Dobrý den, chtěla bych s vámi konzultovat text, který bude na razítku (na doklady v účetnictví), zda takto může vypadat. Síť komunitních škol v Pošumaví Cz.1.04/3.4.04/54.00223 Projekt je podpořen z ESF OP LZZ Děkuji za odpověď Jana Petrusová Autor: PETRUSOVA_JANA
|
Dobrý den, závěrečná monitorovací zpráva musí být předložena do 2 měsíců po skončení projektu, ve Vašem případě tedy do 31.10. Více informací k závěrečné monitorovací zprávě naleznete v Příručce pro příjemce. S pozdravem Zuzana Pincová Autor: ZUZANA_JANECKOVA
|
Dobrý den, ráda bych se zeptala, zda závěrečná monitorovací zpráva se podává stejně jako průběžná - tzn. do 30 dnů od konce monitorovací období. Pokud tedy končíme projekt 31.8., podáváme záverečnou MZ do 30.9.? Děkuji za odpověď Barbora Macová Autor: MACOVA
|
Dobrý den, osobní náklady, které Vám byly v rozpočtu schváleny, zahrnují mzdy včetně zákonných odvodů na sociální a zdravotní pojištění hrazených zaměstnavatelem. Dle Metodiky OP LZZ není povinností ověřovat podpisy na příloze Podpisové vzory. S pozdravem, Ing. Tereza Přichystalová Autor: TEREZA_PRICHYSTALOVA
|
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda zákonné pojištění, které hradí zaměstnavatel za zaměstnance projektu u DPČ patří do nákladů uznatelých jako je mzda a objeví se v souhrném přehledu výkazu za měsíc? Dále bych měla dotaz, zda na příloze Podpisové vzory musí být ověřené podpisy ( v případě, že ano, tak notářsky a nebo stačí na CZECH POINT)? Děkuji Jana Petrusová Autor: PETRUSOVA_JANA
|
Dobrý den, rádi bychom upozornili příjemce, kteří dle harmonogramu zahájili projekt dne 1.11.2010, že samozřejmě mají od tohoto data projekt realizovat bez ohledu na obdržení podepsaného Rozhodnutí o poskytnutí dotace. Rozhodnutí o poskytnutí dotace obdržíte v průběhu následujících dnů. S pozdravem, Monika Kocábková Autor: MONIKA_KOCABKOVA
|
Dobrý den, k Zprávě o zahájení realizace projektu je potřeba přiložit pouze Podpisové vzory a Partnerské smlouvy. Ostatní přílohy (pracovní výkazy, rozpisy mzdových nákladů, výpisy z účtu a další) se přikládají až s monitorovací zprávou č. 2, tedy hned s tou následující po ZZRP. (Pozn.: MZ č. 2 bude za období prvních 2 měsíců /tj. za období ZZRP/ plus následujících 4 měsíců). Výdaje hrazené z nepřímých nákladů nejsou předmětem kontroly a není je tedy potřeba dokládat. Tyto výdaje nebudou ani předmětem kontroly na místě. Kolonku „Informace o místě realizace“ v ZZRP vyplňte tak, aby se shodovala se skutečností. Pokud tedy budete místo realizace měnit, je potřeba popsat všechna místa – jak příjemce, tak partnerů. S pozdravem, Ing. Tereza Přichystalová Autor: TEREZA_PRICHYSTALOVA
|
Dobrý den, chci se zeptat na přílohy, které musí být k Zprávě o zahájení projektu. Vím, že tam má být příloha č. 1 a Partnerská smlouva. Pak nevím, jestli se s touto zprávou ještě posílá příloha č.4 Pracovní výkaz (jen souhrn nebo i jednotlivých pracovníků ?), č. 5 Rozpis mzdových nákladů a příloha č. 8 Výpis z bank. účtu (máme zatím jen výdaje na mzdy). Ostatní přílohy se také podávají s vyjádřením, že jsou nulové? Mzdy za administrativu jsou hrazeny z nepřímých nákladů - jejich přehled nebudeme posílat? Ještě mám poslední dotaz v zprávě o zahájení projektu je kolonka "Informace o místě realizace". Náš projekt je realizován zatím u příjemce, ale příští rok od května bude realizován u 6 partnerů. Popisují se místa realizace všechna nebo jen příjemce? Děkuji za odpověď s pozdravem Václav Petrus Autor: PETRUS_VACLAV
