Zpět

Podpora intervenčních center v Jihočeském kraji - jednací řízení bez uveřejnění

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8438

Název zakázky: Podpora intervenčních center v Jihočeském kraji - jednací řízení bez uveřejnění

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 2. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Jihočeský kraj

Sídlo zadavatele: U Zimního stadionu 1952/2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Jiří Zimola, haejtman Jihočeského kraje tel.:386 720 492 email: zimola@kraj-jihocesky.cz

IČ zadavatele: 70890650

DIČ zadavatele: CZ70890650

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jana Moravcová
  • Telefon: 386 720 775
  • E-mail: moravcova@kraj-jihocesky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 3. 2013 09:00

Místo pro podání nabídek:
Jihočeský kraj, Ing. Jana Moravcová, Odbor sociálních věcí a zdravotnictví, U Zimního stadionu 1952/2, 376 01 České Budějovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 Základním cílem veřejné zakázky je zajištění sociální služby Intervenční centra (dle § 95 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů) a její dostupnosti na území Jihočeského kraje. Účelem plnění veřejné zakázky je nabídnout pomoc osobě ohrožené násilným chováním na základě vykázání ze společného obydlí. Pomoc může být rovněž poskytnuta na základě žádosti osoby ohrožené násilným chováním jiné osoby obývající s ní společné obydlí nebo i bez takového podnětu, a to bezodkladně poté, co se intervenční centrum o ohrožení osoby násilným chováním dozví.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3703875,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dle zadávací dokumentace.

Místo dodání / převzetí plnění:
Jihočeský kraj.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dle zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče - dle zadávací dokumentace.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu - dle zadávací dokumentace.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi č. 7 a Metodickým pokynem č. MP/93/0SVZ

Další podmínky:
Zdávací dokumentace je uveřejněna na webových stránkách projektu - www.individualni-projekt.cz.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Diecézní charita České Budějovice
    IČ: 45018316
    Sídlo: Kanovnická 16, 370 01 České Budějovice
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Michaela Čermáková


Datum ukončení: 12. 4. 2013


 
Uveřejněno: 22. 2. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016