Dobrý den, - pokud je inovativní obsah každého z testů, nastavte hodnotu indikátoru "počet nově vytvořených/inovovaných produktů" na 8, pokud je inovace ve způsobu provedení testu a v metodice, nastavte hodnotu indikátoru na hodnotu 1. Upozornění: Zde je potřeba nastavit hodnotu indikátoru na to, co je opravdu inovativní a splňuje podmínky definice indikátoru v příručce D8, aby nebyly vykazovány produkty, které jsou běžně známé a dostupné na trhu a jsou poměrně široce rozšířené.
- pokud máte zájem podporu čerpat v režimu de minimis, bude u položek v rozpočtu uveden režim podpory de minimis (02). Režim podpory "VP na obecné vzdělávání" se týká jiného režimu podpory.
- rozpočtové položky cestovné, ubytování a stravné musí být uvedeny samostatně, aby bylo zřetelné, kolik finančních prostředků využije cílová skupina na cestovné, kolik na ubytování a kolik na stravné.
S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, ano, pro mzdové příspěvky platí pravidla uvedená v příručce D5, tedy je možné je čerpat do 24 000 Kč včetně zákonných odvodů. Mzdový příspěvek lze poskytnout osobě, která měla s příjemcem před nástupem na MD/RD uzavřenou pracovní smlouvu na dobu neurčitou (osobě, která měla s příjemcem uzavřenou DPP nebo DPČ), tak nemusí zaměstnavatel „držet“ místo. Dále je možné poskytnout příspěvek osobě na MD/RD, která uzavře pracovní smlouvu (ne DPČ či DPP) v průběhu realizace s příjemcem na dobu určitou i neurčitou. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, registrační číslo projektu necháte prázdné. Toto číslo vyplňuje poskytovatel podpory. S pozdravem Ing. Daniel Fencl externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, do projektu je možné zařadit školení „Manažer kvality“, jelikož se jedná o vyškolení interního lektora na uvedenou problematiku. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, uvedený 9 % limit křížového financování je počítán ze způsobilých přímých výdajů projektu (tzn. včetně soukromého spolufinancování), tedy není počítán z 60 % výše veřejné podpory. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, Na Váš dotaz z 23.8.2012 ohledně čerpání de minimis/přechodný rámec jsem Vám reagoval 27.8 – odpověď: přechodný rámec se do celkové výše de minimis nezapočítává, můžete tedy v rámci výzvy žádat v režimu de minimis až do částky 200 000€. Dopad realizace CS Je možné připravit projekt pro cílovou skupinu, která má místo výkonu na jižní Moravě, do projektu lze zahrnout i cílovou skupinu, která nemá převažující místo výkonu v Praze (když např. daná osoba pracuje v Praze 3 dny (nemá převažující místo výkonu v Praze) v měsíci, je možné jí do projektu zahrnout, ale to musí být v Žádosti popsáno a v takové chvíli musí být subjekt schopen doložit např. knihou jízd, výpisem z docházkového systému, že daná osoba nemá převažující místo výkonu v Praze, ale pracovala tam pouze 3 dny v měsíci). Vhodnost a míra zapojení cílové skupiny do projektu je dále v hodnocení externích hodnotitelů. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, chci se zeptat, jak správně určit velikost podniku - dle počtu zaměstnanců spadá společnost do kategorie MSP, ale velikostí obratu a celkovou výši aktiv (spíše) do kategorie velkých podniků (dle příručky na http://ec.europa.eu/enterprise/policies/sme/files/sme_definition/sme_user_guide_cs.pdf mi to není jasné). Dále se chci zeptat, jaký kurz mám použít pro přepočet výše aktiv a obratu? V obou případech je společnost na hranici středního a velkého podniku a použitý kurz by mohl ovlivnit zařazení podniku. Údaje počítáme k 31.12.2011. děkuji. Autor: KREJCI_L
|
