PRIBYLOVA_JANA (Pondělí 29.03.10 13:03:53) : Dobrý den! Moc děkuji za vaše odpovědi! 1) Ještě bych ráda doplnila dotaz kam zařadit v rozpočtu pojištění, kdy by se jednalo o základní úrazové pojištění hlídaných dětí. Vzhledem k tomu, že s takovým pojištěním naše příručky nepočítají, podle mého názoru je možné zařadit je do podpoložky 04.05. 2) Ráda bych se ještě zeptala jak nákladný může být povinný audit zařízení péče o děti za tři roky realizace projektu? 30-40tis. Předem velmi děkuji! Jana Přibylová Autor: KATERINA_ZAPOTOCKA
|
PRIBYLOVA_JANA (Neděle 28.03.10 22:03:01) : Dobrý den! Ráda bych se zeptala: 1) Do jakých nákladů patří energie a služby (vodné, stočné...) v prostorách "školky" ? Nepřímé náklady, případně v rámci nájemní smlouvy. 2) Kam zařadit pojištění? Jaké pojištění? 3) Jak se počítají hodnotící indikátory - v případě "školky", do které by chodilo 20 dětí - počítá se to za celé období realizace projektu (tj - 3 roky), nebo za jednotlivé roky - a co v případě, že se složení dětí průběžně změní? Indikátor se počítá celkově, a počítá se každá podpořená domácnost - rodič. 4) Co by se stalo v případě nedodržení harmonogramu realizace projektu? Není možné nedodržet harmonogram realizace, v průběhu jsou možné úpravy podle aktuální situace, ale harmonogram musí vždy odpovídat realitě. 5) Je možné do položek inovativních produktů zahrnout: Produkt je výstupem projektových aktivit. A používá se v rámci aktivit. Např. metodika. - zřízení a provoz nových kapacit zařízení péče o děti Ne. Nejedná se o inovativní přístup. - rozšířenou pracovní dobu v zařízení Ne. Rozšíření pracovní doby není produkt. - individuální odpolední, večerní a víkendové hlídání dětí v domácnostech, doprovod dětí do kroužků a pod. To je teoreticky mopžné, pokud se bude jednat o nějakou koncepci. - služba svoz a rozvoz dětí do a ze zařízení služby péče o děti? Není možné financovat z výzvy 54 a inovativní to také není. Předem děkuji za trpělivost a vstřícnou odpověď! S pozdravem a přáním příjemného dne Jana Přibylová Autor: KATERINA_ZAPOTOCKA
|
LAMACOVA_J (Neděle 28.03.10 22:45:53) : Dobrý den, při výběrovém řízení budete postupovat podle Metodického pokynu pro zadávání zakázek (2.3.3. Zadávání zakázek s předpokládanou hodnotou od 800 000 Kč do 2 000 000 Kč). Jako obecně prospěšná společnost byste měli být zadavatelé zakázky, kteří nejsou zadavateli ve smyslu § 2 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, pokud současně nenaplňujete znaky veřejného zadavatele, sektorového zadavatele nebo dotovaného zadavatele podle § 2 odst. 3 zákona o veřejných zakázkách. Nejste-li zadavateli podle zákona, budete vypisovat zakázku, na kterou se nevztahují postupy upravené zákonem o veřejných zakázkách. Tato možnost je k výběru v číselníku v Benefit7. Adéla Purschová Ještě jeden dotaz ohledně výběrového řízení na službu stravování, výška nákladu nám dosahuje 1 500 000 Kč, jaký postup VŘ byste doporučovali? Když jsme o.p.s., jsme veřejný zadavatel? Děkuji. Lamačová Autor: PURSCHOVA
|
LAMACOVA_J (Neděle 28.03.10 22:44:21) : Dobrý den, do této kolonky se popisuje, zda podpora poskytnutá z OP LZZ je nebo není využitelná pro služby či dodávky poskytované žadatelem nebo partnery na relevantním trhu a zda jsou Vámi nabízené služby předmětem hospodářské soutěže. Bližší informace k problematice veřejné podpory najdete v příručce Veřejná podpora a de minimis v OP LZZ. Adéla Purschová Dobrý den,prosím vás nerozumím jedné položce v oddíle VP/de minimis. Můžete prosím vysvětlit, o co se jedná? Použitelnost podpory z OP LZZ pro plnění nabízené na relevantnímtrhu - je možné využití podpory pro plnění nabízené na relevantím trhu vyloučit? Náš projekt je zaměřen na služby péče o děti, mateřskou školku, kde budeme od rodičů vybírat příspěvek na stravování a provoz školky. Děkuji. Lamačová Autor: PURSCHOVA
