Zpět

Poradenstvím ke zlepšení orientace Pražanů na trhu práce

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10327

Název zakázky: Poradenstvím ke zlepšení orientace Pražanů na trhu práce

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 12. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce ČR - pobočka pro hl. město Prahu

Sídlo zadavatele: Domažlická 11, 130 11 Praha 3

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele, její telefon a e-mailová adresa: Ing. Blanka Havlík, ředitelka krajské pobočky, karolina.bernatova@aa.mpsv.cz, 777834521

IČ zadavatele: 72496991

DIČ zadavatele: CZ72496991

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Karolína Bernátová
  • Telefon: 777834521
  • E-mail: karolina.bernatova@aa.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 1. 2015 13:00

Místo pro podání nabídek:
Úřad práce České republiky, Domažlická 11, 130 11 Praha 3 – PODATELNA (k rukám K. Bernátové)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Předmětem veřejné zakázky je zajištění poradenských činností ve smyslu § 15 a § 105 zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů, pro uchazeče a zájemce o zaměstnání s cílem zvýšit jejich uplatnitelnost na trhu práce. Veřejná zakázka je v souladu s § 98 zákona č. 137/2006 S., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon") rozdělena na 3 části, které budou zahrnovat Bilanční diagnostiku, Individuální poradenství a Právní poradenství. Nabídku lze předložit na libovolný počet částí veřejné zakázky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 8000000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
rámcová smlouva na 36 měsíců

Místo dodání / převzetí plnění:
Praha

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi D9.

Další podmínky:
Viz zadávací dokumentace: http://e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/4d22f2ba-6d80-46f5-97fc-3f1b6df820ee/Zakazka/P14V00000082

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část č. 1 – Bilanční diagnostika

1.

MAVO s.r.o., Černošická 20, 252 28 Vonoklasy, IČ: 62579461

1 880,00

2.

AABYSS s.r.o., Slévačská 752/36, 19800 Praha 9, IČ: 25450590

2 932,00

3.

a.sense s.r.o., Synkovická 11, 190 16 Praha 9, IČ: 27912493

3 801,20

4.

Sdružení:

NVF, o.p.s., Opletalova 1417/25, 110 00 Praha 1, IČ: 25751417

Asociace bilanční diagnostiky, o.s., Trojmezní 177/51, Praha 9, IČ: 01619641

Audira, s.r.o., Trojmezní 177/51, Praha 9, IČ: 26726327

4 350,00

 

 

Část č. 2 – Individuální psychologické poradenství

1.

bfz – vzdělávací akademie s.r.o., Provaznická 16, 350 02 Cheb, IČ: 27965945

2 382,80

2.

AABYSS s.r.o., Slévačská 752/36, 19800 Praha 9, IČ: 25450590

3 799,00

3.

a.sense s.r.o., Synkovická 11, 190 16 Praha 9, IČ: 27912493

3 905,20

4.

Společně pro vzdělávání:

ATTEST s.r.o., Jablonecká 19/5, 460 01 Liberec, IČ: 25468243

Most ke vzdělání - Bridge to education, o.s., č.p. 202, 512 37 Benecko, IČ: 26998262

5 100,00

 

 

Část č. 3 – Poradenství k pracovněprávním vztahům

1.

Infacility s.r.o., E. Krásnohorské 135/7, 110 00 Praha 1, IČ: 28886127

1 400,00

2.

Feichtinger Žídek Fyrbach advokáti s.r.o., tř. Kpt. Jaroše, 602 00 Brno, IČ: 29304873

1 873,00

3.

Vyroubal Krajhanzl Školout, adv. kancelář, s.r.o., Na Příkopě 859/22, 110 00 Praha 1, IČ: 27635554

3 520,00

 

 

Datum ukončení: 23. 3. 2015


 
Uveřejněno: 1. 12. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016