Dobrý den, Kolonka „z toho investiční kč“ je nepovinná, protože se vyplňuje pouze tehdy, pokud např. nákup zařízení spadá svojí cenou a charakteristikou mezi investice, v takové chvíli by bylo nutné tuto položku vyplnit. Pokud nespadá mezi investice, nebude vyplněna. Seznam příloh je součástí Žádosti o finanční podporu v kapitole 21 (v žádosti se daná příloha jmenuje Přílohy projektu), nemusí být tedy přiložena jako samostatná součást Žádosti o finanční podporu. Přílohy označte číslem dle Benefitu (001, 002..) a sešity být nemusí, sešita musí být pouze vícestránková příloha. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, registrační číslo musíme dopsat ručně na první stránku žádosti?Nebo to máme nechat prázdný? Děkuji Autor: MALINCJANOVA_T
|
Dobrý den, chtěla bych se zeptat k povinné příloze žádosti Doklad o právní subjektivitě. V případě, že má firma propojený podnik, je nutné přikládat Doklad o právní subjektivitě i za tento podnik? Děkuji Autor: MARKOVA_D
|
Dobrý den, v žádosti se nám generuje neplatné DIČ, co s tím máme dělat? Děkuji. Haladová Autor: HALADOVA_I_1
|
Dobrý den, 1.školení referenta BOZP je možné do projektu zahrnout. 2. do projektu je možné zahrnout i školení interních lektorů BOZP, kteří danou činnost mají v popisu pracovní náplně ve firmě. Zhodnocení potřebnosti daných školení je poté v kompetenci externích hodnotitelů. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, v pořádku, příspěvky na téma silniční motorové dopravy jsou předem konzultovány s poskytovatelem podpory a i naše odpověď paní Pavlíčkové na její příspěvek byla konzultována. Pokud jste zapracovali stanovisko pana Mgr. Bělohrada do Žádosti o finanční podporu je to v pořádku. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, - pokud máte uvedeno, že jménem společnosti jsou oprávněni jednat dva jednatelé společně, tak uvedete dva jednatele do Žádosti a podepíšou Žádost a přílohy tito dva jednatelé.
- Zde si nejsem jist, zda se vaše otázka vztahuje k té první, ale pokud máte uvedeno ve stanovách a v OR, že dva statutární zástupci musí podepisovat jen smlouvy firmou uzavírané a na zbytek úkonů tak stačí jen jeden podpis, tak v tomto případě podepíše Žádost jeden jednatel. Tím pádem byste uvedli do žádosti pouze jednoho jednatele a ne dva jednatele (daný jednatel by tak podepsal Žádost o finanční podporu a související dokumenty).
S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, ctěla jsem se ujisitit, zda máme klíčové aktivity 1) řízení projektu 2) publicita - zařadit do žádosti? děkuji. Autor: KREJCI_L
|
Dobrý den. V rámci rozpočtu projektu je vedena položka "12 - Nezpůsobilé náklady". Zde chceme uvést DPH za nákup kurzů. Benefit zde vyžaduje vyplnit režim podpory. Jak toto vyplnit, když se jedná o nezpůsobilý náklad? Když vyplníme režim "de minimis" vygeneruje se částka v záložce "VP/podpora de minimis" i s tímto nezpůsobilým nákladem. Je to takto v pořádku? Není problém, pokud následně částka (vč. nezpůsobilé části)v režimu de minimis přesáhne ekvivalent 200tis. EUR? Děkuji za odpověď. Autor: MACHEK_ONDREJ
|
Dobrý den, omlouvám se, že píši nyní. Příspěvek byl konzultován s poskytovatelem podpory. Pokud přepravujete produkty jen pro sebe a svoje prostředky nevyužíváte v situaci, kdy byste vezli svými prostředky produkty jiné společnosti za úplatu, tak můžete žádat v režimu de minimis o 200 000 EUR. Pokud hrozí rozpor (např. obvykle vozíte své produkty jen pro sebe, ale občas, pokud nemáte dost vlastních zakázek, jezdíte i pro jiné firmy je lepší tuto činnost autodopravy z podpory buď vyloučit nebo žádat v limitu na dopravu, tj. do 100 000 EUR. S pozdravem Ing. Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, je interní školení "Motivace a řízení pracovního výkonu", které bude školeno interní lektorkou - manažerkou ŘLZ, v rámci klíčové aktivity Podpora a rozvoj systému ŘLZ podporovanou aktivitou? Tento dotaz vznikl z obavy, aby školení nebylo chápáno jako téma "zvyšování výkonnosti firmy"? Cílovou skupinou v tomto interním školení jsou klíčoví vedoucí pracovníci (kteří mají pod sebou podřízené zaměstnance, vedou je, hodnotí, motivují, odměňují ..). Druhý dotaz: Benefit automaticky načítá z ARES DIČ. Společnost má skupinové DIČ, tudíž je vygenerované DIČ neplatné. Co můžeme udělat? Děkuji. Autor: PROKESOVA_R