|
Dobrý den, šance na to, že by se na Váš projekt ještě dostalo, stále je. Žadatelé Rozhodnutí o poskytnutí dotace stále podepisují, tj. stále se může stát, že nějaký projekt odstoupí a dojde také na Vás. Musíte být trpěliví a vyčkat, jak tato situace dopadne. S pozdravem, Ing. Tereza Přichystalová Autor: TEREZA_PRICHYSTALOVA
|
Dobrý den Náš projekt (CZ.1.04/3.4.04/54.00196) je v zásobníku projektů, je ještě šance že by se na něj mohlo dostat nebo jž všichni žadatele podepsali rozhodnutí o dotaci? Děkuji za informaci B.Čechová Autor: BCECHOVA
|
Vážení příjemci, rádi bychom Vás informovali, že od pondělí 1. 11. 2010 se mění Vaše kontaktní osoby pro komunikaci s poskytovatelem dotace. Pro projekty s koncovým registračním trojčíslím do 168 je nyní kontaktní osobou Bc. Monika Kocábková (monika.kocabkova@mpsv.cz), pro projekty s koncovým registračním trojčíslím 169 a vyšším je nyní kontaktní osobou Ing. Tereza Přichystalová (tereza.prichystalova@mpsv.cz). Tzn. že pro projekt s registračním číslem CZ.1.04/3.4.04/54.00089 je kontaktní osobou Bc. Monika Kocábková atd. Pro komunikaci můžete samozřejmě dále využívat i svodnou adresu rovneprilezitosti@mpsv.cz a především možnosti ESFfora. S pozdravem a přáním úspěšné realizace, Kateřina Broža Zápotocká Autor: KATERINA_ZAPOTOCKA
|
Dobrý den, vzhledem k tomu, že jste nenapsala registrační číslo Vašeho připravovaného projektu, není možné odpovědět tak konkrétně, jak bychom chtěli. Volná místa ve školce je možné samozřejmě nabídnout dále, ale raději bych se strikně držela toho, že budete oslovovat rodiče a ne jejich zaměstnavatele, abychom se vyhnuli právě možné veřejné podpoře, která by znamela v tomto marginálním měřítku zbytečnou administrativní zátěž pro oslovené organizace. S pozdravem, Kateřina Broža Zápotocká Autor: KATERINA_ZAPOTOCKA
|
Dobrý den, chtěla bych se zeptat k připravovanému projektu rozšíření současné soukromé školky o další třídu, zda je možné navázat spoupráci s firmami v okolí a nabídnout jim volná místa pro děti jejich zaměstnanců? Pokud bychom třeba se třemi firmami měli předběžnou dohodu, že využijí např. 5 míst, budou veřejnou podporu čerpat tyto podniky? Děkuji za odpověď. Autor: SIMBEROVA_Z
|
Dobrý den, vzhledem k tomu, že máte v rozpočtu zadané jak DPČ tak DPP v hodinách, je možné flexibilně reagovat na potřeby projektu a hodiny "využívat" podle aktuální potřeby. Kateřina Broža Zápotocká Autor: KATERINA_ZAPOTOCKA
|
Dobrý den, vzhledem k tomu, že otázky / postupy týkající se zadávání zakázek řeší průřezově pro všechny výzvy příručka D9 (metodika pro zadávání zakázek;řídíte se obvykle tou verzí, kterou máte v rozhodnutí o dotaci), obraťte se, prosím, s tímto dotazem (copy-and-paste) na klub D9_Metodický pokyn pro zadávání zakázek / Public tenders, kde se Vás ujmou experti na zakázky. Díky za pochopení. S pozdravy V.K. Autor: KETTNER_V
|
Dobrý den, realizujeme projekt z této výzvy. Osobní náklady máme řešené pomocí Dohod o provedení práce a Dohod o pracovní činnosti, neboť odpracované množství hodin bude u jednotlivých pracovníků nerovnoměrné, podle skutečné potřeby. Např. nyní připravujeme výběrové řízení a nasazení sil je jiné než po rozeběhnutí vzdělávacího kurzu. Můžeme čerpat osobní náklady dle schváleného rozpočtu nerovnoměrně, tak aby za monitorovací období v průměru odpovídalo schválenému rozpočtu a nebo musíme kadý měsíc čerpat odpovídající část prostředků dle schváleného rozpočtu. S pozdravem Václav Petrus Autor: PETRUS_VACLAV
