Dobrý den, hračky patří do kapitoly 03 Zařízení a vybavení. S pozdravem, Adéla Purschová Dovoluji se Vás optat na zařazení určitých výdajů do kategorií rozpočtu projektu, v rámci kterého plánujeme doprovodné aktivity pro děti při účasti hlavní cílové skupiny na jednotlivých programech projektu. Dobrý den, nejsem si jistá, kam by se měli zařadit výdaje pro přípravu žádosti do dalšího kola výzvy. Jedná se o výdje typu - hračky a herní prvky pro děti, po dobu co se matky budou účastnit programů. Zda je zařadit do kategorie Zařízení a vybavení nebo do kategorie Křížového financování popř. do Přímé podpory. Velmi děkuji Hronová Autor: PURSCHOVA
|
Dovoluji se Vás optat na zařazení určitých výdajů do kategorií rozpočtu projektu, v rámci kterého plánujeme doprovodné aktivity pro děti při účasti hlavní cílové skupiny na jednotlivých programech projektu. Dobrý den, nejsem si jistá, kam by se měli zařadit výdaje pro přípravu žádosti do dalšího kola výzvy. Jedná se o výdje typu - hračky a herní prvky pro děti, po dobu co se matky budou účastnit programů. Zda je zařadit do kategorie Zařízení a vybavení nebo do kategorie Křížového financování popř. do Přímé podpory. Velmi děkuji Hronová Autor: HRONOVA
|
Dobrý den, V tuto chvíli je ukončeno formální hodnocení a hodnocení přijatelnosti. Projekty, které neprošly dále, budou informovány prostřednictvím aplikace Benefit7 během tohoto a příštího týdne. Ve stejné době budeme vyzývat k doplnění ty žadatele, kterří mají formální chyby v předložených žádostech. Projekty jež byly předloženy se všemi náležitostmi, byly již předány k věcnému hodnocení externím hodnotitelům, kteří mají měsíc na zhodncení projektových žádostí. Dále bude následovat zasedání výběrové komise. Předpokládaný termín ukončení hodncení jsme avizovali již na semináři pro žadatele, a předpokládáme ho ke konci července či v průběhu srpna. S pozdravem, Kateřina Zápotocká, za tým rovných příležitostí Autor: KATERINA_ZAPOTOCKA
|
DObrý den, prosím o předpokládaný termín výsledků hodnocení žádostí z výzvy č. 54. Velice děkuji Autor: RYDVALOVA_R
|
S výsledkem hodnocení žádosti budete vyrozuměni dopisem. Z důvodu množství podaných žádostí není možné tuto informaci sdělovat telefonicky každému žadateli zvlášť. Zuzana Pincová Autor: ZUZANA_JANECKOVA
|
HERCIK_R (Čtvrtek 01.04.10 07:51:38) : Dobrý den, 19. března jsem doporučeně odeslal žádost s názvem "Snadný návrat po rodičovské dovolené", rád bych se zeptal, kdy dostanu oznámení o registraci projektu (např. v benefitu nebo mailem). Děkuji, pěkný den. Radim Herčík Dobrý den, oznámení dodstanete ve chvíli, kdy žádost zaregistrujeme. Do 31. 3. probíhal sběr žádostí, dnes 1.4. je pravidelná odstávka systému Monit 7+. Vaše žádost bude zaregistrována během následujících dní. S pozdravem, Kateřina Záptocká Autor: KATERINA_ZAPOTOCKA
|
VACULIK_M (Úterý 30.03.10 13:37:29) : Pokud nenaplňujete znaky veřejného, sektorového nebo dotovaného zadavatele, budete zadavatelem zakázky, který není zadavatelem ve smyslu § 2 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Benefit v číselníku nabízí možnost výběrového řízení mimo zákon o veřejných zakázkách, což pro Vás pravděpodobně bude u obou výběrových řízení relevantní. A. Purschová Dobrý den, fyzická osoba - OSVČ je při výběrovém řízení na nákup nábytku (do 800.000,-) dotovaný zadavatel nebo osoba, která není zadavatelem dle zákona? U stavebních prací do 2.000.000 jde o veřejnou zakázku malého rozsahu? Děkuji Autor: PURSCHOVA
|
BCECHOVA (Úterý 30.03.10 13:32:34) : Můžete uvést jednu z kontaktních osob pro výzvu 54, Mgr. Zuzanu Pincovou nebo Bc. Kateřinu Zápotockou. Jinak směrovací číslo je 128 01, nikoli 129 01. A. Purschová Dobrý den NA obálce má být adresa vyhlašovatele včetně jména příslušné kontaktní osoby Adresa je asi jasná : MPSV Odbor řízení pomoci z ESF Na poříčním právu 1 129 01 Praha 2 nevím ale jsou kontaktní oosbu uvéct Děkuji, Čechová Autor: PURSCHOVA
