Zpět

Publicita pro RIP První šance a VPN

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 3683

Název zakázky: Publicita pro RIP První šance a VPN

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 7. 2009

Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce v Ústí nad Labem

Sídlo zadavatele: Dvořákova 1609/18

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing.Vít Švejdík, MBA tel: 474728620 e-mail: vit.svejdik@ul.mpsv.cz

IČ zadavatele: 00554758

DIČ zadavatele: 00554758

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jan Bohm
  • Telefon: 474728410
  • E-mail: jan.bohm@ul.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 8. 2009 10:00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Cílem této veřejné zakázky je zajistit informovanost, prezentaci projektu, oslovení co nejširšího spektra potencionálních účastníků projektů, distribuci propagačních předmětů v souladu s vizuální identitou OP LZZ. Služba i zboží budou sloužit k rozšíření obecného povědomí a informovanosti o OP LZZ a k jeho další propagaci. Propagační předměty budou předávány účastníkům projektů u příležitosti zahájení projektů, zaměstnavatelům v rámci konání monitorovacích schůzek a individuálních schůzek vedoucích k podpisu Dohod o poskytnutí mzdových příspěvků, účastníkům závěrečných konferencí projektů a dále budou sloužit obecné propagaci OP LZZ partnery, širokou veřejností a dalšími. Uchazeč musí ve svém mediálním plánu vycházet i z aktivit, které nebude realizovat jako je : úvodní konference projektu v 2. měsíci od zahájení dodavatelských zakázek a závěrečná konference projektu v 31. měsíci od zahájení dodavatelských zakázek, fotodokumentovat průběh plnění celého mediálního plánu a poskytování písemných a fotografických materiálů pro webové stránky projektu, který si spravuje zadavatel mimo tuto VZ, navázat a naplánovat termín Aktivu aktivních zaměstnavatelů. Časová osa mediálního plánu bude sestavena univerzálně po měsících-týdnech nikoliv konkrétních dokumentech dle kalendáře. Zadavatel má právo upravit obsahovou náplň plánu publicity dle aktuálních potřeb bez změny rozpočtu nabídky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1680000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zakázka bude splněna dle vypracovaného a navrhnutého plánu publicity ze strany zadavatele v období od září 2009 do 30.06.2012, místo dodávky: Ústecký kraj. Bude upřesněno vždy písemně před zahájením distribuce a v souvislosti s realizací plánu publicity.

Místo dodání / převzetí plnění:
ÚP v Ústí nad Labem a Ústecký kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
• Nabídková cena Nabídková cena služeb a propagačních předmětů jednotkově specifikovaných v nabídce dodavatele včetně potisků včetně DPH – váha 20 % Způsob hodnocení: Cena nejvýhodnější nabídky NC = 100 x --------------------------------------------------- x 0,20 Cena hodnocené nabídky 8.2 Kreativita nabídky na dodávky a služby Kreativita předložené nabídky bude hodnocena na základě předložených podkladů dodavatelem. Hodnocena bude především nápaditost, originalita, míra a způsob zásahu cílové skupiny, kvalita zásahu na paměťový efekt, reprezentativní přiměřenost vizuálnímu postavení, historii a identitě ESF v EU, kvalita forem a způsobů distribuce služeb a předmětů, redakční profesionalita zpracování. Hodnotící stupně: Vynikající = 91 až 100 bodů Velmi dobré = 71 až 90 bodů Dobré = 51 až 70 bodů Uspokojivé = 21 až 50 bodů Neuspokojivé = 1 až 20 bodů Nepředloženy podklady = 0 bodů Uchazeč získá vážený počet bodů dle vzorce: KR = Přidělené body x 0,3 8.3 Kvalita dodávky a služeb Kvalita předložené nabídky bude hodnocena na základě předložených podkladů dodavatelem. Hodnocena bude kvalita zpracování nabídky, způsob zajištění plnění veřejné zakázky, kvalita použitých materiálů, jejich vazba na životní prostředí. Pro hodnocení nabídek použije hodnotící komise bodovací stupnici v rozsahu 0 až 100. každé jednotlivé nabídce je přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky. Hodnotící komise bude hodnotit kvalitu jako významného faktoru ovlivňujícího účelnost, efektivnost a hospodárnost dopadů projektu na jeho výstupy. Hodnotící stupně: Vynikající = 91 až 100 bodů Velmi dobré = 71 až 90 bodů Dobré = 51 až 70 bodů Uspokojivé = 21 až 50 bodů Neuspokojivé = 1 až 20 bodů Nepředloženy podklady = 0 bodů Uchazeč získá vážený počet bodů dle vzorce: KV = Přidělené body x 0,5

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
• Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán • Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání • Uchazeč doloží, že firma se podílela úspěšně na realizaci podobných zakázek v oblasti rozvoje lidských zdrojů v rámci EU alespoň 1 rok bez přerušení.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče společně s krycím listem.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
krycí list nabídky na kterém bude uvedena kontaktní osoba uchazeče, její adresa, emailová adresa, IČ, DIČ, zda je plátcem DPH.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Další podmínky:
krycí list nabídky na kterém bude uvedena kontaktní osoba uchazeče, její adresa, emailová adresa, IČ, DIČ, zda je plátcem DPH.

Odůvodnění: Zadávací řízení bylo zadavatelem zrušeno z důvodu schválení dalšího RIP a tím zvýšení hodnoty veřejné zakázky, která bude nově vyhlášena.

Datum ukončení: 28. 7. 2009


 
Uveřejněno: 14. 7. 2009
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016