|
Dobrý den, realizujeme prjekt z této výzvy a připravujeme výběrové řízení. Mám tyto dva dotazy: 1. Může se o zakázku (vzdělávací kurz) ucházet Základní škola, kterou město zřizuje (příspěvková organizace) a je zároveň zadavatelem zakázky? (škola má samozřejmě svoji právní subjektivitu - IČ) 2. Cena zakázky se má posuzovat podle ceny bez DPH. Jestliže je uchazeč neplátce DPH, tak se jeho nabídková cena má porovnávat s cenou bez DPH od uchazeče plátce DPH? (Ikdyž je konečná cena u plátce DPH pro nás vyšší o DPH?) Děkuji Vávlav Petrus Autor: PETRUS_VACLAV
|
Vážení příjemci, v příloze naleznete tabulku pro výpočet žádosti o platbu, jak bylo slíbeno na včerejším semináři pro příjemce konaném v Praze. Tabulka je doplněna o návodné komentáře, ale pokud byste i přesto měli nějaké dotazy, neváhejte se na nás obrátit. Princip je takový, že po předložení první monitorovací zprávy č. 2 budete moci žádat o výši další části dotace dle Vašeho rozhodnutí o poskytnutí dotace, ale poníženou o dosud nevyúčtované prostředky, které Vám byly poskytnuty v rámci I. a II. části dotace. I. část dotace se poskytuje po podpisu Rozhodnutí s přihlédnutím k začátku realizace projektu, II. část dotace po schválení předložené ZZRP tj. Zprávy o zahájení realizace projektu. Hezký den. Lucie Trunečková Autor: LUCIE_T
|
Dobrý den, prosím o odpovědi na dotazy k připravované výzvě v oblasti podpory 3.4: - budou moci být žadatelem také městské části, příp. samotné městské školky? - bude možné v rámci projektu vybudovat a provozovat zařízení zaměřené na diagnostiku talentu dětí a mládeže (ve věku asi 3-10 let), které zároveň bude fungovat jako školka, resp. zařízení péče o děti v uvedeném věku, a v době pobytu dětí v zařízení také určité oblasti talentu rozvíjet za využití specialistů? Děkuji a přeji pěkný den! Autor: SIMBEROVA_Z
|
Dobrý den, ráda bych se zeptala, kdy se předpokládá vyhlášení nové výzvy. Děkuji. Petra Červinková Autor: CERVINKOVA_P
|
Vážení žadatelé, rádi bychom Vás informovali, že věcné hodnocení od externích hodnotitelů budeme rozesílat všem neúspěšným žadatelům, aby ho mohli využít při případném dalším podávání žádostí do OP LZZ. Budeme se snažit, abyste ho obdrželi do konce tohoto týdne, proto mějte strpení a kontrolujte položku "Zprávy" v kontě projektu v aplikaci Benefit7, kde hodnocení jistě brzy naleznete. S pozdravem, Kateřina Zápotocká Autor: KATERINA_ZAPOTOCKA
|
Dobrý den, cituji Příručku pro žadatele: "Žádosti, které byly doporučené VK k podpoře, ale na které již nezbyly v daném kole výzvy prostředky finanční podpory, jsou uloženy do tzv. zásobníku projektů (ZP) v pořadí dle počtu dosažených bodů ve věcném hodnocení od nejvyššího k nejnižšímu. Z tohoto ZP mohou být podle pořadí a s přihlédnutím k objemu uvolněných prostředků a rozpočtům žádostí v zásobníku, vybrány žádosti, na něž se uvolnily finanční prostředky např. z důvodu, že některý z vybraných žadatelů odstoupí od realizace svého projektu. Projekty jsou v zásobníku uloženy do té doby, než jsou uzavřeny Právní akty o poskytnutí podpory se všemi projekty doporučenými výběrovou komisí k podpoře (tzn. dojde i k jejich akceptaci ze strany žadatelů)." To znamená, že pokud by nějaký z vybraných projektů odstoupil od realizace, oslovili bychom Vás (teoreticky nejpozději od konce října) o dodání podkladů pro přípravu Rozhodnutí o poskytnutí dotace a byly by vám přiděleny finanční prostředky. S pozdravem, Kateřina Zápotocká Autor: KATERINA_ZAPOTOCKA
