„Posílení specifických kompetencí zaměstnanců TEMEX, spol. s r.o.“
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8203
Název zakázky: „Posílení specifických kompetencí zaměstnanců TEMEX, spol. s r.o.“
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 11. 2012
Název/obchodní firma zadavatele: TEMEX, spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Erbenova 293 / 19, Ostrava – Vítkovice, PSČ: 703 00
- Jméno: Ing. Roman Vybíral 595 957 755 vybiral@temex.cz
IČ zadavatele: 42767873
DIČ zadavatele: CZ42767873
- Jméno: Martina Manczalová
- Telefon: 595 957 750
- E-mail: manczalova@temex.cz
Lhůta pro podání nabídek: 16. 11. 2012 12:00
Místo pro podání nabídek: Doporučeně nebo kurýrní službou do sídla zadavatele: Erbenova 293 / 19, 703 00 Ostrava – Vítkovice nebo na sekretariát společnosti proti podpisu.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je nákup služeb od dodavatele vzdělávacích služeb, který zajistí posílení specifických kompetencí v oblasti automatizace, vzduchotechniky a strojů.
Předmět zakázky zahrnuje specifické vzdělávání.
Specifickým vzděláváním zaměstnanci rozšíří, prohloubí a získají specifické znalosti a dovednosti v oblasti projekčních, realizačních a elektromontážních činností. Posílí se jejich jedinečná kvalifikace, zastupitelnost a vnitrofiremní adaptabilita. Zvýší se efektivita stávajících procesů, tvorby nových specifických řešení a dodávek na klíč a zároveň bude podpořena konkurenceschopnost společnosti.
Cílovou skupinou jsou zaměstnanci společnosti TEMEX, spol. s r.o.
Bližší specifikace předmětu zakázky je uvedena v samostatné zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 212000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: listopad 2012 – prosinec 2012 Přesný harmonogram jednotlivých vzdělávacích aktivit bude uzpůsoben pracovnímu vytížení zaměstnanců, rozpracovanosti zakázek a chodu společnosti.
Místo dodání / převzetí plnění: Teoretická část specifického vzdělávání bude vyučována ve firemním školícím středisku. Praktická část specifického vzdělávání bude realizována v prostorách příslušných středisek na speciálních strojích.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena (váha 60 %) Kvalita nabízených služeb (váha 40 %) Podrobnější popis hodnotících kritérií a hodnotícího procesu je popsán v zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Doklady prokazující základní kvalifikační předpoklady dle §53 odstavec 1, v rozsahu §54 odstavec 2, zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání. Seznam min. 5 referencí, ve kterém bude uveden název zadavatele výběrového řízení, cena zakázky bez DPH a doba plnění zakázky. Další požadavky na prokázaní kvalifikace dodavatele jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Nabídka musí být doručena v uzavřené, neporušené obálce s adresou zadavatele i odesílatele. Obálka bude na spoji opatřena razítkem uchazeče a bude označena následujícím textem: „Zadávací řízení OP LZZ – NEOTEVÍRAT“ Název projektu: Posílení specifických kompetencí zaměstnanců TEMEX, spol. s r.o. v oblasti automatizace, vzduchotechniky a strojů Registrační číslo projektu: CZ.1.04/1.1.04/60.00285 Nabídka nesmí obsahovat přepisy či opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Nabídka musí být doručena v jednom originálním vyhotovení a v jedné kopii. Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Listy nabídky včetně všech příloh musí být číslovány vzestupně a pevně spojeny do jednoho celku tak, aby bylo zabráněno neoprávněné manipulaci.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Součástí nabídky bude písemný a podepsaný návrh smlouvy.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.3, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Návrh struktury nabídky je uveden v samostatné zadávací dokumentaci.
Soubory ke stažení:
- vyzva-k-podani-nabidek_8.pdf (30. 4. 2016 23:01)
- vzor-smlouvy-oplzz.doc (30. 4. 2016 23:01)
- zadavaci-dokumentace-pdf.pdf (30. 4. 2016 23:01)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Nesrovnalosti ve výběrovém řízení.
Datum ukončení: 21. 11. 2012