Zpět

Metodické vedení a zajištění rozvoje systému rodinných konferencí a metodické vedení a zajištění rozvoje programu PRIDE v ČR

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10450

Název zakázky: Metodické vedení a zajištění rozvoje systému rodinných konferencí a metodické vedení a zajištění rozvoje programu PRIDE v ČR

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 2. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 376/1, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Petr Nečina, +420 221 921 111, petr.necina@mspv.cz

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: 00000000

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Jan Beránek
  • Telefon: +420 950 194 085
  • E-mail: jan.beranek@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 11. 3. 2015 15:56

Místo pro podání nabídek:
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Na Poříčním právu 376/1 128 01 Praha 2 (podatelna)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem plnění této veřejné zakázky malého rozsahu jsou služby spočívající v tvorbě metodik v oblasti péče o ohrožené děti v rozsahu a souladu se zadávacími podmínkami.

Tato veřejná zakázka je rozdělena na dvě části:

Část 1.    Metodické vedení a zajištění rozvoje systému rodinných konferencí (dále jen „RK“) a průběžná evaluace tohoto systému s ohledem na podmínky České republiky

Část 2.    Metodické vedení a zajištění rozvoje programu PRIDE v České republice

Uchazeč je oprávněn podat nabídku na kteroukoliv část veřejné zakázky nebo i na obě části současně. Na každou  část veřejné zakázky bude uzavřena samostatná smlouva. Z nabídky musí vždy zřetelně vyplývat, které části veřejné zakázky se příslušná část nabídky týká. Uchazeči podávají nabídku v samostatných obálkách pro jednotlivé části.

 

Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této Výzvy vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění veřejné zakázky. Tyto požadavky je uchazeč povinen respektovat v plném rozsahu při zpracování své nabídky.

 

Ne-li uvedeno jinak platí, že zadávací podmínky platí pro obě části předmětu plnění veřejné zakázky shodně.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1790000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Ihned po podpisu smlouvy/do 6-ti měsíců od podpisu smlouvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
Česká republika

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Další podmínky:
Specifikovány v zadávací dokumentaci.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část I. - Metodické vedení a zajištění rozvoje systému rodinných konferencí

 

  • Vítězný dodavatel
    Název: Amalthea o.s.
    IČ: 26647214
    DIČ: -
    Sídlo: Husova 199, 530 03 Pardubice
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: David Svoboda, DiS

Část II. - Metodické vedení a zajištění rozvoje programu PRIDE

  • Vítězný dodavatel
    Název: Trialog
    IČ: 60575450
    DIČ: -
    Sídlo: Colova 17, 616 00 Brno
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Hana Jurajdová, Ph.D.

Datum ukončení: 21. 4. 2015


 
Uveřejněno: 27. 2. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016