|
Dobrý den Jaký je postup v pčípadě, kdy projekt skončil zásobníku projektů? Děkuji Čechová Autor: BCECHOVA
|
Vážení úspěšní žadatelé výzvy 54, dne 11. 8. 2010 v 22:00 vám byly prostřednictvím systému Benefit7 odeslány dopisy o schválení projektových žádostí. Systém Benefit7 generuje automatickou zprávu, kterou odešle do Vašeho osobního e-mailu, tato zpráva obsahuje pouze text zprávy, kterou naleznete i s přílohou na kontě žádosti v aplikaci Benefit7. S pozdravem, Kateřina Zápotocká Autor: KATERINA_ZAPOTOCKA
|
Dobrý den, byly zveřejněny výsledky výzvy 54. Naleznete je na http://www.esfcr.cz/file/7902/. S pozdravem, Kateřina Zápotocká Autor: KATERINA_ZAPOTOCKA
|
Važení žadatelé, vzhledem k množícím se a neustávajícím dotazům po výsledcích výběrového procesu výzvy 54, Vás chceme informovat, že o výsledcích hodnocení žádosti budete vyrozuměni dopisem, zaslaným prostřednictvím aplikace Benefit7 během následujích 14-ti dnů. Stejně tak u projektů schválených k podpoře, bude žadatel vyzván k dodání podkladů pro vystavení Rozhodnutí o poskytnutí dotace tímto způsobem (elektronicky prostřednictvím Benefit7), a bude stanovena dostatečně dlouhá doba na jejich dodání. Z důvodu množství podaných žádostí není možné zasílat informace o výsledcích věcného hodnocení každému žadateli zvlášť. S pozdravem, za tým Rovných příležitostí, Kateřina Zápotocká Autor: KATERINA_ZAPOTOCKA
|
Dobrý den, zasedání výběrové komise je stanoveno na konec července, v průběhu srpna budeme znát výsledky výběrového procesu. S pozdravem, Kateřina Zápotocká Autor: KATERINA_ZAPOTOCKA
|
Dobrý den, termín pro vyhlášení nové výzvy v rámci oblasti 3.4 Rovné příležitosti žen a mužů, předběžně určen na konec roku 2010. Sledujte webové stránky www.esfcr.cz. S pozdravem, Kateřina Zápotocká Autor: KATERINA_ZAPOTOCKA
|
Dobrý den Kdy lze očekávat informace o výsledku věcného hodnocení? Případně je stanoven termín pro zasedání výběrové komise? Děkuji Autor: BCECHOVA
|
Dobrý den, je už stanoven termín pro nové vyhlášení výzvy 54? Pokud ano, jaký? Děkuji, K. Krátká Autor: KRATKA
|
Dobrý den, hračky patří do kapitoly 03 Zařízení a vybavení. S pozdravem, Adéla Purschová Dovoluji se Vás optat na zařazení určitých výdajů do kategorií rozpočtu projektu, v rámci kterého plánujeme doprovodné aktivity pro děti při účasti hlavní cílové skupiny na jednotlivých programech projektu. Dobrý den, nejsem si jistá, kam by se měli zařadit výdaje pro přípravu žádosti do dalšího kola výzvy. Jedná se o výdje typu - hračky a herní prvky pro děti, po dobu co se matky budou účastnit programů. Zda je zařadit do kategorie Zařízení a vybavení nebo do kategorie Křížového financování popř. do Přímé podpory. Velmi děkuji Hronová Autor: PURSCHOVA
|
Dovoluji se Vás optat na zařazení určitých výdajů do kategorií rozpočtu projektu, v rámci kterého plánujeme doprovodné aktivity pro děti při účasti hlavní cílové skupiny na jednotlivých programech projektu. Dobrý den, nejsem si jistá, kam by se měli zařadit výdaje pro přípravu žádosti do dalšího kola výzvy. Jedná se o výdje typu - hračky a herní prvky pro děti, po dobu co se matky budou účastnit programů. Zda je zařadit do kategorie Zařízení a vybavení nebo do kategorie Křížového financování popř. do Přímé podpory. Velmi děkuji Hronová Autor: HRONOVA
|
