Aktuální bodová hranice posledního podpořeného projektu je 64,00 bodů.
10.1.2017
Vážení tazatelé,
před položením dotazu prosím zkontrolujte historii již zodpovězených dotazů v tomto klubu. Je pravděpodobné, že stejný nebo obdobný dotaz už byl zodpovězen.
Konkrétní dotazy týkající se vašich projektů a dotazy k zařazování zaměstnanců dle metodiky CZ-ISCO směřujte na projektové manažery, kteří s vámi komunikují prostřednictvím IS KP14+.
Děkujeme.
Tým IP 1.3
Dobré dopoledne,
určitě se shodneme, že při realizaci projektu mohou nastat změny, kdy dojde např. k přesunu osobohodin v rámci aktivity mezi jednotlivými třídami CZ-ISCO. Způsob řešení těchto změn je popsán ve Specifické části pravidel... Chci se zeptat, jak máme postupovat v případě, že se nám v průběhu realizace dlouhodobého kurzu změní zařazení konkrétního zaměstnance, který tento kurz navštěvuje.
Uvedu příklad: zaměstnanec dochází do 78hodinového kurzu angličtiny (roční kurz) realizovaného interní formou (lektor na DPČ). V průběhu této roční docházky je zaměstnanec povýšen a dojde tak k přesunu pracovního zařazení tohoto konkrétního zaměstnance z třídy CZ-ISCO 3 do CZ-ISCO 2. Tím však také klesne bodová hodnota očekávaného přínosu interního vzdělávání (v průběhu realizace konkrétního kurzu) ze "3" na "2".
Představuje tato změna v pracovním zařazení problém z hlediska uznatelnosti nákladů na absolvovaný kurz, když tento konkrétní zaměstnanec splní veškeré další podmínky (70 % docházka + ukončení předepsanou formou)? Jak máme v tomto případě postupovat při zpracování Zprávy o realizaci z hlediska zařazení hodin absolvovaného školení tohoto zaměstnance do konkrétní třídy CZ-ISCO?
Předem děkuji za odpověď.
Komentáře k otázce