|
JANAJURICOVA (Neděle 28.03.10 10:25:53) : Dobrý den, do projektové žádosti se plánované příjmy nepíší, budete je vykazovat až během projektu. Pokud plánujete zapojit partnerskou organizaci, je potřeba ji mít uvedenou jako partnera už při podání žádosti. Informace o partnerství budou součástí Rozhodnutí o poskytnutí dotace. Tudíž přibírat partnera během projektu není možné. V průběhu realizace můžete navázat spolupráci, ale nebude to oficiální partnerství. Spolupracující organizace tedy ani nebudete uvádět jako indikátor počet podpořených organizací. Adéla Purschová Dobrý den, předkládáme projektovou žádost a předpokládáme, že náš projekt bude generovat příjmy. Žádnou kolonku v aplikaci Benefit nazvanou Příjmy projektu jsem nenašla. Kam to máme uvést? Další otázka se týká partnerství. Do projektu vstupujeme bez partnera, ale rádi bychom partnerství navázali v průběhu realizace. Je to možné? Můžeme to napsat jako jednu z klíčových aktivit? Máme tyto partnery potom započítávat do monitorovacích indikátorů? Děkuji za odpověd Jana Juřicová Autor: PURSCHOVA
|
MARTINEK_PETR (Neděle 28.03.10 08:12:16) : Dobrý den, stravné účastníkům kurzů lze vyplácet v rámci přímé podpory. Pokud budete např. hlídání dětí zajišťovat hromadně a zakázka dosáhne 200 000 Kč, vztahuje se povinnost výběrového řízení i na kapitolu přímá podpora. Adéla Purschová Dobrý den, uvažujeme o zajiištění stravování účastníkům kurzů (aktivita B) z důvodu efektivity, má být toto stravování v položce Přímá podpora nebo Nákup služeb? Vztahují se pravidla výběrových řízení i na další položky přímé podpory (cestovné, hlídání dětí) pokud překročí limit 200 tis.? Děkuji za odpověď. Martínek Autor: PURSCHOVA
|
KALASOVA_PETRA (Sobota 27.03.10 11:41:27) : Dobrý den, správně je varianta A. Vždycky je potřeby vypočítat příslušné procento z přímých výdajů po odečtu křížového financování. Tedy pokud tato částka činí 6 mil. Kč, nepřímé náklady budou 840 000 Kč. Součet přímých a nepřímých nákladů se musí vejít do maximálně výše podpory stanovené pro danou výzvu. S pozdravem, Adéla Purschová Dobrý den, ráda bych se zeptala na způsob výpočtu nepřímých nákladů. Podle údajů D5 a podle výzvy pro předkládání grantových projektů se nepřímé náklady určují procentem k přímým výdajům po odpočtu křížového financování - u objemu nad 6 do 8 milionů 14%. Tedy například přímé výdaje po odečtení křížového financování jsou 6 mil., křížové financování 0,150 mil. Počítá se: A) 6 mil. krát 0,14, tj. 0,840 mil. nebo B) 6,150 mil. je 86% a 14% tedy je 1,001163 mil. nebo C) 6 mil. je 86% a 14% tedy je 0,976744 mil. nebo ještě jinak? Děkuji za odpověď. kalašová Autor: PURSCHOVA
|
BILKOVA_L (Pátek 26.03.10 22:28:54) : Dobrý den, do podpořených osob by se měli počítat lidé, kteří se nějakým způsobem účastní aktivit projektu, nikoli že jenom dostanou leták. Tudíž sem byste měli počítat spíš osoby, které se zúčastní seminářů a konzultací. Účastníci/e seminářů a konzultací se počítají jako podpořené osoby, i když se jedná o zástupce/kyně zaměstnavatelů. Indikátor počet podpořených organizací = žadatel + partneři. U webového portálu je potřeba vykazovat konkrétní osoby – např. účastníky/ce e-learningu, klienty/ky internetové poradny atd. Jako indikátor ovšem nejde počítat například jen počet návštěv na webové stránce. S pozdravem, Adéla Purschová Dobrý den, jak nastavit počet podpořených osob u aktivity Informační leták pro zaměstnavatele a zaměstnance o uplatňování rovných příležitostí. Plánujeme vytištění 2000 ks letáků a jeho distribuci zaměstnavatelům (především členům hospodářské komory, která je partnerem projektu) a zaměstnancům - je možno u této aktivity nastavit 2000 podpořených osob? Na tuto aktivitu budou navazovat semináře pro zaměstnavatele a zaměstnance a odborné konzultace zaměstnavatelům v oblasti rovných příležitostí a slaďování rodinného a pracovního života. Aktivity pro zaměstnavatele se vykazují v rámci podpořených organizací nebo podpořených osob? Jak nastavit počet podpořených osob u aktivity Zřízení webové informační sekce - informačního zdroje pro cílové skupiny v problematice rovných příležitostí a slaďování rodinného a pracovního života? Předem děkuji za odpověď. Lenka Bílková Autor: PURSCHOVA