Dobrý den, V tuto chvíli je ukončeno formální hodnocení a hodnocení přijatelnosti. Projekty, které neprošly dále, budou informovány prostřednictvím aplikace Benefit7 během tohoto a příštího týdne. Ve stejné době budeme vyzývat k doplnění ty žadatele, kterří mají formální chyby v předložených žádostech. Projekty jež byly předloženy se všemi náležitostmi, byly již předány k věcnému hodnocení externím hodnotitelům, kteří mají měsíc na zhodncení projektových žádostí. Dále bude následovat zasedání výběrové komise. Předpokládaný termín ukončení hodncení jsme avizovali již na semináři pro žadatele, a předpokládáme ho ke konci července či v průběhu srpna. S pozdravem, Kateřina Zápotocká, za tým rovných příležitostí Autor: KATERINA_ZAPOTOCKA
|
DObrý den, prosím o předpokládaný termín výsledků hodnocení žádostí z výzvy č. 54. Velice děkuji Autor: RYDVALOVA_R
|
S výsledkem hodnocení žádosti budete vyrozuměni dopisem. Z důvodu množství podaných žádostí není možné tuto informaci sdělovat telefonicky každému žadateli zvlášť. Zuzana Pincová Autor: ZUZANA_JANECKOVA
|
HERCIK_R (Čtvrtek 01.04.10 07:51:38) : Dobrý den, 19. března jsem doporučeně odeslal žádost s názvem "Snadný návrat po rodičovské dovolené", rád bych se zeptal, kdy dostanu oznámení o registraci projektu (např. v benefitu nebo mailem). Děkuji, pěkný den. Radim Herčík Dobrý den, oznámení dodstanete ve chvíli, kdy žádost zaregistrujeme. Do 31. 3. probíhal sběr žádostí, dnes 1.4. je pravidelná odstávka systému Monit 7+. Vaše žádost bude zaregistrována během následujících dní. S pozdravem, Kateřina Záptocká Autor: KATERINA_ZAPOTOCKA
|
VACULIK_M (Úterý 30.03.10 13:37:29) : Pokud nenaplňujete znaky veřejného, sektorového nebo dotovaného zadavatele, budete zadavatelem zakázky, který není zadavatelem ve smyslu § 2 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Benefit v číselníku nabízí možnost výběrového řízení mimo zákon o veřejných zakázkách, což pro Vás pravděpodobně bude u obou výběrových řízení relevantní. A. Purschová Dobrý den, fyzická osoba - OSVČ je při výběrovém řízení na nákup nábytku (do 800.000,-) dotovaný zadavatel nebo osoba, která není zadavatelem dle zákona? U stavebních prací do 2.000.000 jde o veřejnou zakázku malého rozsahu? Děkuji Autor: PURSCHOVA
|
BCECHOVA (Úterý 30.03.10 13:32:34) : Můžete uvést jednu z kontaktních osob pro výzvu 54, Mgr. Zuzanu Pincovou nebo Bc. Kateřinu Zápotockou. Jinak směrovací číslo je 128 01, nikoli 129 01. A. Purschová Dobrý den NA obálce má být adresa vyhlašovatele včetně jména příslušné kontaktní osoby Adresa je asi jasná : MPSV Odbor řízení pomoci z ESF Na poříčním právu 1 129 01 Praha 2 nevím ale jsou kontaktní oosbu uvéct Děkuji, Čechová Autor: PURSCHOVA
|
MARTINEK_PETR (Úterý 30.03.10 11:06:03) : Dobrý den, zadavatel se nemusí řídit pravidly stanovenými Metodickým pokynem zadává-li zakázky, jejichž předmět odpovídá předmětu zakázek uvedených v § 18 odst. 1 a 2 či § 19 zákona. V projektech OP LZZ půjde především o nájem existujících nemovitostí či nebytových prostor nebo s nimi souvisejících práv. To znamená, že pokud si zadavatel bude potřebovat pronajmout kancelářské nebo školící prostory, může přímo vstoupit do jednání s pronajimatelem nemovitosti, kterou si zvolil. To ovšem neplatí, jedná-li se o krátkodobý jednorázový pronájem prostor např. pro účely konference, kdy součástí takové zakázky budou catering a další doprovodné služby. V tomto případě je třeba provést výběr dle pravidel Metodického pokynu. Zásady uvedené v kapitole 1. Metodického pokynu pro zadávání zakázek platí i pro tyto zakázky. A. Purschová Dobrý den, rád bych se zeptal jak je to u nájmu protor, ve kterých se budou konat vzdělávací kurzy a výběry účastníků - musí se vypisovat VŘ pokud částka přesáhne 200 tis.? Děkuji za odpověď. Autor: PURSCHOVA
