Zpět

Realizace poradenských činností pro Úřad práce v Hradci Králové

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 3553

Název zakázky: Realizace poradenských činností pro Úřad práce v Hradci Králové

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 5. 2009

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce v Hradci Králové

Sídlo zadavatele: Wonkova 1142, 502 00 Hradec Králové

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Martin Horák, tel. 495 868 450, e-mail: martin.horak@hk.mpsv.cz

IČ zadavatele: 00529397

DIČ zadavatele: CZ-00529397

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Martin Horák
  • Telefon: 495 868 450
  • E-mail: martin.horak@hk.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 6. 2009 09:00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Základním cílem zadávacího řízení je uzavření jednotlivých rámcových smluv s více dodavateli pro realizaci bilanční diagnostiky a poradenskýcn programů pro uchazeče o zaměstnání a zájemce o zaměstnání v rámci Národního individuálního projektu ESF OP LZZ "Poradenské činnosti a rekvalifikace podporující zvýšení zaměstnatelnosti" a z prostředků aktivní politiky zaměstnanosti.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3890000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpoklad uzavření rámcových smluv. červenec 2009. Jednotlivé dohody o provedení rekvalifikací budou uzavírány postupně podle dohody mezi vítěznými dodavateli a úřadem práce do termínu 30. 12. 2010. Bližší informace viz přiložená zadávací dokumentace.

Místo dodání / převzetí plnění:
Hradec Králové, Chlumec n. Cidlinou, Nový Bydžov

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Viz přiložená zadávací dokumentace.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
V souladu se zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. Bližší informace v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí splňovat požadavky uvedené v zadávací dokumentaci. Musí být podána v písemné formě v uzavřené obálce zabezpečené na přelepu proti otevření a označena nápisem uvedeným v zadávací dokumentaci.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
ne

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Dodavatel služby je po dobu 10 let od ukončení plnění zakázky povinen uchovávat doklady související s plněním zakázky a umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (jedná se zejména o poskytovatele, MPSV, MF, EK, NKÚ, Evropský účetní dvůr), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu těchto dokladů. Lhůta začíná běžet od 1. ledna následujícího kalendářního roku, ve kterém byla uhrazena dodavateli závěrečná platba.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Další podmínky:
Podepsaný návrh rámcových smluv vypracovaných na každou část zakázky jednotlivě. Návrh rámcové smlouvy je přílohou zadávací dokumentace. Dodavatel se zavazuje dodržovat pravidla vizuální identity ESF v ČR a OP LZZ. Další informace jsou k dispozici v přiložené zadávací dokumentaci včetně uvedených příloh.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ČÁST 1:

  • 1. uchazeč
    Název:PhDr. Jana Mervartová 
    IČ: 72784288 
    Sídlo: Třebovská 338 Hylváty, 562 03 Ústí nad Orlicí 
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Jana Mervartová 
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: POE EDUCO spol. s r.o.
    IČ: 64089398 
    Sídlo: Štefánikova 2086/12, Nový Jičín 
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavla Čmuchová, MBA 

  • 3. uchazeč
    Název: DIVERTA, a.s. 
    IČ: 28180615 
    Sídlo: Tuchorazská 1433, 282 01 Český Brod
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Marie Gazdagová

 

  • 4. uchazeč
    Název: CC Systems a.s. 
    IČ:25589881
    Sídlo: Národní třída 101, 695 01 Hodonín 
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: RNDr. Antonín Řačák
     

ČÁST 2:

  • 1. uchazeč
    Název: Agentura N+N, s.r.o. 
    IČ: 26014033
    Sídlo: Počaply 61, 533 04 Sezemice
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Olga Nováková

 

  • 2. uchazeč
    Název: DIVERTA, a.s. 
    IČ: 28180615 
    Sídlo: Tuchorazská 1433, 282 01 Český Brod
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Marie Gazdagová

 

  • 3. uchazeč
    Název: PROFI-MEN, v.o.s. 
    IČ: 62024990 
    Sídlo: Komenského 240, 500 01 Hradec Králové
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Vladimír Pozdníček

 

  • 4. uchazeč
    Název: MAVO, s.r.o. 
    IČ: 62579461 
    Sídlo: Černošická 20, 252 28 Vonoklasy
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Václav Mašek

ČÁST 3:

  • 1. uchazeč
    Název: Jan Horáček - PCstorm 
    IČ: 86694219
    Sídlo: Fialková 452, 541 02 Trutnov
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jan Horáček

 

  • 2. uchazeč
    Název: POE EDUCO spol. s r.o.
    IČ: 64089398
    Sídlo: Štefánikova 2086/12, 741 01 Nový Jičín
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavla Čmuchová, MBA

 

 

Datum ukončení: 28. 9. 2009


 
Uveřejněno: 13. 5. 2009
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016