Zpět

Komplexní zajištění vytvoření systému řízení kvality v sociálních službách a jeho ověření ve vybraných zařízeních sociálních služeb v Královéhradeckém kraji

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 3172

Název zakázky: Komplexní zajištění vytvoření systému řízení kvality v sociálních službách a jeho ověření ve vybraných zařízeních sociálních služeb v Královéhradeckém kraji

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 1. 2009

Název/obchodní firma zadavatele: Královéhradecký kraj

Sídlo zadavatele: Pivovarské náměstí 1245/2, 500 03 Hradec Králové

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: AK HOLEC, ZUSKA & Partneři, Václavské nám. 2-4, Praha 1, PSČ 110 00, Telefon: +420 296 325 235, E-mail: kzuska@holec-advokati.cz, Zodpovědný partner JUDr. Karel Zuska

IČ zadavatele: 70889546

DIČ zadavatele: CZ70889546

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Robert Černý
  • Telefon: +420 495 817 432
  • E-mail: rcerny@kr-kralovehradecky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 3. 3. 2009 12:00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je vytvoření systému řízení kvality sociálních služeb využívaných občany Královéhradeckého kraje (tj. služeb poskytovaných na území Královéhradeckého kraje) a jeho následném ověření (pilotní implementaci) v 6 sociálních službách. Pilotního zavedení systému kvality se budou účastnit následující typy služeb: domov pro seniory nebo domov se zvláštním režimem, pečovatelská služba, domov pro osoby se zdravotním postižením, nízkoprahové zařízení pro děti a mládež, sociální rehabilitace a terénní programy pro uživatele drog. Zajištění předmětu Veřejné zakázky naplňuje znaky služby obecného hospodářského významu. Cílovou skupinou jsou poskytovatelé sociálních služeb v Královéhradeckém kraji.

Cílem závazku veřejné služby je podpořit organizace v rámci cílové skupiny v jejich snaze o zvýšení povědomí o kvalitě v organizaci, zvýšení transparentnosti aktivit organizace, jasném rozdělení odpovědností, zvýšení angažovanosti zaměstnanců, zvýšení důvěry klientů a zvýšení vnitřní efektivnosti organizace. K dosažení tohoto cíle je zapotřebí zejména:

- definovat obecné zásady řízení kvality v zařízeních sociálních služeb;

- vytvořit model systému řízení kvality sociálních služeb;

- ověřit aplikovatelnost navrženého modelu v reálných podmínkách.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 6134454,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
01.04.2009 - 31.08.2010

Místo dodání / převzetí plnění:
Královéhradecký kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky dle ust. § 78 odst. 1) písm. a) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění (dále jen "ZVZ"). Dílčí hodnotící kriteria jsou stanovena takto: 1. Metodika - váha 60% a 2. Celková nabídková cena za realizaci veřejné zakázky (včetně DPH) - váha 40%.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady podle § 53 odst. 1 ZVZ, a to způsobem podle § 53 odst. 2 ZVZ. Profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 písm. a) ZVZ. Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady podle § 55 odst. 1 písm. a) - pojistná smlouva, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě na pojistnou částku minimálně 300.000,- Kč. Technické kvalifikační předpoklady podle § 56 odst. 2 písm a) a b) ZVZ, tedy seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí a seznam osob, které se budou podílet na plnění veřejné zakázky. Pro prokázání splnění tohoto kvalifikačního předpokladu dodavatel uvede (i) minimálně 5 projektů nebo akcí, které organizoval pro poskytovatele sociálních služeb, a/nebo akcí, v rámci nichž organizoval poskytovatelům sociálních služeb metodickou podporu a (ii) minimálně 3 osoby, jejichž prostřednictvím bude zajišťovat řádné plnění veřejné zakázky. Každá z osob musí mít tříletou profesní praxi v oblasti tematicky obdobné předmětu veřejné zakázky, dále nejméně 30 dnů konzultací nebo vzdělávacích akcí v oblasti tematicky obdobné předmětu veřejné zakázky a zkušenosti s tvorbou systému nebo metodiky kvality v oblasti sociálních služeb. Podrobněji v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude zpracována v písemné formě, a to v českém jazyce v souladu s požadavky zadavatele uvedenými v oznámení zadávacího řízení, v zadávací dokumentaci a dále v souladu se ZVZ.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Dodavatel je povinen uchovat veškeré dokumenty související s realizací zakázky v souladu s platnými právními předpisy ČR a s Příručkou pro příjemce OP LZZ. Dodavatel je povinen uchovávat veškeré doklady související s realizací zakázky po dobu 10 let od ukončení smlouvy (návrh součástí zadávací dokumentace jako Příloha č.2), nejméně však do konce roku 2022.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Další podmínky:
Zadávací dokumentace včetně všech příloh k dispozici na www.kr-kralovehradecky.cz.

Soubory ke stažení:

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: EuroProfis, s.r.o.
    IČ: 25640224
    DIČ:
    Sídlo: Balbínova 404/22 120 00 Praha 2
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: RNDr. Danica Pražáková
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 20. 4. 2030


 
Uveřejněno: 9. 1. 2009
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016