|
LAMACOVA_J (Úterý 30.03.10 10:27:22) : Nepovinné přílohy nemusí být ověřené. A. Purschová A když přidáváme kopie o rozhodnutí k registraci jako nepovinné přílohy, musí být úředně ověřené? Lamačová Autor: PURSCHOVA
|
VACULIK_M (Úterý 30.03.10 10:28:33) : Dobrý den, odpověď jsem Vám dneska posílala, pro jistotu ji připoji znovu. A. Purschová Dobrý den, pokud žádáme finanční prostředky na rekonstrukci objektu, který je vlastnictví třetí osoby, je potom tato třetí osoba partnerem s finančním příspěvkem? Děkuji Dobrý den, pokud budou všechny výdaje na rekonstrukci fakturované příjemci, třetí osoba nebude partnerem s finančním příspěvkem. V rámci projektu je možné provést rekonstrukci na objektu třetí osoby, která nemusí být partnerem projektu. U investičních nákladů je ovšem potřeba pohlídat dobu udržitelnosti (viz Příručka pro příjemce). V případě investičních nákladů byste měli mít smluvně ošetřené, že objekt bude využíván pro účely projekt po dobu povinné udržitelnosti. A. Purschová Autor: PURSCHOVA
|
HAJNA (Úterý 30.03.10 11:10:00) : Dobrý den... sleduji, že jste již odpověděli na některé pozdější dotazy, tak si nejsem jistá, jestli nebyl můj přehlédnut. Děkuji Hajná Povinný je, ale pokud máte projekt na aktivitu A, je možné jako hodnotu vyplnit nulu. při kontrole žádosti nám Benefit ukazuje chybu: BN7-214034: Hodnoty indikátorů - Zkontrolujte, zda pro indikátor 07.46.13 má být v poli Cílová hodnota opravdu vyplněna hodnota nula. JE tento indikátor povinný? Děkuji zaodpověď Hajná Autor: KATERINA_ZAPOTOCKA
|
LAMACOVA_J (Úterý 30.03.10 10:12:16) : Ověření by nemělo být starší než tři měsíce. A. Purschová Ještě mám dotaz, zda stačí úředně ověřená kopie zakládací listiny z 9.11.2009? Děkuji. Lamačová Autor: PURSCHOVA
|
VACULIK_M (Úterý 30.03.10 09:50:15) : Dobrý den, pokud budou všechny výdaje na rekonstrukci fakturované příjemci, třetí osoba nebude partnerem s finančním příspěvkem. V rámci projektu je možné provést rekonstrukci na objektu třetí osoby, která nemusí být partnerem projektu. U investičních nákladů je ovšem potřeba pohlídat dobu udržitelnosti (viz Příručka pro příjemce). V případě investičních nákladů byste měli mít smluvně ošetřené, že objekt bude využíván pro účely projekt po dobu povinné udržitelnosti. A. Purschová Dobrý den, pokud žádáme finanční prostředky na rekonstrukci objektu, který je vlastnictví třetí osoby, je potom tato třetí osoba partnerem s finančním příspěvkem? Děkuji Autor: PURSCHOVA
|
. A.Purschová Dobrý den, při generování částek Režimu podpory (na záložce VP/podpora de minimis) mi to stále hlásí chybu, že je třeba mít u všech položek rozpočtu vyplněný režim podpory. Několikrát jsem to kontrolovala a mám ho tam vyplněný. Co s tím? Dle příručky D7 jsem pochopila, že prostředky, které budeme čerpat, nespadají do Veřejné podpory - kod 01. Je toto správně? Děkuji Jana Juřicová Autor: PURSCHOVA
|