|
Dobrý den, ano, pro mzdové příspěvky platí pravidla uvedená v příručce D5, tedy je možné je čerpat do 24 000 Kč včetně zákonných odvodů. Mzdový příspěvek lze poskytnout osobě, která měla s příjemcem před nástupem na MD/RD uzavřenou pracovní smlouvu na dobu neurčitou (osobě, která měla s příjemcem uzavřenou DPP nebo DPČ), tak nemusí zaměstnavatel „držet“ místo. Dále je možné poskytnout příspěvek osobě na MD/RD, která uzavře pracovní smlouvu (ne DPČ či DPP) v průběhu realizace s příjemcem na dobu určitou i neurčitou. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
DObrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné dát manažerům jednotlivých divizí školení Řízení lidských zdrojů. Dále bych se zeptala, zda je možné uvést klíčovou aktivitu - podpora systému řízení a rozvoje lidských zdrojů v púondicích veoucí k motivaci a aktivizaci zamětnanců dát školení manažerům na témata Jak vést zaměstnance, motivace zaměstnanců a podobná. Děkuji moc za odpověď, Ptáčková Autor: PTACKOVA_V
|
Dobrý den, ano, je možné v rámci KA Rovné příležitosti žen a mužů zapojit v projektu experta na rovné příležitosti, se kterým budete konzultovat a připravovat opatření rovných příležitostí a zakomponujete je do interních dokumentů žadatele. Spíše by bylo vhodné zaměstnat experta na rovné příležitosti na zkrácený úvazek jako člena realizačního týmu, ale je možné to poptávat i jako službu. S pozdravem Ing. Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, v rámci této výzvy nelze do projektů zahrnout vzdělávací aktivity realizované v zahraničí – viz bod 3.1.2 textu výzvy 94 S pozdravem Ing. Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, zde bych navázal na náš telefonát, kde jsme vaši otázku řešili s poskytovatelem podpory, že daná příloha - Doklad o právní subjektivitě žadatele, která je ve vašem případě úředně potvrzená, nemusí být již podepsána statutárním zástupcem. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, na záložce přílohy projektu v Benefitu dáte tlačítko Připojit, poté Uložit a pro kontrolu můžete zmáčknout tlačítko Otevřít a podíváte se, že daná příloha je vložena do systému. Přílohu také můžete vložit ve formátu zip. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, připojila bych se k dotazu uživatele CENEFELS_F. Musíme tvořit zvláštní přílohu "Seznam příloh", anebo stačí seznam příloh generovaný spolu s benefitovou žádostí? Děkuji Autor: ZVANOVCOVA_M
|
Dobrý den, do monitorovacího indikátoru počet podpořených osob se každá osoba započítává v rámci projektu pouze jednou, bez ohledu na to, kolik podpor obdržela (když se tedy účastník bude zúčastňovat jednoho kurzu, který bude probíhat 90 týdnů, tak se započte do indikátoru počtu podpořených osob pouze jedenkrát). S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý denJsme povinni podat jako přílohu i poslední daňové přiznání. DPPO za nás podával daňový poradce, a to elektronickou formou, takže máme k dispozici Opis elektronického podání. Toto obojí přiložíme. Je to dostačující? Musí být tato příloha také na každém listě podepsaná jednatelem?Děkuji Autor: SABATOVA_D
|
