Kvalifikační vzdělávání pracovníků v sociálních službách
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 3167
Název zakázky: Kvalifikační vzdělávání pracovníků v sociálních službách
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 12. 2008
Název/obchodní firma zadavatele: Královéhradecký kraj
Sídlo zadavatele: Pivovarské náměstí 1245/2, 500 03 Hradec Králové
- Jméno: AK HOLEC, ZUSKA & Partneři Václavské nám. 2-4, Praha 1, PSČ 110 00 Telefon: +420 296 325 235 E-mail: kzuska@holec-advokati.cz Zodpovědný partner JUDr. Karel Zuska
IČ zadavatele: 708 89 546
DIČ zadavatele: CZ70889546
- Jméno: Bc. Lubomír Franc
- Telefon: +420 495 817 432
- E-mail: franc@kr-kralovehradecky.cz
Lhůta pro podání nabídek: 19. 1. 2009 12:00
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Cílem zadavatele je zajistit v Královéhradeckém kraji kvalifikační vzdělávání pracovníků v sociálních službách působících zejména ve službách sociální péče pro seniory a pro osoby se zdravotním postižením, a to prostřednictvím bezplatného akreditovaného kvalifikačního kurzu (kvalifikačních kurzů) v souladu s požadavky zák. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění (dále jen „zákon o sociálních službách“). Pojmem akreditovaný kvalifikační kurz se přitom rozumí vzdělávací program akreditovaný Ministerstvem práce a sociálních věcí ČR (dále jen „MPSV ČR“) dle zákona o sociálních službách.
Obsah a tematické zaměření kvalifikačního kurzu pro pracovníky v sociálních službách je stanoven ust. § 37 vyhl. č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, v platném znění.
Minimální rozsah kurzu je celkem 150 výukových hodin, přičemž zvláštní část kurzu činí minimálně 80 výukových hodin. Počet výukových hodin jednotlivých tematických okruhů zvláštní části kurzu se stanoví s přihlédnutím k odbornému zaměření účastníků kurzu, jejich pracovnímu zařazení a druhu sociální služby, kterou poskytují.
Předmětem veřejné zakázky je tedy organizace a realizace akreditovaného kvalifikačního kurzu pro pracovníky v sociálních službách, přičemž podrobná specifikace předmětu Veřejné zakázky je uvedena v Příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1438412,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 01.04.2009 - 31.07.2010
Místo dodání / převzetí plnění: Hradec Králové, v případě organizace výjezdních kurzů Královéhradecký kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky dle ust. § 78 odst. 1) písm. a) zákona č. 137/2006 Sb., v platném znění (dále jen "ZVZ"). Dílčí hodnotící kritéria jsou stanovena takto: 1. Metodika - váha 60% a 2. Celková cena za realizaci veřejné zakázky (včetně DPH) - váha 40%.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady podle § 53 odst. 1 ZVZ, a to způsobem podle § 62 odst. 2 ZVZ. Profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 písm. a) a písm. d) ZVZ, v tomto konkrétním případě se bude jednat o (i) předložení platné akreditace vzdělávacího zařízení (instituce) vydané MPSV ČR dodavateli dle ust. § 112 zákona o sociálních službách, (ii) předložení akreditace vzdělávacího kurzu vydané MPSV ČR dodavateli dle ust. § 112 zákona o sociálních službách s obsahem stanoveným v § 37 vyhl. č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, v platném znění. Technické kvalifikační předpoklady podle § 56 odst. 2 písm a) a b) ZVZ, tedy seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí a seznam lektorů, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky. Pro prokázání splnění tohoto kvalifikačního předpokladu dodavatel uvede (i) minimálně jednoho veřejného zadavatele, kterému v posledních dvou letech poskytoval obdobné služby v oblasti vzdělávání a dva referenční projekty a (ii) minimálně dva různé lektory, jejichž prostřednictvím bude zajišťovat předmět veřejné zakázky. Každý z lektorů musí mít čtyřletou profesní praxi v oblasti tematicky obdobné vzdělávacímu programu, a současně čtyřletou zkušenost s aktivní lektorskou činností. Podrobněji v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude zpracována v písemné formě, a to v českém jazyce v souladu s požadavky zadavatele uvedenými v oznámení formou výzvy, v zadávací dokumentaci a dále v souladu se ZVZ.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Dodavatel je povinen uchovat veškeré dokumenty související s realizací služby v souladu s platnými právními předpisy ČR a s Příručkou pro příjemce OP LZZ. Dodavatel je povinen uchovávat veškeré doklady související s realizací služby dle této Smlouvy po dobu 10 let od ukončení smlouvy (návrh součástí zadávací dokumentace jako Příloha č. 5), nejméně však do konce roku 2022.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Další podmínky: Zadávací dokumentace včetně všech příloh k dispozici na www.kr-kralovehradecky.cz.
Soubory ke stažení:
- p1-vyzva.doc (29. 4. 2016 01:54)
- p2-vyzva-priloha-c.1.doc (29. 4. 2016 01:54)
- p3-vyzva-priloha-c.2.doc (29. 4. 2016 01:54)
- p4-vyzva-priloha-c.3.doc (29. 4. 2016 01:54)
- p5-vyzva-priloha-c.4.doc (29. 4. 2016 01:54)
- p6-vyzva-priloha-c.5.doc (29. 4. 2016 01:54)
- p7-vyzva-priloha-c.6.doc (29. 4. 2016 01:54)
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Mgr. Jana Fišerová
IČ: 738 30 186
DIČ: CZ 6254250761
Sídlo: Hlavní 1885/22b 500 08 Hradec Králové
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Fišerová
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 23. 3. 2009