|
MARTINEK_PETR (Úterý 30.03.10 11:06:03) : Dobrý den, zadavatel se nemusí řídit pravidly stanovenými Metodickým pokynem zadává-li zakázky, jejichž předmět odpovídá předmětu zakázek uvedených v § 18 odst. 1 a 2 či § 19 zákona. V projektech OP LZZ půjde především o nájem existujících nemovitostí či nebytových prostor nebo s nimi souvisejících práv. To znamená, že pokud si zadavatel bude potřebovat pronajmout kancelářské nebo školící prostory, může přímo vstoupit do jednání s pronajimatelem nemovitosti, kterou si zvolil. To ovšem neplatí, jedná-li se o krátkodobý jednorázový pronájem prostor např. pro účely konference, kdy součástí takové zakázky budou catering a další doprovodné služby. V tomto případě je třeba provést výběr dle pravidel Metodického pokynu. Zásady uvedené v kapitole 1. Metodického pokynu pro zadávání zakázek platí i pro tyto zakázky. A. Purschová Dobrý den, rád bych se zeptal jak je to u nájmu protor, ve kterých se budou konat vzdělávací kurzy a výběry účastníků - musí se vypisovat VŘ pokud částka přesáhne 200 tis.? Děkuji za odpověď. Autor: PURSCHOVA
|
LAMACOVA_J (Úterý 30.03.10 10:27:22) : Nepovinné přílohy nemusí být ověřené. A. Purschová A když přidáváme kopie o rozhodnutí k registraci jako nepovinné přílohy, musí být úředně ověřené? Lamačová Autor: PURSCHOVA
|
VACULIK_M (Úterý 30.03.10 10:28:33) : Dobrý den, odpověď jsem Vám dneska posílala, pro jistotu ji připoji znovu. A. Purschová Dobrý den, pokud žádáme finanční prostředky na rekonstrukci objektu, který je vlastnictví třetí osoby, je potom tato třetí osoba partnerem s finančním příspěvkem? Děkuji Dobrý den, pokud budou všechny výdaje na rekonstrukci fakturované příjemci, třetí osoba nebude partnerem s finančním příspěvkem. V rámci projektu je možné provést rekonstrukci na objektu třetí osoby, která nemusí být partnerem projektu. U investičních nákladů je ovšem potřeba pohlídat dobu udržitelnosti (viz Příručka pro příjemce). V případě investičních nákladů byste měli mít smluvně ošetřené, že objekt bude využíván pro účely projekt po dobu povinné udržitelnosti. A. Purschová Autor: PURSCHOVA
|
HAJNA (Úterý 30.03.10 11:10:00) : Dobrý den... sleduji, že jste již odpověděli na některé pozdější dotazy, tak si nejsem jistá, jestli nebyl můj přehlédnut. Děkuji Hajná Povinný je, ale pokud máte projekt na aktivitu A, je možné jako hodnotu vyplnit nulu. při kontrole žádosti nám Benefit ukazuje chybu: BN7-214034: Hodnoty indikátorů - Zkontrolujte, zda pro indikátor 07.46.13 má být v poli Cílová hodnota opravdu vyplněna hodnota nula. JE tento indikátor povinný? Děkuji zaodpověď Hajná Autor: KATERINA_ZAPOTOCKA
|
LAMACOVA_J (Úterý 30.03.10 10:12:16) : Ověření by nemělo být starší než tři měsíce. A. Purschová Ještě mám dotaz, zda stačí úředně ověřená kopie zakládací listiny z 9.11.2009? Děkuji. Lamačová Autor: PURSCHOVA
|
VACULIK_M (Úterý 30.03.10 09:50:15) : Dobrý den, pokud budou všechny výdaje na rekonstrukci fakturované příjemci, třetí osoba nebude partnerem s finančním příspěvkem. V rámci projektu je možné provést rekonstrukci na objektu třetí osoby, která nemusí být partnerem projektu. U investičních nákladů je ovšem potřeba pohlídat dobu udržitelnosti (viz Příručka pro příjemce). V případě investičních nákladů byste měli mít smluvně ošetřené, že objekt bude využíván pro účely projekt po dobu povinné udržitelnosti. A. Purschová Dobrý den, pokud žádáme finanční prostředky na rekonstrukci objektu, který je vlastnictví třetí osoby, je potom tato třetí osoba partnerem s finančním příspěvkem? Děkuji Autor: PURSCHOVA
|
