávat týdenní Vorlage CZ a Wochenumsatzbericht a plánování cash-flow
- Vést a účtovat pokladnu, provádět platby v hotovosti
- Zpracovat, zaúčtovat a proplatit cestovní náhrady
3.) Účetní (ISCO 3 nebo 4) náplň práce:
- provádět účtování přijatých a vydaných faktur
- vystavovat faktury a dodací listy na prodej hotových výrobků a faktury na prodej materiálu
- provádět účtování bank
- připravovat podklady pro zpracování Inventarliste
- připravovat podklady pro účetnictví společnosti
- připravovat podklady pro daňového poradce, finanční audity
- zpracovat a zaúčtovat cestovní náhrady
- Zpracovávat podklady pro Intrastat. Kompletace výkazů.
- Na základě plné moci zastupovat společnost v dovozním celním řízení.
Druhá část dotazu se týká interního lektora, zda může firma školit měkké dovednosti prostřednictvím interního lektora. Jedná se o dlouhodobého lektora, se kterým jsme spokojeni, zná naši firmu (nároky a požadavky) a tudíž bychom ho na jeden kurz zaměstnali na DPČ. Je toto možné?
Děkuji a jsem s pozdravem
Tomáš Tetur
Komentáře k otázce