Dobrý den, přechodný rámec se do celkové výše de minimis nezapočítává, můžete tedy v rámci výzvy žádat v režimu de minimis až do částky 200 000€. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, omlouvám se, že píši nyní. Příspěvek byl konzultován s poskytovatelem podpory. Ohledně výpisu z justice.cz je uvedeno na stránkách, že prostým vytištěním degraduje jeho právoplatnost na informativní a poté tedy již není možné jej neomezeně používat jako plnohodnotný, proto je nutné jej úředně ověřit. Dále je možné zajít na kontaktní místo tzv. Czech Point (např. městský úřad), kde Vám vydají a potvrdí výpis a Vy jej dále nemusíte podepisovat statutárním zástupcem, tento výpis je pak brán jako dostačující. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda se mzdové příspvěvky mohou platit u všech zaměstnanců, kteří absolvují školení? např. i u zaměstnanců, kteří absolvují školení pouze 7 hodin? Děkuji za odpověď Autor: MARKOVA_D
|
Dobrý den, prosím o urgentní odpověď - finalizujeme žádost. Děkuji. Na 731 643 122 se nemohu už třetí den dovolat (čt, pá, po). Ve Výzvě je uvedeno, že každá z příloh žádosti musí být podepsána statutárním zástupcem žadatele. Vvztahuje se tato povinnost i na Doklad o právní subjektivitě žadatele (Výpis z obchodníhío rejstříku)? Jde o státem vydávaný doklad, který se nepodepisuje, naopak jeho podpis by de iure měl způsobit jeho neplatnost (pozměňování úřední listiny). Děkuji Autor: NEZMESKAL_T
|
Dobrý den, ano, máte nárok na mzdový příspěvek cílové skupině (refundace mzdy zaměstnanců) v případě jejich účastí na školení. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, omlouvám se, že píši nyní, příspěvek byl konzultován s poskytovatelem podpory. Zde musíte postupovat tak, že daný nákup oceníte dle aktuální hodnoty při vyplňování Žádosti o finanční podporu a zařadíte software mezi odpisovaný či neodpisovaný NIM/NM. V případě schválení Vašeho projektu by bylo poté možné, abyste v případě změny hodnoty softwaru požádali ještě před vydáním rozhodnutí o změnu zařazení nákupu softwaru do jiné rozpočtové položky v projektu. Případně v době průběhu realizace projektu si zažádat o podstatnou změnu v projektu, jiná možnost řešení popsané situace není. Pozn.: mezi investicemi a neinvesticemi nelze volně přesouvat, protože jsou propláceny z rozdílných rozpočtových účtů. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, měla bych dotaz k monitorovacím indikátorům v rámci výzvy 94. V rámci našeho projektu vznikne 8 různých testů k 8 různým vzdělávaným oblastem. Můžeme v monitorovacím indikátoru "počet nově vytvořených/inovovaných produktů" uvést 8, nebo je máme sloučit a vytvořit soubor testů, tedy 1. A dále co se týče rozpočtu. Pokud máme zájem čerpat podporu v režimu de minimis, uvádíme v každé položce rozpočtu režim podpory "de minimis"? Nebo pro položky zaměřené na obecné vzdělávání (školení) uvádět "VP na obecné vzdělávání". Je nutné rozpisovat položku cestovné, ubytování a stravné v rámci přímé podpory, nebo je možné napsat jednu sumu zahrnující všechny tyto položky dohromady? Mockrát děkuji za odpověď. N. Mikolajová Autor: MIKOLAJOVA_N
|
Dobrý den, na semináři k výzvě 94 bylo řečeno, že jedním z hlavních nedostatků žádostí bývá „neuvedení výše investičních výdajů do kolonky investiční“. V benefitu je však kolonka „z toho investiční kč“ nepovinná. Prosím o informaci, co je tímto přesně myšleno. dále bych se zeptal, zda je povinné mít u fyzické žádosti přiložen dokument "seznam příloh" s podpisem statutára. Jinak předpokládám, že přílohy stačí pouze označit číslem dle benefitu (tj. 001) a sešity všechny dohromady býti nemusí. děkuji vám velmi za zodpovězení tohoto i předcházejícího dotazu. FC Autor: CENEFELS_F
|
