Komplexní zajištění vytvoření systému řízení kvality v sociálních službách a jeho ověření ve vybraných zařízeních sociálních služeb v Královéhradeckém kraji
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 3172
Název zakázky: Komplexní zajištění vytvoření systému řízení kvality v sociálních službách a jeho ověření ve vybraných zařízeních sociálních služeb v Královéhradeckém kraji
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 1. 2009
Název/obchodní firma zadavatele: Královéhradecký kraj
Sídlo zadavatele: Pivovarské náměstí 1245/2, 500 03 Hradec Králové
- Jméno: AK HOLEC, ZUSKA & Partneři, Václavské nám. 2-4, Praha 1, PSČ 110 00, Telefon: +420 296 325 235, E-mail: kzuska@holec-advokati.cz, Zodpovědný partner JUDr. Karel Zuska
IČ zadavatele: 70889546
DIČ zadavatele: CZ70889546
- Jméno: Mgr. Robert Černý
- Telefon: +420 495 817 432
- E-mail: rcerny@kr-kralovehradecky.cz
Lhůta pro podání nabídek: 3. 3. 2009 12:00
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je vytvoření systému řízení kvality sociálních služeb využívaných občany Královéhradeckého kraje (tj. služeb poskytovaných na území Královéhradeckého kraje) a jeho následném ověření (pilotní implementaci) v 6 sociálních službách. Pilotního zavedení systému kvality se budou účastnit následující typy služeb: domov pro seniory nebo domov se zvláštním režimem, pečovatelská služba, domov pro osoby se zdravotním postižením, nízkoprahové zařízení pro děti a mládež, sociální rehabilitace a terénní programy pro uživatele drog. Zajištění předmětu Veřejné zakázky naplňuje znaky služby obecného hospodářského významu. Cílovou skupinou jsou poskytovatelé sociálních služeb v Královéhradeckém kraji.
Cílem závazku veřejné služby je podpořit organizace v rámci cílové skupiny v jejich snaze o zvýšení povědomí o kvalitě v organizaci, zvýšení transparentnosti aktivit organizace, jasném rozdělení odpovědností, zvýšení angažovanosti zaměstnanců, zvýšení důvěry klientů a zvýšení vnitřní efektivnosti organizace. K dosažení tohoto cíle je zapotřebí zejména:
- definovat obecné zásady řízení kvality v zařízeních sociálních služeb;
- vytvořit model systému řízení kvality sociálních služeb;
- ověřit aplikovatelnost navrženého modelu v reálných podmínkách.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 6134454,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 01.04.2009 - 31.08.2010
Místo dodání / převzetí plnění: Královéhradecký kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky dle ust. § 78 odst. 1) písm. a) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění (dále jen "ZVZ"). Dílčí hodnotící kriteria jsou stanovena takto: 1. Metodika - váha 60% a 2. Celková nabídková cena za realizaci veřejné zakázky (včetně DPH) - váha 40%.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady podle § 53 odst. 1 ZVZ, a to způsobem podle § 53 odst. 2 ZVZ. Profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 písm. a) ZVZ. Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady podle § 55 odst. 1 písm. a) - pojistná smlouva, jejímž předmětem je pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou dodavatelem třetí osobě na pojistnou částku minimálně 300.000,- Kč. Technické kvalifikační předpoklady podle § 56 odst. 2 písm a) a b) ZVZ, tedy seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí a seznam osob, které se budou podílet na plnění veřejné zakázky. Pro prokázání splnění tohoto kvalifikačního předpokladu dodavatel uvede (i) minimálně 5 projektů nebo akcí, které organizoval pro poskytovatele sociálních služeb, a/nebo akcí, v rámci nichž organizoval poskytovatelům sociálních služeb metodickou podporu a (ii) minimálně 3 osoby, jejichž prostřednictvím bude zajišťovat řádné plnění veřejné zakázky. Každá z osob musí mít tříletou profesní praxi v oblasti tematicky obdobné předmětu veřejné zakázky, dále nejméně 30 dnů konzultací nebo vzdělávacích akcí v oblasti tematicky obdobné předmětu veřejné zakázky a zkušenosti s tvorbou systému nebo metodiky kvality v oblasti sociálních služeb. Podrobněji v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude zpracována v písemné formě, a to v českém jazyce v souladu s požadavky zadavatele uvedenými v oznámení zadávacího řízení, v zadávací dokumentaci a dále v souladu se ZVZ.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Dodavatel je povinen uchovat veškeré dokumenty související s realizací zakázky v souladu s platnými právními předpisy ČR a s Příručkou pro příjemce OP LZZ. Dodavatel je povinen uchovávat veškeré doklady související s realizací zakázky po dobu 10 let od ukončení smlouvy (návrh součástí zadávací dokumentace jako Příloha č.2), nejméně však do konce roku 2022.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Další podmínky: Zadávací dokumentace včetně všech příloh k dispozici na www.kr-kralovehradecky.cz.
Soubory ke stažení:
- p1-zadavaci-dokumentace.doc (29. 4. 2016 02:22)
- p2-zadavaci-dokumentace-priloha-c.1.doc (29. 4. 2016 02:22)
- p3-zadavaci-dokumentace-priloha-c.2.doc (29. 4. 2016 02:22)
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: EuroProfis, s.r.o.
IČ: 25640224
DIČ:
Sídlo: Balbínova 404/22 120 00 Praha 2
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: RNDr. Danica Pražáková
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 20. 4. 2030