|
PRIBYLOVA_JANA (Pátek 26.03.10 15:15:24) : Dobrý den, veškerý nábytek bez ohledu na pořizovací cenu spadá do křížového financování. S pozdravem, Adéla Purschová Dobrý den! Ráda bych se ještě zeptala, zda židličky a stolečky pro děti v rámci vybavení školky spadají do Zařízení a vybavení nebo do Křížového financování. Děkuji za trpělivost a ochotu! Jana Přibylová Autor: PURSCHOVA
|
MACHOVCOVA_K (Pátek 26.03.10 12:17:35) : Dobrý den, takto rozepisovat klíčové aktivity není povinné, spíš doporučené. Je však potřeba se vejít do povinného textového pole určeného k popisu klíčové aktivity, žádné jiné kolonky na to nejsou. Případně můžete k žádosti přidat přílohu, i tu je pak potřeba nahrát do Benefit7. S pozdravem, Adéla Purschová Dobrý den, děkuji za odpověď na svoji otázku. Ráda bych se ještě zeptala na popis klíčových aktivit - v některých žádostech se vyžaduje u každé klíčové aktivity rozepsat výstupy, zodpovědné osoby a příslušnou částku z rozpočtu. V Benefitu však na tyto informace nejsou samostatné kolonky. Máme je přesto uvést? Nebo není nutné? Předem děkuji, Katka Machovcová Autor: PURSCHOVA
|
Dobrý den. nejsem si jistá,zda otázku směřuji správně. Ráda bych se informovala na žádost a její průběh v aplikaci Benefit7. Žádost byla finalizovaná již před několika dny, v listinné podobě byla rovněž odeslána před několika dny,avšak v aplikaci Benefit7 zústává stav žádosti beze změny. Jaká je prosím časová prodleva než se změní v aplikaci stav zpracování? Děkuji Stav se změní až po zaregistrování do Monit7+ a to nebude dříve než na začátku dubna. Botková Iveta Autor: KATERINA_ZAPOTOCKA
|
PRIBYLOVA_JANA (Pátek 26.03.10 11:49:41) : Dobrý den! Ráda bych se zeptala: 1) zda je možné využívat pro dopravu dětí do a ze "školky" automobil a do jaké kapitoly rozpočtu zařadit jeho pořízení - nájem a do jaké provoz - pohonné hmoty, povinné ručení... Toto není možné hradit z projektu, jedná se pouze o náklady na provoz samotného zařízení služeb péče o děti. 2) zda mohou být ve "školce" umístěny i děti členek realizačního týmu. Ano. Předem děkuji za odpověď! Jana Přibylová Autor: KATERINA_ZAPOTOCKA
|
ZUBKOVA (Pátek 26.03.10 11:21:40) : Dobrý den, je nutné při předkládání žádosti dodat žádost s přílohami i na CD? Děkuji Ne, elektronicky jsou v aplikaci Benefit7, k žádosti je přikládáte papírově. Autor: KATERINA_ZAPOTOCKA
|
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na následující otázky: 1. kolik činí křížové financování v rámci této výzvy - jsou to 3% či 9% z celkových nákladů projektu? Odpovídala Vám kolegyně. 2. je křížové financování součástí maximální výše podpory na jeden projekt? Tedy, pokud bude křížové financování 200 tisíc, je možné žádat o dotaci 8,2 milionu Kč? Odpovídala Vám kolegyně. 3. Pokud žadatel realizuje zřízení mateřské školky, je nutné jako přílohu dodat Čestné prohlášení o čerpané podpoře pro účely dočasného rámce? Pokud nebude čerpat VP nemusí. Tedy pokud nezřizuje firemní školku, prohlášení předkládat nemusí. 4. Může se žadatel v rámci této výzvy rozhodnout o platby ex ante či ex post, nebo je to už předem dané? Předem dané, ex-ante. 5. Počítá se nefinanční partner mezi podpořenou organizaci v rámci monitorovacích indikátorů? Ano. 6. Pokud budeme realizovat výběrové řízení na rekonstrukci zahrady, jedná se o výběrové řízení "stavební práce" či "dodávka" či "služba"? Stavební práce 7. V rámci obvyklých cenách zařízení a vybavení uvádíte kancelářský balík Small business. Mohu se zeptat, na kolik licencí se vztahuje částka 6000Kč s DPH? Jedna licence pro jeden počítač. Děkuji předem za vyčerpávající odpověďi Autor: KATERINA_ZAPOTOCKA