. A.Purschová Dobrý den, při generování částek Režimu podpory (na záložce VP/podpora de minimis) mi to stále hlásí chybu, že je třeba mít u všech položek rozpočtu vyplněný režim podpory. Několikrát jsem to kontrolovala a mám ho tam vyplněný. Co s tím? Dle příručky D7 jsem pochopila, že prostředky, které budeme čerpat, nespadají do Veřejné podpory - kod 01. Je toto správně? Děkuji Jana Juřicová Autor: PURSCHOVA
|
Dobrý den, pokud má ředitel pověření k jednání jménem společnosti se správními orgány, může žádost podepsat sám. Nicméně je potřeba k žádosti přiložit toto ověřenou kopii pověření. A. Purschová Dobrý den, ráda bych se zeptala, podáváme žádost jako o.p.s., kde v zakládací listině máme, že statutárním orgánem je správní rada se 3 členy. Zástupce je předseda správní rady. Ředitel společnosti je plnou mocí z 26.2.2010 zmocněn předsedou správní rady k jednání ve věci zastupování a řízení společnosti. V rámci této moci je zmocněnec oprávněn: 1. uzavírat a vypovídat za společnost pracovně právní vztahy 2. vystupovat a jednat jménem společnosti před soudy a správními orgány 3. disponovat majetkem společnosti a uzavírat jménem společnosti závazky do výše určené pro samostatné jednání předsedy správní rady. No, ale zde ta výše je určená v zakládací listině do 10 000 Kč. Není mi teď jasné, zda stačí, když žádost a všechny ostatní náležitosti podepíše ředitel společnosti zmocněn předsedou správní rady nebo bude muset být žádost podepsána všemi 3 členy správní rady nebo jenom předsedou správní rady? Děkuji mockrát za radu. Zdraví, Lamačová Autor: PURSCHOVA
|
Dobrý den, měla jsem ten samý problém a strávila s tím hodně času, asi bude nějaká chyba v aplikaci. Vyřešilo se to, když jsem zadala u Dohod u provedení práce jako u celku také režim podpory Není VP - 01, tím se ale myslím ty dohody do té podpory načtou 2 krát, ale jinak mi to nedovolilo žádost ukončit. S pozdravem R. Vondráková Autor: RENATA_VONDRAKOVA
|
Dobrý den, při generování částek Režimu podpory (na záložce VP/podpora de minimis) mi to stále hlásí chybu, že je třeba mít u všech položek rozpočtu vyplněný režim podpory. Několikrát jsem to kontrolovala a mám ho tam vyplněný. Co s tím? Dle příručky D7 jsem pochopila, že prostředky, které budeme čerpat, nespadají do Veřejné podpory - kod 01. Je toto správně? Děkuji Jana Juřicová Autor: JANAJURICOVA
|
Dobrý den, ráda bych se zeptala, podáváme žádost jako o.p.s., kde v zakládací listině máme, že statutárním orgánem je správní rada se 3 členy. Zástupce je předseda správní rady. Ředitel společnosti je plnou mocí z 26.2.2010 zmocněn předsedou správní rady k jednání ve věci zastupování a řízení společnosti. V rámci této moci je zmocněnec oprávněn: 1. uzavírat a vypovídat za společnost pracovně právní vztahy 2. vystupovat a jednat jménem společnosti před soudy a správními orgány 3. disponovat majetkem společnosti a uzavírat jménem společnosti závazky do výše určené pro samostatné jednání předsedy správní rady. No, ale zde ta výše je určená v zakládací listině do 10 000 Kč. Není mi teď jasné, zda stačí, když žádost a všechny ostatní náležitosti podepíše ředitel společnosti zmocněn předsedou správní rady nebo bude muset být žádost podepsána všemi 3 členy správní rady nebo jenom předsedou správní rady? Děkuji mockrát za radu. Zdraví, Lamačová Autor: LAMACOVA_J
|
HAJNA (Pondělí 29.03.10 17:45:48) : Dobrý den, hodnotu tohoto indikátoru je povinné vyplnit, ale mělo by to jít i s nulovou hodnotou, protože ne pro všechny projekty předkládané ve výzvě 54 musí být relevantní. Tudíž doporučuji u něj vyplnit všechno jako u ostatních indikátorů – počáteční i koncovou hodnotu, byť nulovou, a datum jejího dosažení. Kdybyste i tak měla potíž s finalizací, obraťte se prosím na adresu benefit7@mpvs.cz. Adéla Purschová Dobrý den, při kontrole žádosti nám Benefit ukazuje chybu: BN7-214034: Hodnoty indikátorů - Zkontrolujte, zda pro indikátor 07.46.13 má být v poli Cílová hodnota opravdu vyplněna hodnota nula. JE tento indikátor povinný? Děkuji zaodpověď Hajná Autor: PURSCHOVA
|
|