Zpět

Zahájení činnosti externího administrátora pro oblast podpory 1.1

V souladu s tiskovou zprávou publikovanou dne 17. 5. 2010 na stránkách MPSV byla dnem 7. 6. 2010 v rámci oblasti podpory 1.1 Zvýšení adaptability zaměstnanců a konkurenceschopnosti podniků zahájena fáze předávání agendy administrativního zajištění projektů v realizaci externímu administrátorovi.

 

 

Příjemci z jednotlivých výzev, jejichž projekty jsou předány externímu administrátorovi, budou o této skutečnosti informováni následujícím způsobem:

1)      zpráva z informačního systému Monit7+ do aplikace Benefit7 – informace o předání složky projektu externímu administrátorovi;

2)      tabulka kontaktních osob u jednotlivých výzev – v tabulce je uvedeno registrační číslo projektu, kontaktní osoba pro projekt (externí administrátor), kontaktní údaje, konzultační hodiny;

3)      zpráva z informačního systému Monit7+ do aplikace Benefit7  – zpráva zaslána kontaktní osobou pro projekt (externí administrátor) s uvedením kontaktních údajů a konzultačních hodin. 

V souvislosti s předáním agendy spojené s administrací projektových žádostí a projektů v realizaci externímu administrátorovi byla ukončena platnost e-mailové schránky adaptabilita@mpsv.cz.

Související odkazy:


 
Uveřejněno: 9. 6. 2010
 
Aktualizováno: 9. 6. 2010