|
BCECHOVA (Pátek 26.03.10 07:40:53) : Dobrý den, jako vyhlašovatelé výzvy nemáme s takovouto aktivitou problém. Nicméně posouzení její vhodnosti bude hlavně na externích hodnotitelích a hodnotitelkách, kteří ji uvidí v kontextu celého projektu. Adéla Purschová Dobrý den V rámci projektu je závěrečnou klíčovou aktivitou workshop, kde budou vyhodnoceny jednotlivé aktivity, výstupy ze zpětnovazebných dotazníků účastníků aktivit a dáno doporučení pro případné "úpravy" aktivit tak aby byly co nejvíce vyhovující cílové skupině a nastaveno tak jejich pokračování (projekt je převážně zaměřen na aktivitu B - podprora začínajících podnikatelů/lek a karierní poradenství). Jedná se o jednodenní aktivitu, které se účastní jak realizační tým, lektoři a ostatní "pracovníci" zapojení v průběhu projektu do jeho aktivit a zástupci účastníků projektu z řad cílových skupin. Může být takový workshop aktivitou? Děkuji Čechová Autor: PURSCHOVA
|
ROSENKRANZOVA_I (Čtvrtek 25.03.10 21:09:21) : V této fázi jen Čestné prohlášení partnera, že není zapojen ve více než třech projektech této výzvy. Adéla Purschová Dobrý den, ráda bych se informovala na otázku ve věci partnerství. Pokud budeme mít partnera, jaké přílohy musíme v této věci předložit - např. smlouvu s partnerem? Děkuji Autor: PURSCHOVA
|
NAVRATILOVA_L (Čtvrtek 25.03.10 18:41:46) : Dobrý den, ARES by Vám měl automaticky načíst, jestli máte datovou schránku. Pokud ano, je potřeba údaje o ní vyplnit. Adéla Purschová Dobrý den, je nezbytné vyplňovat datovou schránku u žadatele a partnerů? díky L. Navrátilová Autor: PURSCHOVA
|
Dobrý den, ze středy 24/3 zůstaly nezodpovězené dotyzy od 3 účastníků a můj je mezi nimi. Ještě bych se ráda zeptala, když mám v programu pro začínající podnikatelky 3 denní pobytové soustředění mimo město - jsou přijatelnými náklady ubytování a strava pro účstnice a lektory? Díky Autor: SYKOROVA_M
|
BILKOVA_L (Čtvrtek 25.03.10 16:46:22) : Dobrý den, území dopadu se vyplňuje na úrovni kraje, což je NUTS 3. Místo realizace pak na úrovni NUTS 5, což je obec. Zde stačí uvést místo, kde bude projekt administrován, případně kde budou probíhat aktivity projektu. Adéla Purschová Dobrý den, mám dotaz k území dopadu realizace projektu. V Benefitu je možno zadat dvě úrovně: NUTS5 - kraj a NUTS3 - obec. V případě, že máme projekt s dopadem na celý okres (NUTS4), jak máme postupovat? Máme vybrat všechna města a obce okresu, kterých je cca 40? Děkuji Lenka Bílková Autor: PURSCHOVA
|
NAVRATILOVA_L (Čtvrtek 25.03.10 14:27:35) : Dobrý den, pokud má člen/ka realizačního týmu v pracovní náplni pouze to, co je uvedeno jako aktivity projektu (kromě prací spadajících do nepřímých nákladů), může být v přímých nákladech. Adéla Purschová Dobrý den, prosím o potvrzení: Hl. koordinátorka projektu je současně ředitelkou školky a z podstaty projektu jednak řídí chod školky, která zajišťuje služby rodičům, aby se mohli lépe uplatnit na trhu práce a jednak bude řídit realizaci projektu (ve spoluprác s proj. manažerem, který bude dělat všechny admin práce, jejich role se nebudou zdvojovat). V projektu bude mít hl. koordinátorka úvazek snížený o personalistiku a v popisu činnosti jednak úkony vztahující se k zajištění školky a jednak činnosti vůči řízení projektu. Je to tak vpořádku? Ještě dodám, že celý provoz školky a její služby (kromě dopl. aktivit projektu) jsou obsahem projektu, takže vlastně vše, co paní ředitelka dělá při řízení školky (kromě té personalistiky) se zároveň týká projektu. děkuji L. Navrátilová Autor: PURSCHOVA
|
|