Zpět

Nová hotline OPZ pro technické problémy

Upozorňujeme žadatele a příjemce OPZ, že od 1. 4. 2019 je spuštěna nová hotline pro technické problémy IS KP14+ a IS ESF 2014+.

Hotline poskytující technickou podporu při řešení Vašich problémů v aplikacích IS ESF 2014+, IS KP14+, databáze produktů, fóra či portálu esfcr.cz má formu diskusního klubu, který je dostupný pro registrované a přihlášené uživatele portálu. Odkaz na něj kdykoli snadno najdete na domovské stránce www.esfcr.cz pod žlutým symbolem HOTLINE, případně v horním menu v záložce Fórum - Kluby - Systémové kluby.

V klubu stačí kliknout na tlačítko „Přidat otázku“ a popsat Váš problém. Dotazy Vám budeme zodpovídat  v pracovních dnech od 8:00 do 16:00. Reakci můžete očekávat do 4 hodin v rámci naší provozní doby od obdržení požadavku.

  • Dosud využívaná e-mailová schránka iskp@mpsv.cz bude od 1. 7. 2019 mimo provoz.

 


 
Uveřejněno: 1. 4. 2019
 
Aktualizováno: 27. 3. 2019
 
 
Určeno pro: Žadatel, Příjemce