Dobrý den, pokud má ředitel pověření k jednání jménem společnosti se správními orgány, může žádost podepsat sám. Nicméně je potřeba k žádosti přiložit toto ověřenou kopii pověření. A. Purschová Dobrý den, ráda bych se zeptala, podáváme žádost jako o.p.s., kde v zakládací listině máme, že statutárním orgánem je správní rada se 3 členy. Zástupce je předseda správní rady. Ředitel společnosti je plnou mocí z 26.2.2010 zmocněn předsedou správní rady k jednání ve věci zastupování a řízení společnosti. V rámci této moci je zmocněnec oprávněn: 1. uzavírat a vypovídat za společnost pracovně právní vztahy 2. vystupovat a jednat jménem společnosti před soudy a správními orgány 3. disponovat majetkem společnosti a uzavírat jménem společnosti závazky do výše určené pro samostatné jednání předsedy správní rady. No, ale zde ta výše je určená v zakládací listině do 10 000 Kč. Není mi teď jasné, zda stačí, když žádost a všechny ostatní náležitosti podepíše ředitel společnosti zmocněn předsedou správní rady nebo bude muset být žádost podepsána všemi 3 členy správní rady nebo jenom předsedou správní rady? Děkuji mockrát za radu. Zdraví, Lamačová Autor: PURSCHOVA
|
Dobrý den, měla jsem ten samý problém a strávila s tím hodně času, asi bude nějaká chyba v aplikaci. Vyřešilo se to, když jsem zadala u Dohod u provedení práce jako u celku také režim podpory Není VP - 01, tím se ale myslím ty dohody do té podpory načtou 2 krát, ale jinak mi to nedovolilo žádost ukončit. S pozdravem R. Vondráková Autor: RENATA_VONDRAKOVA
|
Dobrý den, při generování částek Režimu podpory (na záložce VP/podpora de minimis) mi to stále hlásí chybu, že je třeba mít u všech položek rozpočtu vyplněný režim podpory. Několikrát jsem to kontrolovala a mám ho tam vyplněný. Co s tím? Dle příručky D7 jsem pochopila, že prostředky, které budeme čerpat, nespadají do Veřejné podpory - kod 01. Je toto správně? Děkuji Jana Juřicová Autor: JANAJURICOVA
|
Dobrý den, ráda bych se zeptala, podáváme žádost jako o.p.s., kde v zakládací listině máme, že statutárním orgánem je správní rada se 3 členy. Zástupce je předseda správní rady. Ředitel společnosti je plnou mocí z 26.2.2010 zmocněn předsedou správní rady k jednání ve věci zastupování a řízení společnosti. V rámci této moci je zmocněnec oprávněn: 1. uzavírat a vypovídat za společnost pracovně právní vztahy 2. vystupovat a jednat jménem společnosti před soudy a správními orgány 3. disponovat majetkem společnosti a uzavírat jménem společnosti závazky do výše určené pro samostatné jednání předsedy správní rady. No, ale zde ta výše je určená v zakládací listině do 10 000 Kč. Není mi teď jasné, zda stačí, když žádost a všechny ostatní náležitosti podepíše ředitel společnosti zmocněn předsedou správní rady nebo bude muset být žádost podepsána všemi 3 členy správní rady nebo jenom předsedou správní rady? Děkuji mockrát za radu. Zdraví, Lamačová Autor: LAMACOVA_J
|
HAJNA (Pondělí 29.03.10 17:45:48) : Dobrý den, hodnotu tohoto indikátoru je povinné vyplnit, ale mělo by to jít i s nulovou hodnotou, protože ne pro všechny projekty předkládané ve výzvě 54 musí být relevantní. Tudíž doporučuji u něj vyplnit všechno jako u ostatních indikátorů – počáteční i koncovou hodnotu, byť nulovou, a datum jejího dosažení. Kdybyste i tak měla potíž s finalizací, obraťte se prosím na adresu benefit7@mpvs.cz. Adéla Purschová Dobrý den, při kontrole žádosti nám Benefit ukazuje chybu: BN7-214034: Hodnoty indikátorů - Zkontrolujte, zda pro indikátor 07.46.13 má být v poli Cílová hodnota opravdu vyplněna hodnota nula. JE tento indikátor povinný? Děkuji zaodpověď Hajná Autor: PURSCHOVA
|
|