Dobrý den, uvedený 9 % limit křížového financování je počítán ze způsobilých přímých výdajů projektu (tzn. včetně soukromého spolufinancování), tedy není počítán z 60 % výše veřejné podpory. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, nevím jestli reakce od p. Fraňka Od: PODPORA_94_E Čtvrtek 23.08.12 14:11:03na základě informací, které v příspěvku uvádíte, vyplňte do prohlášení informace o žadateli, informace a údaje, které vám jsou známé, či máte k dispozici a zaškrtněte pod tabulkou možnost a) (žadatel spadá do kategorie drobného, malého nebo středního podniku)Byla odpovědní na to zda a jak se počítá do de minimis čerpání veřejné podpory v rámci Přechodného rámce? Jelikož žádost umožnuje dopsat pouze na záložce podporu v režimu de minimis, kam výše uvedený rámec nespadá. Ptám se proto zda je potřeba tuto částku čerpanou v rámci Přechodného rámce do žádosti jako takové uvádět. Další můj dotaz směřuje k dopadu realizacea a cílové skupině projektu. Máme sídlo v Praze, ale pobočky na Jižní Moravě, kde pracuje převážná část našich zaměstanců. Je možné připravit projekt, který bude zaměřen na tyto zaměstance. Účast mezi CS ze strany zaměstanců, mající místo výkonu práce v Praze je z projektu zcela vyloučena?Jejich pracovní náplň v sobě zahrnuje také práci mimo hl.Prahu, je možné je do projektu zahrnout, když bude doložen podíl (a jaký?), že jejich pracovní působnost je mimo hl.Prahu? Většina našich klientů, kterým poskytujeme služby je z mimo Pražských regionů. Autor: SOUKUP_M
|
Dobrý den, 1. vámi uvedené spojení Žádosti, které jste zaslal, je v pořádku. 2. tyto aktivity (e-learning, exkurze, workshopy) je možné do projektu zařadit, ale jejich způsobilost a potřebnost pro cílovou skupinu bude na zhodnocení externích hodnotitelů. 3. zadejte VZMR. Dále v projektu se u realizace VŘ budete řídit dle aktuálních pravidel v době vypsání výběrového řízení. 4. počet absolventů Vám mohl vyjít ve výši 120, záleží na projektovém záměru a kurzech, zde bohužel nemohu zhodnotit výši indikátoru bez znalosti projektu. Nastavení % míry by mělo být zvoleno s ohledem na předpokládanou úspěšnost účastníků školení. Tedy nastavení hodnoty naplnění indikátoru záleží opět na vašem projektovém záměru. Do popisu indikátoru uveďte, jak jste k dané hodnotě došli a jakou jste zvolili případně míru úspěšnosti. Uváděnou míru úspěšnosti až 20 % je možné v projektu nastavit, ale zhodnocení nastavení % míry úspěšnosti je na posouzení externích hodnotitelů. 5. ano, audit je povinný u projektů s maximální výší dotace rovnu nebo vyšší než 3 000 000 Kč. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, vámi uvedený výčet kurzů není v rozporu s omezenými činnostmi uvedenými v bodě 3.1.2 výzvy, je tedy možné je do projektu zařadit jako školení pro cílovou skupinu vrcholového managementu (zhodnocení probíhalo na základě názvu školní. Zhodnocení potřebnosti a náplně školení pro cílovou skupinu je poté v hodnocení externích hodnotitelů). S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den,
prosím Vás tímto o informaci, zda je možné zařadit v rámci výzvy 94 (podnikové vzdělávání) do projektu jako klíčovou aktivitu školení „Manažer kvality“ (např. viz http://www.mbk.cz/skoleni-a-kurzy/iso-9001-a-souvisejici-skoleni/manazer-kvality-kurz-akreditovany-ministerstvem-skolstvi). Náplní kurzu je osvojení praktik v oblasti řízení a managementu (základy managementu, motivace, komunikace, vedení lidí, systém managementu kvality, interní audit apod).
Společnost, která chce školení realizovat, již má certifikát ISO zaveden. Ve firmě ale není žádná osoba, která by této problematice dostatečně rozuměla tak, aby v tomto mohla vést zbylé zaměstnance (resp. potřebuje rozšířit kvalifikaci). S implementací systému pomáhala poradenská agentura. Firma proto považuje za nezbytné vyškolit vlastního pracovníka, který bude mít ISO na starost, aby nadále nemusela platit externí poradce. Je možné z důvodu zaškolení zaměstnance v oblasti managementu kvality začlenit toto školení do projektu?
