Realizace poradenských činností pro Úřad práce v Hradci Králové
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 3553
Název zakázky: Realizace poradenských činností pro Úřad práce v Hradci Králové
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 5. 2009
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce v Hradci Králové
Sídlo zadavatele: Wonkova 1142, 502 00 Hradec Králové
- Jméno: Mgr. Martin Horák, tel. 495 868 450, e-mail: martin.horak@hk.mpsv.cz
IČ zadavatele: 00529397
DIČ zadavatele: CZ-00529397
- Jméno: Mgr. Martin Horák
- Telefon: 495 868 450
- E-mail: martin.horak@hk.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 22. 6. 2009 09:00
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Základním cílem zadávacího řízení je uzavření jednotlivých rámcových smluv s více dodavateli pro realizaci bilanční diagnostiky a poradenskýcn programů pro uchazeče o zaměstnání a zájemce o zaměstnání v rámci Národního individuálního projektu ESF OP LZZ "Poradenské činnosti a rekvalifikace podporující zvýšení zaměstnatelnosti" a z prostředků aktivní politiky zaměstnanosti.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3890000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpoklad uzavření rámcových smluv. červenec 2009. Jednotlivé dohody o provedení rekvalifikací budou uzavírány postupně podle dohody mezi vítěznými dodavateli a úřadem práce do termínu 30. 12. 2010. Bližší informace viz přiložená zadávací dokumentace.
Místo dodání / převzetí plnění: Hradec Králové, Chlumec n. Cidlinou, Nový Bydžov
Pravidla pro hodnocení nabídek: Viz přiložená zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: V souladu se zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. Bližší informace v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí splňovat požadavky uvedené v zadávací dokumentaci. Musí být podána v písemné formě v uzavřené obálce zabezpečené na přelepu proti otevření a označena nápisem uvedeným v zadávací dokumentaci.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: ne
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Dodavatel služby je po dobu 10 let od ukončení plnění zakázky povinen uchovávat doklady související s plněním zakázky a umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (jedná se zejména o poskytovatele, MPSV, MF, EK, NKÚ, Evropský účetní dvůr), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů. Lhůta začíná běžet od 1. ledna následujícího kalendářního roku, ve kterém byla uhrazena dodavateli závěrečná platba.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Další podmínky: Podepsaný návrh rámcových smluv vypracovaných na každou část zakázky jednotlivě. Návrh rámcové smlouvy je přílohou zadávací dokumentace. Dodavatel se zavazuje dodržovat pravidla vizuální identity ESF v ČR a OP LZZ. Další informace jsou k dispozici v přiložené zadávací dokumentaci včetně uvedených příloh.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-info-pc-up-hradec-kralove-1.doc (28. 4. 2016 16:49)
- dodatecne-info-pc-up-hradec-kralove-2.doc (28. 4. 2016 16:49)
- up-hradec-kralove-poradenstvi.doc (28. 4. 2016 16:49)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST 1:
- 1. uchazeč
Název:PhDr. Jana Mervartová
IČ: 72784288
Sídlo: Třebovská 338 Hylváty, 562 03 Ústí nad Orlicí
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Jana Mervartová
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: POE EDUCO spol. s r.o.
IČ: 64089398
Sídlo: Štefánikova 2086/12, Nový Jičín
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavla Čmuchová, MBA - 3. uchazeč
Název: DIVERTA, a.s.
IČ: 28180615
Sídlo: Tuchorazská 1433, 282 01 Český Brod
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Marie Gazdagová
- 4. uchazeč
Název: CC Systems a.s.
IČ:25589881
Sídlo: Národní třída 101, 695 01 Hodonín
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: RNDr. Antonín Řačák
ČÁST 2:
- 1. uchazeč
Název: Agentura N+N, s.r.o.
IČ: 26014033
Sídlo: Počaply 61, 533 04 Sezemice
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Olga Nováková
- 2. uchazeč
Název: DIVERTA, a.s.
IČ: 28180615
Sídlo: Tuchorazská 1433, 282 01 Český Brod
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Marie Gazdagová
- 3. uchazeč
Název: PROFI-MEN, v.o.s.
IČ: 62024990
Sídlo: Komenského 240, 500 01 Hradec Králové
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Vladimír Pozdníček
- 4. uchazeč
Název: MAVO, s.r.o.
IČ: 62579461
Sídlo: Černošická 20, 252 28 Vonoklasy
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Václav Mašek
ČÁST 3:
- 1. uchazeč
Název: Jan Horáček - PCstorm
IČ: 86694219
Sídlo: Fialková 452, 541 02 Trutnov
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jan Horáček
- 2. uchazeč
Název: POE EDUCO spol. s r.o.
IČ: 64089398
Sídlo: Štefánikova 2086/12, 741 01 Nový Jičín
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavla Čmuchová, MBA
Datum ukončení: 28. 9. 2009