Děkuji za Vaši odpověď. Autor: MACHEK_ONDREJ
|
Dobrý den, v kapitole 18 veřejná podpora Žádosti o finanční podporu je vygenerována (automaticky systémem) částka podpory de minimis bez nepřímých nákladů. Při tvorbě Rozhodnutí poté bude podpora de minimis z poskytnuté dotace činit výši celkových veřejných výdajů, tedy včetně nepřímých nákladů. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, náklady na právní firmu, která by pro projekt realizovala podlimitní zjednodušené řízení, nejsou v projektu uznatelné. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, v jedné odpovědi bylo uvedeno, že "mzdový příspěvek na flexibilní úvazek pro rodiče vracející se z MD/RD je přímým nákladem vykazovaným v rozpočtu žádosti na položce 06.01 - Mzdové příspěvky. Platí tady také, že je možné jej čerpat do 24 000 včetně zákonných odvodů? Jaké podmínky musí potom příjemce splnit? Jaký typ smlouvy musí tato osoba mít? Lze i na dobu určitou? Děkuji Autor: FIALOVA_H_1
|
Dobrý den, urguji svůj dotaz, na který jsem dosud neobdržela odpověd. Jak je to s 9% limitem na křížové financování u projektu, který bude u velkého podniku dotován v režimu blokové výjimky. Je uvedený limit počítán z celkových způsobilých nákladů projektu nebo se 9% bere ze 60% výše dotace? Děkuji za odpověd. Autor: SAFARIKOVA_P
|
Dobrý den.Prosím o zhodnocení přijatelnosti následujících školení: 1) školení referanta BOZP v oblasti zvyšování kvalifikace v BOZP (prohloubení znalostí nad rámec zákona) 2) školení interních lektorů v aktuálních trendech BOZP (školení realizováno interním lektorem/referentem pro cílovou skupinu vedoucích pracovníků výroby) CS obou kurzů jsou lidé zodpovědní za BOZP ve firmě (v podstatě interní lektoři) a školení bude nad rámec zákona (aktuální trendy, metody prevence rizik atd.). Děkuji za odpověď. Autor: MACHEK_ONDREJ
|
Dobrý den, je odborné školení v zahraničí, které není možné absolvovat v ČR, podporovanou aktivitou projektu? Děkuji. M. Pavlíčková Autor: PAVLICKOVA_MIROSLAVA
|
Jsme nemocnice, a máme též jako jednu z činností silniční motorovou dopravu - zajišťujeme provoz sanitek. V OR máme i elektrikářské práce a instalatérské práce. Všechny tyto služby provozujeme za účelem zajištění chodu organizace, zabýváme se lidským zdravím, nikoliv opravami WC :) Tuto problematiku jsme komunikovali opakovaně se zástupcem poskytovatele podpory (pracoviště ESF OP LZZ, p. Bělohrad), a bylo nám opakovaně potvrzeno, že v takovém případě se krácení podpory v režimu de minimis z 200 000 EUR na 100 000 EUR neprovádí, neboť smyslem snížení podpory je omezení podpory firmám provozujícím dopravní a přepravní služby. Není-li tedy silniční doprava naší hlavní ekonomickou činností, krácení de minimis je irelevantní. Toto odborné stanovisko jsem zapracovali i do žádosti. Autor: NEZMESKAL_T
|
Dobrý den, prosím o zodpovězení následujících otázek: Pokud má firma v OR uvedeno 6 statutárních zástupců, ale současně je rovněž v OR jasně řečeno, že jménem společnosti jsou oprávněni jednat dva jednatelé společně, musí uvádět v žádosti všech 6 statutárních zástupců? Nebo budou stačit jen ti dva, kteří podepíšou žádost a přílohy? Je opravdu nezbytně nutné, aby skutečně žádost a přílohy podepisovali oba dva statutární zástupci, když ve firemních smlouvách je uvedeno, že dva statutární zástupci musí podepisovat jen smlouvy firmou uzavírané? Žádost ani přílohy samy nenavozují žádný smluvní vztah, nejedná se tedy o smlouvy a podepsány by mohly být (dle údajů ve firemních smlouvách) jen jedním zástupcem, stejně jako řada jiných dokumentů. Děkuji V. Soudková Autor: SOUDKOVA
|
Dobrý den, u příspěvku vloženého v pondělí dne 20.8., času 15:53 uživatele ASEVERYN jsou vloženy vícestránkové přílohy Tabulky rozdělení veřejné podpory a soukromého spolufinancování, případně zavolejte na kontaktní linku a mi Vám je pošleme emailem. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
Dobrý den, v případě žadatele bez partnera přílohu Rozdělení VP a soukromého spolufinancování nedodáváte. S pozdravem Pavel Franěk externí administrátor ŘO pro oblast podpory 1.1 Autor: PODPORA_94_E
|
|